mariuszd2000 Napisano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 pieknie działasz lubie taką pracę, nie ma sie co spieszyć,naważniejsze żeby zrobić raz a dobrze. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 3 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 No i gumbit położony By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 By drzazgi at 2012-04-03 cały brudny ale podłoga pod belką i bakiem zakonserwowana jak konserwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 No nie pożałowałeś materiału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 No to lecimy dalej z tematem : ) Na pierwszy rzut poszedł zbiornik nowe przewody paliwowe , opaski i kilka wypiaskowanych elementów : Pomalowane Epirustem By drzazgi at 2012-04-05 I drzewko z owocami pomalowane szprejem do silników odpornym na działanie paliw I oleju By drzazgi at 2012-04-07 Nowe przewody Itp By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 I poskładany zbiornik paliwa : By drzazgi at 2012-04-07 I składamy beleczke By drzazgi at 2012-04-05 By drzazgi at 2012-04-05 By drzazgi at 2012-04-05 I stabilizator z łącznikami By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 I pod autem : By drzazgi at 2012-04-07 I tak belka wylądowała na aucie : By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 By drzazgi at 2012-04-07 I widok po nocnej walce By drzazgi at 2012-04-07 Niestety ocynkowałem jedną blachę trzymającą belkę do progu od coupety więc muszę dokończyć później ale ważne jest jedno – nareszcie stoi na własnych kołach i można go przepychać ! Nie obyło się bez małych przygód Przy zachwycaniu śrub od tylnych amortyzatorów wyjechała śruba z tuleją z tulei belki całe szczęście zamontowane było koło i nic się nie stało… Duże podziękowania dla Stammka i Rifresza za ogromną pomoc przy demontażu i montażu beleczki zbiornika i całej masy części ! Chłopaki dobrze ,że nic wam nie jest ! Sponsorem imprezy był Kasztelan i fortunka ! Oczywiście CDN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 mam pytanie, co do miedzianych przewodów hamulcowych. kupiles nowe? na metry jakieś? jak z koncowkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 wszystkie są m10 lajtowo kupujesz takie odcinki jak potrzebujesz . Od ori różnią się najwyżej 15mm długością i tyle ale to jest nieodczuwalne praktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w1dawca Napisano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 ta m10x1,5 a przewód najlepiej kupić w długości, ja za 10 metrów miedziaka zapłaciłem 70zł, do tego końcówki i zakuwarkę trzeba mieć, ładnie idzie, kurcze ja muszę kończy tą swoją komorę i też uzbroić tył pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 to zakuwanie to jakieś mega trudne? doradzicie jaką kupić? Do tego zapewne gietarke też? Sorry za OT dzazgi w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w1dawca Napisano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 to zakuwanie to jakieś mega trudne? doradzicie jaką kupić? Do tego zapewne gietarke też? Sorry za OT dzazgi w temacie zakuwanie nic trudnego, mierzysz, ucinasz, wkładasz końcówkę i zakuwasz, giętarka nie potrzebna, miedziaki rękoma ukształtujesz jak będziesz chciał, ja korzystam z zestawu swojego kumpla w warsztacie w którym urzęduje, dowiem się co to za producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 ta m10x1,5 blad koncowki musza miec gwint 10x1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w1dawca Napisano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 ta m10x1,5 blad koncowki musza miec gwint 10x1 dokładnie mój błąd, tak jak Jakub napisał końcówki to m10x1 sprawdziłem dziś swoje opakowanie i takie tam właśnie są nie wiem skąd wziąłem te m10x1,5 pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 bo wszystkie standardowe śruby m10 mają taki skok więc czasem z automatu się tak napisze - to normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Kanał pospawany przez Dariusza ! Do tego wywalone stare przewody paliwowe pod autem i zrobione małe zakupy : ) I Plan na piękne skręcane koła ! Oto one : By drzazgi at 2012-05-03 No dobrze to wywalamy stare przewody : By drzazgi at 2012-05-03 Niby tragiczne nie były ale cudne też nie więc czas na zakup nowych : By drzazgi at 2012-05-03 By drzazgi at 2012-05-03 plus spinki By drzazgi at 2012-05-03 Stare ranty tez wymienione na inne By drzazgi at 2012-05-03 a teraz są By drzazgi at 2012-05-03 By drzazgi at 2012-05-03 Po drodze trafiła do kolekcji Mt1 mała : ) By drzazgi at 2012-05-03 i progi MT1 bez sierpów : ) By drzazgi at 2012-05-03 By drzazgi at 2012-05-03 teraz tylko trzeba na nowo poprowadzić przewody i pod autem "prawie" wszystko gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 to przewody paliwowe? Były już właściwie wygięte? Jeśli mogę prosić o numery części na PW wraz z cenami, bo też mnie to czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Wszystko poszło na PW pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 też myslałem, że jak kupi sie takie przewody to będą proste do zagięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabafilip Napisano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 Wszystko poszło na PW pozdroo Też proszę info Good Work Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 musze podleciec do was i zobaczyc postep pracy bo idzie niezle pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 6 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 dzięki : ) wpadaj kiedyś obadać tą kupę złomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 29 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Siemka , Powoli powoli do przodu z kilkoma klamotami... można będzie dokończyć hamulce jak przyjdzie reszta zacisków i jarzm... blach itp . By drzazgi at 2012-07-28 Za to w międzyczasie udało się uratować innego klasyka ! Został profesjonalnie rozebrany spolerowany nasmarowany i poskładany ! Dzięki polercie kół której dokonał kolega Mario , WIGRY 3 stał się niezłą gablotą (uratowałem go bo teściowa miała go wywalić lub komuś oddać ) Wigracz jest full oryginał naklejki itp , nawet zestaw narzędzi pod siodełkiem kompletny . Został zamontowany na bagażnik do mojego normalnego roweru za pomocą patentu : ) Niestety już na trzecim zakręcie patent poległ i Wigry zrobił wgniota na dachu dupowozu... Jednak Cabrio lepsze nie było by wgniotki na szmacie By drzazgi at 2012-07-28 CDN pozdroower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 31 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2012 skladak jest przezajebisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 mialem takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipovic Napisano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 WIGRY 3? Koza mocna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzazgi Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Siemka , Projekt dojrzewa i choć trudno nam wszystkim w to uwierzyć.... idzie wiosna. A wraz z nią nadchodzą nowe siły i te same marzenia Aktualnie trwa dopinanie budżetu na blacharza i lakiernika. A po drodze jakieś małe zakupy i przemyślenia. Na początku Maja w planie jest oddanie wąsacza w ręce blacharza... A to taki tam zakup w ASO OSÅONA PRZEWODÓW ZA TYLNYM KOÅEM No i ,którą wybrać ? ? ? MT2 ? seryjnie zamontowana wg VINu MT1 bo będzie MT1 na autku.... Albo drewniane MOMO INDY.... No właśnie i tu pytanie do Was. Czy ktoś zna sprawdzoną osobę ,która zregeneruje tą kierownicę ? Nawet jak nie będzie ciągle jeździła to i tak chcę żeby byłą w pogotowiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROZAC Napisano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Mi się to jasne drewno nie podoba. Do wąskiej MT1 jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi