lukasz_61 Napisano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 2 zasilanie, 1 powrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 7 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 2 zasilanie, 1 powrot Dzięki za pomoc No i ogólnie ma jeszcze jedno pytanko jak pozamieniać piny tak żeby pod instalacje od silnika m50 b25 z vanosem podpiąć wtyczka od silnika m20 b25 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 7 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Gadzina odpaliła Filmik krótki bo jeszcze nie ma chłodnicy .... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Gratulacje,ale mimo to wstrzymalbym sie o odpalanie auta bez cieczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRI$ Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Noo i udało Się mowiłem ze aż tak musi działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_E34 Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Brawo brawo ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 7 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Gratulacje,ale mimo to wstrzymalbym sie o odpalanie auta bez cieczy dzięki nie nie to tylko na te 20 sekund ,dla dokumentacji Noo i udało Się mowiłem ze aż tak musi działać no tak i dzięki za pomoc wspólnymi siłami jakoś ogarneliśmy piny Brawo brawo ! dzięki pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 20 sekund pracy dla czesci ciernych to juz wysoka temperatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 7 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 20 sekund pracy dla czesci ciernych to juz wysoka temperatura a nie podobno żeby coś się stało wkońcu to BMW hehehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 Patryk, nie dygaj, nic jej nie bedzie, olej przeciez ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 20 sekund pracy dla czesci ciernych to juz wysoka temperatura nie sr** żarem, to nie 20 sekund bez oleju, a 20sekund bez wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 ok ok,odpalajcie sobie bez wody - ja tylko wyrazilem swoje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Pierwsze palonko 8 czerwca 2011r. 20:04 Wczoraj wymontowałem nagrzewnice z klimą ,zamontowałem bez ,zamontowałem chłodnice, zbiorniczek i zalałem płynem ,wlałem olej do wspomagania i pierwszy wyjazd pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROZAC Napisano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Ciężko jest ogarnąć od iX Dlatego wsadza się z e34 m50 turasa Na krótko bez wody absolutnie nic się nie dzieje Dawidek, jak masz podpiętą temp. wody? Z ori czujnika w głowicy czy dawałeś drugi? P.S. wsteczne Ci nie świecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Ciężko jest ogarnąć od iX Dlatego wsadza się z e34 m50 turasa Na krótko bez wody absolutnie nic się nie dzieje Dawidek, jak masz podpiętą temp. wody? Z ori czujnika w głowicy czy dawałeś drugi? P.S. wsteczne Ci nie świecą wiesz co nic nie robiłem ,podpiołem silnik według pinów (ze ściągi) i pokazuje temp. wody a co do wstecznych to chyba żarówki się przepaliły p.s. zostały mi dwa piny nie podpięte we wtyczce od 34 sa to piny 3 i 24 nie orietujesz sie może od czego one sa i czy są potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian-e30 Napisano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 24-ekonomizer 3 nie potrzebna , to abs w e34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 24-ekonomizer 3 nie potrzebna , to abs w e34 no dzięki za info a nie orientujesz się w z jakim pinem w e30 trzeba połączyc ekonomizer no i ABS bo w e30 ma ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian-e30 Napisano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 ekonomizera sam nie mam podlaczonego , niby trzeba pociagnac kabelek z kompa bezposrednio do zegarow , ale u mnie nie dalo to zadnego efektu . Co do ABS'u to najlepiej przelozyc przekaznik z starego silnika i podlaczyc , w e30 abs to pin 14 . Mozna tez polaczyc np 13(pompa paliwa) z 14 na stale i abs tez bedzie dzialac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 10 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 ekonomizera sam nie mam podlaczonego , niby trzeba pociagnac kabelek z kompa bezposrednio do zegarow , ale u mnie nie dalo to zadnego efektu . Co do ABS'u to najlepiej przelozyc przekaznik z starego silnika i podlaczyc , w e30 abs to pin 14 . Mozna tez polaczyc np 13(pompa paliwa) z 14 na stale i abs tez bedzie dzialac . ok dzięki spróbuje coś powalczyć i dam znać co wyszło pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2011 Dwa tygodnie nie mogłem znaleść czasu żeby wrzucić nowe foto ale dzisiaj jakoś sie udało ( tylko przez to że nie mam gum na wahacze ) A więc mały UPDATE : czyli co ZADZIERAM KIECE i z dechą lece ramką alu dziękujemy odrazu lepiej środek ogarnięty udało się znaleść kanape do kompletu do przednich foteli mały zestaw audio następnie przyszedł czas na instalacje silnika plastik m40 ciężko było ale jakoś się to udało upchać pare gratów i uchylając rąbka tajemnicy co do następnej fotorelacji coś o czym marzyłem od czasu jak kupiłem pierwsze e30 czyli 5x120 żeby nie brak tych gum dzisiaj kancik stałby na nowym zawieszeniu (i nowych felgach ) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2011 oooo kolego - grubo lecisz, ile cie wyszla konwersja na 5x120, allegro czy inne masz dojscia ?(dawaj na PW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2011 oooo kolego - grubo lecisz, ile cie wyszla konwersja na 5x120, allegro czy inne masz dojscia ?(dawaj na PW) no wiesz staram się jak moge ale wiesz człowiek robi się coraz starszy ale matka twierdzi że nie mądrzejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 24 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Gumy dojechały ok ide składać mam nadzieje że teraz już wszystko zagra ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidek Napisano 24 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 5x120 opanowane i dwa foto poglądowe niestety kiepskiej jakości ... a teraz jakiś browarek pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blaniu Napisano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Całkiem ładnie jej na M systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi