Skocz do zawartości

[E36] 325i Coupe --> tarq


tarq

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie po 2 letniej przerwie od BMW, czy to VW czy Audi to nie było to, wróciłem znowu do starej poczciwej E36 coupe... i znowu ta sama radość :D

 

Tak więc stałem sie dzisiaj posiadaczem 325i coupe z 1993 roku w prawie pełnej opcji... Silnik M50B25 vanos ...

Szukałem e30 i e36... e36 znalazłem w stanie oryginalnym... co ważne takiej szukałem...więc nawet chwili sie nie namyślałem... miernik w rękę i trzepanie auta od A do Z, wszystko oryginal w stanie wręcz kolekcjonerskim, nakulane 219.000km

 

- wszędzie do 150 mikronów, nigdy nie malowany żaden element, z tego tez powodu, 4 błotniki delikatnie nadgnitę oraz doły przednich błotników, będzie to oczywiście zrobione...

- klima 2 strefy

- pełny OBC

- wyłączana kontrola trakcji

- telefon BMW

- pompowane fotele na odcinku lędźwiowym

- wspomaganie, elektryka, abs, poducha, central, alarm czyli standard

- 1 właściciel 13 lat w Niemczech, jeden w PL od 2005, no i teraz ja :)

- Koła Alpina E36 front: 8J x 17 H2 rear: 9J x 17

- zawias jakiś KIT, tak czy siak będzie gwint

- szpera jakaś jest ale dokładnie jeszcze nie wiem jaka

 

ale do rzeczy, wygląda to na dziś dzień tak:

 

C18328933_3.jpg

C18328933_1.jpg

C18328933_4.jpg

 

a tak wyglądała moja EX 325i 1992 więc w nowej niewiele się zmieni, na pewno niżej, szerzej, i tym razem chciałbym już aby pod maska zabiło minimum S50 :) i nie będzie ponownie M-pakietu :)

 

2_renamed.jpg

3_renamed.jpg

10_renamed.jpg

 

Koło na sezon 2011 po polerce ale jeszcze przed malowaniem i skrecaniem

 

rh zw1 8.5 i 9 cali :)

 

DSC00691.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 192
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

być to byłem ale tylko podziwiałem, czytałem :wink: a moje Ex coupe sprzedałem tak jakoś 2 lata wstecz właśnie.

 

nie maluje całej, zrobie tylko zaprawki nie dotykam oryginalnego malowania, najpierw pod maskę trochę mocy bo poprzedni dupowóz to audi S3 było sporo szybsze... projekt uwieńczy sie pewnie i tak nowym lakierem jak ostatnio ale to daleko daleko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik nie ma znaczenia R6 miało być tak czy siak będzie swap :wink:

 

- miała być w ori lakierze cała, naprawdę nie jedna oglądałem 328 z 97 niestety większość to padliny, malowane setki razy z kilogramami szpachli. Skupiłem się wiec na tym aby auto nie było nigdy uderzone i malowane, bez żadnych zmian, jedyne co dopuszczałem poza seria to felgi i zawias...

- musiała tez być sprawna klimatyzacja i pełny komputer bo tego była nie posiadała

 

No i bardziej podoba mi się przed liftowy front na starej nerce :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIDI, daj spokój E46 miałem chyba 3 miesiące :D totalna porażka, o ile na początku mnie zauroczyło chwile to jest bez klimatu bez duszy, założyłem jej 19`, pomalowałem całe auto i stwierdziłem ze jednak go nie lubię :twisted:

 

co e36 to e36 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witaj TARG

 

I to mi sie podoba niebawem cie dogonię, kwestia miesiąca :wink:

E46 jestem tego samego zdania, to nie jest to! brak tego czegoś!!Pamietasz moje ,motor był dobry ale ogólnie auto nuda! E36 jej trzeba serca oddać a pózniej ona ci da z siebie wszystko

Powodzenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Binio-LODZ, dzięki miło mi to słyszeć, od jutra zabieram się za coupeje, będę dawał na bieżąco info.

 

Ponawiam pytanie do osób w temacie kto blisko Wielkopolski, Kalisza, Konina, rozwalcuje mi delikatnie błotniki, tylko maszynka i profi bez druciarstwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...