Skocz do zawartości

[E31] BMW 850 by Fatandre


Fatandre

Rekomendowane odpowiedzi

Stig, kazdy moze temat przedstawic od swojej du** strony! Ja nie bronie ani jakiegos rbw o ktorym nie mam pojecia ani Fata. Pisze jedynie o tym, ze lozysko oporowe jest do nabycia nowe i ja kilka lat temu jak robilem 550 v12 e34 z manualem od e31 to kupilem nowe łozysko za 800 i zrobilem spieka za 2k. Rozumiem, ze ubolewwsz nad tym, ze graty sa drogie ale nikt nikogo nie zmusza do posiadania e31 ani nikt nie musi miec igly e31. Niektore regeneracje przynosza efekt na chwile, no a niektore sa tylko podcieraniem du** szklem. Przeciez nie musialee czekac na ory znaczek - mogles go od reki zregenerowac zestawem farbek modelarskich ;) Bylby zregenerowany i "prawie" jak nowy z aso ;) Dywagowac bedziemy na zlocie. Zycze Fatowi powodzenia, bo warto, to jednak nie kebab, tylko grand tourismo z v12 ;)

 

Pozdro

HT wyczerpales temat. Podpisuje się pod tym wszystkimi konczynami :). Zawsze są przynajmniej dwie drogi, a "krawiec kraje jak mu materii staje". ;) Andrzej zapewne chce mieć sprawne auto techniczne i cieszyć się jazdą , do igly nie ma co ciągnąć bo wartość kolekcjonerska tego egzemplarza zniknęła wraz z pomysłem wymiany silnika z CSI.

Co do ubolewania nad cenami części, płaczesz i płacisz ;) bo co zostaje jak nie zamienisz tego niczym. Jedyne co mnie wkurza to polityka BMW. Szybki przykład, podkładka metalowo-gumowa miała końcówkę numeru 3333 w 2014r kosztowała 34zł,a w 2015 zmienia na numer 3334 i cena skacze do 107zł :) A to wciąż ta sama podkładka :)

Pozdrawiam i do zobaczyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 1,5 roku na ramki halo do e24 :) Ale chyba się nie doczekam, choć zlecenie widnieje :( Dlatego do e31 zaciskam zęby i kupuje wszystko co mi będzie potrzeba, póki jest w aso

 

Pozdro

Coś wiem na ten temat, co tydzień przychodzi do mnie jakaś paczka pierdół do mojej 850 i ciągle płać.

Tutaj 1500, tam 2,3,4 koła i nawet nie wiem ile już poszło w ten samochód.

Niestety jak się chce mieć ładny i oryginalny wóz, to trzeba nowe i oryginalne części kupić.

Wiele części skoczyło z cenami nawet o ponad 100% ale puki te częścijeszcze są, to trzeba zaciskać zęby i kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

Zeby nie bylo ze auto zaginelo, to zrobilem nim pare kilmotrów gdyz pojechalem na zleot do Rumunii w lipcu 2016. Auto zrobilo jakies 2600km i spisalo sie na medal. Jedyne, to mi sonda lambda zawalila i trzeba bylo czesciej tankowac. Impreza pierwsza klasa tak wiec polecam. 
 
Dzieki bogu ze mialem sprezynu eibacha, bo musial bym odlozyc na bok naprawianie auta i przeznaczyc fundusze na fizioterapie
 
Przed wyjazdem auto zostalo sprawdzone itd
 

 
8F735DD5-6CA0-40CF-B4BC-EF947E97187F_zps
 

Photo%2001-07-2016%2009%2015%2002_zpsldp

Photo%2007-07-2016%2015%2033%2043_zpsv1m
 
Photo%2010-07-2016%2010%2017%2049_zps2wf
Photo%2008-07-2016%2019%2049%2044_zpsbb7
Photo%2007-07-2016%2007%2044%2049_zpsdhv
Photo%2007-07-2016%2012%2040%2047_zpsfjw

 

Jedno fajne foto podczas akcji na trasie Transfagarasan

 

A8B8A43D-C48D-48A7-8BDC-86E83064E6A3_zps

 

Komus polerowane ranty? Tak wygladaly po calej trasie

 

93622F5D-CB00-486C-8040-DF51CEBCD4A6_zps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...