Skocz do zawartości

[E31] BMW 850 by Fatandre


Fatandre

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące później...
  • 6 miesięcy później...

Nie wiem po co ta szydera STIG, to chyba obrona w formie ataku :)

 

Wpierdalacie heble za worek pieniędzy, bo ładnie przez rotor wyglądają, a żałujecie na nowe części?!

 

Składałem v12 manual kilka lat temu i jakoś nie miałem problemu żeby wydać 800zł na łożysko oporowe z aso...

 

Więc rozgraniczyłbym druciarstwo warsztatowe od bezsensownych oszczędności klienta.

 

Chociaż nieraz i tak się zesra :)

 

doci_zpsqkmlhzsn.jpg

 

Nie mam zamiaru nikogo oceniać, ale co Fat nie zrobi, to ma problem, co się nie dotknie to robi to u innego majstra i po czasie jest niezadowolony. Aż mi się Kristo ze swoim m5 przypomniał....

 

Oby Ci chłopie zapału nie zabrakło, ale jest jedna zasada - chytry dwa razy traci czyt. na niektórych gratach nie warto oszczędzać:)

E31 jest przehuj, V12 jest przehuj, jest to elita sama w sobie. Ale trzeba się liczyć z tym, że jest to skarbonka i budżet nawet 3 sztuk e36 jest często zbyt skąpy.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HT ja bym nie wyrażał opinii w liczbie mnogiej i nie wrzucal wszystkich do jednego worka. Szydera myślisz ze nieuzasadniona? Sam wiesz ze dziś dobry mechanik musi być mechanikiem, a nie tylko "wymieniaczem części z ASO" Spróbuj znaleźć sprzęgło do manuala. Nie wiem kiedy skladales e31, ale z dnia na dzień jest problem z częściami w ASO. Nie produkują juz nowych, a na pewno nie te które występują

wyłącznie w 8er. Ja na emblematy na klapę bagażnika z ASO czekałem... 4 miesiące :)

W wielu przypadkach pozostaje wyłącznie regeneracja bądź zakup używek. Niekiedy też lepiej kupić uzywke niż nowy chiński zamiennik.

Nie chce tu bronić Fatandre, ale On z racji zamieszkania poza Polską jedyne co moze to zaufać mechanikom. Nie jest w stanie dopilnować roboty na miejscu. To że dotychczas nie miał szczęścia do mechaników, sorry taki mamy klimat. Może kolejny będzie tym dobrym. To się okaże

Co do kasy, każdy wydaje tyle ile ma i ile chce wydać. Tak jak mówisz, na niektórych częściach się nie oszczędza, a na niektórych czystą głupotą jest przeplacanie w ASO. Przykładami można sypać jak z rękawa

Prawdą jest również ze budżet na odbudowę e31 jest "zawsze za mały" i koszty niejednego juz przerosły.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stig, kazdy moze temat przedstawic od swojej du** strony! Ja nie bronie ani jakiegos rbw o ktorym nie mam pojecia ani Fata. Pisze jedynie o tym, ze lozysko oporowe jest do nabycia nowe i ja kilka lat temu jak robilem 550 v12 e34 z manualem od e31 to kupilem nowe łozysko za 800 i zrobilem spieka za 2k. Rozumiem, ze ubolewwsz nad tym, ze graty sa drogie ale nikt nikogo nie zmusza do posiadania e31 ani nikt nie musi miec igly e31. Niektore regeneracje przynosza efekt na chwile, no a niektore sa tylko podcieraniem du** szklem. Przeciez nie musialee czekac na ory znaczek - mogles go od reki zregenerowac zestawem farbek modelarskich ;) Bylby zregenerowany i "prawie" jak nowy z aso ;) Dywagowac bedziemy na zlocie. Zycze Fatowi powodzenia, bo warto, to jednak nie kebab, tylko grand tourismo z v12 ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...