Skocz do zawartości

[E30] Delfin 325i Coupe


Delfinnn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Wstępnie mogę powiedzieć, że gwint wcale nie jest miękki (a może ja nie jeździłem na twardym :mrgreen: ) przód nie dobija, na tyle jeszcze nie miałem załadowanych ludzi ale jest w miarę twardo - optymalnie jak dla mnie. Mniej więcej twardość można porównać do kompletu MTSa 60/40. Amory ładnie tłumią, nie skacze jak piłeczka od pingponga.

 

Z przodem można zejść na prawdę nisko, tył trochę za wysoko jest ale to też przez to, że dałem gumy pod sprężyny ori góra i dół więc pewnie z te 10-15mm idzie jeszcze usiąść bez zbędnych kombinacji. To tak tytułem wstępu, czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam kumpla na H&R i fakt, jest beton :mrgreen: Nie żebym chwalił JOMa bo sam mam, ale podkreślam "dla mnie" gwint jest na prawdę idealny. Na co dzień nie męczy a i w zakrętach też bajka.

 

no i oto chodzi żebyś ty był zadowolony. a orientujesz się ile na minusie możesz zjechać w dół???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na oko rzucę, przód myślę -80 albo -90 powinno być.

 

Z tyłem rewelacji nie ma, ja i tak mam wysoko bo dodatkowo wrzuciłem ori gumy pod sprężynę których tam nie powinno być więc z te 15-20mm zejdzie w dół. Jak się wszystko ułoży dam znać co i jak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Żeby nie było, że próżnuję :mrgreen:

 

W wolnej chwili zebraliśmy chłopaków i skoczyliśmy do BMW Welt & Museum w Monachium w weekend. Trasa była mordęgą, ale na prawdę warto :) Filmik zmontowany na szybko:

 

O tak,było warto!

Jedno jest pewne,jeszcze tam pojadę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Auto na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:

 

1003654q.jpg

 

dscf2885hh.jpg

 

dscf2890j.jpg

 

dscf2898fj.jpg

 

Z wyglądu auto nie zmieni się już za bardzo, dojdą tylko dystanse na tył 20mm i bliżej czerwca zajmę się blacharką i przy okazji wylecą również kierunki boczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Trochę zrobił się przestój w temacie, ale przy aucie cały czas się coś dzieje. Więc mała aktualizacja

 

Do auta zawitało nowe serce a konkretniej M52B28

 

1003825.jpg

 

1003820x.jpg

 

1003826j.jpg

 

 

Dodatkowo przy swapie zabrałem się za zawieszenie tj. wszystkie sworznie, gumy i drążki kierownicze na przodzie, z tyłu wszystkie tuleje na wahaczach oraz tuleje belki wymienione na nowe. Wleciały także 4 nacinane tarcze Mikody i EBC Red na przodzie i EBC Green na tyle.

 

Wpadło też nowe radyjko Alpine z serii CDA

 

1003836.jpg

 

I takie tam z zaskoczenia..

 

1003806qr.jpg

 

1003807c.jpg

 

Jako, że nie cierpię j.niemieckiego zagościła też nowa ramka do OBC po ang. :mrgreen:

 

1003838c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...