Adaasko Napisano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 do Delfina juz przyszło małe GEWINDE, więc cierpliwośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 #Spy photos Wielkie podziękowania dla kolegi żelek.um za pomoc w założeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 oooo , co to za gwint ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 JOM. Jak trochę na nim pojeżdżę przykleję gdzieś recenzję czy warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Delfinnn, bardzo ciekawy jestem tej recenzji, słyszałem że strasznie miękki ten gwint czekam na opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Wstępnie mogę powiedzieć, że gwint wcale nie jest miękki (a może ja nie jeździłem na twardym ) przód nie dobija, na tyle jeszcze nie miałem załadowanych ludzi ale jest w miarę twardo - optymalnie jak dla mnie. Mniej więcej twardość można porównać do kompletu MTSa 60/40. Amory ładnie tłumią, nie skacze jak piłeczka od pingponga. Z przodem można zejść na prawdę nisko, tył trochę za wysoko jest ale to też przez to, że dałem gumy pod sprężyny ori góra i dół więc pewnie z te 10-15mm idzie jeszcze usiąść bez zbędnych kombinacji. To tak tytułem wstępu, czas pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zelek.um Napisano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 a co to za profi warsztat ? części nawet kładzie się na ori dywanikach bmw to musi być solidna firma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Delfinnn, jak będzie nam dane się spotkać to musisz mnie przewieźć koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Parę nowych itemsów doszło Jak gwint już się porządnie ułoży, wrzucę zdjęcia na jakim setupie aktualnie auto śmiga także proszę o cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Teraz to twoja będzie jeździła jak nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANEK-k Napisano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 no widzę że ostro się wziąłeś za zawias. i dobrze.. powiem ci że ciekawi mnie ta twardość tego twojego gwintu, sam jeżdżę na H&R i u mnie jest za....ście twardo. powodzenia w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Mam kumpla na H&R i fakt, jest beton Nie żebym chwalił JOMa bo sam mam, ale podkreślam "dla mnie" gwint jest na prawdę idealny. Na co dzień nie męczy a i w zakrętach też bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANEK-k Napisano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Mam kumpla na H&R i fakt, jest beton Nie żebym chwalił JOMa bo sam mam, ale podkreślam "dla mnie" gwint jest na prawdę idealny. Na co dzień nie męczy a i w zakrętach też bajka. no i oto chodzi żebyś ty był zadowolony. a orientujesz się ile na minusie możesz zjechać w dół??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Tak na oko rzucę, przód myślę -80 albo -90 powinno być. Z tyłem rewelacji nie ma, ja i tak mam wysoko bo dodatkowo wrzuciłem ori gumy pod sprężynę których tam nie powinno być więc z te 15-20mm zejdzie w dół. Jak się wszystko ułoży dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 Żeby nie było, że próżnuję W wolnej chwili zebraliśmy chłopaków i skoczyliśmy do BMW Welt & Museum w Monachium w weekend. Trasa była mordęgą, ale na prawdę warto Filmik zmontowany na szybko: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 Żeby nie było, że próżnuję W wolnej chwili zebraliśmy chłopaków i skoczyliśmy do BMW Welt & Museum w Monachium w weekend. Trasa była mordęgą, ale na prawdę warto Filmik zmontowany na szybko: O tak,było warto! Jedno jest pewne,jeszcze tam pojadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 kurcze tez od dłuższego czasu marzy mi sie taki wypad do tego muzeum...może w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2011 Zabrałem się wreszcie za lampy. Wszystkie szkła wymienione na nowe (na zimę powrócą oryginalne HELLA tylko muszę je porządnie zrobić ) Dodatkowo udało mi się dorwać oryginalne halogeny ZKW w ładnym stanie, bo moje oba były pęknięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2011 Takie lampy są lepsze niż BH Dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clubrevers Napisano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 tylko BH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 Auto na dzień dzisiejszy prezentuje się tak: Z wyglądu auto nie zmieni się już za bardzo, dojdą tylko dystanse na tył 20mm i bliżej czerwca zajmę się blacharką i przy okazji wylecą również kierunki boczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alan126 Napisano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Maja 2011 a swap-foto to gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Maja 2011 a swap-foto to gdzie? Także się pytam,gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Maja 2011 Wszystko w swoim czasie panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delfinnn Napisano 19 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2011 Trochę zrobił się przestój w temacie, ale przy aucie cały czas się coś dzieje. Więc mała aktualizacja Do auta zawitało nowe serce a konkretniej M52B28 Dodatkowo przy swapie zabrałem się za zawieszenie tj. wszystkie sworznie, gumy i drążki kierownicze na przodzie, z tyłu wszystkie tuleje na wahaczach oraz tuleje belki wymienione na nowe. Wleciały także 4 nacinane tarcze Mikody i EBC Red na przodzie i EBC Green na tyle. Wpadło też nowe radyjko Alpine z serii CDA I takie tam z zaskoczenia.. Jako, że nie cierpię j.niemieckiego zagościła też nowa ramka do OBC po ang. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi