Skocz do zawartości

[E34] Touring US Style


Polit

Rekomendowane odpowiedzi

kumpel ma 540iA

 

do radia dochodza dwie wtyczki, standardowa do radia BMW, ale tylko z pradowymi kablami oraz wygladajaca jak ta na zdjeciu

 

kcl4sy.jpg

 

to zdjecie przedstawia kabel od zmieniarki i wtyczke do radia, identyczna wtyczka dochodzi do radia w tej e34 tylko ze wyprowadza on kable głosnikowe, i niestety, nie mozna podlaczc radia na CD z e36 :-( ba! nawe taniego CD z mp3 nie mozna, juz troche kombijemy co tu zrobic bez niszczenia fabrycznej instalacji

 

zapomnialem dodac, w aucie jest 10 glosników, wzmacniacz, zmieniarki brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

hej,

auto super, moze nie german ale jak HT napisal - milo popatrzec...

 

co do kierunkow to niektorzy chyba sa lekko niezdecydowani... najpierw bylo dawaj pomarancz a jak juz jest - to, ze na bialych bylo lepiej...

 

jesli o nie chodzi to do US style bardziej przemawiaja pomaranczki...

wszyscy wiemy, ze biale kierunki to rarytas ale gdyby tak zostawiac na aucie wszystko co jest rarytasem to moglaby niezla choinka wyjsc...

 

gratuluje super e34 touring...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

high-tech, wielkie dzięki za otworzenie tematu!

 

W ramach kształtowania pomysłu na to auto przewinęło się kilka zmian.

 

Do wnętrza wpadły sporty:

 

02.jpg

 

03.jpg

 

Miałem pomysł żeby wrzucić wanienkę z M5 i poszukać boczków i elementów deski bez drewna, ale problem rozwiązał się sam. Trafiłem za grosze drewnianą kierownicę w idealnym stanie, więc wyleciała imitacja carbonu i wróciło drewno.

 

kier5.jpg

 

dreeewno.jpg

 

Drewniana półka została wypolerowana po czym dostała nową warstwę bezbarwnego żeby w przyszłości było co polerować :) Dorzucę jeszcze drewnianą gałkę i nakładkę na ręczny.

 

W międzyczasie trafiłem komplet MK Motorsport w rozmiarach 8,5 i 10x17. Wziąłem je z myślą o zhandlowaniu, ale prawie cały sezon przejeździły u mnie - mimo debilnie dobranych opon:

 

01.jpg

 

02.jpg

 

Po dołożeniu dystansów z przodu zrobiło się ET -7, z tyłu 5. W końcu załapałem, że szerokość jest naprawdę fajna :mrgreen:

 

Zanim MK poszły do dziada wrzuciłem m-paka i białe obrysówki na przód (zamiast pomarańczowych):

 

15.JPG

 

4.JPG

 

W międzyczasie próbowałem jeszcze dopasować dokładkę z E36, ale wybito mi ten pomysł z głowy:

 

dokladka3.jpg

 

Na zimę kupiłem m-systemy, które rzuciłem w biały mat. Bez rotorów:

 

05.jpg

 

01.jpg

 

Tyle update'u. Obecnie są już rotory (chociaż na zdjęciach były jeszcze tylko 2, w tym przedni źle założony) i tył z wywalonym nivo posadzony 4 cm niżej niż seria.

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

konkurs.jpg

 

Na wiosnę wleci gwint home-made na przód i S37 z polerowanym czołem i rantami w konfiguracji 8J ET13 + 9,5 ET 24.

 

Dziękuję za uwagę, do widzenia :wytrysk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co Polit? Mam nadzieje że biały kierun został na tyle wkońcu?

 

Zdecydowanie. Myślałem nad zmianą kierunków, bo drażniły mnie przednie, pomarańczowe postojówki. W końcu znalazłem białe postoje w Niemcowni, które wyszły mnie śmieszne 120 zł z wysyłką. Także teraz wszystko jest białe i tak zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...