Skocz do zawartości

[E34] Touring US Style


Polit

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące później...

Ostatnio miałem kolizję e 46 nie z mojej winy_ ubezpieczalnia wyceniła na 1300zł, serwis na 7200zł_ Po tym ubezpieczalnia zwiękzyłą do 1500zł_ śmiechu warte skłądam pozew do sądu bo z nimi inaczej się nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

du** po stłuczce już ogarnięta. Układ jezdny został nienaruszony, a sama podłoga została rozcięta na fabrycznych zgrzewach i wspawana nowa. Błotnik po wyciągnięciu na ramie pięknie wrócił do oryginalnego stanu.

 

Auto jeszcze przed naprawą pojechało o własnych siłach do Wrocławia do Mikera na spa tylnego wózka i wspawanie fasolek do regulacji kątów:

 

7cd6cc4a5fa2eff7med.jpg

 

bfc7c8f6db87b1e3med.jpg

 

1a98953f1edb9da6med.jpg

 

20fa7d2c5582ffedmed.jpg

 

kolejne elementy do swapa wózka tylnego, dyfer po piaskowaniu i malowaniu z podmienionymi wszystkimi 3 flanszami aby złożyć to bez wymiany wału. śrubki wszystkie po cynkowaniu, reszta tylko odświeżona:
cda551f18d9a6982med.jpg
61203263dfd65ebamed.jpg
spód był w dobrym stanie, teraz będzie w lepszym i bez bałaganu z ostatniego zdjęcia. zostanie do ogarnięcia tylko paliwo.
657fb1c58868d52cmed.jpg
44a4a03a1f1a49f1med.jpg
niveauregelung:
5d4287c61de6ea2bmed.jpg

30c085b0254f5327med.jpg
636c166e42a1f9femed.jpg
stare wahacze vs nowe
82332285b13aec37med.jpg
59886bcc1da6e058med.jpg
fe58bae36463b99bmed.jpg
wózek:
3a601cc0879afffcmed.jpg
dyfer:
fad85f1c62f39c2cmed.jpg

 

W czasie naprawy blacharskiej ogarnąłem nowe ranty i poskładałem koła na nowy sezon:

 

9,75x18, 3,75" rantu, opona 225/35
12,25x18, 5,25" rantu, opona 285/30

 

11406304_1604949503077204_51114160475175

11119634_1604949496410538_89367883228127

11426246_1604949556410532_67856763945133

11393340_1604949599743861_25814677600588

Satysfakcjonujące mnie spasowanie ponad 12 cali w seryjnych nadkolach jest niemożliwe, więc zgodnie z planem auto trafiło do firmy zajmującej się odbudową zabytkowych samochodów:

blotnik1.jpg

blotnik2.jpg

blotnik3.jpg

blotnik4.jpg

blotnik5.jpg

blotnik6.jpg

 

blotnik7.jpg

blotnik8.jpg

blotnik9.jpg

 

blotnik10.jpg

blotnik11.jpg

blotnik12.jpg

blotnik20.jpg

blotnik21.jpg

blotnik22.jpg

blotnik23.jpg

blotnik24.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była swietnie wygladajaca seria na glebie i super kole a teraz sa daszki na ostro i pogon za wielkimi rantami ehh nie jednego juz to zgubiło.

mi nie pasi jednak szacunek za upchniecie oraz za przemyslana modyfikacje czyli przeróbke całego elementu a nie tylko nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to są daszki:

 

fender2.jpg

 

fender3.jpg

 

A to są ranty na ostro:

 

uhz2ognhwt9.jpg

 

U mnie nie ma ani jednego, ani drugiego. Nadkola nie były przerabiane na wariata, bo kupiłem za szerokie ranty. Od początku miałem taki zamysł, przede wszystkim żeby przesunąć nadkole do góry. Górna krawędź jest w tej chwili o 5,5 cm wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo szanuję podejście, wkład pracy i ogrom modyfikacji jednak moim skromnym zdaniem poszedłeś o krok za daleko.

 

Autko było idealne przed dzwonkiem, którego współczuję.

 

Najważniejsze jednak, żeby Tobie się podobało, więc jeśli to jest droga do spełnienia to życzę powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to są daszki:

 

fender2.jpg

 

fender3.jpg

 

A to są ranty na ostro:

 

uhz2ognhwt9.jpg

 

U mnie nie ma ani jednego, ani drugiego. Nadkola nie były przerabiane na wariata, bo kupiłem za szerokie ranty. Od początku miałem taki zamysł, przede wszystkim żeby przesunąć nadkole do góry. Górna krawędź jest w tej chwili o 5,5 cm wyżej.

 

Patrzac na te niebieskie e36 w cabrio widze tak samo zrobione nadkole. Tylko u Ciebie jest wyzej, jest nie pomalowane i bardziej spasowane z kołem. Co do daszków bardziej chodziło mi o wysokość tego nadkola względem przedniego. Nie hejtuje tylko moim zdaniem to juz mod na siłe z tymi 5.25cala na tyle. Wiem ze zawsze jest lepiej miec wiecej niz mniej aczkolwiek mozna przedobrzyc w pewnym momencie niestety. Swego czasu German w e46 tez robił pogon za coraz to wiekszymi rantami i skończył niestety sprzedaża auta a szkoda bo był to swego czasu czołowy projekt na sindi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e36 powyżej blacha wygląda jakby była grubości kartki papieru, prawdopodobnie po nadmiernym rolowaniu rolką. U mnie blacha na nadkolach przednich i tylnych jest zawinięta pod spód przez co krawędź ma swoją grubość.

 

Jeszcze jeden powód do nienawidzenia/kochania:

 

blotnik27.jpg

 

Przed przeróbką błotników negatyw z tyłu miał 3,5 stopnia. Po przeróbce du** zeszła w dół 5,5 centymetra i jak widać kąty solidnie się powiększyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...