wally Napisano 15 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Września 2015 widzialem na rcsm i o ile z blachy to jakos wygladalo to po malowaniu widac niedoskonalosci i jak bardzo to nie pyklo (mowie sugerujac sie fotami) bo czesto zdjecie przeklamuje.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e36ace Napisano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Września 2015 co jest na lakierze powloka czy wosk? wygląda świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon_97 Napisano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2015 Jakie masz szerokości z tyłu? Wygląda gruboo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Września 2015 Opinie są skrajnie różne, ale każdy przyznaje, że na żywo wygląda to lepiej. Ja z zabiegu nie jestem w pełni zadowolony i będę wprowadzać poprawki. Świeże fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Września 2015 Rozwala mi mózg ten Touring jest prze mega !!! :wytrysk: I mam nadzieję że będzie okazja zobaczyć go kiedyś na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Września 2015 tak jak juz wczesniej pisałem, napewno jest to zrobione bardziej profi niz wiekszośc tuningowo naciaganych nadkoli z tona szpachlu. Tu tego nie ma jednak niestety jest za to pogon za wiekszymi rantami/negatywami itp. Tylko czasami niestety wiecej nie oznacza lepiej. Nie hejtuje szacunek za włożona prace jednak do mnie nie przemawia, sadzę ze przed nieszczesliwą kolizja było w sam raz ze smakiem. Jak wydech bo widze że juz wleciał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat944 Napisano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Hej, nie, nie i jeszcze raz nie... tak jak powiedział Animal - auto miało smak przed kolizją i miałem nadzieję, że odbudujesz je tak samo... a teraz to już sam nie wiem co to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MOMI Napisano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Września 2015 oglądałem w Kanzasie - te błotniki to jakiś dramat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Tyle lat walki z daszkami, a tu się okazuje że to walka z wiatrakami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Kiedyś wytknąłem, że nie rozumiem nagrywania VIDEO, na którym widać niedoskonałości nieskończonego auta. Dziś nie mogę pojąc, jak mogłeś wogóle polakierować to coś, co ulepiłeś. Wstydziłbym się takie coś pokazać. Pokaleczona pokraka. IMO do***ałeś pi***ie uszy i tyle Jeśli celem było, aby gadali, nieważne kto i jak, to cel osiągnięty! pozdro MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2015 A na raceism ochy achy bo tam ogranicza ich tylko wyobraźnia a tu niestety są granice hehe. MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2015 można tez nasrać na dywaniki, internet daje takie możliwości, że i na to znajdą się ochający, achający i fapujący fetyszyści... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2015 porażka i tyle , więcej nie ma sensu pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 3 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Na głupie zaczepki i dziwne pociski nt Raceismu nie będę odpowiadał bo to nie ma sensu. Tym bardziej, że większość osób komentujących nie widziała auta na żywo. Za komentarze jest brzydkie, bo jest brzydkie też z góry dziękuję, bo kompletnie nic nie wnoszą do tematu. Oczekuję konstruktywnej krytyki.Od początku akcji z poszerzeniem miałem 2 założenia - zlikwidować klin i poprowadzić linię błotników tak żeby wyglądały jak fabryczne. Pierwsze udało się w 100%, z drugim nie do końca. Ludzie, którzy w beemkach nie siedzą, nie zauważali, że coś było robione. Co innego ci, którzy na tym temacie zjedli zęby. Nie twierdzę, że wyszło tak jak chciałem. Jest za***iście szeroko, ale nie pokracznie. Z tego jak spasowały się koła, z negatywów i wyglądu auta od tyłu jestem cholernie zadowolony. Najsłabiej wygląda przerwane przetłoczenie nad nadkolem, które było wzorowane na tym co jest w oryginale z przodu. Będę to poprawiać, bo z szerokiej du** ani myślę się wycofywać. I niech mi nikt nie pisze, że poszerzanie nadkoli jest kretyńskie. Gdyby BMW poszło w ślady MB i M5 miałoby inne nadwozie jak W124 E500, to każdy bawiący się E34 by kombinował jak upodobnić auto do tej mocniejszej wersji. Dziś nie mogę pojąc, jak mogłeś wogóle polakierować to coś, co ulepiłeś. Wierz mi lub nie, ale goła blacha wyglądała lepiej. Ba, nawet bezpośrednio po lakierowaniu nie miałem większych uwag. Dopiero jak wyciąłem morę i każde przełamanie zaczęło się świecić to dostrzegłem błędy. Tyle, że nie widzę w tym nic strasznego. Nawet jakbym miał poprawiać jeszcze kilka razy to i tak uparcie będę walczyć, bo fabryczne tylne błotniki to w e34 śmiech na sali. Maciek_ dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 3 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Szacun za tyle roboty, że się nie poddałeś po kolizji... lecz dla mnie super było wcześniej przed wypadkiem. Na własnej skórze się przekonałem, że czasem lepiej zrobić coś innego przy samochodzie niż wpierdaxxać kase w wypychanie błotników ingerować w blachę i skręcać patologiczne szerokie ranty. niektórzy dzisiaj wycinają te daszki i spawają seryjne błotniki bo ja z pewnością ogrnicze do zrolowania rantów w błotnikach. Bieganie i reklamowanie u blacharza błotników już mnie nie kręci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szelu Napisano 4 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Października 2015 Gdyby wróciły przetłoczenia górne i całość wyglądała jak org a była szersza i wyższa o połowę to może by to wyglądało ze smakiem, oczywiście bez daszków a z przetłoczeniami. Ciężki temat i trudny ale do osiągnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 6 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Zastanawiam się o czym mu tu wogóle rozmawiamy... Te błotniki dla mnie to jakieś science fiction i choćby nie wiem jak słodko pi***zieć, że jest szeroko, czy spasowane, czy wg przyśnionej koncepcji, to ja tego nie kupuje. To nie jest germańskie e34, to jest manga w klimacie GS. Jeszcze metrowy wydech w stronę słońca na uwieńczenie wizji i będzie grało. Pójdzie w świat. Szerokości. pozdro animalbmw dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 9 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Października 2015 1:09w tamtych czasach mówiłem że 2cm tył up i naprawdę był bardzo fajny okaz https://www.youtube.com/watch?v=NuGwAzVRd-o&sns=fb Arturo406 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szubi Napisano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Października 2015 jak dla mnie przerost treści nad formą.. takie pchanie na siłe szerokich felg wcale nie daje powalających efektów, ale to niby Ty masz się do tego trzepać a nie my Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 11 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Thepiekarz dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 12 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Gównoburzę czas zacząć Thepiekarz, Maciek_ i adas0991 dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuban Napisano 12 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2015 co tu zaczynac. Kazdy widzi jak jest. Tyle razy juz te blotniki zostaly mielone w tym temacie, ze az odechciewa sie zagladac do tematu, aby znowu czytac o tym samym. Gimbaza sie jara, przez to fejm sie zgadza. Twoje auto twoje baldachimy. A taki amerykański był, szkooooda.... KUJON dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 13 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Zdjęcia wiadomo, że robią wow bo kozacko focisz ale niestety dla mnie też tylna krawędź nadkola zaczyna się za wysoko i jest za mocno napompowana. Choć dzięki temu widać, że siedzi tak jak żadne chyba e34. No ale to jest za dużo. Tutaj to nie przejdzie. Nawet dla samej zasady Lecz nawet one tu nie pomogą bo pokracznie to wygląda. Pokombinuj na nowo z nimi. Mniej a bardziej delikatnie ale wtedy wielkość rantu poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAXX Napisano 13 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2015 nadkola nadkolami, ale poobdzierane boki fotela kierowcy estetyki autu nie dodają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 13 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Hehe maxx jakby to było najważniejsze Maciek_ dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi