Polit Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Witam, nigdy nie sądziłem, że będę pokazywać swoje auto na syndykacie Miała zostać seria, ale wprowadziłem kilka nietypowych pomysłów w życie i jest zdecydowanie inaczej niż u wszystkich. Dlatego czas się tu pokazać Po kupnie ponad 3 lata temu auto wyglądało tak: Pod maską M50B20, w środku nawet niezły wypas: S227A SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz. S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI Obr. BMW, st. le. Flachsternstyling S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN System bagażnika dachowego S404A DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S414A FESTE GEPAECKRAUMABDECKUNG+TRE Roleta ochronna przezroczysta wzmocniona S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Wew. lust. wst. z automatyką przyciemn. S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulacja zasięgu świateł S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskazanie temperatury zewn. S571A BOOSTED POWER SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod. S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi S683A TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE Antena tel., sieć D S731A ADD. EDITION CONTENT Dodatkowy zakres edycji P740A EDITION ZD Edition ZD L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn. Zmiany jakie przeprowadziłem: - postojówki w kierunkowskazach (rozwiązanie takie jak ori w autach us - żarówka dwuwłóknowa) - obrysówki w listwach - tylne lampy z białym kierunkiem kupione od Pitera - ramka us pod przednią tablicę - zaślepka przedniej tablicy - pod tylną tablicą czarna, matowa folia 3M (rozwiązanie ori z E34 M5 Touring) - dokładka przedniego zderzaka z E36 M-Technic według mojej koncepcji - prędkościomierz w milach - matowe ramki wokół zegarów - krótka antena gsm według mojego pomysłu było: - z przodu sprężyny -40 - podwójna końcówka wydechu zmajstrowana (prawie własnoręcznie) Na sezon letni są Stylingi 37 18" z polerowanym rantem (już kupione, w przyszłym tygodniu idą do polerki) Prawdopodobnie przód pójdzie ciut niżej, żeby nie wyglądał śmiesznie na 18" Obecnie auto wygląda tak: i jeszcze kilka fot lipnej jakości: Jeszcze kilka fot po renowacji fotela pasażera: Zajawka sezonu letniego: Na fotce są opony 245/40/18 z przodu i 265/40/18 z tyłu. Docelowo będą 225/40 i 245/40. Z planów na przyszłość marzą mi się sporty i jakieś rarytasowe nakładki na zderzaki np. zendera albo hartge. Tyle ode mnie, czekam na komentarze. Pozdrawiam, Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATT Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Jesteśmy na Syndykacie tak?? Czarna nerka , BH, gleba i troszkę szerokości i będzie IDEAÅ Wiesz, że jest lalka P.s. co z fotelem kierownika , ogarnięty już bo tylko on mnie razi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 E34 to kompletnie nie moja bajka, ale widzial bym tu takie elementy jak wymienil PATT + dokladka pod zderzak z 4litrowki . Felgi ladne ale nie z tymi oponami. czym przeprowadzona renowacja fotela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Jesteśmy na Syndykacie tak?? Czarna nerka , BH, gleba i troszkę szerokości i będzie IDEAÅ Ha, ha chromy na pewno zostaną. Nie wiem co się ze mną dzieje, ale dobra gleba i szeroka felga coraz częściej chodzą mi po głowie co z fotelem kierownika , ogarnięty już bo tylko on mnie razi Fotel stoi skończony w domu od kilku miesięcy. Na wiosnę wyciągnę oba z auta (fotel pasażera dostał zimą po du***, będę musiał go poprawić), wypiorę podłogę i dopiero uznam kwestię wnętrza za ukończoną. E34 to kompletnie nie moja bajka, ale widzial bym tu takie elementy jak wymienil PATT + dokladka pod zderzak z 4litrowki. Nad dokładką z 540 myślę od dłuższego czasu. Chciałbym wpasować wloty w dokładkę z E36. Felgi ladne ale nie z tymi oponami. Piszesz o oponach, które są na fotce czy o tych które planuję założyć? czym przeprowadzona renowacja fotela? Pakiet z Lederzentrum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAWUŚ Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Auto ciekawe i zrobione z pomysłem. Fajnie wygląda dokładka z e36, tak lekko agresywnie, koło pasuje do stylu US. Faktycznie, niżej bym przód posadził, bo troche łódka jest na tych Stylingach. . Co do opon to celowałbym w jeszcze węższe, np 215/45 i 225/45 tył . . Ogólnie wszystko wg mnie na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KingWitus Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 A powiedz mi jak wygląda sprawa z postojówkami w pomarańczach ? Bo hccialem zrobić to u siebie w e36 i dużo ludzi do okoła mowiło mi że przypał z policja czy coś . . . A tak ogólnie autko ladne, wnętrze mi się bardzo podoba, z zewnątrz też super, tylko te same uwagi co wyżej, black hella, czarna nerka i gleba oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 A powiedz mi jak wygląda sprawa z postojówkami w pomarańczach ?Bo hccialem zrobić to u siebie w e36 i dużo ludzi do okoła mowiło mi że przypał z policja czy coś . . . Zaraz po założeniu jeździłem na samych halogenach + postoje, wtedy niesamowicie rzuca się w oczy, że kierunkowskazy się świecą. Teraz już tak nie robię, bo stwierdziłem, że na własne życzenie proszę się o kontrolę Ogólnie zatrzymywany jestem dość często, głównie przez brak przedniej tablicy. Przez to postojówki i hid schodzą na dalszy plan Mam nadzieję, że nie zapeszę, ale mandatu jeszcze nie dostałem, mimo 6 kontroli od lipca zeszłego roku. Zawsze mówię, że właśnie jadę na zlot i przeróbki są tylko chwilowe, na kilka godzin. A tak ogólnie autko ladne, wnętrze mi się bardzo podoba, z zewnątrz też super, tylko te same uwagi co wyżej, black hella, czarna nerka i gleba oczywiście Jak sądzicie, BH będzie pasować do białych kierunków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 moja wizja jest taka, pomarańczowe kierunki, czarna nera, jak USA styling to BRA musi być i tylne lampy całe na czerwono... o glebie z przodu nie piszę - bo to musss aha... no i czarne listwy na boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 moja wizja jest taka, pomarańczowe kierunki, czarna nera, jak USA styling to BRA musi być i tylne lampy całe na czerwono... o glebie z przodu nie piszę - bo to musss aha... no i czarne listwy na boku Kierunki zostają białe z prostego powodu - tylne lampy z białym kierunkiem w wersji do touringa to straszny rarytas. Bra to nie moja bajka. Gleba z przodu prawdopodobnie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAWUŚ Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Dużo roboty z postojówkami w kierunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Dużo roboty z postojówkami w kierunkach? Przeklejam tutka autorstwa majlera: Jako, że sporo osób po zobaczeniu u mnie w galerii kierunków a'la US zaczęło zadawać pytania, postanowiłem zrobić opis z paroma fotkami które ułatwią pracę Stopień trudności wykonania to 2 (w 5 stopniowej skali, wiec nic trudnego). Czas pracy ok 1,5 godziny. Zaznaczę, że można dostać oprawki pod żarówki z wersji USA w ASO i wtedy sprawa sprowadza się do zakupu odpowiednich żarówek i podłączenia dodatkowego kabla. Temat dotyczy "hołm edyszyn kierunków", wiec zaczynamy W mojej wersji potrzebne jest: -2 kable po ok 25cm -2 żarówki dwuwłóknowe 12V 21/5W -lutownica -wiertarka i małe wiertło(o podobnej średnicy jak kabel) -kombinerki -śrubokręt -trochę silikonu Użyłem oryginalnego gniazda(wymagało delikatnej przeróbki) 1. Wyciągasz oprawkę, wyciągasz z niej żarówkę, blaszkę która daje "+" na żarówkę musisz wygiąć na bok kombinerkami (ponieważ w żarówce dwuwłóknowej, którą włożysz biegun "+" jest na boku, a nie pośrodku). Na rysunku na czerwono zaznaczyłem strzałką. 2. Do jednego z biegunów "+" nowej żarówki dwuwłóknowej lutujesz kabel (oczywiście do tego które daje słabsze światło, wystarczy podpiąć "+" i "-" żeby zobaczyć które słabiej świeci). 3. Należy także spiłować pilniczkiem jeden "cycek" z nowej żarówki(inaczej nie wejdzie nam w nową oprawkę)- zaznaczone na czerwono. 4. Wiercisz malutki otwór w oprawce, żeby wypuścić nim nowy kabel. 5. Składasz wszystko do kupy i sprawdzasz czy działa tak jak powinno. Bo np jak za mało odegniesz tą blaszkę to będą świecić dwa włókna w nowej żarówce po włączeniu kierunku jak i po włączeniu postojów. Albo będzie się robić zwarcie (można spalić bezpiecznik! wiec uważnie) 6. Jeśli działa to możesz zabezpieczyć silikonem tą dziurkę którą wywierciłeś, żeby woda do kierunku się nie dostawała. 7. Z drugim kierunkiem robisz wszystko dokładnie tak samo). 8. Montujesz wszystko tak jak było na początku, a nowy kabel podłączasz pod kabel od pozycyjnych, lub mijania (zależnie od uznania i tego kiedy US mają świecić- ja mam pod pozycje). Tam jest taka kostka która jest na zatrzaski, rozłożyłem ją i tylko wsunąłem kabel. 9. Można usunąć żarówki ze świateł postojowych, żeby "nie robić choinki". Ważna rzecz: Jak wiadomo w e34 można spotkać róże rodzaje kierunków: - pomarańczowe; dymione jak i białe z pomarańczowym plastikiem w środku (np u mnie)- tu stosujemy zwykłą żarówkę dwuwłóknową - całkowicie białe i dymione bez pomarańczowego plastiku- tu jest najgorzej bo trzeba mieć pomarańczową żarówkę dwuwłóknową, ciężko spotkać ją w sklepach, jedynie na alledrogo można znaleźć parę aukcji, ale cena ok 15zł sztuka: Efekt jest bardzo zadowalający, w dzień super wygląda, natomiast w nocy u mnie zbyt rzuca się w oczy(mogło by delikatnie słabiej świecić, ale dokładnie takie same żarówki stosowano w oryginalnej wersji USA). Tak wygląda na aucie: Zdjęcia dzięki uprzejmości kolegi Polit. Pozdrawiam majler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanar Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Jak sądzicie, BH będzie pasować do białych kierunków? Tak ale chromy wek i czarna nerka Coś mi się zdaje że już nie długo będzie seria style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATT Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 i tylne lampy całe na czerwono... O o dobrze kombinuje , Polit posłuchaj go ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone Nie będziesz musiał mi nic dopłacac zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Ty się Polit nie patyczkuj z tym US Style, bo US daleko. Lepiej sięgnij po styl z za miedzy. Mody jak najbardziej na plus "O o dobrze kombinuje , Polit posłuchaj go ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone Nie będziesz musiał mi nic dopłacac zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha :mrgreen:" Ojciec Ty to cwaniak jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarLook Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Genialnie mi pasuje jasna skóra i to drewno I zobaczymy jak będzie na nowych oponkach i glebie oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone Nie będziesz musiał mi nic dopłacac zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha Moja kontrpropozycja - wezmę od Ciebie OZ'y w zamian za kierunki. Patrząc po ilości wyprodukowanych sztuk, wyjdziesz na tym lepiej Ty się Polit nie patyczkuj z tym US Style, bo US daleko. Lepiej sięgnij po styl z za miedzy. Mody jak najbardziej na plus Prawdę powiedziawszy to mam ogromną ochotę zrobić mega killera na schmidt'ach vn line na dobrej glebie Tyle, że sporo jeżdżę tym autem i byłoby to zbyt uciążliwe. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to kupno jakiegoś dupowozu i zabawa z Touringiem, ewentualnie kupno bazy do zabawy. Normalnie nie wiem co się ze mną dzieje, jeszcze rok temu wybuchałem śmiechem na myśl o glebie I zobaczymy jak będzie na nowych opomkach i glebie oczywiście Mam nadzieję, że będzie ciut niżej niż na fotce. Opony będą niższe o prawie 10mm, poza tym na drugiej stronie auta są zimówki z oponami 205/55/16, czyli auto mogło się ciut unieść od fotografowanej strony. W mordę, kogo ja oszukuję, muszę szukać -60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarLook Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 W mordę, kogo ja oszukuję, muszę szukać -60 Oby na szukaniu się nie skończyło Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Prawdę powiedziawszy to mam ogromną ochotę zrobić mega killera na schmidt'ach vn line na dobrej glebie Tyle, że sporo jeżdżę tym autem i byłoby to zbyt uciążliwe. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to kupno jakiegoś dupowozu i zabawa z Touringiem, ewentualnie kupno bazy do zabawy. Normalnie nie wiem co się ze mną dzieje, jeszcze rok temu wybuchałem śmiechem na myśl o glebie MarLook napisał/a: I zobaczymy jak będzie na nowych oponkach i glebie oczywiście Mam nadzieję, że będzie ciut niżej niż na fotce. Opony będą niższe o prawie 10mm, poza tym na drugiej stronie auta są zimówki z oponami 205/55/16, czyli auto mogło się ciut unieść od fotografowanej strony. W mordę, kogo ja oszukuję, muszę szukać -60 to za mało - 60 to u mnie w galeri jest. Będziesz chciał niżej zobaczysz. Mozę załóż jak PAtt komplet fk tylko nie wiem czy będzie ok i tył nie będzie obcierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafał525 Napisano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2011 Bardzo ładny, US style fajnie tu wygląda. Felgi na lato, chyba najlepiej pasujące do e34 ale opony daj takie jak w oryginale, 235/45 i 255/40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 19 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 opony daj takie jak w oryginale, 235/45 i 255/40. Ale to są 18", nie 17" Fabrycznie na 18" było 245/40/18 z przodu i z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
błażej21 Napisano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 No moje zdanie znasz na temat Trumienki Fajnie ją pozmieniałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 19 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Dzisiaj trafiłem na zdjęcia, które będą dla mnie inspiracją: Na zdjęciach jest przód: 18x8 ET20 + dystans 25mm, opona 205/40/18 tył: 18x9 ET22 + dystans 30mm, opona 225/40/18 Ja planuję: przód: 18x8 ET20 + dystans 20mm, opona 225/40/18 tył: 18x9 ET22 + dystans 15mm, opona 245/40/18 Chętnie dałbym jeszcze szerszy dystans, ale raczej będzie już trzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian Napisano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Będziesz przerabiał na sedana?Koło/ błotnik fajnie wygląda bo reszta to taka zwykła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polit Napisano 19 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Będziesz przerabiał na sedana? Na pickupa z zabudową Niewiadowa Koło/ błotnik fajnie wygląda bo reszta to taka zwykła... Właśnie spasowanie koła i błotnika strasznie mi się podoba i będę się na nim wzorować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 19 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 marian napisał/a:Koło/ błotnik fajnie wygląda bo reszta to taka zwykła... Właśnie spasowanie koła i błotnika strasznie mi się podoba i będę się na nim wzorować. Tak ,spasowanie jak najbardziej ,ale w "germanie" koło musi wystawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi