Skocz do zawartości

[E34] Touring US Style


Polit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

nigdy nie sądziłem, że będę pokazywać swoje auto na syndykacie :-P Miała zostać seria, ale wprowadziłem kilka nietypowych pomysłów w życie i jest zdecydowanie inaczej niż u wszystkich. Dlatego czas się tu pokazać :mrgreen:

 

Po kupnie ponad 3 lata temu auto wyglądało tak:

 

3.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

Pod maską M50B20, w środku nawet niezły wypas:

 

S227A SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI Obr. BMW, st. le. Flachsternstyling
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN System bagażnika dachowego
S404A DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S414A FESTE GEPAECKRAUMABDECKUNG+TRE Roleta ochronna przezroczysta wzmocniona
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Wew. lust. wst. z automatyką przyciemn.
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulacja zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskazanie temperatury zewn.
S571A BOOSTED POWER SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S683A TELEPHONE AERIAL FOR GSM-TELEPHONE Antena tel., sieć D
S731A ADD. EDITION CONTENT Dodatkowy zakres edycji
P740A EDITION ZD Edition ZD
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Zmiany jakie przeprowadziłem:

 

- postojówki w kierunkowskazach (rozwiązanie takie jak ori w autach us - żarówka dwuwłóknowa)

- obrysówki w listwach

- tylne lampy z białym kierunkiem kupione od Pitera

- ramka us pod przednią tablicę

- zaślepka przedniej tablicy

 

us_full2.JPG

 

- pod tylną tablicą czarna, matowa folia 3M (rozwiązanie ori z E34 M5 Touring)

- dokładka przedniego zderzaka z E36 M-Technic według mojej koncepcji

- prędkościomierz w milach

- matowe ramki wokół zegarów

 

09.jpg

 

- krótka antena gsm według mojego pomysłu

 

było:

 

ant_przed.jpg

 

ant_po.jpg

 

- z przodu sprężyny -40

- podwójna końcówka wydechu zmajstrowana (prawie własnoręcznie)

 

kocowki.jpg

 

Na sezon letni są Stylingi 37 18" z polerowanym rantem (już kupione, w przyszłym tygodniu idą do polerki)

 

ranty.jpg

 

ranty2.jpg

 

Prawdopodobnie przód pójdzie ciut niżej, żeby nie wyglądał śmiesznie na 18"

 

Obecnie auto wygląda tak:

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

09.jpg

 

i jeszcze kilka fot lipnej jakości:

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

Jeszcze kilka fot po renowacji fotela pasażera:

 

wnetrze1.jpg

 

wnetrze2.jpg

 

wnetrze3.jpg

 

Zajawka sezonu letniego:

 

01.JPG

 

Na fotce są opony 245/40/18 z przodu i 265/40/18 z tyłu. Docelowo będą 225/40 i 245/40.

 

Z planów na przyszłość marzą mi się sporty i jakieś rarytasowe nakładki na zderzaki np. zendera albo hartge.

 

Tyle ode mnie, czekam na komentarze.

 

Pozdrawiam,

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy na Syndykacie tak??

 

Czarna nerka , BH, gleba i troszkę szerokości i będzie IDEAÅ :mrgreen:

 

Ha, ha chromy na pewno zostaną. Nie wiem co się ze mną dzieje, ale dobra gleba i szeroka felga coraz częściej chodzą mi po głowie :mrgreen:

 

co z fotelem kierownika , ogarnięty już bo tylko on mnie razi :?:

 

Fotel stoi skończony w domu od kilku miesięcy. Na wiosnę wyciągnę oba z auta (fotel pasażera dostał zimą po du***, będę musiał go poprawić), wypiorę podłogę i dopiero uznam kwestię wnętrza za ukończoną.

 

E34 to kompletnie nie moja bajka, ale widzial bym tu takie elementy jak wymienil PATT + dokladka pod zderzak z 4litrowki.

 

Nad dokładką z 540 myślę od dłuższego czasu. Chciałbym wpasować wloty w dokładkę z E36.

 

Felgi ladne ale nie z tymi oponami.

 

Piszesz o oponach, które są na fotce czy o tych które planuję założyć?

 

czym przeprowadzona renowacja fotela?

 

Pakiet z Lederzentrum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ciekawe i zrobione z pomysłem. Fajnie wygląda dokładka z e36, tak lekko agresywnie, koło pasuje do stylu US. Faktycznie, niżej bym przód posadził, bo troche łódka jest na tych Stylingach. . Co do opon to celowałbym w jeszcze węższe, np 215/45 i 225/45 tył . . Ogólnie wszystko wg mnie na plus :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak wygląda sprawa z postojówkami w pomarańczach ?

Bo hccialem zrobić to u siebie w e36 i dużo ludzi do okoła mowiło mi że przypał z policja czy coś . . .

 

A tak ogólnie autko ladne, wnętrze mi się bardzo podoba, z zewnątrz też super, tylko te same uwagi co wyżej, black hella, czarna nerka i gleba oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak wygląda sprawa z postojówkami w pomarańczach ?

Bo hccialem zrobić to u siebie w e36 i dużo ludzi do okoła mowiło mi że przypał z policja czy coś . . .

 

Zaraz po założeniu jeździłem na samych halogenach + postoje, wtedy niesamowicie rzuca się w oczy, że kierunkowskazy się świecą. Teraz już tak nie robię, bo stwierdziłem, że na własne życzenie proszę się o kontrolę :)

 

Ogólnie zatrzymywany jestem dość często, głównie przez brak przedniej tablicy. Przez to postojówki i hid schodzą na dalszy plan :) Mam nadzieję, że nie zapeszę, ale mandatu jeszcze nie dostałem, mimo 6 kontroli od lipca zeszłego roku. Zawsze mówię, że właśnie jadę na zlot i przeróbki są tylko chwilowe, na kilka godzin.

 

A tak ogólnie autko ladne, wnętrze mi się bardzo podoba, z zewnątrz też super, tylko te same uwagi co wyżej, black hella, czarna nerka i gleba oczywiście :)

 

Jak sądzicie, BH będzie pasować do białych kierunków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wizja jest taka,

 

pomarańczowe kierunki, czarna nera, jak USA styling to BRA musi być ;) i tylne lampy całe na czerwono... o glebie z przodu nie piszę - bo to musss :D

 

aha... no i czarne listwy na boku ;)

 

Kierunki zostają białe z prostego powodu - tylne lampy z białym kierunkiem w wersji do touringa to straszny rarytas. Bra to nie moja bajka. Gleba z przodu prawdopodobnie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty z postojówkami w kierunkach?

 

Przeklejam tutka autorstwa majlera:

 

 

Jako, że sporo osób po zobaczeniu u mnie w galerii kierunków a'la US zaczęło zadawać pytania, postanowiłem zrobić opis z paroma fotkami które ułatwią pracę ;)

 

 

Stopień trudności wykonania to 2 (w 5 stopniowej skali, wiec nic trudnego).

Czas pracy ok 1,5 godziny.

 

 

Zaznaczę, że można dostać oprawki pod żarówki z wersji USA w ASO i wtedy sprawa sprowadza się do zakupu odpowiednich żarówek i podłączenia dodatkowego kabla.

 

 

Temat dotyczy "hołm edyszyn kierunków", wiec zaczynamy ;)

 

 

W mojej wersji potrzebne jest:

-2 kable po ok 25cm

-2 żarówki dwuwłóknowe 12V 21/5W

-lutownica

-wiertarka i małe wiertło(o podobnej średnicy jak kabel)

-kombinerki

-śrubokręt

-trochę silikonu

 

 

Użyłem oryginalnego gniazda(wymagało delikatnej przeróbki)

 

1. Wyciągasz oprawkę, wyciągasz z niej żarówkę, blaszkę która daje "+" na żarówkę musisz wygiąć na bok kombinerkami (ponieważ w żarówce dwuwłóknowej, którą włożysz biegun "+" jest na boku, a nie pośrodku). Na rysunku na czerwono zaznaczyłem strzałką.

1oprawka.jpg

 

 

 

2. Do jednego z biegunów "+" nowej żarówki dwuwłóknowej lutujesz kabel (oczywiście do tego które daje słabsze światło, wystarczy podpiąć "+" i "-" żeby zobaczyć które słabiej świeci).

3arwka.jpg

 

 

 

3. Należy także spiłować pilniczkiem jeden "cycek" z nowej żarówki(inaczej nie wejdzie nam w nową oprawkę)- zaznaczone na czerwono.

p214w.jpg

 

 

 

4. Wiercisz malutki otwór w oprawce, żeby wypuścić nim nowy kabel.

2oprawka.jpg

 

 

 

5. Składasz wszystko do kupy i sprawdzasz czy działa tak jak powinno. Bo np jak za mało odegniesz tą blaszkę to będą świecić dwa włókna w nowej żarówce po włączeniu kierunku jak i po włączeniu postojów. Albo będzie się robić zwarcie (można spalić bezpiecznik! wiec uważnie)

 

 

 

6. Jeśli działa to możesz zabezpieczyć silikonem tą dziurkę którą wywierciłeś, żeby woda do kierunku się nie dostawała.

4arwkaoprawka.jpg

 

 

 

7. Z drugim kierunkiem robisz wszystko dokładnie tak samo).

 

 

 

8. Montujesz wszystko tak jak było na początku, a nowy kabel podłączasz pod kabel od pozycyjnych, lub mijania (zależnie od uznania i tego kiedy US mają świecić- ja mam pod pozycje). Tam jest taka kostka która jest na zatrzaski, rozłożyłem ją i tylko wsunąłem kabel.

 

 

 

9. Można usunąć żarówki ze świateł postojowych, żeby "nie robić choinki".

 

 

 

 

Ważna rzecz:

Jak wiadomo w e34 można spotkać róże rodzaje kierunków:

- pomarańczowe; dymione jak i białe z pomarańczowym plastikiem w środku (np u mnie)- tu stosujemy zwykłą żarówkę dwuwłóknową

p214w.jpg

 

- całkowicie białe i dymione bez pomarańczowego plastiku- tu jest najgorzej bo trzeba mieć pomarańczową żarówkę dwuwłóknową, ciężko spotkać ją w sklepach, jedynie na alledrogo można znaleźć parę aukcji, ale cena ok 15zł sztuka:

1087018992.jpg

 

 

 

 

Efekt jest bardzo zadowalający, w dzień super wygląda, natomiast w nocy u mnie zbyt rzuca się w oczy(mogło by delikatnie słabiej świecić, ale dokładnie takie same żarówki stosowano w oryginalnej wersji USA).

 

Tak wygląda na aucie:

5polit.jpg

6mlr.jpg

 

 

Zdjęcia dzięki uprzejmości kolegi Polit.

 

Pozdrawiam

majler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tylne lampy całe na czerwono...

 

O o dobrze kombinuje , Polit posłuchaj go ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone :mrgreen: Nie będziesz musiał mi nic dopłacac :mrgreen: zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty się Polit nie patyczkuj z tym US Style, bo US daleko. Lepiej sięgnij po styl z za miedzy. Mody jak najbardziej na plus :)

 

 

"O o dobrze kombinuje , Polit posłuchaj go ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone :mrgreen: Nie będziesz musiał mi nic dopłacac :mrgreen: zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha :mrgreen:"

 

Ojciec Ty to cwaniak jesteś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wezmę od Ciebie z białym kierunkiem a oddam Ci swoje całe czerwone :mrgreen: Nie będziesz musiał mi nic dopłacac :mrgreen: zrobimy wymianę fifty fifty hahahahaha :mrgreen:

 

Moja kontrpropozycja - wezmę od Ciebie OZ'y w zamian za kierunki. Patrząc po ilości wyprodukowanych sztuk, wyjdziesz na tym lepiej :-P

 

Ty się Polit nie patyczkuj z tym US Style, bo US daleko. Lepiej sięgnij po styl z za miedzy. Mody jak najbardziej na plus :)

 

Prawdę powiedziawszy to mam ogromną ochotę zrobić mega killera na schmidt'ach vn line na dobrej glebie :mrgreen: Tyle, że sporo jeżdżę tym autem i byłoby to zbyt uciążliwe. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to kupno jakiegoś dupowozu i zabawa z Touringiem, ewentualnie kupno bazy do zabawy. Normalnie nie wiem co się ze mną dzieje, jeszcze rok temu wybuchałem śmiechem na myśl o glebie :roll:

 

I zobaczymy jak będzie na nowych opomkach i glebie oczywiście

 

Mam nadzieję, że będzie ciut niżej niż na fotce. Opony będą niższe o prawie 10mm, poza tym na drugiej stronie auta są zimówki z oponami 205/55/16, czyli auto mogło się ciut unieść od fotografowanej strony.

 

W mordę, kogo ja oszukuję, muszę szukać -60 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę powiedziawszy to mam ogromną ochotę zrobić mega killera na schmidt'ach vn line na dobrej glebie :mrgreen: Tyle, że sporo jeżdżę tym autem i byłoby to zbyt uciążliwe. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to kupno jakiegoś dupowozu i zabawa z Touringiem, ewentualnie kupno bazy do zabawy. Normalnie nie wiem co się ze mną dzieje, jeszcze rok temu wybuchałem śmiechem na myśl o glebie :roll:

 

MarLook napisał/a:

 

I zobaczymy jak będzie na nowych oponkach i glebie oczywiście

 

 

Mam nadzieję, że będzie ciut niżej niż na fotce. Opony będą niższe o prawie 10mm, poza tym na drugiej stronie auta są zimówki z oponami 205/55/16, czyli auto mogło się ciut unieść od fotografowanej strony.

 

W mordę, kogo ja oszukuję, muszę szukać -60 :lol:

 

to za mało :) - 60 to u mnie w galeri jest. Będziesz chciał niżej zobaczysz. Mozę załóż jak PAtt komplet fk tylko nie wiem czy będzie ok i tył nie będzie obcierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj trafiłem na zdjęcia, które będą dla mnie inspiracją:

 

4740295749338b63e2abb.jpg

 

540iseisml.jpg

 

Na zdjęciach jest

przód: 18x8 ET20 + dystans 25mm, opona 205/40/18

tył: 18x9 ET22 + dystans 30mm, opona 225/40/18

 

Ja planuję:

przód: 18x8 ET20 + dystans 20mm, opona 225/40/18

tył: 18x9 ET22 + dystans 15mm, opona 245/40/18

 

Chętnie dałbym jeszcze szerszy dystans, ale raczej będzie już trzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz przerabiał na sedana?

 

Na pickupa z zabudową Niewiadowa :)

 

Koło/ błotnik fajnie wygląda bo reszta to taka zwykła...

 

Właśnie spasowanie koła i błotnika strasznie mi się podoba i będę się na nim wzorować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...