Skocz do zawartości

[E30] 335i by Kwito


Kwito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jakis czas juz udzielam się na Waszym forum,wkoncu odważyłem się ją przedstawić ,swoją E30 jako pierwszy samochód kupiłem 5 lat temu,i tak juz u mnie się zasiedziała,nie wiedziałem ze skromne zauroczenie przerodzi się w prawdziwą miłośc 8):oops:

 

Zaczynając,kupiłem ją z przebiegiem 149tys. w stanie całkowicie ori, od handlarza który zakupił ją (pewnie za grosze) dla swojej żony,po czym ta stwierdziła ze auto jest dla niej za mocne (325e 122PS/230Nm), przez pierwsze dwa/trzy lata auto jezdziło na codzien wożąc mnie dzielnie i nie doczekało się praktycznie żadnych przeróbek poza bieżącymi naprawami/wymianami płynów (uczeń,brak dochodów ... :wink: ), po otrzymaniu pierwszej wypłaty zaczęło się...

 

Tak to wyglądało po zakupie:

dsc01166u.th.jpg

dsc01222t.th.jpg

dsc09854s.th.jpg

 

po trzech latach zmądrzałem,dojrzałem :mrgreen: i trzymam się jednego planu: miało być 325e do lansu ,jest .... o tym na koncu :wink:

 

pare zdjęć z przekładki , cały swap robiłem 2-3 miesiące (auto brudne na zewnątrz i pod maską :-P )

dsc00712v.th.jpg

dsc00713zf.th.jpg

dsc00760lx.th.jpg

dsc00764hd.th.jpg

dsc00775up.th.jpg

 

auto stoi na felgach Brock B1 16x9 ET15 , i oponach 205/45,i na takich będzie stało, nie będzie miało MT,maska w rost - wiem,pasuje do golfów,przed początkiem sezonu prawodpodobnie wyleci, BH zostaje, nerka w chromie również :wink:

Aktualnie jestem na temacie kupna spręzyn i amorków, co do amorków to B6 chyba wydają sie w miare oczywistym wyborem,ale spręzyny cały czas rozmyslam, i chyba skusze sie na cos takiego jak 80/60 :-)

 

Kilka fotek coby nie było za nudno :mrgreen:

zdjcie0213u.th.jpg

zdjcie0257k.th.jpg

zdjcie0205z.th.jpg

zdjcie210jpg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

na koniec kilka słów o mechanice, silnik to stare poczciwe i moim zdaniem jedyne pasujące(poza M20 i M10 oraz S14 :wink:) pod maską wąskiej lampy M30B35 na ori skrzyni M30, zakupione zresztą od Enza,swap zrobiony dla siebie,na spokojnie,wszystko staralem sie robic tak jak fabryka nakazała :wink: nowa chłodnica 324td,went. elek. E34 klima, most S2.65 (tak wiem,długi,ale uwierzcie... daje rade),wydech to przelot 2x55mm ,zwęzki wenturiego w miejscu srodkowego i koncowy M20 nowy,dolot "duża" simota carbon, auto ma służyć jezdzie weekendowej,bez zawodów driftingowych i karkołomnych wyścigów, poprostu lans :wink: auto zostaje u mnie do konca swojego lub mojego żywota,więc z niczym mi się nie spieszy :wink:

 

więcej fotek wrzuce jak cos znajde na dysku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkoncu odważyłem się ją przedstawić

 

Dobra dobra przekroczyłes 20 postów stąd ta galeria :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Åadna wąska trzeba przyznać :twisted: latasz nia na codzień czy tez weekendówka to jest?

hehe ale juz tu "pare dni" jestem ;)

od zeszłego sezonu jest autem weekendowym

 

Wąska bardzo zdrowa widać. :mrgreen:

Szkoda, że wywaliłeś ETE - ja bym to modził.

Dla mnie M30 dobre jest do driftowozów bo pod machą "salonowej" E30ski nie wygląda to za ciekawie (wizualnie), pomijając oczywiście M30 Alpiny.

 

Pozdrawiam,

jestem perfekcjonistą i pod maską musze miec idealny wyglad, nie uznaje drutów i trytrytek pod maską :) więc o to się nie bój i silnik wygląda praktycznie jak z fabryki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie to ogarniałeś :-)

 

P.S. 80/60 będzie baaaardzo ciężko znaleźć, no chyba że gwint...

 

 

Mam 2 komplety :):mrgreen:

 

 

Kwito z jednej strony podoba mi się, z drugiej...szkoda że oryginał rozbroiłeś , ale to Twoje auto...

 

Wydech końcowy załóż z 328 bo ten od tego z m20 to bedziesz w nocy oświetlał podwozie auta 8):wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie M30 dobre jest do driftowozów

 

Coś w tym jest, Kwito upala dość często :twisted:

 

Kwito na Twoje 9" to mam idealny rozmiar oponek 215/40, które na bank nie zlecą. Oddam za groszę :-)

od dłuższego czasu juz nie szaleje , spóźniłeś się z ofertą 1 dzien,wczoraj kupilem wlasnie opony,ale mozesz napisac na pw. cene i stan,jak będzie dobra to pomyslimy :wink:

 

 

Całkiem fajnie to ogarniałeś :-)

 

P.S. 80/60 będzie baaaardzo ciężko znaleźć, no chyba że gwint...

 

 

Mam 2 komplety :):mrgreen:

 

 

Kwito z jednej strony podoba mi się, z drugiej...szkoda że oryginał rozbroiłeś , ale to Twoje auto...

 

Wydech końcowy załóż z 328 bo ten od tego z m20 to bedziesz w nocy oświetlał podwozie auta 8):wink:

no cóż, chcialem miec cos szybszego,z fajnym wyglądem po otworzeniu maski z epoki, wydech od kebaba M52? z tego co mi się wydaje to będzie z nim troche rzeźby (?)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnętrze pozostaje niebieskie,moze jak uda mi się upolować sportsitze niebieskie,to wjadą,ale ogólnie nie planuje zmian wnętrza, jest tylko kiera MT1 i gałka z wąskiej :wink: a wydechu poszukam w okolicy,jest tu pare kebabów na części :wink:

 

opony 205 to rozmiar ktory mi nie przyciera wogóle,215 często przycierało,a nie chce ani wypychac ani nawet podginać rantów :wink: no i jest to praktycznie idealny zamiennik dla oryginalnej 195/60 R14 :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...