Skocz do zawartości

[E36] 330i Coupe by Cholo


Cholo

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Michaś 523i napisał:

Nie wiem ale jak w celu uzyskania + kilka HP to spoko choć ja wolałbym zrobić układ H żeby dodać bulgotu bo M54 ma słaby pomruk. Cholo wyjaśnij ideę

Myślisz, że za tzw. "bulgot" bardziej odpowiada H-pipe, a nie X-pipe?? :huh: Z tego co się orientowalem to właśnie X-pipe za to odpowiada bardziej, a przy H jest typowy ryk silnika(wysokie tony) zamiast typowego bulgotu(niskie, grube tony). Dlatego jak się wejdzie na fora muscle car(Ameryka) to dosc często się widzi, a przeważnie w Mustangach, że zmieniają H pipe na X. Stąd moje wątpliwości :?:

A Cholo nie odnosi się do tego, więc chyba nie chce nam zdradzić sekretu heh. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Brodi97 napisał:

Myślisz, że za tzw. "bulgot" bardziej odpowiada H-pipe, a nie X-pipe?? :huh: Z tego co się orientowalem to właśnie X-pipe za to odpowiada bardziej, a przy H jest typowy ryk silnika(wysokie tony) zamiast typowego bulgotu(niskie, grube tony). Dlatego jak się wejdzie na fora muscle car(Ameryka) to dosc często się widzi, a przeważnie w Mustangach, że zmieniają H pipe na X. Stąd moje wątpliwości :?:

A Cholo nie odnosi się do tego, więc chyba nie chce nam zdradzić sekretu heh. 

Przeczytaj to

https://www.bumberas.com/blog/2018/6/11/x-pipe-vs-h-pipe-exhaust

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Michaś 523i napisał:

Przeczytałem i rzeczywiście jest tak jak mówisz, jeśli patrzymy przez pryzmat tego artykułu. No to w takim badz razie, bardzo ciekawi mnie więc, jak H-pipe w r6 może wpłynąć na jakość dźwięku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocenianie dźwięku wydechu po kiepskiej jakości filmiku na youtube to jak wróżenie z fusów, zresztą ni jak się mają takie przegazówki na postoju do pracy i dźwięku jaki otrzymujemy w samochodzie pod obciążeniem, a chyba po to się zmienia układ wydechowy w kwestii walorów słyszalnych, nie mówię teraz o kwestiach związanych z mocą samochodu po modyfikacjach ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KUJON napisał:

Ocenianie dźwięku wydechu po kiepskiej jakości filmiku na youtube to jak wróżenie z fusów, zresztą ni jak się mają takie przegazówki na postoju do pracy i dźwięku jaki otrzymujemy w samochodzie pod obciążeniem, a chyba po to się zmienia układ wydechowy w kwestii walorów słyszalnych, nie mówię teraz o kwestiach związanych z mocą samochodu po modyfikacjach ;) 

Sam jesczce nie słyszałem tego na żywo. I Bartek ma rację całkiem inaczej będzie w czasie jazdy. Mam nadzieję że jak odbiorę auto, pogoda pozwoli na jakiś testy. 

35 minut temu, Michaś 523i napisał:

Będzie co robić na jakimś złocie piwo

No i dokładnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje e36 wczoraj wróciło do swojego garażu. Jestem bardzo zadowolony z wykonanej pracy.Dźwięk jest mega. Żałuję tylko ze nie mogę zrobić testu drogowego. Ale coś wymyślę :-DJakby ktoś z Podkarpacia czy nawet dalej potrzebował kontakt do wykonawcy zapraszam. 

dget span

IMG_20200114_132957.jpg

IMG_20200114_133037.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
6 godzin temu, pioteresz napisał:

Super efekt

Czym malowane i w jaki sposób zrobiłeś wytarte przyciski? 

Ja u siebie też regenerowałem serducho, to pozwolę się wypowiedzieć. Jest jeden koles, który sprzedaje tzw. "szablony do regeneracji" . Guziczki szlifujesz dokładnie papierem, aż do białego plastiku, który znajduje się na samy początku. Nastepnie naklejasz na guziczek dany wzorek ze szablonu, malujesz na czarno i odklejasz naklejkę i pod naklejką masz dalej biały plastik. Ot cała polityka tego zabiegu. Najważniejsze jest dobrze doszlifować do białego i dobrać odpowiedni odcień czarnego do malowania. 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Brodi97 napisał:

Ja u siebie też regenerowałem serducho, to pozwolę się wypowiedzieć. Jest jeden koles, który sprzedaje tzw. "szablony do regeneracji" . Guziczki szlifujesz dokładnie papierem, aż do białego plastiku, który znajduje się na samy początku. Nastepnie naklejasz na guziczek dany wzorek ze szablonu, malujesz na czarno i odklejasz naklejkę i pod naklejką masz dalej biały plastik. Ot cała polityka tego zabiegu. Najważniejsze jest dobrze doszlifować do białego i dobrać odpowiedni odcień czarnego do malowania. 

Pozdro 

Dokładnie tak jak piszesz. Tylko ja nie mam cierpliwości do takich drobnych robót. Dlatego wysłałem swoje guziki i po 3 dniach dostałem "nowe" 

 

Bo jak podliczyłem czarny lakier bezbarwny szablon czas to taniej wyszło wysłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...