Skocz do zawartości

Polecane posty

Dnia 8.04.2018 o 23:09, MAREK GERMAN napisał:

Cholo czym Ty do uja robisz fotki, bo całokształt pracy spoko ale jeśli robisz fotoleracja to weź jakiś aparat żeby było coś widać

Pozdro 

 

Marku robie tym co mam pod reka telefon Huawei P8 Lite , a zdolności fotograficznych nie mam 

 

A tym czasem 

 

bb0b2a1b6204.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lewarek z Z4 juz na miejscu + nowa tulejka

3c6c5ed065f4.jpg

niestety zakład galwanizacyjny pomylił kolor- trudno

5beb56356b69.jpg

Przyszły mi tez opony

225/35

Hankook Ventus V12 Evo

1078cdacdb49.jpg

 

kupiłem jeszczcze cos takiego 

a177d589e63e.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie zmieniasz to auto. Dużo szczegółów dopracowanych. 

Hankook dobrze się naciąga? Kiedyś to pamiętam jak polecano dunlop, nankang, toyo. A co obecnie najlepiej kupić co jest dobre do naciągu?

Bo np. Dunlop sp 9000 już chyba wycofany z produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.04.2018 o 08:46, Adrianoo napisał:

Fajnie zmieniasz to auto. Dużo szczegółów dopracowanych. 

Hankook dobrze się naciąga? Kiedyś to pamiętam jak polecano dunlop, nankang, toyo. A co obecnie najlepiej kupić co jest dobre do naciągu?

Bo np. Dunlop sp 9000 już chyba wycofany z produkcji.

Hankook bardzo dobrze się naciąga :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłam tez łożysko wałka sprzęgła

c8229da62e94.jpg

poskładałem tez hamulec ręczny

549734273f15.jpg

Zamontowałem tez lewarek na nowych spinkach

24fe73e15e53.jpg

f56402ac09b1.jpg

zmiana biegów jest teraz czysta przyjemnością , Polecam taki short shifter :D :D:D:D:D:D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, qbak napisał:

Mógłbyś napisać coś więcej o shifcie ? Jakie części wymieniałeś, co brałeś nowego z ASO ? Też cośtakiego chciałem zrobić

SIema. Kupiłem cały lewarek z Z4 3.0 do tego nowy koszyczek,nowe zawleczki i podkładki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...