Skocz do zawartości

[E34] Butelkowe V8 made by Brzytwa


brzytwa

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące później...

Jako żeby nikogo w tajemnicy nie trzymac, bo i po co. Nadszedł EPIZOD III "butelki", myśle że najbardziej dla niej samej , najlepszy :-)

 

Myśl nad przeprogramowaniem auta/ ulepszenia serii, krążyła i chodziła za mną jeszcze długo przed germanizacją, ów suki :twisted: Potem przyszła refleksja nad sprzedaża "butelki w setupie GS, ale. . .

 

że auto wciąz w moich rekach i częsci niezbedne w germanskiej budzie poszły zanim zdążyłem powiedziec "sprzedam", zostały wykorzystane nowe i inne podzespoły, rodem z monachijskiej fabryki BMW. . .

 

 

 

zdradzam częsc prac z ostatnich dni :wink:

 

Felgi oryginał M-system II z pakietu Nuerburgring 2x8" i 2x9".

 

b2m7.jpg

 

 

Sprężyny AP 40mm/30mm, najbardziej zbliżone do ori Mtechnic.

 

rrdq.jpg

 

 

Powoli zaczynam montaż zakupionych: nowych sprężyn, poduszek przód i tył, nowych wkładów KYB, nowych odboi, nowych łaczników lemforder, nowych piast, oczyszczonych i wymalowanych przednich lag :

 

 

 

t987.jpg

 

 

p3w3.jpg

 

 

6gsw.jpg

 

 

5ywt.jpg

 

 

 

Wpadły prawie nowe Bridge na przód 10r., po 7,2mm bierznika 235/45 17" :-)

 

 

tr9v.jpg

 

 

nnvx.jpg

 

 

6zbf.jpg

 

 

 

 

Przyjechała również paczka nówek z konca 13 roku, ale to już na tył 255/40 :wink:

 

 

lky0.jpg

 

 

wwjl.jpg

 

 

n4bk.jpg

 

 

gd4w.jpg

 

 

 

 

Musiałem "butelkę" doposażyc w nowy aku, bo stary formax posypał się w cztery lata :mrgreen:

Mały szczegół, odnośnie przodu. Dodam, że nerka jest nowa :wink:

 

 

qrhe.jpg

 

 

Niedługo galeria całości, czekam tylko na pogodę :wink: Dziś byłem butlą w pracy i niemogłem się napatrzec przez okno, jak pięknie ten klasyk się prezentuje. . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...