mike5er Napisano 11 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Te chlapacze to na KJSy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubu Napisano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2010 czyżby oryginały bmw chlapacze ? wyglądają bojowo i klasycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2010 ori BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2010 rozkodowany VIN z ASO i wymiana oleju z 98roku-162tys dalej umyta skrzynia, jutro będzie sprzęgło i skręcanie do kupy silnika ze skrzynią. a w poniedziałek może wyleci silnik z auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///ESIU Napisano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2010 CZYM MYÅEŚ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2010 ///ESIU, to był jakiś płyn do mycia silników KAGERA kupiony w focie, mył dziku więc ja dokładnie nie wiem. potem karcher i jazda. ale na samym początku myłem ja pędzlem i nitro z tego całego shitu(olej z błotem) którego było na skrzyni na grubość 3-4 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 8 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 foty z du**, ale i tak cud że sobie przypomniałem żeby jakieś zrobić. wybebeszyliśmy dziś cały środek, wyjęty dywan, fotele, kanapa i dolna część deski. oprocz tego zdjęty przedni zderzak, lampy, atrapy, maska i inne gówna. jutro trzeba wyjąć osprzet silnika, chlodnice, weze a w środe jak bedzie wyciągarka do silnika, to m20 wylatuje. trafily sie bilki B6. mialy isc do szerokiej, ale zrobi sie małą podmianke i idą do wąskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Będzie katowóz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 bardziej lanso niż kato bo szkoda furmanki. jednak sprawą oczywistą jest, że minimum 1 na 2 przejażdżki trzeba przedmuchać rurki hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 trzeba przedmuchać rurki hehe ja wiedziałem, że tam lewizną pachnie, ale nie miałem dowodu... do dzisiaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Eeee to ja się już pogubiłem, Będzie zamiana silników wąska => szeroka i odwrotnie czy jakiś inny plan knujecie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 psiorek, z tego co ja się orientuję to będzie tak: 1. M20b25 z wąskiego sedana wylatuje z budy i ląduje w Adamsa szerokiej. 2. Wąski sedan idzie do blacharki i lakieru a wkładany będzie NÓWKA PEWEX m20b27. 3. Zajechane Adamsowe m2b20, pójdzie na stolik na browary Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Dobry Plan teraz mogę spać spokojnie wiedząc że ostatnia E30 z mojego miasta nie pójdzie w żyletki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 3. Zajechane Adamsowe m2b20, pójdzie na stolik na browary jakie to zajechane, toż to prawie idealne tylko ma czasami złe dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 9 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 psiorek, z tego co ja się orientuję to będzie tak: 1. M20b25 z wąskiego sedana wylatuje z budy i ląduje w Adamsa szerokiej. 2. Wąski sedan idzie do blacharki i lakieru a wkładany będzie NÓWKA PEWEX m20b27. 3. Zajechane Adamsowe m2b20, pójdzie na stolik na browary Pozdro. u nas to bez wódki nie dojdziesz, który silnik czyj i do jakiej fury dokładnie tak będzie, tyle ze to b20 jeszcze nie wiemy jaka przyszłość czeka, dokupić doł od starej ety i możnaby sprawdzić co można wyciągnąć z każdej kombinacji m20 póki co, jutro wyciągamy b25 od rana, a że długi weekend sie zbliża, to kto wie co wesoła gromada dłubaczy garażowych wymyśli pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Dobry plan - popieram!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 EMPTY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 był i sie zmył hehe:) jaka motorownia laduje po naradach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 był i sie zmył hehe:) jaka motorownia laduje po naradach? nówka m20b27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aurel_ Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 czekam aż będzie nówka sztuka pod maseczką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 Czy chłodzenie będzie zrobione pod szeroką i dalej czyli katy, sonda itd? Wpadnę tam do Was jak mi będzie po trasie, gdyby coś będę dryndał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 w poniedziałek buda jedzie do blacharza na sznurku. a potem malowanie komory silnika się odbędzie... Jacek, co miałeś dokładniej na myśli z chłodzeniem ? bo nie jestem w temacie za bardzo... wydech zostaje ale kto wie co się wydarzy po drodze... dryndaj do adama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 Jacek, co miałeś dokładniej na myśli z chłodzeniem ? bo nie jestem w temacie za bardzo... wydech zostaje ale kto wie co się wydarzy po drodze... dryndaj do adama W wąskiej jest inna/stara chłodnica, zbiorniczek wyrównawczy okrągłego/starego typu montowany na dwóch wspornikach do prawego kielicha. No i zdarzały się 325i bez katów, sond itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 tutaj zostaje stara chlodnica Jacku, natomiast do mnie to b25 bezie juz z nowym zbiorniczkiem wyrównawczym oraz chlodnicą szeroką dzisiaj obadalem, ze to b25 tez nie ma sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi