dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Boje się o przód, bo 9" na 5 mm dystansie z oponą 215/40 może być ciężko z glebą ~ -80 mm... nie wiem czy nie zamienię przodu na 195/45, jak myślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Boje się o przód, bo 9" na 5 mm dystansie z oponą 215/40 może być ciężko z glebą ~ -80 mm... nie wiem czy nie zamienię przodu na 195/45, jak myślisz Myślę, że nie będzie z tym problemów jeśli chodzi o przód a 6 garów musi na czymś stać... "-80 jest idealne" Lepiej martw się aby tył nie tarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Tyl to mogę zaklepać wewnętrzny rant i powinien wejść, gorzej jak to dystansem 15 mm wypchnę... najwyżej będę się martwił po założeniu, ewentualnie mogę stoczyć dystans, jak będzie tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 sie popieści to sie zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 adams, ja wiem, że Ty wiesz, że on wie, że Ty wiesz o czym mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 ja bym z przodu dał te 195/45/16 bedzie fajny naciag...bo 215/40 to taki sredni naciag. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 stammek, właśnie, właśnie też patrzyłem na zdjęcia 215/40/16" i naciąg jest, jakby to powiedzieć, skromny. 215/40/16" 195/45/16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 tak tylko że przy 195/45r16 u mnie na tyle na 9j niestety czasem schodzi powietrze! Dlatego przy takich naciagach już sie trzeba zastanowić! Ja na 99% będe zmieniał na 205/40 jak tylko skończą mi się te opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 TORS, 205/40/16 są bardzo drogie i trudno dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mattim Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 tak tylko że przy 195/45r16 u mnie na tyle na 9j niestety czasem schodzi powietrze! Dlatego przy takich naciagach już sie trzeba zastanowić! Ja na 99% będe zmieniał na 205/40 jak tylko skończą mi się te opony [/quote To chyba coś nie tak masz to poskładane... Ja to bym zapodał wszytskie 195,45 i jeździć sie też powinno lepiej. A naciąg dużo zależy też od opony, tzn producenta. Bedzie dobrze, ja tylko osobiście wolałbym ze standardowym kapslem, zawsze mi sie to bardziej podobało niż płaski kapsel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 na feldze 16/9 na VW od dwoch lat rzadzi opona 215/35 tylko dosyc droga jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 To w tych pieniądzach wolałbym 205/40, ale to i tak za drogie i za trudno dostępne opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek528 Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 ja myślę, że 215/40 będzie dobre, tylko szukaj wąskiej 215, np sp9000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 mattim mam wszystko dobrze poskładane i opony tez są nówki i tez nie byle jakie bo Toyo Proxes T1R ale poprostu taka opona na 9j to juz nie jest "taki sobie naciąg"! Różne opony sie różnie układaja i wiem że toyo i Dunlop SP9000 są dość wąskie. Może gdybym mial inna firme było by lepiej, ale podoba mi sie wzór toyo i trzymają tez bardzo fajnie dlatego je wybrałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 borbet A jest ladna felga zawsze mi sie podobala w e30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łapek Napisano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 No chyba ze oklepany bbs RS, która jest w wiekszości ale pasuje zaje...fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 21 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 Panowie, ja się z Wami zgadzam, że RS to jest to co by zrobiło niezaprzeczalną robotę, ale w tym sezonie nie ma opcji a i nie wiem czy dam radę w kolejnym, póki co jest to koło nieosiągalne dla mnie, prędzej zobaczycie tu brocka b1 jako następce Borbeta niż BBSa Póki co uważam, że borbet też jest fajny, dość oldschoolowy, nieskomplikowany jak samo e30 więc idealnie do niej pasuje. Swoją drogą już ciężko dostać Borbeta A w rozmiarze 4 x 9" i w 4x100, a nawet śmiem twierdzić, że takiej specyfikacji Borbeta w Polsce jest mniej niż RSów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mattim Napisano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 mattim mam wszystko dobrze poskładane i opony tez są nówki i tez nie byle jakie bo Toyo Proxes T1R ale poprostu taka opona na 9j to juz nie jest "taki sobie naciąg"! Różne opony sie różnie układaja i wiem że toyo i Dunlop SP9000 są dość wąskie. Może gdybym mial inna firme było by lepiej, ale podoba mi sie wzór toyo i trzymają tez bardzo fajnie dlatego je wybrałem Wiem, bo mam te same opony, też nówki tylko że 195/50/15 i na 9,5j i jak mi na wiosne poskładali to do teraz nawet powietrza nie trzeba było dopompować, dlatego podejrzewam że coś masz nie tak, wcześniej miałem na 9j 195/45 i też trzymały bez dopompowywania, sam już nie wiem. Jak bedziecie składać to dużo pasty montażowej niech nakładają, na felge i na opone, musi trzymać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruczek Napisano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 sam mam borbety, wszystkie 9j, na przodzie 195/45/16 tył 215/40/16 i nie ma problemów z uciekaniem powietrza (nabite 2, nadkola tył zrolowane, przód zagięte ranty bo kiedyś złapało Szkoda ze dekielki bez napisów, ale i tak będzie pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 mattim, a ile bijesz ciśnienia do opony? Mi w sumie się uspokoiło, ale jak dałem 3,2! powietrze uchodzi tylko wtedy kiedy walne boka, bo przy normalnej jeździe to się nie zdarza, ale wiadome że czasem tył napęd kusi, a że moje 9j ze 195/45 są na tyle to potrafi upuścić trochę ciśnienia a potem samo już powoli schodzi. Na razie jest zima więc się nie martwię! Najwyżej na wiosne poszukam nowego wulkanizatora:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mattim Napisano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 195/50 na 9,5j mam 2,3bar 195/45 na 9j miałem 3,0bar ale jak jest mniej to większy komfort, a na tym mi teraz zależy, stąd teraz profil 50. sorry za OT pozdrooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 Kolejne graty przybyły - przykręcane dystanse 15 mm: Zamienię dwa dystanse RH ze zdjęcia na przelotowe o grubości 5 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 a co z centrowaniem felgi? bo dystanse centrowania widze nie maja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 a co z centrowaniem felgi? bo dystanse centrowania widze nie maja... Właśnie o to samo zapytam? Bez tego ani rusz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 centrowanie będzie na śrubach na to wygląda. nie jest to za dobrze ale kolega w aucie miał felgi bez pierścieni pozakładane i mu nic nie biło i śruby się nie odkręcały. do cabrio i prędkości patrolowej może być, ale to czegoś szybszego bym raczej nie zakładał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi