dahrek Napisano 14 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Pomału, ale do przodu, doszła naba ori Raid do e30: A dziś odebrałem felgi z zabiegu szkiełkowania, któremu poddane zostały rotory: Trafił się też jakiś dziwny rotor: Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 dahrek, szkielkowanie to cos jak piaskowanie ? w takiej wersji kolorystycznej,a raczej w jej braku itak ladniej niz jak kupiles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 14 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 patryczken16, dokładnie tyle, że szkiełkowanie jest znacznie bardziej delikatniejsze dla aluminium niż piaskowanie, które może spowodować doły lub wżery. P.S. Mi też znacznie bardziej się podoba "gołe" alu niż ten tragiczny majtkowy niebieski hehehe Ale docelowo będzie rotor malowany na tradycyjny srebrny a ranty będę polerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 no i git, jak dotre na weekend to jedziemy dalej z tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 borbety będzie klasyka niemieckiego tuningu, ładnie sie zapowiada, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 borbety będzie klasyka niemieckiego tuningu, ładnie sie zapowiada, to tez powtarzalem dahrkowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 dokładnie tyle, że szkiełkowanie jest znacznie bardziej delikatniejsze dla aluminium niż piaskowanie, które może spowodować doły lub wżery. to spoko,a duzo cos takiego kosztuje ? bo np u mnie gosc piaskuje felgi po 8zl sztuka i to bardzo drobnym piaskiem,dokladnie to samo co mam zrobione zaciski hamulcowe,jak nie widzaiels to obczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 15 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 borbety będzie klasyka niemieckiego tuningu, ładnie sie zapowiada, Spoko, choć niektórzy twierdzą, że to już strasznie oblatany temat dokładnie tyle, że szkiełkowanie jest znacznie bardziej delikatniejsze dla aluminium niż piaskowanie, które może spowodować doły lub wżery. to spoko,a duzo cos takiego kosztuje ? bo np u mnie gosc piaskuje felgi po 8zl sztuka i to bardzo drobnym piaskiem,dokladnie to samo co mam zrobione zaciski hamulcowe,jak nie widzaiels to obczaj U nas godzina piaskowania u fachowca kosztuje 60 zł, a szkiełkowania 80 zł, a fizycznie za wykonaną pracę zapłaciłem 100 zł (Adamsowe rotory też tyle) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aurel_ Napisano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 jeżeli BH to schadowline a tak bym pozostawil ten nieskazitelny chromowany styl auta dał pomarańcze na przód i kolo szpryszke jakis RSik by tu leżał idealnie. Choc RS to kasa. Borbet A to do rasowego germańca z schadowline black hella i maxymalnej Glebie. to auto to tak jak esia jest piekne samo w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJSU Napisano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 Oj nie... Borbet A... A mogło być tak pięknie. Nigdy nie zrozumiem co ludzie widzę w tej czerstwej feldze. Zanim przyciemnisz lampy to na początek je umyj bo widzę że masz strasznie zasyfione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 a tak bym pozostawil ten nieskazitelny chromowany styl auta przeciez tu nie ma praktycznie wogole chromu Majsu, dla jednych czerstwa felga, dla innych klasyka gatunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJSU Napisano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 Majsu, dla jednych czerstwa felga, dla innych klasyka gatunku. Mi ta felga będzie się zawsze kojarzyć z Rieger Tuningiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goryl Napisano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 a tak bym pozostawil ten nieskazitelny chromowany styl auta przeciez tu nie ma praktycznie wogole chromu Majsu, dla jednych czerstwa felga, dla innych klasyka gatunku. ...jak najbardziej klasyka gatunku ...i świetny stosunek ceny do wyglądu ...lubie borbet a na e30 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 17 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 Aurel, RS to moje niespełnione marzenie, śnie po nocach o tym kole Majsu, prawdopodobnie w niedługim czasie wlecą inne lampy, a ja jestem trochę czerstwy i zmarszczony jak pomarańcza więc idealna felga dla mnie Borbet A wieje oldschoolem i już Ja wiem, że niektórym się źle kojarzy, no ale naprawdę to fajna jednoczęściówka, dajcie się przekonać. Zaś coś przyszło: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 borbet a z plaskim deklem i odpowiednia opona robi robote. Jak zglebisz swoje cabrio bedzie bajka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 kolor juz znany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli Napisano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 kolor juz znany Fluo Electric Orange Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 18 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 patryczken16, ponieważ jestem tradycjonalistą to rotor będzie tylko i wyłącznie srebrny, natomiast rant poleruję ręcznie, a efekt końcowy Adams się zadeklarował wykonać (mam na myśli końcowy efekt przy użyciu pasty) Owen, ta gleba już też mnie męczy dlatego mam nadzieję, że jeśli mój plan się powiedzie to w styczniu coś mi HT wymodzi, zobaczymy... Oli, fluo electric orange tylko na zaciskach będzie Ogólnie rzecz ujmując kontynuacja Otwock Stajl hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 bedzie dobrze tez chce juz takie zestawienie kolorow felg.... a jak jakies inne to tylko wylacznie tap krejzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 18 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 Tap Krejzi ar tu gut to bi on tap kolory muszą być felgowe, nie żadne kombinacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 powoli się przekonuje do borbeta bez kombinacji ale dalej do cabrio to on mi nie pasuje. zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 powoli się przekonuje do borbeta bez kombinacji ale dalej do cabrio to on mi nie pasuje.zobaczymy... Nie nie Majki co Ty dajesz : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 według mnie w cabrio powinna być jakaś stylistycznie lżejsza felga. np brock b1 był by ekstra zastępcą borbeta w tym przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 mike5er, Nie przeczę, że być może zagości za jakiś czas Brock B1, bo strasznie mi się podoba ten felgen Jacek, dziękuję Ci WIELKI człowieku za tą fotkę IS Lippe jak się znajdzie w normalnych pieniądzach to też wleci, od początku to planowałem, widzę że będzie w miarę ok na tym Borbecie znasz może specyfikację zawieszenia i opon P.S. nawet te brewki nie wyglądają głupio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Brewki jak i lusterka w tym przypadku akurat mogłby by wylecieć (to nie ta bajka) Opony standardowo 215/40 a zawiech na moje oko to jakieś 60/40-z kolei ja proponowałbym niżej, Ty pewnie też już o tym myślisz szkoda, że nie ma szadołlajna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi