Skocz do zawartości

[E30] dahrek`s 320i cabrio `90


dahrek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 724
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

high-tech, ja mówię tutaj o czymś w jakchś sensownych pieniądzach a Keskin to dokładnie te udające :-P

lesiek, Borbet A nie powiem jest całkiem smaczny choć wolałbym borbeta B to jest coś pięknego :twisted:

Blaniu22, zobaczymy co czas i życie pokaże, napewno będę szukał 16/9 się okaże co się trafi i w jakich dingach, bo dobre 1 tlg nie jest złe hehe :wink:

 

Pozdrawiam :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dahrek już rozmawaliśmy może uda sie coś z kołem załatwic 8) Zobaczymy :wink:

A co do IS Lippe to jak najbardziej wymyśl coś innego a nie oklepany MTechnic i RS :-P

Do dokładki is'owskiej daj progi z touringa i bedzie już ładnie :twisted: Jak na fotce owena

Powoli zrobisz super szuracza... Nie wszyscy budują e30 w 4-5 miesięcy :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dahrek mi sie co innego śni po nocach, wiec nie wiem czy ze mną jest coś nie tak?? :oops: Czy z Tobą?? 8) hehe

A tak na serio to RSy wiadomo klasa sama w sobie ale każdy ma te swoje wymarzone koło, u mnie RSy nim nie są... Ale dobrze że nie wszystkim podoba sie to samo :wink:

Ja wiem że za jakiś czas bedzie super sie prezentowała :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dawno się tu nic nie działo, więc pora na delikatne odświeżenie tematu.

Podróż do Nowego Sącza pociągiem z przesiadkami, wyliczone pieniądze co "do grosza" i latanie za pożyczkami po rodzinie niepowtarzalnie udupiły mnie finansowo :-P

Zmiana planów z uzbierania hajsu i kupna e30 po nowym roku namieszały mi trochę, ale wychodzę na prostą.

Sprawy mają się tak:

Po przywiezieniu samochodu i uprzejmości Adamsa i jego mamy mogłem zostawić u nich w garażu samochód na mniej więcej tydzień. Później, żeby nie robić zamieszania i problemów, zabrałem auto i znowu dzięki uprzejmości Oliego i jego taty mogłem trzymać sobie auto u nich w szopie tak długo jak mogłem (dziękuję Wam jeszcze raz bardzo serdecznie!). Od jakiegoś miesiąca ogarnąłem murowany, ciepły garaż na Chwasta Bezdasznikowego, a tu parę fotek "dowodowych":

 

Tak było u Oliego:

zdjcie002rd.jpg

 

Do Oliego miałem jakieś 10 km więc znalazł się garaż na miejscu:

dscf0667f.jpg

 

A tu się załapał mój dzielny dupowóz w mega męskim kolorze :-P

dscf0661z.jpg

 

Po konsultacji z Majsem (dzięki Majsu) kupiłem olej i filtry, czyli podstawa:

dscf0007h.jpg

 

W między czasie zacząłem stawać na nogi finansowo i praktycznie w 2 miesiące spłaciłem BMW (pozostała ostatnia najniższa rata w grudniu). Wziąłem się za rejestrację i opłacanie Beemki, co jak się okazało nie było prostym zadaniem. Akcyza, tłumaczenia i reszta dokumentacji została załatwiona przez Pana od którego kupiłem samochód. Niestety w trakcie rejestracji w wydziale komunikacji okazało się, że zielony druk mówiący o "załatwieniu" recyklingu jest nieważny i trzeba zapłacić jeszcze raz recykling w wysokości 500 zł, chyba że umowa kupna z Niemką będzie oryginalna lub będzie potwierdzona przez notariusza (ja miałem zwykłe ksero). Oczywiście, żeby uniknąć wysokiej opłaty skontaktowałem się ze sprzedającym, który okazał się mega za***istym gościem i załatwił sprawę szybko i bezproblemowo. Po kolejnym tygodniu w plecy BMW zarejestrowano:

 

zdjcie054d.jpg

 

W trakcie działań udało się skompletować parę gratów:

Moje ukochane radio JVC KD-SX992R - nie chce innego, dostarcza bardzo fajną barwę mimo, że nie jest to jakiś super wysoki model.

Wcześniej wspomniany Valvoline 10w40 MaxLife plus filtry oleju i powietrza.

Wzmacniacz Sony X-plod plus głośnik basowy Magnat Power Bull plus okablowanie.

Kierownica Raid została po e36 - naba pojechała do Franka, ja do e30 nadal szukam...

Końcówki drążków kierowniczych w trakcie drogi do mnie.

No i od Adamsa dorwałem w dobrych pieniądzach dystanse 4x100 o grubości 20 mm ze śrubami.

 

Jest również dokładniejszy plan na auto, który będzie realizowany na początku przyszłego roku:

 

1. Koło - Borbet A 16/9 lub RH ZW1, w zależności od ilości pracy zawodowej a co za tym idzie pieniążkami :-)

2. Zawieszenie natomiast będzie zamawiane u High-Techa, czyli gwint home made.

3. No i oczywiście blacha 4 mm pod miskę.

 

Co jest do roboty przy aucie:

1. Rozrząd - nie muszę, ale chcę wymienić

2. Pompa wspomagania, bo jęczy, rzęży i wydaje dziwne odgłosy a wspomaganie raz działa, raz nie.

 

dscf0001ld.jpg

 

dscf0002js.jpg

 

dscf0004bm.jpg

 

dscf0005jy.jpg

 

Narazie to chyba tyle, pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co myślałem o tym, ale jest parę "ale". Alpiny oryginalne są bardzo drogie i trudno dostępne, a BK Racing nie wiem gdzie dostać no i jakoś nie bardzo chce koła bez rantu.

Borbet A kojarzy mi się z początkami stylu German i mam do nich ogromny sentyment. Poza tym uważam, że super pasują do kanciastej budy e30 i szerokiej lampy, a jak wypchnę 9" tył dystansami 20mm to może się zrobić szeroko, jak myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna, jakas znajoma ta pierwsza fotka :mrgreen:

 

 

zabrałem auto i znowu dzięki uprzejmości Oliego i jego taty mogłem trzymać sobie auto u nich w szopie tak długo jak mogłem (dziękuję Wam jeszcze raz bardzo serdecznie!)

 

jakby co, miejsce dalej wolne ;)

 

1. Koło - Borbet A 16/9 lub RH ZW1, w zależności od ilości pracy zawodowej a co za tym idzie pieniążkami :-)

a to się chyba juz wyklarowało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...