Skocz do zawartości

[E36] Black Coupe & Wide Steelies by Czesławson


Czesiio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Miałem się pytać kto zapodał szeroką stal patrząc na zdjęcia z Festu :mrgreen:

 

Mi się podoba zmieniło się auto mega i na foto kolor wygląda dobrze, coś między srebrnym a chromem a polerką, to proszek ??

 

Jakie parametry wyszły felg?? Jako baze miałeś 7calowe z e46 czy 7.5 z tych nowszych ??

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porcja świeżych fotek jak wygląda auto w tym sezonie.

Bez zbędnych bajerów i wodotrysków. Prosto z aparatu

 

kez29w.jpg

 

33dy4xt.jpg

 

9h2nid.jpg

 

6rox8g.jpg

 

2e2jnsi.jpg

 

2zg6vb6.jpg

 

6hsy11.jpg

 

ekqdua.jpg

 

2yzmvip.jpg

 

30biihs.jpg

 

35ktw6s.jpg

 

2q8cwn7.jpg

 

 

I na koniec

Nie mogłem dostać nigdzie boczków na tył w skórze do coupe więc zwróciłem się o pomoc do ekipy z CLEAR SOUND i dzięki wenie i uprzejmości Marcina vel. W1DAWCA mogę poszczycić się boczkami w skórze w wersji indywidual

 

2vwejh5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

German na stalówkach? auto nie przechodzi selekcji - ARCHIWUM

 

Mówta co chceta ale stal ładnie się prezentuje na kebabie a i kolor robi robotę.

Jak narazie miałem więcej okazji na wymianę/sprzedaż stali niż jak na Mito jeździłem

Fakt może i inne pieniądze ale:

Dobra szeroka stal nie jest zła.

 

Tylko nie piszcie spawane itp. bo to nie jest jakaś felga aluminiowa tylko stal.

Do stali nie potrzeba specjalnych spoiw a do aluminum do spawania jeśli ma być wytrzymałe spoiwo powinno mieć podobne proporcje co stop z którego felga jest zrobiona, ale czy ktoś robi badania przy spawaniu alu?

Zresztą jak nie było lata wcześniej możliwości z doborem felg kutych to do aut do rajdów poszerzano stalówki masowo.

 

Mito sprzedane?

 

Cena myśle w miarę okazyjna jak na te czasy to i na allegro z 3 dni powisiały.

A i stan był konkretny bo bębny 7" często gęsto poszukiwane po forach a do tego w stanie nienagannym bez spawów i no przód podobnie tylko 6,5"

Ranty oryginalne w 2" i 3". No i fajna sprawa bo zawsze można z kimś się na rotory zamienić na jakieś futury albo acs czy hartge. No i jakby nie patrzeć to mito po przeróbce też mało jest więc rzucają się w oko. A cena 4k to nie była jakaś wygórowana.

 

Boczki fajne ale porównując z przednimi boczkami są dwa rożne odcienie trzeba było i przednie od razu machnąć

 

No niestety liczyłem się z tym że tak będzie ale jednak nie są to małe koszta żeby taką operacje zrobić a z tyłem byłem zmuszony coś wyrzeźbić.

 

Robić sesje w takim miejscu i nie upalić na żwirku - karygodne

 

Trzeba pokazywać narodowi że w BMW jeżdżą też kulturalni kierowcy, a nie chamy i wieśniaki co tylko psują opinię o porządnych kierowcach bawarek

 

 

podoba mi sie na tej stali

 

Nie mam nic przeciwko starej dobrej szkole GS'u, ale można już mylić auta użytkowników a tu zawsze cos innego, a nie kopia tego samego schematu. Trzeba się trochę wyróżnić kebabem z tłumu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, a czy te "stalówki" 17" z e46 nie są aby aluminiowe ? pytam z ciekawości bo nie znam się, wiem że np w E39 "stalówki" są z aluminium, nawet naklejki są na nich żeby nie bić obważników.

Co do samych kół to na zdjęciach w miarę, lecz na żywo mi nie podchodzą absolutnie, kompletne przeciwieństwo mojej wizji, nie podobają mi sie ani w golfie, ani w bmw ani nawet w zimie na zimówkach, wole zwykłe poczciwe aluminiowe alusy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e46 też były aluminiowe "stalówki" ale chyba w mniejszych rozmiarach, ja miałem takie 15 calowe. Najłatwiej poznać po tym że jest sporo grubsza ale lżejsza.

 

Tak jak napisałeś, wyróźnia się, to plus.

 

Nic nie widać, foty z daleka, ciekawe czy by weszło na tył do coupe jak nie ma poszerzanych nadkoli, masz kolejnego chętnego na kupno/zamianę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, a czy te "stalówki" 17" z e46 nie są aby aluminiowe ? pytam z ciekawości bo nie znam się, wiem że np w E39 "stalówki" są z aluminium, nawet naklejki są na nich żeby nie bić obważników.

Co do samych kół to na zdjęciach w miarę, lecz na żywo mi nie podchodzą absolutnie, kompletne przeciwieństwo mojej wizji, nie podobają mi sie ani w golfie, ani w bmw ani nawet w zimie na zimówkach, wole zwykłe poczciwe aluminiowe alusy :P

 

17" w e46 sa stalowe. max rozmiar z tego co kojarze gdzie "stalowka" jest aluminiowa to 16".

Pasuja tez stalowki 17" od Opla Insygni ale nie powalaja parametrami wiec odpuscilem temat, choc niektorym bardziej sie podobaja.

Ja tam Kujon nie zamierzam zmieniac Twojego zdania. Masz juz Swoje kanony itp. i dlatego jestes juz uprzedzony tak jak np. na polerowany rotor czy zlote srubki. A inna sprawa ze w Chotowej trzebabylo spojrzec na to trzezwym wzrokiem. Ewentualnie jestes juz niereformowalny.

Ale moje zdanie takie ze trzeba sie wybic, wyroznic w masie kekabow jezdzacych po szosach.

 

Nic nie widać, foty z daleka, ciekawe czy by weszło na tył do coupe jak nie ma poszerzanych nadkoli, masz kolejnego chętnego na kupno/zamianę :mrgreen:

 

Mam tez inne fotki ale nie bylo sensu wklejac wszystkiego.

jesli chodzi o przod to mysle ze nie byloby problemu bo parametry wyszly 8,5" et z obliczen ok 28 (47- (40-2)/2)=28

gorzej by bylo z tylem tam jest niby podobnie jak na mito mimo ze felga schowala sie ciut w nadkole a parametry 9,75" et z obliczen ok 13 (47-(70-2)/2)=13,

a na mito bylo 10,4 et ok 22

wiec z tylem zeby to zmiescic w serie moglby byc problem w zaleznosci od zastosowanej opony i dobranej gleby

 

 

 

Kujon ja Twoje zdanie przyjmuje i szanuje. Tak jak rozmawialismy w Chotowej. Podobne zdanie mial rowniez HT. Ja nie mowie ze kebab zle wyglada na futurach, sznyclach czy tez innym skrecanych kolach, bo takie zestawienie w tradycyjnych kanonach GS'u kosi i powala. I nie ukrywam ze przyjemnie sie patrzy na takie kebaby. Wiec cos co jest dobre to jest to dobre i nie ma sie o to sprzeczac. Ale nie mozna spoczac na laurach, miec klapek na oczach i z gory zakladac ze cos co jest inne jest od razu zle.

A jesli wszystko idzie na jedno kopyto to ciezko czyms sie wyroznic.

I takie jedno pytanie: Czy juz was nie nudza te kebaby ktore wygladaja praktycznie identycznie?

Wrzuc mpaka, gwint i 3tlg.

A ja sie zastanawiam czy nie przejsc na zwykle zderzaki tak dla odmiany od innych. Tak jak kiedys coupe Przemcika na zwyklych zderzakach bylo autem wyrozniajacym sie, to teraz na mpaku blee. Czy tez bula Elbego na zwyklych zderzakach robila robote i zmiana na mpak nie byla jej potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie jedno pytanie: Czy juz was nie nudza te kebaby ktore wygladaja praktycznie identycznie?

Czesiio, ja nie żyje forum, w moim małym mieście 100tyś mieszkańców jest jeden kebab (SZPRYCY) który wyglądem odbiega od 3586 innych E36 w Tarnowie, jak go widzę raz na dwa tygodnie gdzieś na mieście to się micha cieszy :), jestem przynajmniej raz w miesiącu w Krakowie (ok 1mln mieszkańców) i tez jakoś nie mogę trafić na oklepane E36 na 3tlg co drugie skrzyżowanie, więc mówię NIE NIE NUDZI MI SIĘ TO :!: Nie jaram sie fotkami z neta, bo nie żyje w wirtualnym świecie galerii z forum. Gdybym jakimś cudem powrócił znów do modelu E36 zrobiłbym go dokładnie w tym samym schemacie, w jakim jest wiekszość kebabów na Syndykacie, bo prawdopodobieństwo że w codziennym użytkowaniu napotkam na drugie "takie samo" wynosi 0,0000.....1 %. To już nie jest schemat , tj klasyka a ona zawsze jest nieśmiertelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kujon malo kto jezdzi swoim projektem na co dzien tylko od swieta. Na zloty, spoty czy pod remize a to tylko kilka dni w roku a przez reszte czasu kisi go w garazu i przed festem zjedzie kilka nitek z gwintu zeby lepiej sie auto prezencilo.

 

Ja pop.... codziennie nic nie zmieniajac a w tym roku zrobilem bodajze juz cos kolo 15k km. Dopiero co pod koniec marca zmienialem olej a juz tuz tuz kolejna wymiana.

 

Sam mowiles w Osiecku ze w kebabie juz nic nie zostalo do zrobienia bo juz wszystko zostalo zrobione. W Chotowej co drugi kebab wygladal tak samo a gdyby nie roznica w kolorze lakierow to byloby ich jeszcze wiecej.

 

Czyli wedlug Ciebie zle robie ze chce troche odskoczyc od reszty i sie jakos odroznic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wedlug Ciebie zle robie ze chce troche odskoczyc od reszty i sie jakos odroznic?

Jeżli chcesz sie "pokazać" na zlocie to OK, ale robiąc auto "pod siebie" to ja wolę jednak oklepańca na skale forum, a rarke na skalę mojego miasta i obszaru na którym przez cały czas się poruszam. A jak już typowo chcesz odskoczyć od reszty to musiałbyś zmienić bazę na coś bardziej egoztycznego na forum bo E36/E30 faktycznie masówa już sie zrobiła. Musisz szukać jakiejś E31 , E9 , F30 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wedlug Ciebie zle robie ze chce troche odskoczyc od reszty i sie jakos odroznic?

Jeżli chcesz sie "pokazać" na zlocie to OK, ale robiąc auto "pod siebie" to ja wolę jednak oklepańca na skale forum, a rarke na skalę mojego miasta i obszaru na którym przez cały czas się poruszam. A jak już typowo chcesz odskoczyć od reszty to musiałbyś zmienić bazę na coś bardziej egoztycznego na forum bo E36/E30 faktycznie masówa już sie zrobiła. Musisz szukać jakiejś E31 , E9 , F30 :P

 

Plany sie ciagle zmieniaja. Moze bedzie nowy bolid a bawarka zostanie w obecnym stanie do codziennego przemieszczania.

A Ty do zlego nie namawiaj. na e31 mnie nie stac a reszta powyzej 46, 39, 38 to juz prawie jak nie bmw. Tandeta z bazaru. Moze i e9x i e6x sie jeszcze jakos prezenci ale tuning w tych autach wieje kiczem a i do GS'u jakos te modele nie pasuja.

 

 

A co do pokazywania na zlotach to jakos niebardzo mi to wychodzi. Auto jak widac jest banalne i niezauwazalne mimo gleby na ktorej sie poruszalem na codzien na mito i na stali i nie opuszczam na zloty a gleby mogly by mi pozazdroscic projekty wyrozniane wielokrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było na necie zdjęcie e36 w roście na stalówkach i ciśnieniem w kołach pewnie po 0.5bara i też miało mega glebę i co z tego? :D

 

mi też się stalówka nie widzi.

 

a co do ładnych aut (może niekoniecznie z PD) to może Białystok jest jakiś inny, ale ja codziennie jakąś fajną BMW zobaczę (to nic, że wiem gdzie takie ładne stoją i większość znam :mrgreen: ), a czasem nawet golfa czy hondę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Heritage-B - Luksusowe kosmetyki samochodowe.
Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...