wally Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 ostatnie moim zdaniem spartańskie M3...czyli takie co to musi poczuć mocną rękę pana i jednocześnie pokazać panu że też oddać może. od e46 m3 to juz auta nowoczene pozazdrościć tylko. odemnie też pozdro dla wrony - nie znam typka osobiscie ale korespondencja na rozne tematy, pomocny i normę wyrobił nie bez powodu. gratki i powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 jaki kolor? jaki przelot? jaki stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 kolor chyba jak malego byla jak m3 to tylko w oryginale zadne 8tlg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 do opon z profilem 35 bedziesz musial niezle ja zglebowac, bo przeswit na 17" w nadkolu bedziesz mial bardzo duzy, z kolei piszesz ze nie chcesz tak glebowac, to ja nie wiem jak to sie wszystko ma zgrac razem ale mysle ze znajdziesz jakis kompromis. Jesli sie nie myle to kupiles Estorill ? Nie zmieniaj koloru, bo szkoda Felga bardzo ladna, na RC juz jest tu M3, na tej tez bedzie dobrze chociaz mi by bylo szkoda do zapitalania tych fel. z tego co rozmawialem kiedys z wrona to przekładka M3 ok 4500pln na gotowo z manelami. M3 w UK od 3000 funtow w gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 ładnie dajesz.nie wiem czy jezdziles juz takimi autkami.Jesli nie to zapoznaj sie z nia dobrze.Widzac po wpisie młody jestes choc to nie znaczy ze nie radzisz sobie juz z takimi autkami ale jesli nie jezdziles dluzej takim autem ostroznie na poczatku.Jestem takiego zdania ze do mki trzeba dorosnac tak jak do szybkiego scigacza.I nie chodzi mi o wiek tylko to co sie ma w glowie i minimum umiejetnosci radzenia sobie z mocnym autem szczegolnie z napedem na tylnią oś.Daj foteczki jak bedzie u ciebie.jesli to taki kolor jak malego to bajka.Kolo za waskie troche,.minimum 245 na os tylnią moim zdaniem aby sprawnie trzymala trakcje.Powodzonka i czekamy na foteczki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swider Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 Lepiej szukaj na spokojnie szarej dechy zamiast zmieniac na czerń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 Dokładnie szara decha musi być. Skąd masz moje M3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goryl Napisano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 niech Ci służy , a wersja kolorystyczna : to dla mnie ideał !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 jesli bedzie tak zadbana jak małego to bedzie ideał.małego to było najładniejsze m3 w e36 jakie widzialem do tej pory a cholernie dużo widziałem emek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 niech Ci służy , a wersja kolorystyczna : to dla mnie ideał !!! Zgadzam się z Gorylem w 100%, kolor IDEAÅ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panicz330 Napisano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 piekna,kolorek zawsze za mna chodzi ..wnetrze bedzie czarne,vadery bedziesz obszywal czy szukal innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matie36 Napisano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 Patryczken zaszalales,niezly zakup... Jak wrazenia po przesiadce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia24 Napisano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Zazdroszczę bryczki.Piękna jest taka w oryginale.Felg też bym nie ruszał .Ori motorsport to ori motorsport.Glebe ładną bym zrobił i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz e36 325i Napisano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 maszyna konkret felgi tez sa fajne tylko pozazdroscic fajnie jest otworzyc mache i ujrzec napis BMW M POWER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 W końcu masz własne M, wiem że jesteś fanem bocznej jazdy więc liczyć sie musisz z kosztami eksploatacji co najmniej 3 do 5 razy większymi niż w 325i. Co do reszty to napisze tylko zapraszam na serpentyny moje monstrum ożyło i jak narazie nie mam z kim polatać tak więc pisz kiedy przyjeźdzasz na testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 jedni lubia sie toczyc a ini za***rdalac.pokaz mi czolowe projekty syndykatu ktore zamiota ta seryjka pod wzgledem osiagow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 pokaz mi czolowe projekty syndykatu ktore zamiota ta seryjka pod wzgledem osiagow Franek Hubert German Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 pokaz mi czolowe projekty syndykatu ktore zamiota ta seryjka pod wzgledem osiagow Franek Hubert German Faranek ma touringa który jest cięższy od tej M3 Hubert ma E30 i dużo gorszą trakcję niż seryjne M3 a co do Germana to jeżeli wszystko jest ok auto powinnom być szybsze od seryjnej M3 e36. Zresztą co tu gadać M3 to M3 i żadne auto po swapie nigdy nim nie będzie VIN zaczynający się od WBS wpis w dowodzie M3 oraz wzmocniona miejscami buda tego nigdy nie będzie miało swapowane auto bo pozostałe rzeczy można przełożyć. Czasem w E36 m3 występują również aluminiowe drzwi moja tak miała sprawdź Patryczken jak jest u Ciebie. Ogólnie M3 od strony technicznej to całkiem inne auto i mało kto przekłada wszystkie elementy zawieszenia napędu układu kierowniczego hamulcowego itd zazwyczaj kończy się na wymianie silnika oraz skrzyni. Szpera wlatuje jakaś dedykowana do zwykłych E36 i jakiś gwint a M3 ma inne maglownice inne amortyzatory sprężyny wahacze hamulce całkowicie co innego całkiem inną geometrię itd kto jeździł takim autem wie jaka jest różnica w prowadzeniu i jaka jest trakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 w Tarnowie na zlocie był klon Twojego auta, również z anglika przekładka za 25k do wzięcia Ciekawe jaki stan bo 25tyś to dobry anglik kosztuje plus opłaty i przekładka. Pamiętaj,że w M3 silnik i mechanika są najważniejsze i mają wpływ na cenę +- 15tyś więc nigdy nie porównuj dwóch M3 mimo,że wyglądają podobnie. Auto kolegi Patryczken ma w tej chwili jeszcze oryginalny lakier na całości a o takie M3 ciężko. to M3 za 25k o ktorym mówicie jest mojego kumpla, w skrócie: silnik igła nowy wymieniony w ASO bodajże w 2005 roku nowy lakier środek białe vadery w stanie perfekcyjnym full oryginał poza lampami ori Hella pod xenon - wymysł angola z wad szpera która trzyma dobrze natomiast huczy przy skrecie, wiec do zainwestowania 1200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 Mały, jeśli chodzi o M3 to jak najbardziej się z Tobą zgadzam, przypominam jednak że chciałeś, żeby ktoś Ci pokazał: "czolowe projekty syndykatu ktore zamiota ta seryjka pod wzgledem osiagow" więc pokazałem Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rycho666 Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 jedynie pogratulować i pozazdrościć świetne m3 z tego co przeczytałem wcześniej to widzę że będzie się działo przy e-M3-ce powodzonka w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mazi Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 uwazaj na przydrozne drzewa i latarnie co do dojrzalosci to zgadzam sie w 100% z tym . trzeba dojrzec do mocnego auta czasami to przychodzi w wieku 19 lat a czasami w ogole zazdroszcze auta i jezdzij madrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 z turingiem franka moze spokojnie stawac,co do auta huberta nie wiem nigdy nie stawalem z takim autem,a z autem germana moglo by byc ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 glownie zalezy mi na przyspieszeniu i dobrej elastycznosci elastyczność w S50 przecież to jest typowa wiertarka wysokoborotowa, dół ma mocno średni jak na swoją moc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 Panowie nie wiem czym wy jeździliście ale moje zarówno S50 jak i S54 bardzo mocno jechało z dołu właśnie po to są 2 vanosy. Dla porównania przy sprzedaży M3 kupujący przyjechał 330ci zdrowizną ładnie jechało to auto.Właściciel pedant a jak wiadomo M54 ma bardzo mocny dół. Mierzyliśmy przyspieszenie na 4 biegu do 80 do 120 330ci 7,8-8,2 M3 miało 5,4-5,8 więc różnica masakryczna dodam,że przy 80 na 4 biegu M3 ma 2000obr/min a 330ci nie pamiętam ale więcej. Brak elastyczności w M3 oznacza słabe cewki,świece lub przepływkę w skrajnych przypadkach to efekt słabego już vanosa który nie działa poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi