Skocz do zawartości

[E36] M3 Coupe - patryczken16 :)


wally

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnie moim zdaniem spartańskie M3...czyli takie co to musi poczuć mocną rękę pana i jednocześnie pokazać panu że też oddać może.

 

od e46 m3 to juz auta nowoczene :mrgreen:

 

pozazdrościć tylko. odemnie też pozdro dla wrony - nie znam typka osobiscie ale korespondencja na rozne tematy, pomocny i normę wyrobił nie bez powodu.

 

gratki i powodzonka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,7 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

do opon z profilem 35 bedziesz musial niezle ja zglebowac, bo przeswit na 17" w nadkolu bedziesz mial bardzo duzy, z kolei piszesz ze nie chcesz tak glebowac, to ja nie wiem jak to sie wszystko ma zgrac razem :roll: ale mysle ze znajdziesz jakis kompromis.

 

Jesli sie nie myle to kupiles Estorill ? Nie zmieniaj koloru, bo szkoda ;)

Felga bardzo ladna, na RC juz jest tu M3, na tej tez bedzie dobrze chociaz mi by bylo szkoda do zapitalania tych fel.

 

z tego co rozmawialem kiedys z wrona to przekładka M3 ok 4500pln na gotowo z manelami.

M3 w UK od 3000 funtow w gore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie dajesz.nie wiem czy jezdziles juz takimi autkami.Jesli nie to zapoznaj sie z nia dobrze.Widzac po wpisie młody jestes choc to nie znaczy ze nie radzisz sobie juz z takimi autkami ale jesli nie jezdziles dluzej takim autem ostroznie na poczatku.Jestem takiego zdania ze do mki trzeba dorosnac tak jak do szybkiego scigacza.I nie chodzi mi o wiek tylko to co sie ma w glowie i minimum umiejetnosci radzenia sobie z mocnym autem szczegolnie z napedem na tylnią oś.Daj foteczki jak bedzie u ciebie.jesli to taki kolor jak malego to bajka.Kolo za waskie troche,.minimum 245 na os tylnią moim zdaniem aby sprawnie trzymala trakcje.Powodzonka i czekamy na foteczki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu masz własne M, wiem że jesteś fanem bocznej jazdy więc liczyć sie musisz z kosztami eksploatacji co najmniej 3 do 5 razy większymi niż w 325i.

Co do reszty to napisze tylko zapraszam na serpentyny :mrgreen: moje monstrum ożyło i jak narazie nie mam z kim polatać tak więc pisz kiedy przyjeźdzasz na testy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz mi czolowe projekty syndykatu ktore zamiota ta seryjka pod wzgledem osiagow

 

Franek :?: Hubert :?: German :?:

 

Faranek ma touringa który jest cięższy od tej M3 Hubert ma E30 i dużo gorszą trakcję niż seryjne M3 a co do Germana to jeżeli wszystko jest ok auto powinnom być szybsze od seryjnej M3 e36.

 

Zresztą co tu gadać M3 to M3 i żadne auto po swapie nigdy nim nie będzie VIN zaczynający się od WBS wpis w dowodzie M3 oraz wzmocniona miejscami buda tego nigdy nie będzie miało swapowane auto bo pozostałe rzeczy można przełożyć. Czasem w E36 m3 występują również aluminiowe drzwi moja tak miała sprawdź Patryczken jak jest u Ciebie. Ogólnie M3 od strony technicznej to całkiem inne auto i mało kto przekłada wszystkie elementy zawieszenia napędu układu kierowniczego hamulcowego itd zazwyczaj kończy się na wymianie silnika oraz skrzyni. Szpera wlatuje jakaś dedykowana do zwykłych E36 i jakiś gwint a M3 ma inne maglownice inne amortyzatory sprężyny wahacze hamulce całkowicie co innego całkiem inną geometrię itd kto jeździł takim autem wie jaka jest różnica w prowadzeniu i jaka jest trakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Tarnowie na zlocie był klon Twojego auta, również z anglika przekładka za 25k do wzięcia :wink:

Ciekawe jaki stan bo 25tyś to dobry anglik kosztuje plus opłaty i przekładka.

Pamiętaj,że w M3 silnik i mechanika są najważniejsze i mają wpływ na cenę +- 15tyś więc nigdy nie porównuj dwóch M3 mimo,że wyglądają podobnie.

Auto kolegi Patryczken ma w tej chwili jeszcze oryginalny lakier na całości a o takie M3 ciężko.

 

to M3 za 25k o ktorym mówicie jest mojego kumpla, w skrócie:

silnik igła nowy wymieniony w ASO bodajże w 2005 roku

nowy lakier

środek białe vadery w stanie perfekcyjnym

full oryginał poza lampami ori Hella pod xenon - wymysł angola

z wad szpera która trzyma dobrze natomiast huczy przy skrecie, wiec do zainwestowania 1200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazaj na przydrozne drzewa i latarnie

 

 

co do dojrzalosci to zgadzam sie w 100% z tym . trzeba dojrzec do mocnego auta czasami to przychodzi w wieku 19 lat a czasami w ogole :D

 

zazdroszcze auta i jezdzij madrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem czym wy jeździliście ale moje zarówno S50 jak i S54 bardzo mocno jechało z dołu właśnie po to są 2 vanosy.

Dla porównania przy sprzedaży M3 kupujący przyjechał 330ci zdrowizną ładnie jechało to auto.Właściciel pedant a jak wiadomo M54 ma bardzo mocny dół. Mierzyliśmy przyspieszenie na 4 biegu do 80 do 120 330ci 7,8-8,2 M3 miało 5,4-5,8 więc różnica masakryczna dodam,że przy 80 na 4 biegu M3 ma 2000obr/min a 330ci nie pamiętam ale więcej. Brak elastyczności w M3 oznacza słabe cewki,świece lub przepływkę w skrajnych przypadkach to efekt słabego już vanosa który nie działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...