Skocz do zawartości

[E46]* 4 doors for more whores > ELBE


ELBE

Rekomendowane odpowiedzi

Hubus, stammek, bigos: dajcie pyska :D

 

- - -

 

Może nie jestem do końca trzeźwy i dodatkowo boli mnie oko ale napiszę coś głupiego mimo wszystko :) Co nowego w moim zyciu:

 

1. Osiem nowych, czarnych śrub z Allegro firmy "Febi". Żywiłem nadzieję, że czerń śrub uzyskiwana jest w jakiś bardziej wyszukany sposób ale są one lakierowane systemem Nakrętki i Staffa, czyli farba plakatowa i pędzelek. Efekt: po pierwszym wkręceniu farba się ździera.

 

IMAG0312-ok.jpg

 

- - -

 

2. W Osiecku otrzymałem wyróżnienie od firmy Clear sound za "wytrwałość w pracy nad autem". Dziękuję za nie z głębi mojego serca :) Dowód wklejam poniżej.

 

IMAG0330-ok.jpg

 

- - -

 

3. Wymieniony wahacz przedni, lewy na nowego fabrycznie Lemfordera. Zdjęcia niestety brak.

 

- - -

 

4. Dwie dwuczęściowe tuleje wahaczy przednich z firmy Deuter Olkusz, kolor żółty czyli wersja do aut obniżonych o twardym zawieszeniu. Po zamontowaniu nie odczułem aby auto było twardsze, prowadziło się lepiej lub sztywniej. Jeśli jest jakakolwiek zmiana względem tulei gumowych to jest minimalna.

 

Po ich zamontowaniu auto zostało wrzucone na szarpaki. Efekt: tuleje są dość miękkie, wahacz widocznie w nich pracuje, rusza się. Zdaniem diagnosty jak na "twarde tuleje do niskich aut" są one dość miękkie.

 

IMAG0321-ok.jpg

 

- - -

 

5. Mieszek drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego z Allegro. Prawdziwa skóra, wyglądają fajnie na żywo i ładnie pachną.

 

P1090802-ok.jpg

 

- - -

 

6. Ustawione kąty i zbieżność. Camberów w aucie nie ma.

 

Negatywy na przodzie:

-2.2 stopnia

Wynikają jedynie z obniżenia auta. Fasolki na kielichach w E46 dają minimalną regulację, prawie żadną.

 

Negatywy na tyle:

-3.5 stopnia

Wynikają z obniżenia auta i śrub do regulacji pochyłu koła rozkręconych na maksimum.

 

IMAG0336-ok.jpg

 

- - -

 

 

Jeszcze kilka zdjęć auta zrobionych w Warszawie /okolice stadionu narodowego zawarte/:

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

4.jpg

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 672
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

ale dawno mnie tu nie bylo, wiele sie zmienilo na plus oczywiscie.

Standardowe pytanie - tyl nie przyciera? Bo tam jest dosyc szeroko ;)

Wczesniej miales pelne tuleje czy zwykle? Jedyna zmiana po zamontowaniu pelnych to szybsza reakcja na gwaltowne skrety , no i np podjezdzajac pod kraweznik wahacz juz sie nie cofnie jak przy zwyklej tulei. Ja bym na Twoim miejscu nie eksperymentowal z poliuretanami, przynajmniej w e36 sa sprawdzone Meyle HD i takie tuleje bym zakupil ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sztos! Odwaliłeś naprawdę kawał dobrej roboty i utarłeś nosa tym co mówili, żebyś sprzedał koła, bo i tak są za szerokie. Kosztowało Cię sporo pracy, czasu, nerwów i pieniędzy, ale zrobiłeś dokładnie tak jak miało to wyglądać. Robisz długo, ale fajnie i konsekwentnie. Wnętrze też prześliczne, moim zdaniem zdecydowanie zasłużony awans, buła śliczna na najwyższym poziomie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HELLO MY FRIENDS, BOYFRIENDS AND GIRLFRIENDS !!!

Jak zawsze dzięki za dobre słowa :)

 

- - -

 

UNO /// NADKOLA:

 

Co do przycierania:

Cały zamysł na konstrukcję nadkoli był bardzo dobry i został wykonany. Wspawane zostały reperaturki nadkoli. Lewe nadkola nie obciera, natomiast przy prawym moim blacharzolakiernikom chyba ręka się zachwiała i w jednym miejscu nadkole ma zgrubienie od wewnątrz i o nie przyciera mi opona na hopkach. To zgrubienie to albo baranek albo szpachla. Będzie to poprawione i oba nadkola będą działać bardzo dobrze czyli tak jak obecnie lewe.

 

Niestety tak to jest, że zawsze coś musi się spierniczyć i tak też się stało. Już dawno byłoby to poprawione gdyby nie to, że moi blacharzolakiernicy to kombinatorzy i cwaniaki. Zwodzą mnie już dłuższy czas żeby odwlec w czasie termin poprawki ale będzie to zrobione.

 

Cały cholerny ród blacharzy i lakierników powinien moim zdaniem zostać zgwałcony, zamordowany a truchła powinny być wywiezione na Białoruś :)

 

DUE /// TULEJE:

 

Wcześniej były zwykłe tuleje. Teraz zamontowałem tuleje z Olkusza bo wielu ludzi z forum je montowało więc poszedłem ich drogą a tutaj się nagle okazuje, że ich twardość jest dyskusyjna.

 

TRE /// BIAÅE KIERUNKI:

 

Nie będzie ich póki mam fajniejsze rzeczy do roboty :) Teraz w kolejce mam: a) spojler m-pakietowy na klapę, B) tłumik przelotowy. Zrobię VT kiedyś z tymi kierunkami i się oceni podczas sączenia kakao :)

 

- - -

 

Czas się ułożyć do snu w trumnie.

 

Pamiętajcie aby spać z rękami na kołdrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HELLO MY FRIENDS, BOYFRIENDS AND GIRLFRIENDS !!!
powinien moim zdaniem zostać zgwałcony
Nie będzie ich póki mam fajniejsze rzeczy do roboty
się oceni podczas sączenia kakao
Czas się ułożyć do snu
z rękami na kołdrze

 

ktoś tu chyba stracił cnote :mrgreen:

albo poprostu ELBE - ZMIEŃ Dealera :twisted::twisted::twisted:

 

ja się pytam czy zawitaja carbonowe ostrza na przedni zderzak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jakie kupiłeś?

 

75

80

85

90

??

 

Człowiek z Olkusza twierdzi, że moje tuleje powinny mieć twardość 80 ShA.

 

- - -

 

ktoś tu chyba stracił cnote :mrgreen:

 

Nic z tych rzeczy. Chcę zachować cnotę w formie nienaruszonej do ślubu :P

 

ja się pytam czy zawitaja carbonowe ostrza na przedni zderzak?

 

Nie myślałem o ostrzach, zobaczymy co przyszłość przyniesie. Jeśli już kiedyś coś takiego wpadnie to zwyczajnie czarne, nie carbonowe. Nie jestem zwolennikiem carbonu. Kojarzy mi się z autami w stylu "Szybcy i wściekli" a to jest dla mnie złe skojarzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...