dahrek Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 były poduszki do driftu, teraz są toczone tarcze hamulcowe, niebawem pojawią się skracane wahacze i półosie toczone tarcze hamulcowe to już stary temat, tylko połowa się nie przyznaje, a jeśli chodzi kombinacje z wahaczami to david udzieli pomocnych informacji Nic nowego Kujon, grali już chyba wszystko, łącznie z kitowaniem, ulepianiem, układaniem, rzeźbieniem budy i błotników pod koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Kujon przez jakbyś sam u siebie takich operacji nie robił Dziwne że wspominasz o tarczach a nic o felgach. Sprzedaż się nie zmieni toczonych oklepancow. W końcu toczenie tarcz jest niebezpieczne, a toczenie rotorow jest cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Czesiio, co ty porównujesz stoczenie 3-4mm z rotora do 2-3mm z tarczy hamulcowej gdzie temperatura pracy jest ogromna, a kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o budowie samochodu, licze żę ty też masz wie iż najważniejszą sprawą w funkcjonowaniu hamulców jest odprowadzanie ciepła może spuścisz litr olejuz silnika i 2l płynu w chodnicy , odchudzisz samochód o 3kg, lepsze osiągi i mniejsze spalanie można też żarówki z reflektorów usunąć , w końcu ma być ciemno i szeroko Niektórzy wydaje mi się przekroczyli już granice absurdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 wszystko mozna dzieci kochane ale z glowa! Uwazam ze tutaj ELBE wcale nie przegial, kalina ma stoczone eRSy o 5mm w e28 3.5 - wali ronda bokiem, pali gume i smiga po 240km/h zakopianka i ...o dziwo nic sie nie ropzadlo. Nie wiem jak to wypada pod wzgledem bezpieczenstwa w porownaniu z jazda na peknietym rotorze w pieknie spolerowanej futurze w bmw m5...ale sami juz sobie odpowiedzcie a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Uwazam ze tutaj ELBE wcale nie przegial, kalina ma stoczone eRSy o 5mm w e28 3.5 - wali ronda bokiem, pali gume i smiga po 240km/h zakopianka i ...o dziwo nic sie nie ropzadlo. Zdania są podzielone jak widać Nie wiem jak to wypada pod wzgledem bezpieczenstwa w porownaniu z jazda na peknietym rotorze w pieknie spolerowanej futurze w bmw m5...ale sami juz sobie odpowiedzcie Åoj jakaś wycieczka widzę Dawid zwróc tylko uwagę na fakt ,ze tutaj dodatkowo dochodzi banglanie rantów itd. trochę tego dużo przyznasz. Elbego auto, Elbego siano niech robi jak tam sam sobie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 jesli chodzi o mnie to tylko te tarcze mnie zastanawiaja bo przyznam ze takiej opcji nie bralem nigdy pod uwage - ale akurat na ten temat g*wno wiem ,wiec nie bede bzdur wyssannych z palca pitolil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Czesiio, co ty porównujesz stoczenie 3-4mm z rotora do 2-3mm z tarczy hamulcowej gdzie temperatura pracy jest ogromna, a kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o budowie samochodu, licze żę ty też masz wie iż najważniejszą sprawą w funkcjonowaniu hamulców jest odprowadzanie ciepła może spuścisz litr olejuz silnika i 2l płynu w chodnicy , odchudzisz samochód o 3kg, lepsze osiągi i mniejsze spalanie można też żarówki z reflektorów usunąć , w końcu ma być ciemno i szeroko Niektórzy wydaje mi się przekroczyli już granice absurdu Ale Elbe przeciez nie stoczyl powierzchni roboczej tarczy tylko sam kapelusz w miejscu do ktorego przylega felga, wiec niewiem jaki to moze miec zwiazek z jakimkolwiek funkcjonowaniem hamulcow i odprowadzaniem ciepła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Z tyłu tarcze nie grzeją się tak jak z przodu. Więc te 2 mm większej różnicy nie zrobią. Gdzie stal jest mocniejsza od aluminium. A rotor stoczony z ilu mm? Widziałem te felgi na żywo i nie było z czego toczyć, a elbe 5 mm wyciągnął. Może poszedł za rada geniusza fotumowego co mu kiedys powiedział żeby stoczył do gniazd, to co ma trzymać ta felgę ja się pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Czesiio, co ty porównujesz stoczenie 3-4mm z rotora do 2-3mm z tarczy hamulcowej gdzie temperatura pracy jest ogromna, a kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o budowie samochodu, licze żę ty też masz wie iż najważniejszą sprawą w funkcjonowaniu hamulców jest odprowadzanie ciepła może spuścisz litr olejuz silnika i 2l płynu w chodnicy , odchudzisz samochód o 3kg, lepsze osiągi i mniejsze spalanie można też żarówki z reflektorów usunąć , w końcu ma być ciemno i szeroko Niektórzy wydaje mi się przekroczyli już granice absurdu Ale Elbe przeciez nie stoczyl powierzchni roboczej tarczy tylko sam kapelusz w miejscu do ktorego przylega felga, wiec niewiem jaki to moze miec zwiazek z jakimkolwiek funkcjonowaniem hamulcow i odprowadzaniem ciepła. a to ty myślisz że jak samochód hamuje to nagrzewa się tylko ta cześć tarczy gdzie dotyka klocek hamulcowy no to spoko... i producenci tarcz mają taki dobrobyt i nadwyzke stali że robią przesadnie grube tarcze, co by dłuższe sruby do kół zakładać, bo na śruby też mają nadwyżke surowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Czesiio, co ty porównujesz stoczenie 3-4mm z rotora do 2-3mm z tarczy hamulcowej gdzie temperatura pracy jest ogromna, a kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o budowie samochodu, licze żę ty też masz wie iż najważniejszą sprawą w funkcjonowaniu hamulców jest odprowadzanie ciepła może spuścisz litr olejuz silnika i 2l płynu w chodnicy , odchudzisz samochód o 3kg, lepsze osiągi i mniejsze spalanie można też żarówki z reflektorów usunąć , w końcu ma być ciemno i szeroko Niektórzy wydaje mi się przekroczyli już granice absurdu Ale Elbe przeciez nie stoczyl powierzchni roboczej tarczy tylko sam kapelusz w miejscu do ktorego przylega felga, wiec niewiem jaki to moze miec zwiazek z jakimkolwiek funkcjonowaniem hamulcow i odprowadzaniem ciepła. a to ty myślisz że jak samochód hamuje to nagrzewa się tylko ta cześć tarczy gdzie dotyka klocek hamulcowy no to spoko... i producenci tarcz mają taki dobrobyt i nadwyzke stali że robią przesadnie grube tarcze, co by dłuższe sruby do kół zakładać, bo na śruby też mają nadwyżke surowca Tłumacz to również w druga stronę. Myślisz że producenci felg robią nadlewkę na rotorze, żeby sobie pan Kaziu stoczył bo felgi z serii 7 nie mieszczą się do serii 3. Takie niby uniwersalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Tłumacz to również w druga stronę. Myślisz że producenci felg robią nadlewkę na rotorze, żeby sobie pan Kaziu stoczył bo felgi z serii 7 nie mieszczą się do serii 3. Takie niby uniwersalne PADÅEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Drutem można uznać również robienie Black Helli do E36 bo producent zdecydowanie tego nie zaleca Soobwofera 500W w bagażniku napewno koncern BMW nie przewidział, stabilizatora 3cm od ziemi, albo jego braku również, to samo tyczy sie toczonych rotorów czy tarcz hamulcowych, poduszek do driftu... itp tylko trzeba odróżnić drut wynikający z widzi mi się właściciela, od drutu absurdalnego gdzie widzi mi się właściciela jest wprost proporcjonalne do EGO użytkowników tego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Sprowadza się to do tego że wyłącznie wina jest po stronie właściciela, że słucha się osób które tym autem nie będą jeździć i o swoje bezpieczeństwo dbają a innych mają w d... Niestety niektórzy ulegają błędnych sugestii innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Elbe Moim zdaniem jesli naprawde te felgi chcesz i jestes do nich przekonany to skupił bym sie na pomalowaniu błotników po rozgieciu ich.Moze byc na ostro i bedzie ładnie byle ci ktos daszka nie zrobił bo mija sie to z celem.Musi byc odpowiednio wyprofilowany.Zostaw te tarcze i felgi w spokoju.Bujonik z tego co wiem tez mial felgi stoczone i niby nic sie nie działo ale to jest rzezba moim zdaniem.Buda jest przystosowana do waskich kuł. Masz szersze koła które chcesz upchnac to na pewno bezpieczniej jest rozgiąc tą pieprzo..ną blache niż igrac z bezpieczenstwem.Bujonik zyje.Kalina żyje ale co panopwioe bedziemy sprawdzać kto pierwszy pieprznie z rodzina w drzewo bo o 3 mm za bardzo stoczył ?? Technika techniką ale fakt nie przeginajmy może. Gdzie naprawde można to szukajmy bezpieczniejszych rozwiązan. A wiedze że to już potoczone wszystko.No to tylko teraz zyczyc aby uzytkowało sie wszystko bez problemowo i tak moze tez byc choc jestem zdania zeby tego nie uskuteczniac za często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Nawet nie doczytałem do końca... Bezsens... Totalny bezsens... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 German jak byś przeczytal uważnie to byś wiedział że tarcze i felgi są już stoczone, więc już po ptokach Teraz tytuł tematu nabiera znaczenia. Tylko elbe T musi usunąć Ale znając elbego myślę że jest rozsądnym człowiekiem i bardziej niż teraz już nie bedzie ryzykował. I jeśli to się nie zmieści to pchnie błotniki na ostro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Tak juz właśnie odczytałem i dopiałem w poprzednim poscie że już potoczone wszystko..Z pracy odczytałem to teraz jeszcze raz dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 wg mnie jesli mialo byc juz to kolo to zrobic blotnik na ostro i tyle, ostatnio na tym forum jest nagonka na ostre blotniki a pare grubych aut jezdzi na takich i jest dobrze, mi sie osobiscie podobaja i nie mam nic przeciwko. tak wiec kupil bym komplet nowych tarcz na tyl i pchac blotnik jak juz ma byc to kolo. lepszy blotnik na ostro, niz toczony rotor czy tarcza, czy nawierty na innyc rozstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Santino. Nie podobają sie niektórym bo mało kto potrafi to dobrze wyprofilowac.Czasami z ostrego błotnika ktos go wyciaga do góry zamias wszerz i zamiast zrobic miejsce na chowanie koła to robi tylko tzw.daszek i dalej koło zazwyczaj wali jak waliło tylko że masz daszek z błotnika.Dlatego ostre błotniki tak czesto sie chyba gani na tym forum.Wygladaja bardzo dobrze takie błotniki tylko mądrze wyprofilowane musza być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Santino.Nie podobają sie niektórym bo mało kto potrafi to dobrze wyprofilowac.Czasami z ostrego błotnika ktos go wyciaga do góry zamias wszerz i zamiast zrobic miejsce na chowanie koła to robi tylko tzw.daszek i dalej koło zazwyczaj wali jak waliło tylko że masz daszek z błotnika.Dlatego ostre błotniki tak czesto sie chyba gani na tym forum.Wygladaja bardzo dobrze takie błotniki tylko mądrze wyprofilowane musza być. Popieram po całosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 W e46 buda nie jest jakoś mega kanciasta i błotniki na ostro nie gryzą się z linia auta. Rozumiem robić błotnik na ostro w czymś kwadratowym jak e30 to zło, ale w e46 czy e36 źle to nie wygląda. Ale z drugiej strony pchać tylne błotniki na ostro zostawiając przednie z zagietym ranem to też się to gryzie stylistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 no tak.Ja mialem na poczatku w e36 przód normalny a tył na ostro i cholernie mnie to drazniło.Jak robic to cztery na ostro!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 --=CZARNY=--, chyba pisales na rcsm jak sie powinno do tego zabrac zeby nei bylo lipy. Czesiio, to prawda jak tył to i przod tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Bujonik z tego co wiem tez mial felgi stoczone i niby nic sie nie działo ale to jest rzezba moim zdaniem.Buda jest przystosowana do waskich kuł. Ja nie jestem stronniczy i na pewno też bym niczego nie toczył, ale do cholery jasnej jeśli już mowa o rzeźbie, to ja widzę tutaj MEGA rzeźbę w dosłownym tego słowa znaczeniu To nie jest dobre rozwiązanie na upchnięcie szerokich kół, rozgiąć budę i zakitować po to, żeby za pół miesiąca jazdy na kołkach znowu popękało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 No inaczej nie upchniesz szerokich kól.Podgiecie ranicków to wystarcza jak przechodzisz z koł 9,5 na 9,75 czy 10 i mas zi tak et wysokie ze koło wpada dosc głeboko i chodzi o mm.Jesli koło naprawde wystaje to niestety musisz podejsc do tego temtu tak jak na powyższych zdjeciach.Jesli jest naprawde twardy zawias to i orginał może choc nie musi ale może zaczac pękać w róznych miejscach.Tego sie nie uniknie. Tylko zakłądając że te koła musza zostac powiedz mi które rozwiazanie jest bezpieczniejsze bo śa dwie opcje.Albo robisz naprawde mocną przeróbke błotników jak u mnie albo toczysz co masz pod reka i wsadzasz w orginał tylko po co to do cholery toczyc aby wpychac pod orginał błotników i spowrotem chowac??? Chyba po to sie wrzuca szersze koła aby tez je wypchnac poza obrys i z tyłu oraz z przódu auto prezeentowało sie zacnie. A co do błotników u mnie niestety jak je poszerzasz musisz je czyms wyrównac.Szczególnie ze tu naprawde trzeba było przerobic te błotniki zdrowo .Tu akurat masz na fotce utwardzone specjalnym klejem do nowszych modeli bmw gdzie podłuznice się tym klei po róznych wydarzeniach. Jest tez to dobrym zabezpieczeniem aby nie zaczeło rdzewiec jak by sie woda dostała.Pozniej szpachla i lakier.Zabawa jest nie powiem bo jak koło jednak gdzies uderzy od dołu lakier moze peknąc . Jest to troche jak syzyfowa praca.W e46 nie ma prostego tematu z tyłem zreszta w e36 było podobnie choc nie az tak drętwo jak tu,. A jakie znasz metody na upchniecie szerokich kól ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi