filip Napisano 21 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Października 2011 10-15 mm w dół i będzie baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirs Napisano 28 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października 2011 46 Elbe jest wyważona i przemyślana ,jeżeli będziesz szedł dalej tą droga będzie to GS ze smakiem i zachowanymi proporcjami.Ukłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELBE Napisano 31 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2011 Adaasko, no właśnie. Działem sobie powoli dalej i jestem coraz bardziej zadowolony. Wciąż przerabiam kolejne rzeczy, punky po punkcie, ucząc się zarazem. Teraz muszę dokończyć pracę nad zawieszeniem i spasowaniem. W międzyczasie myślę nad różnymi wariantami foteli. Na Allegro od dawien dawna nie mogę namierzyć ładnych Sportsize'ów w ładnym kolorze więc chodzi mi po głowie myśl o kubełkach. Kolejna myśl na koniec: SWAP na coś bardzo szybkiego ale to już byłoby na podsumowanie wszystkiego. 10-15 mm w dół i będzie baja Taki właśnie jest plan Pirs: Widzę że zaglądasz na Syndykat czasami. Co do samochodu to zobaczymy co się uda z niego stworzyć na końcu tej długiej drogi. Oby nie tuningopotwora Pozdro ! - - - UPDATE: Kupiłem Bilsteiny B6 na tył. Dziś trafiły do Zerkopolu celem skrócenia i utwardzenia. Ciekaw jestem bardzo co uzyskam na tych amorach. Fotka z ogłoszenia sprzedaży: POZDRO MORDECZKI ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 kupiłeś sam tył czy komplet? Ile? I ile ci z zerkopolu krzykneli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 No noo Elbe-będzie grubo Szkoda, ze musisz przerabiac ori nadkola, ale mam nadzieje, ze gdzie dobrze, i trzymam kciuki! Ps. Felgi zaj.ebiste! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELBE Napisano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 grabol, właśnie przechodzę długą drogę do tego aby było grubo. Małymi krokami brnę do celu niczym żółw UPDATE: Skrócone i utwardzone Bilsteiny B6 zamontowane na tyle. stop. Efekt: Jest twardziej niż na amortyzatorach Ta Technix. Problem z przycieraniem się zmniejszył ale nie zniknął do końca. Miałem nadzieję że te amory dadzą mi więcej a daly tyle ile dały. stop. Kolejny krok: Cambery na tył. Właśnie zbieram się do rozpoczęcia ogarniania tematu. Jeśli ktoś z Was posiada na sprzedaż Cambery to proszę o kontakt. pozdrostop ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 czyli zaczyna sie robienie budy pod koła a nie kół pod samochód.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 podejrzewam ze nie duzo brakuje, o ile nie przesadzisz z negatywem zeby sie zaba nie zrobila to efekt moze byc ciekawy z nadkoli nie idzie nic wiecej wycisnac? gdzie obciera? pewnie na laczeniu ze zderzakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 z tego co wiem to dużo brakuje. i bez wypychania blotnikow dalej i tak się nie obedzie. chamber nie załatwia sprawy. zbędny wydatek. blacharz du** i nie ogarnął tematu żeby było dobrze, a elbe du** że wiedział co ma zrobić żeby było dobrze, a pytał się osób które mu namieszaly w głowie nie widząc co trzeba osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 nie można było jechać do Hajteka na przymiarkę i ocene spasowania, a dopiero potem brać sie za rzeźbę ? podejrzewam że udałoby sie osiągnąc kompromis bez wiekszych ubytków na zdrowiu budy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 plan był taki że po przymiarce u seby wszystko było powiedziane co i jak trzeba zrobić, jeśli felgi miałyby wejść bez zmiany rantow. niestety elbemu namieszali w głowie nie widząc jak to wygląda na aucie. jak dla mnie spapral robotę też blacharz który wyciągał blotniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemciko Napisano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 Widziałem jak to wygląda i krótko i na temat albo błotniki na ostro ( czego elbe nie chce) albo camber... Bo dużo nie brakuje po wsadzeniu nowych amorów... Trze jedna strona tak jak ktoś wspominał na łączeniu zderzaka z budą... Pzdr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek 330 CI Napisano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 camber wypchnie dół koła, niekoniecznie powodująć zamierzony efekt... nie można zfrezować 2-3mm na rotorze? co obciera na łączeniu budy ze zderzakiem?opona?fela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 Elbe jest do odwieczny problem wlasnie to laczenie bo jak widac patrzac na blotnik z gory ma on owalny ksztalt i mocnosie schodzi wlasnie do zderzaka.Auto przysiada wlasnie ruchem najnizej ta czescia i wyjscie tylko jedne .WYprofilowac jeszcze bardziej blotnik a pozniej najlepiej podnosnikiem opuszczaj auto zeby kolo najlepiej oprzec na jakims klocku i opuszczac mega nisko aby sie praktycznie schowalo i ma nie przycierac.Ono ma miec zapas jeszcze bo auto ci sie ugnie nawet nie wiesz jak gleboko pod wplywem ciezarku samego auta i dołow i sil jakie pracuja w trakcie jazdy.Zadasz pytanie to tak rozegne koncowke blotnika a co z przerwa miedzy zderzakiem a blotnikiem.Na to sa sposoby.Raz to i tak masz mniejszy problem bociemny lakier .U mnie bylo widac jak na dloi mega przerwe ktora swiecila z daleka.Rozgnia siew na bocznych szynach zderzak ale to tez nie wystarczy.MUsza ci do blotnika delikatnie dosztukowac kawalek materialu ktory wypelni tą luke.Niestety w e46 zabawa jest wieksza niz w e36 i jest to trudniejsze.Ae do wykonania ale nie kombinuj ze zostawisz tak blotniki i nie przytsze.ostro i jeszcze troszke przeorbek i powinno byc ok.nie odlącznym produktem jest mega sztywny b8 na tyle.on ci pomoze osiagnąc sukces,. dla Was German Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 Ja oprucz delikatnego wyciagniecia nadkoli, stoczylem 3mm felge i tarcze rownież 3mm. Felga 6mm weszła i bylo cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELBE Napisano 3 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 Napiszę coś w końcu żeby było wiadomo, że jeszcze żyję. Hehe. Santino, trochę wciąż brakuje. Na razie camberów jeszcze nie kupiłem więc nagatyw jest zgrabny i powabny /rozkręcony na śrubach na maksa/. Ale zobaczymy co będzie dalej. Z nadkoli da się wycinąć więcej ale wtedy musiały by być robione na ostro. Na chwilę obecną robię wszystko aby tego uniknąć. Obciera na krańcu zderzaka. To jest to newralgiczne miejsce. Coś czuję że w kolejną sobotę wytnę ten kawałek zderzaka i tyle. przemciko, pozdro ziom ! Przemek, rotor już zfrezowany. O tym napiszę niżej. Tak jak pisałem Santino obciera opona o krawędź zderzaka. GERMAN, na razie blachę chcę zostawić w spokoju żeby z uporem maniaka spróbować zachować rant nadkoli. W sobotę prawdopodobnie zacznę modyfikować zderzak. Bilsteiny już są założone. Co prawda nie włożyłem B8 tylko B6 ale to bez większego znaczenia bo i tak zostały skrócone mocno i utwardzone więc uzyskałem z nich to samo co bym uzyskał z B8. Tył jest twardy. Dla Ciebie ELBE grabol, poszedłem Twoją drogą O tym poniżej. - - - Tak więc małymi krokami idę powoli do przodu. Najnowsze wykonane prace to: 1. Stoczone 5mm z osadzenia felg tylnych. Przed stoczeniem było na tyle ET=11 a teraz jest ET=16. 2. Stoczone 2mm z osadzenia tarcz tylnych. Przed stoczeniem tarcza oryginalnie miała 6mm grubości w miejscu osadzenia na ośce a teraz jest 4mm. 3. Śrubki tylne skrócone o 7mm: - - - Co to wszystko dało ? Felgi tylne schowały się po 7mm na stronę (5mm felga+2mm tarcza). Jutro ustawię glebę na tyle na taki poziom jaki jest moim docelowym i jeśli tylko nie będzie padało postaram się umyć samochód i zrobić kilka zdjęć aby w końcu można było spojrzeć na aktualny stan prac. - - - Jako dodatek zakupiłem sobie ostatnio kilka specyfików z Shining Car. Wklejam zdjęcie... a co mi tam... Pozdro ziomeczki i hejterzy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 To super choc ja jakos nie doroslem do toczenia tarcz czy felg ale to dlatego moze ze jak ja zaczyna;lem ta przygode to kazdy kiwal głowa ze sie tego nie robi ale mechanika i komputeryzacja i tym samym dokladnosc poszła bardzo do przodu dlatego mozna teraz to smialo robic bez stresowo.POkaz jakies fotki jak o zlozysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuju Napisano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 ciekawy jestem jak to upchniesz co z kubłami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravol Napisano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Fajnie to wymyśliłes z tym toczeniem, ale ja się zgodzę z GERMANEM jak zacząłem w swoim garbusie toczyć koło zapamachowe to przy 8500 obr wyleciało mi dachem. Z toczeniem to trzeba uwazac heble się ostro grzeja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Rownież czekam na zdjęcia jak to wyjdzie! Tarcza -2mm - moznabylo mm wiecej a felgi max 4mm stoczyć bo to aż strach... Ale 3er lekka i bokami latać nie będzie, to odpasc nic nie powinno.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Ja równiez zabral bym z tarcz a nie felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 świetne auto i dobre mody po za tym toczeniem tarczy bo dla mnie to drut kosztem bezpieczeństwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Z ta są tarcza to jeszcze ok. sam tak zamierzam zrobić na przyszły sezon. Z tyłu nie ma aż takich obciążeń na heble żeby się grzaly. Ale w twoim przypadku stoczenie tyle rotorow to już przesada. Niebardzo było z czego toczyć więc zostało niewiele i tu widzę największy problem w bezpieczeństwie. Trzeba było robić na ostro, albo rant zmniejszyć. W końcu nie będziesz jeździć tym autem sam, więc powinieneś pomyśleć o swoim bezpieczeństwie, osób które będą z tobą jeździć i o innych uczestnikach drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 świetne auto i dobre mody po za tym toczeniem tarczy bo dla mnie to drut kosztem bezpieczeństwa . Zgadzam się z kolegą. ELBE rozumiem ,ze Ci się koła podobają, że chcesz to spasować ale na boga to nie komuna, że nic nie można kupic. Można znaleźć inne koła z normalnym rozstawem bez takiego druciarstwa (jak to kolega pisał) kosztem bezpieczeństwa. czyli zaczyna sie robienie budy pod koła a nie kół pod samochód.... DOKÅADNIE ! Elbe przemyśl sprawę sobie na spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 były poduszki do driftu, teraz są toczone tarcze hamulcowe, niebawem pojawią się skracane wahacze i półosie German Style nie zna kompromisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi