Skocz do zawartości

[E46]* 4 doors for more whores > ELBE


ELBE

Rekomendowane odpowiedzi

oczywsicei KUjon w przenosni mówilem bo jak wlozysz kola od tira to przesadzimy. :wink:

W e36 czy e46 rozmiary tylu 11,11,5 to sa normalne rozmiary które slicznie wygladaja tylko tak jak piszesz trzeba to zgrac ladnie z buda.U mnie te 10,75 to mizerotka z tyłu.W e34 i e39 regula i stala pozycja tyłu powinno byc min 11,5-12 co pokazalo juz kilka osob z tego forum.Wiec szeroko smialo mozna walic i przy rozmiarach takivch jak ktos mowi ze za szeroko to raczej sie myli.CO innego jak chlopaki zaczna przy e36 operowac rozmiarami felg szerokosci 13,14 cali.wtedy powiem o romiarach tira i to sie bedzie mijac z celem ipowiem jednoznacznie ze ZA SZEROKO ,A to co elbe wali to tylko potwierdza moją opinie o tym wariacie ze wie o co w temacie germanizacji chodzi .PIateczka ELbe nasz kompanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 672
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Wstawił bym jakieś foty jak to wygląda, ale nie chciałem nic szpiegowskiego z prac tu wrzucać zanim Elbe sam tego nie zrobi.

Mogę powiedzieć, że przód wyszedł świetnie koła idealnie się wpasowały w nadkola nawet nie kręciłem gwintem do góry. Natomiast tył jest w dalszym ciągu do roboty zawias został tylko skręcony do góry na maxa. Najzwyczajniej noc nas dopadła i problem z rozkręcaniem zawieszenia - zapieczone.

 

Jest szeroko tyle mogę powiedzieć :shock: , tył wydaje mi się ze jest ok 10mm szerzej niż to co jest u mnie jak nie wiecej.

Co do nadkoli to trzeba je robić będzie na ostro i od razu mówiłem Elbemu od czego tu trzeba zacząć.

Będzie to powoli ogarniał i z pomocą znajomych na pewno mu to się uda i coś tam z tego wystruga

 

A czy komuś sie to spodoba czy nie to już inna sprawa :wink:

Na razie trzymajmy kciuki za to żeby to skończył i nie gdybajmy czy wyjdzie sraczka czy nie. Jak skończy to sobie ocenicie :wink:

 

 

ps

 

Auto ode mnie wyjechało na nowych kołach więc da sie tym jeździć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem przy montażu i jest masakrycznie.

 

Normalnie będzie

 

KURE...SKI GERMAŃSKI OPRAWCA.

 

 

Na aucie felga wygląda dużo lepiej. ELBE już nie poszaleje z glebą na 18'' tak jak na 17'' ale dla mnie to krok w przód.

 

No i co niedowiarki co twierdzili że przód nie zmieści się. Wyszło idealnie germańsko.

Bez kombinacji.

 

Z tyłem będzie trzeba powalczyć ale dobry blacharz artysta sprosta temu wyzwaniu.

Co to jest 10,75'' z ET 11 w e46.

 

Będzie grubo na skale może nie świata ale europy na pewno.

 

Niestety noc nas zastała, niemała przygoda z zawiasem z tyłu co wyrwało 3 godziny z życia w niedziele. Ale może ELBE się pochwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkel, sie wie :)

 

lukasz_61, koła sa już na samochodzie. Któreś z opon buczą podczas jazdy. Nie wiem tylko jeszcze czy to Nankangi czy Dunlopy.

 

--=CZARNY=--, na tylnych kołach ustawiliśmy negatywy na maksa ale to wciąż jest za mało. Uzyskaliśmy mały negatyw na tyle bo przez to, że są to 18" nie możemy zejść z glebą niżej w tej chwili. Bez camberów się tutaj raczej nie obędzie.

 

david, dzięki za Twoją pomoc techniczną :) Przydała się bardzo. Obawiałem się trochę tych 205/40 na przód ale wyszedł ładnie. Stwierdziłem że zaryzykuję.

 

--==maly==--, przód wszedł bardzo ładnie ale jest problem z tyłem. Przyciera ostro więc walka będzie kontynuowana.

 

tasior, temat nadkoli jeszcze nie jest ogarnięty. Teraz zaczną się poszukiwania mistrza artysty który to zrobi. Dzięki za konsultacje !

 

GERMAN, Twoje zagrzewanie do walki jest niezastąpione :) Od razu człowiek nabiera siły do dalszego działania. No i dobrze że ikony GS patrzą co tutaj się dzieje. Hehe. Zawsze można wyciągnąć coś z ich wiedzy.

 

Biały, opony kupiłem na Allegro bo u nas w okolicach znaleźć coś wartego kupna w tych rozmiarach jest niemożliwe. Cztery opony razem z przesyłkami kosztowały 1225 zł. więc faktyczie trochę więcej niż zamierzałem początkowo.

 

Kucharz, będzie dobrze ale jeszcze trochę kombinacji będzie aby tył działał.

 

brilliantrot, wystaje całkiem dobrze :)

 

Santino, trzymaj kciuki :) ja i Seba dołożymy wszelkich starań aby ten samochód wyglądał i jeździł tak jak powinien. Poczekajmy jeszcze trochę. Ja wierzę w sukces no i chciałbym być gwiazdą światowego formatu. Hahaha :)

 

tazunio, święte słowa.

 

KUJON, faktycznie te koła to nie są duże walce ale na tyle problematyczne jest "ET11". Nie tak prosto to ogarnąć w tym samochodzie.

 

PATT, trzymaj bo sukces zbliża się wielkimi krokami :)

 

dahrek, zdjęcia są już blisko :)

 

Seba, Tobie mogę powiedzieć tylko jedno: dzięki ogromne za Twoją robotę, zaangazowanie czasu, siły i wiedzy w ten samochód. Gdyby nie Ty i Twoja smykałka do dłubania przy samochodach to byłoby krucho. Składam zloty laur na Twoje ręce :)

 

Czesiio, Tobie także należy się wielkie piwo za pomoc i wjeżdżanie Twoim germanem w ciężkie do pokonania drogi w celu pomocy przy tworzeniu tego projektu. Hehe.

 

Skoro chcecie fotki to je wrzucam. Hehe. Tylko najpierw mały opis.

 

Wrzucam jedynie zdjęcia na których widać zarys jak to wygląda na samochodzie w tej chwili. Nie daję zdjęć szczegółowych na razie bo tył samochodu jeszcze nie wygląda tak jak powinien.

 

Przód ładnie wszedł i się ułożył.

Negatyw na tyle został ustawiony na maksa na seryjych śróbach ale to za mało. Koła są za mało pochylone. Gwint na tyle ustawiony jest za wysoko ale to po to aby dało się tym poruszać.

Najbliższe plany to znalezienie dobrego blacharza który ładnie zrobi tylne nadkola. Jeśli ktoś z Was zna kogoś takiego to proszę o kontakt na PW. Druga sprawa to będzie prawdopodobnie montaż camberów i wtedy dopiero będzie możliwość zgrania tego wszystkiego (także uwzględniając wysokość).

 

Oto zdjęcia poglądowe. Kolejne będę wrzucał razem z postępami prac. Wybaczcie słabą jakość. Tak to na tę chwlę wygląda:

 

IMAG0964.jpg

IMAG0973.jpg

IMAG0980.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem że koło ze śrubkami nie jest gwarancją sukcesu i tutaj ewidentnie to widać, nie piszcie mi że jeszcze nie ma spasowania itp. ale te Ronalle wyglądają gorzej od poprzedniego klasycznego Sznicera w 1tlg , takie jest moje zdanie, liczyłem że siądzie to koło ale jakoś w tym E46 brak mu tego czegoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda całkiem nieźle, ale tak jak Santi napisał ch** widac na tych zdjęciach, no i było by ładnie jak na błotnikach zostałwiłbyś ten ory rancik co jest na krawędzi. Na ostro błotniki w e46 to masakra czy to e30, e36, e46.

 

Elbe zobacz jak u Pitera w touringu wygląda błotnik poszerzony dosyc obficie i ten rant na błotniku został zachowany.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kujon po czesci sie z tobą zgadzam na dzien dzisiejszy.Schnitzer 1tlg rył bańke ale wez pod uwage narazie to ,ze auto jest uniesione w gore.Moim zdaniem jak Elbe po pierwsze popasuje wszystko ,obnizy to auto i da co najważniejsze normalne fotki gdzie bedzie widac szerokosc auta i niskosc czyli zdjecia z przodu i z tyłu to wtedy bedzie mozna wiecej powiedziec.Na pewno jesli chce zrobic cos wiecej musiał elbe wejsc juz w 3tlg bo schnitzer wygladał super ten stary ale byl mało rozwojowy .Poczkeajmy chwile jak elbe ukonczy walke z upchaniem tego i wtedy wyrazimy zdanie ostateczne.Na dzien dzisiejszy bardziej mi sie widzialo na schnitzerach 1 tlg ale pamietajmy tez ze takie zdjecia z boku przy naszych autach nie odzwierciedlaja najwazniejszego charakteru tych aut czyli szerokosci !!!! Dlatego tez te zdjecia nic nie wnoszą za bardzo bo nic na nich nie widac :-D:wink:

 

Elbe na spokojnie pasuj i obnizaj to auto jak najnizej i wtedy bedzie sukces .To kołao trzeba maksymalnie upchnac na styk i zejsc autem mega nisko ale ty o tym wiesz bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zobaczyłem pierwszy raz ten samochód na swoim weselu to od razu utkwił mi w pamięci, tak sobie mówiłem w myślach "ale ten zwykły sznycel zrobił robotę na E46" miał to coś, a na tym Ronallu 3tlg jest po prostu ładnie, ale już nie ma tego smaczka, wolałem ten samochód bez empaka i na pierwszym kole, tak jak Arletki nie ma bajer fulla a absolutnie nic wiecej mu nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zobaczyłem pierwszy raz ten samochód na swoim weselu to od razu utkwił mi w pamięci, tak sobie mówiłem w myślach "ale ten zwykły sznycel zrobił robotę na E46" miał to coś, a na tym Ronallu 3tlg jest po prostu ładnie, ale już nie ma tego smaczka, wolałem ten samochód bez empaka i na pierwszym kole, tak jak Arletki nie ma bajer fulla a absolutnie nic wiecej mu nie potrzeba.

 

starzejesz się widocznie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zobaczyłem pierwszy raz ten samochód na swoim weselu to od razu utkwił mi w pamięci, tak sobie mówiłem w myślach "ale ten zwykły sznycel zrobił robotę na E46" miał to coś, a na tym Ronallu 3tlg jest po prostu ładnie, ale już nie ma tego smaczka, wolałem ten samochód bez empaka i na pierwszym kole, tak jak Arletki nie ma bajer fulla a absolutnie nic wiecej mu nie potrzeba.

...trudno się z tym nie zgodzić ...ale trzeba zaczekać jak "projektant" dokończy swoje dzieło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zobaczyłem pierwszy raz ten samochód na swoim weselu to od razu utkwił mi w pamięci, tak sobie mówiłem w myślach "ale ten zwykły sznycel zrobił robotę na E46" miał to coś, a na tym Ronallu 3tlg jest po prostu ładnie, ale już nie ma tego smaczka, wolałem ten samochód bez empaka i na pierwszym kole, tak jak Arletki nie ma bajer fulla a absolutnie nic wiecej mu nie potrzeba.

 

Popieram ja się chyba też starzeje. Nowa felga bardzo fajna ale jednak tamten sznycel robił robotę wklęsłością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...