Skocz do zawartości

[E30] High-Tech "KRET" 320i


high-tech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i zapraszam na cotygodniowy odcinek programu High-Tech: Po prostu tuninguj!

 

W dzisiejszym odcinku przygotujemy nowe zawieszenie w KRECIWIE.

 

This is HOW 2 DO IT:

 

1. Obieramy KRETA z zawieszenia 4x100 - wachacze przód - lagi kompletne, a także tylne wachacze.

 

2. Przednie lagi z e36 uzbrajamy w zwrotnice także z e36. Spinamy to z "nowymi" wachaczami. Poduszki wykorzystujmy ze standardowego zawiasu e30. Tak przygotowane zawiesznie przednie należy okrasić tarczami i zaciskami z e36.

 

3. Tylny kit składa się z kompletnych wachaczy z e36 compact - wachacze, tarcze, zaciski. Wcześniej przygotowaną całość montujemy do belki e30. Warto przy okazji wymienić tarcze/szczęki/linki hamulca ręcznego.

 

4. Kiedy wszystkie składniki 5x120 mamy zamontowane - okazuje się, że do każdego koła brakuje nam po jednej śrubie, ale w tym przypadku jest to porządany efekt.

 

5. Wykorzystane elementy mozna przyprawić wg uznania elementami z polieturanu.

 

UWAGI! Mierzenia nie bylo, ale tył widocznie się poszerzył, co w zależności od indywidualnych preferencji będzie zaletą lub wadą. Zarówno na tył jak i na przód wchodzą teraz koła z osadzeniem z e36.

 

Jak to przeważnie bywa - w rzeczywistości wszystko nie jest takie łatwe, proste i przyjemne jak w TV. Coś pręży, coś rdzewieje, w coś trzeba ponapierdzialć, coś się urywa...

 

W programie wystąpili:

KRET

High-Tech

Biceps

 

a także asystenci i statyści:

Miro

Wally

Bobas

Marian e34 i inni...

 

zu01.jpg

 

zu02.jpg

 

zu03.jpg

 

zu04.jpg

 

zu05.jpg

 

zu06.jpg

 

zu07.jpg

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e36 compact

 

3. Tylny kit składa się z kompletnych wachaczy z e36 compact - wachacze, tarcze, zaciski. Wcześniej przygotowaną całość montujemy do belki e30. Warto przy okazji wymienić tarcze/szczęki/linki hamulca ręcznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REKLAMA :arrow: Rollbar + zestaw rozpórek kielichów przód i tył w DOWOLNYM proszkowym lakierze to 1500-1800zł w zależności od złożoności rollbara - poprzeczki na pasy, miejsca montażowe itp... Prawie jak WIECHERS SPORT :wink:

 

A JUŻ DZIŚ PIERWSZA ODSÅONA CYKLU REPORTAŻY "Z pamiętnika LAKIERNIKA"

 

ODCINEK PIERWSZY - SKALPOWANIE KRETA - 25 KWIETNIA 2010 z gościnnym udziałem MIRO

l01u.jpg

 

l02a.jpg

 

l03b.jpg

 

l04z.jpg

 

l05.jpg

 

l06.jpg

 

l07m.jpg

 

l08.jpg

 

l09ar.jpg

 

l10.jpg

 

l11a.jpg

 

l12g.jpg

 

l13w.jpg

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca wre oby tak dalej :D
Idziesz jak rakieta :)

 

Takiego sprintu nie było w planach :oops: Termin 06-04-2010 uzgodniony był na lakierowanie 550i :idea: Po tym jak 3 raz ten termin musiałem przekładać, stwierdziłem, że nie będę dalej zwodził kumpla i wstawiłem mu KRETA. I całe szczęście, bo jak wiadomo e34 nie doczekałby się do dziś :?

 

Tymczasem, jak rakieta polecimy z dwoma odcinkami - "Z pamiętnika LAKIERNIKA" :mrgreen:

 

ODCINEK DRUGI - WARSZTAT - ROZBIERANIE NA PRZYWITANIE - 29 KWIETNIA 2010

 

e302n.jpg

 

e301h.jpg

 

Tu powinny pojawić się conajmniej dwa odcinki, ale w tak kulminacyjnym momencie wybyłem na urlop :mrgreen:

 

ODCINEK TRZECI - JAK SIĘ CIESZĘ, ŻE CIĘ WIDZĘ... - 8 MAJA 2010

 

maj1h.jpg

 

maj2.jpg

 

maj3.jpg

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...