Broder Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-koni-bmw-e36-m3-i1486212784.html a to jakis tez chyba kiepski gwint obnizenie tylko -45 a tyl w ogole staly Niestety na syndykacie tak sie utarlo ze gwint ma schodzic jak najnizej, chociaz nie wiem po co komu tutaj gwinty skoro i tak kazdy leci z nakretkami na sam dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 nie edytuj tak czesto swoich postow bo ciezko nadążyć. amor z opla to nie jest drut, przynajmniej dla mnie. przynajmniej jest amor, ktory pracuje w normalnym położeniu. i nie tylko Ty miales wiele zawieszeń w e30, a przynajmniej z uwagi na to, że miałeś tyle tych zawieszeń nie będziesz próbował nikomu wmówić, że to na zdjęciach to -80. a zalozenie czekolowiek poniżej -40 do seryjnego amora jest świadectwem posiadania trocin zamiast mózgu i zdania nie zmienie - po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować. nadal nie dowiedziałem się, czy to cięte springi z Civa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-koni-bmw-e36-m3-i1486212784.html a to jakis tez chyba kiepski gwint obnizenie tylko -45 a tyl w ogole staly Niestety na syndykacie tak sie utarlo ze gwint ma schodzic jak najnizej, chociaz nie wiem po co komu tutaj gwinty skoro i tak kazdy leci z nakretkami na sam dol A no własnie... Zaraz będzie, że to nie jest profi -45 KONI, tylko moc -45 KUNI. No własnie. Chyba wystawię teraz aukcję z opcją przerobienia lagi - OBNIŻENIE MISECZKI SPRĘŻYNY -100mm za 150zł. Będzie schodzić jak ciepłe bułeczki i gleba będzie TAP PD. nie edytuj tak czesto swoich postow bo ciezko nadążyć. amor z opla to nie jest drut, przynajmniej dla mnie. przynajmniej jest amor, ktory pracuje w normalnym położeniu. i nie tylko Ty miales wiele zawieszeń w e30, a przynajmniej z uwagi na to, że miałeś tyle tych zawieszeń nie będziesz próbował nikomu wmówić, że to na zdjęciach to -80. a zalozenie czekolowiek poniżej -40 do seryjnego amora jest świadectwem posiadania trocin zamiast mózgu i zdania nie zmienie - po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować. nadal nie dowiedziałem się, czy to cięte springi z Civa? Nie chcę się wymądrzać, ale B8 jest fabrycznie dedykowany do zawieszeń o obniżeniu do -40!!! Więc co się z nim dzieje przy -10?! No to skoro amor z opla nie jest drut, to przejdźmy dalej - amor z opla + skrócenie lagi = $$$ Ja wiem, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, a więc o czym gadka?! Z gówna bata nikt nie ukręci, a więc i gwinta też nie zrobi charytatywnie... Co do -80, wejdź w galerię e30 i zobacz KW -60, pooglądaj też fotki chłopaków na FK -70, bo chyba nie rozmawiamy o chińskim badziewiu, które w zależności od farta stoi -60, albo -85?! Wracając do tego "KITU" - to nie są cięte sprężyny. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 High Tech, ale zaletą Bilsteinow jest to, że można je do obniżenia rzędu -80 przygotować. A fotek sporo się naoglądałem, w swoim e30 miałem 4 zestawy zawieszeń więc wiem, jak stoi -80 chińskie, jak stoi prawdziwe -60, zresztą nie ma się o co spierać - jeśli gwint spełnia założenia właściciela, to ja gratuluje i sie ciesze. powaznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 High Tech, ale zaletą Bilsteinow jest to, że można je do obniżenia rzędu -80 przygotować.. Baaa, na -100 też można przygotować, ale to znów trzeba wydać kolejne $$$ Oczywiście bez różnicy czy to będzie b6 czy b8. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować. No kolega kolega!!, żadne śmierdzące sam jeździłęś i Ci nie śmierdziały Jak dla mnie w takiej kasie (do 250zł) lepszych amorów niż TaT nie znajdzie nigdzie, tylko uwaga (MTS czy TaT), gruba laga owszem pożyje rzekłbym długo przy -75, ale cienkie, przy -75 strzelają po pół roku niestety. To tak celem info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrek Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Nie wińcie mnie za to że mam takie poglądy a nie inne, dla mnie gwint MUSI mieć możliwość zejścia na tyle żeby dało się idealnie zgrać opone z nadkolem. czy to będzie 17" czy 15" niby jest tu gwint i można sobie regulować, tylko co z tego jak do opony jest tyle prześwitu co na uklepanym -60 i niżej nie zejdziemy Choćbym chciał postawić auto niżej Tylko na zlocie czy do zdjęć, to nie da rady ... Są patenty na to żeby dało się zejść niżej i amor dalej pracował tak jak trzeba. Niekoniecznie ze skracaniem lagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 ja ciezko pracuje a tutaj dyskusja na 102... hehehe powtarzam jestem zadowolony i w zaden sposob nie oskarzam H-T, dla mnie jest ok, jak mi sie znudzi to nie bede mial watpliwosci i znowu uderzam do H-T, cana do jakosci jest na 5, a przy moich przebiegach amorek MTS do tego zestawu starczy na 10lat (zreszta ma jeszcze spory skok) ps. dzisiaj zapodam juz dystanse na obie strony, juz skrucilem sruby i zrobnie foto jak to sie prezenci do tego czasu chlopaki wypijcie litr melissy na uspokojenie - bo zawalu dostaniecie od lukania na moja "koze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikits Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 rzeczywiście mało siedzi.. jeszcze bym ja opuscil (jakby sie dalo oczywiscie:) ). A caly tem gwint jest zamontowany na ladze?? daj krotszy amor moze bedzie ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 rzeczywiście mało siedzi.. jeszcze bym ja opuscil (jakby sie dalo oczywiscie:) ). A caly tem gwint jest zamontowany na ladze?? daj krotszy amor moze bedzie ok?? tuleja gwintowana jest nasadzona na lagę, amortyzator ma jeszcze spory skok co do obniżenia to właśnie z takim się liczyłem i jak na razie tak zostanie, poza tym mam jeszcze tryliony rzeczy do roboty, które pomału ogarniam pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 No kolega kolega!!, żadne śmierdzące sam jeździłęś i Ci nie śmierdziały bo mi smierdziało wtedy tylko z rury spalonym olejem a z spod opon waliło gumą też nienarzekam na TaTy, na dodatek ma możliwości o których się fizjologom nie śniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 http://allegro.pl/zawiesz...1486212784.html Dalej mnie to boli,ehhh polaki polaki.. tazunio dobrze powiedziales,pierwsze co to trzeba wiecej zdjec,moze jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 tak wygląda gleba po lekkim uklepaniu (przejechałem parę km), jest fajnie - niestety przy pełnym skręcie drze o błotnik muszę podnieść parę mm i poczekać na nowe oponki a tył to prawdziwa koza no i jeszcze fota ustrzelona w czasie "uklepywania" większej gleby z przodu na razie nie potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 eeee no to inna rozmowa,mysle ze jest ok. Tylko mowiles ze to juz prawie max obnizenie ? dobrze miec w zapasie te 2-3 cm gwintu.. ale nadkole wypelnione dosc,Ty zadowolony to lepiej nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_Świesta Napisano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 a Keskiny już masz? bo u mnie już leży jeden na drugim i trzeciego z czwartym pogania Mi tam się ta gleba podoba tylko tył jeszcze z grawitować i będzie fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrek Napisano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 U mnie na kicie leży niżej to że trze to wina balonowej opony I pewnie trze przy max skręcie... nie skręcać tyle tył masz koze straszną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 13 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Pietrek , ja już od nowa uczę się jeździć co do opony to zakładam za tydzień 185/50r16 i zobaczymy a co do tyłu to będzie -55mm FK, u kumpla leżą w garażu to przymierzę i może wezmę Młody_Świesta, Keskinów na ten sezon nie przewiduje - ale wszystko się może zdarzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 20 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 dorwałem ostatnio kilka pierdółek (uszkodzonych lub brakujących), między innymi klamkę do schowka dachu, którą poprzedni właściciel w ciekawy sposób poturbował i okradł z dumy bycia fajną klamką niestety przy demontażu stara klamka, zmieniła się w zestaw w jaki każda felga (nie, nie klamka) chciałaby się zmienić... tylko felgę można jeszcze poskręcać no i efekt finałowy z którego jestem dumny Ja i pół mojej wsi zabrało mi to kilka minut z życiorysu, bo te :#$@% linki robiły wszystko żeby mnie zdenerwować... i przez chwilę myślałem, że wygrały (nie jest to tak piękna robota jak z klamką z przodu - o nie ) w międzyczasie ściągnąłem jeszcze ramki ze świateł i grill, aby odwrócić troszkę działanie "piasków czasu" cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 21 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 dzisiaj oddalem ramki swiatel do malowania proszkowego, jestem ciekaw jak wyjdzie i jaka bedzie trwalosc w porownaniu do zwyklej farby termoutwardzalnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 22 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 nowe sprężynki na tył, jutro montaż MTS -55mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 ciekawe jak siadzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 springi założone nie jest to taki hardcore jak myślałem, że bedzie, jednak pasuje do przodu (te dwie pierwsze foty były po przejechaniu około 6km, potem jeszcze trochę siadł dzięki przepięknym dziurom i łatanej drodze na Zawidów- przynajmniej tyle z tego pożytku) jakość zdjęć tragiczna bo słońce zdrowo świeciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrek Napisano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Åadne to cabrio, ale szału nie robi, głównie przez nieciekawe koło pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 no niestety na zadnym zdjeciu nie widac dobrze jak to finalnie wyszlo.. na ostatnim wyglada jakby tyl siadl nizej od przodu ? zrob prosze porzadne zdjecia bo wyglada juz fajnie,ale chyba nie chcesz nam tego pokazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 24 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Pietrek, kolo finalnie bedzie inne teraz zapodam jeszcze dystans na tyl i powymieniam poliuretan na gumowe elemnty lepszych producentow - poliuretan jest za twardy do cabrio nie chce aby mi sie e30tka poskladala patryczken16, jakies foty porobie ale w weekend, na razie na "szybkiego" chce wszystko poskladac przed zlotem w Krzywej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi