Skocz do zawartości

[E30] cabrio by tazunio


tazunio

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-koni-bmw-e36-m3-i1486212784.html

 

a to jakis tez chyba kiepski gwint :P obnizenie tylko -45 a tyl w ogole staly :mrgreen:

 

Niestety na syndykacie tak sie utarlo ze gwint ma schodzic jak najnizej, chociaz nie wiem po co komu tutaj gwinty skoro i tak kazdy leci z nakretkami na sam dol :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 660
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

nie edytuj tak czesto swoich postow bo ciezko nadążyć. amor z opla to nie jest drut, przynajmniej dla mnie. przynajmniej jest amor, ktory pracuje w normalnym położeniu. i nie tylko Ty miales wiele zawieszeń w e30, a przynajmniej z uwagi na to, że miałeś tyle tych zawieszeń nie będziesz próbował nikomu wmówić, że to na zdjęciach to -80.

 

a zalozenie czekolowiek poniżej -40 do seryjnego amora jest świadectwem posiadania trocin zamiast mózgu i zdania nie zmienie - po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować.

 

nadal nie dowiedziałem się, czy to cięte springi z Civa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-koni-bmw-e36-m3-i1486212784.html

 

a to jakis tez chyba kiepski gwint :P obnizenie tylko -45 a tyl w ogole staly :mrgreen:

 

Niestety na syndykacie tak sie utarlo ze gwint ma schodzic jak najnizej, chociaz nie wiem po co komu tutaj gwinty skoro i tak kazdy leci z nakretkami na sam dol :mrgreen:

A no własnie... Zaraz będzie, że to nie jest profi -45 KONI, tylko moc -45 KUNI.

 

No własnie. Chyba wystawię teraz aukcję z opcją przerobienia lagi - OBNIŻENIE MISECZKI SPRĘŻYNY -100mm za 150zł. Będzie schodzić jak ciepłe bułeczki i gleba będzie TAP PD.

 

nie edytuj tak czesto swoich postow bo ciezko nadążyć. amor z opla to nie jest drut, przynajmniej dla mnie. przynajmniej jest amor, ktory pracuje w normalnym położeniu. i nie tylko Ty miales wiele zawieszeń w e30, a przynajmniej z uwagi na to, że miałeś tyle tych zawieszeń nie będziesz próbował nikomu wmówić, że to na zdjęciach to -80.

 

a zalozenie czekolowiek poniżej -40 do seryjnego amora jest świadectwem posiadania trocin zamiast mózgu i zdania nie zmienie - po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować.

 

nadal nie dowiedziałem się, czy to cięte springi z Civa?

Nie chcę się wymądrzać, ale B8 jest fabrycznie dedykowany do zawieszeń o obniżeniu do -40!!! Więc co się z nim dzieje przy -10?! No to skoro amor z opla nie jest drut, to przejdźmy dalej - amor z opla + skrócenie lagi = $$$ Ja wiem, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, a więc o czym gadka?! Z gówna bata nikt nie ukręci, a więc i gwinta też nie zrobi charytatywnie...

 

Co do -80, wejdź w galerię e30 i zobacz KW -60, pooglądaj też fotki chłopaków na FK -70, bo chyba nie rozmawiamy o chińskim badziewiu, które w zależności od farta stoi -60, albo -85?!

 

Wracając do tego "KITU" - to nie są cięte sprężyny.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

High Tech, ale zaletą Bilsteinow jest to, że można je do obniżenia rzędu -80 przygotować.

 

A fotek sporo się naoglądałem, w swoim e30 miałem 4 zestawy zawieszeń więc wiem, jak stoi -80 chińskie, jak stoi prawdziwe -60, zresztą nie ma się o co spierać - jeśli gwint spełnia założenia właściciela, to ja gratuluje i sie ciesze. powaznie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

po to są Bilsteiny, Koni czy nawet śmierdzące TaTy żeby je po coś montować.

 

No kolega kolega!!, żadne śmierdzące :lol: sam jeździłęś i Ci nie śmierdziały :-P

 

Jak dla mnie w takiej kasie (do 250zł) lepszych amorów niż TaT nie znajdzie nigdzie, tylko

 

uwaga (MTS czy TaT), gruba laga owszem pożyje rzekłbym długo przy -75,

 

ale cienkie, przy -75 strzelają po pół roku niestety. To tak celem info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wińcie mnie za to że mam takie poglądy a nie inne, dla mnie gwint MUSI mieć możliwość zejścia na tyle żeby dało się idealnie zgrać opone z nadkolem. czy to będzie 17" czy 15" :)

niby jest tu gwint i można sobie regulować, tylko co z tego jak do opony jest tyle prześwitu co na uklepanym -60 i niżej nie zejdziemy :( Choćbym chciał postawić auto niżej Tylko na zlocie czy do zdjęć, to nie da rady ...

 

Są patenty na to żeby dało się zejść niżej i amor dalej pracował tak jak trzeba. Niekoniecznie ze skracaniem lagi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ciezko pracuje a tutaj dyskusja na 102... hehehe :shock:

 

powtarzam jestem zadowolony i w zaden sposob nie oskarzam H-T, dla mnie jest ok, jak mi sie znudzi to nie bede mial watpliwosci i znowu uderzam do H-T,

 

cana do jakosci jest na 5, a przy moich przebiegach amorek MTS do tego zestawu starczy na 10lat ;) (zreszta ma jeszcze spory skok)

 

ps.

dzisiaj zapodam juz dystanse na obie strony, juz skrucilem sruby i zrobnie foto jak to sie prezenci :wink:

do tego czasu chlopaki wypijcie litr melissy na uspokojenie - bo zawalu dostaniecie od lukania na moja "koze" :-P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście mało siedzi.. jeszcze bym ja opuscil (jakby sie dalo oczywiscie:) ). A caly tem gwint jest zamontowany na ladze?? daj krotszy amor moze bedzie ok??

 

tuleja gwintowana jest nasadzona na lagę, amortyzator ma jeszcze spory skok

 

 

co do obniżenia to właśnie z takim się liczyłem i jak na razie tak zostanie,

poza tym mam jeszcze tryliony rzeczy do roboty, które pomału ogarniam

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No kolega kolega!!, żadne śmierdzące :lol: sam jeździłęś i Ci nie śmierdziały :-P

 

 

bo mi smierdziało wtedy tylko z rury spalonym olejem a z spod opon waliło gumą ;) też nienarzekam na TaTy, na dodatek ma możliwości o których się fizjologom nie śniło :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s5005897.jpg

 

tak wygląda gleba po lekkim uklepaniu (przejechałem parę km), jest fajnie - niestety przy pełnym skręcie drze o błotnik :evil: muszę podnieść parę mm i poczekać na nowe oponki

 

a tył to prawdziwa koza :-P

 

no i jeszcze fota ustrzelona w czasie "uklepywania" :mrgreen:

 

s5005891.jpg

 

większej gleby z przodu na razie nie potrzebuje 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pietrek , ja już od nowa uczę się jeździć :P

 

co do opony to zakładam za tydzień 185/50r16 i zobaczymy

 

a co do tyłu to będzie -55mm FK, u kumpla leżą w garażu to przymierzę i może wezmę

 

Młody_Świesta, Keskinów na ten sezon nie przewiduje - ale wszystko się może zdarzyć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorwałem ostatnio kilka pierdółek (uszkodzonych lub brakujących), między innymi klamkę do schowka dachu, którą poprzedni właściciel w ciekawy sposób poturbował i okradł z dumy bycia fajną klamką :evil:

 

s5005903.jpg

 

niestety przy demontażu stara klamka, zmieniła się w zestaw w jaki każda felga (nie, nie klamka) chciałaby się zmienić... tylko felgę można jeszcze poskręcać :twisted:

 

s5005908.jpg

 

no i efekt finałowy z którego jestem dumny Ja i pół mojej wsi

 

s5005906.jpg

 

zabrało mi to kilka minut z życiorysu, bo te :#$@% linki robiły wszystko żeby mnie zdenerwować... i przez chwilę myślałem, że wygrały :-P

 

(nie jest to tak piękna robota jak z klamką z przodu - o nie :D )

 

 

w międzyczasie ściągnąłem jeszcze ramki ze świateł i grill, aby odwrócić troszkę działanie "piasków czasu" :mrgreen:

 

s5005910.jpg

 

cdn. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

springi założone

 

s5005937p.jpg

 

s5005949.jpg

 

nie jest to taki hardcore jak myślałem, że bedzie,

jednak pasuje do przodu (te dwie pierwsze foty były po przejechaniu około 6km, potem jeszcze trochę siadł dzięki przepięknym dziurom i łatanej drodze na Zawidów- przynajmniej tyle z tego pożytku)

 

 

s5005950.jpg

 

s5005951.jpg

 

 

 

jakość zdjęć tragiczna bo słońce zdrowo świeciło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pietrek, kolo finalnie bedzie inne ;)

 

teraz zapodam jeszcze dystans na tyl i powymieniam poliuretan na gumowe elemnty lepszych producentow - poliuretan jest za twardy do cabrio :/ nie chce aby mi sie e30tka poskladala

 

 

patryczken16, jakies foty porobie ale w weekend, na razie na "szybkiego" chce wszystko poskladac przed zlotem w Krzywej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...