dahrek Napisano 4 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2011 Szkoda, że bez centrowania... Jaki otwór centrujący jest w felgach, które planujesz włożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 4 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2011 dahrek, te dystanse sa tylko na przymiarke, potem bede zamawial takie jak potrzeba i w miare mozliwosci beda z centrowaniem (zalezy od grubosci),po prostu nie chcialem zamawiac w ciemno moze macie jakis gosci lub sprawdzone firmy, ktore robia lub handluja dystansami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_Świesta Napisano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Ja zamawiałem tutaj: http://allegro.pl/dystanse-przelotowe-z-centrowaniem-22-mm-krakow-i1463457612.html ale zostały mi po ,,brokach" 12 albo 10 mm bodajże z centrowaniem na 61 albo 61 ( muszę zmierzyć) Jeśli byś reflektował na pewno byśmy się jakoś dogadali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 spox, jak coś to dam znać, ale bardzie by mnie interesowało centrowanie na 57,1, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 zapomniałem się pochwalić nową kratką w przednim pasie trochę odstaje miejscami - ale w wolnej chwili to poprawię... no i przymierzałem dzisiaj dystanse, wyszło tak: (auto jest na lewarku, więc nie zwracajcie uwagi na przestrzeń miedzy nadkolem a oponą) chyba kupie 10mm na stronę - przy takim dystansie i oponie 185/50r16 będzie można skręcić gwint do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 najpierw zrób glebe, potem myśl nad dystansami, bo po zglebieniu porobią się negatywy i może się okazać że 10mm będzie mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 6 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 adams dzięki za radę, ale zamówiłem już 17mm myślę, że będzie ok - a na 100% lepiej niż było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 8 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 17mm na stronę w sobotę przymiarka, na razie z balonem jaki mam na feldze, a za tydzień 185/50r16, powinien zrobić się lekki naciąg i będzie git majonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 takie ladne,az szkoda zakladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 "delikatny" dystans już na miejscu gwint maxymalnie skręcony - jestem zadowolony z efektu jeszcze może siądzie z milimetr (teraz między opona a nadkolem jest 20mm) negatyw zrobił się tylko minimalny a tyle kółko wystaję za nadkole - jest prawie równo jakieś konkretniejsze foty zrobię na dniach bo okazało się, że śruby do kół są deko za długie i troszkę zamieszania robią - przytnę i będzie gitarra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 przestan koza jak chu***,nie idzie dac nizej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 może z czasem siądzie jeszcze trochę, tak czy siak jeszcze około centymetr niżej z czasem wymodzę ale to już będzie koniec na tym gwincie (niestety), ale i tak jest o niebo lepiej porównując z tym jak stał na JAMEXie -60mm po swapie na 6-cylindrów też trochę przykucnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrek Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Ten gwint jest skręcony na maks ? Na kicie niżej ludzie schodzą... Jest niedosyt i to ogromny, taki gwint, to moim zdaniem żaden gwint... chyba że chcesz to podnieść o 10cm na zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Ten gwint jest skręcony na maks ? Na kicie niżej ludzie schodzą... Jest niedosyt i to ogromny, taki gwint, to moim zdaniem żaden gwint... chyba że chcesz to podnieść o 10cm na zime Jak sama nazwa wskazuje - GWINT - czyli chodzi o kręcenie i ustawianie, niekoniecznie o max glebę. Na seryjnej długości amorku i tak już się nie poszaleje, bo zostanie cm ruchu tłoczyska... Można skrócić lagę i amor, ale to wszystko kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Wystarczy sprężyna FK której użył dzidzius za moją porada i nic tylko kręcić do końca amora. Można też dać amora z Calibry i mieć w du*** to czy się kończy czy nie bo jest z 10cm niższy niż E30stkowy więc Żebym nie przechodził na 5x120 to naprawdę bym zrobił gwint to szurania sankami po ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 słaby Panie ten gwincik..... myślałem że na takim można postawić auto na progach, serio oczekiwałem lepszego efektu, w tym przypadku sztuka dla sztuki, było zostac na kicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 czyli chodzi o kręcenie i ustawianie, niekoniecznie o max glebę. w ogłoszeniu które zamieszczałeś na allegro swego czasu zakres regulacji miał byc do -80 o ile dobrze pamiętam, jeśli nie to mnie popraw. sztuka dla sztuki prawde powiedziawszy. ale najważniejsze że właściciel jest zadowolony ps. to na springach z civa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubu Napisano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 a takie mam pytanie... to jest obniżenie -80 ? ile cm od błotnika do ziemi ? na jakiej oponie i feldzie ? 16 cali 205/45/16 ? bo nie mogę rozszyfrować jakie obniżenie niby mam teraz żeby nie założyć nowych springów i się okazało że będzie wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 po gwincie za 650zl nie oczekiwalem, zadnych wodotryskow i innych bajerrow, sami wiecie, ze znosny gwint do e30tki to koszt 2000zl... do tego moim zdaniem jest okolo - 80mm (porownujac do wczesniejszej teoretycznie -60mm), ja jak na razie jestem zadowolony, bede chcial nizej to doloze pare zlotych i bedzie nizej Bubu, jak nie zapomne to pomierze jak auto stoi adams, psiorek - w moim aucie !gleba! jest teraz identyczna jak w waszych podpisach tak czy siak, dzieki za komentarze - bo nie ma to jak wiadro zimnej wody na glowe pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 w ogłoszeniu które zamieszczałeś na allegro swego czasu zakres regulacji miał byc do -80 o ile dobrze pamiętam, jeśli nie to mnie popraw. sztuka dla sztuki prawde powiedziawszy. Źle pamiętasz... Nie sztuka dla sztuki - tylko gwint dla regulacji, niekoniecznie dla gleby. Robiłem gwint chłopakowi do KJS'ów i on chciał mieć możliwość regulacji między -20 a -40, też uważasz, że to sztuka dla sztuki?! Czy może łatwość w zmianie ustawień zawieszenia, zamiast przerzucać na zmianę 2 komplety sprężyn!? Nasz klient, nasz Pan, można uciąć w połowie lagę i zrobić -400 specjalnie dla ADAMSA pod 17". Jest jeszcze kilka innych patentów, prostych jak budowa cepa, bo nie oszukujmy się - w takim zawieszeniu nie ma żadnej filozofii... Chodzi o to, że nie każdy chce -15cm Przecież dla mnie nie było różnicy czy to będzie -70/-80/-90 Ale widzę ADAMS, że masz bardzo dużo do powiedzenia i wiesz lepiej jak miało być ustawione zawieszenie, bo przecież przeczytałeś ogłoszenie na allegro Ja raczej staram się tłumaczyć przed wykonaniem gwintu, jak to działa i mówię jaka jest różnica w jeździe, gdy amor pracuje, a jak się jeździ jak jest "teoretycznie" mega sztywno, bo tłok siedzi na odboju, ahaha. Poza tym - ADAMS - może jeszcze porozmawiamy o tym, że 90% osób, kótre wzięło ten gwint, nie dało się wyperswadować, że muszą mieć utwardzone amory o skróconym skoku I wkładają to do serii z zadowoleniem, bo sprężyny są sztywne to im się wydaje, że jest OK. Teraz robię sobie gwint do e34 i aż strach pokazać potem auto, bo to 520i jest na codzień i nei będzie gleby jak w v12, to pewnie zaraz będzie podobna gadka, że gwint hu** warty, bo high-tech zrobił -80, zamiast -120 na dojazdy do pracy, ahaha. ps. Tak się składa, że w swoim życiu miałem już chyba naście e30 i na pewno kilka markowych kitów i sprężyn i wiem na własnym przykładzie jak wygląda KW -60, Weitec -40, HR, SPAX, JAMEX... więc mogę fotki dla porównania pokazać, skoro to nie jest -80mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabafilip Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 To się HT poirytował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 To się HT poirytował Tłumaczę dużymi literami, bez podirytowania. Zresztą, to są odwieczne rozterki opinii publicznej: dla jednego 3,5" cala rantu to za mało, dla drugiego 4,5" to za dużo, a 4" jest sztuką dla sztuki, tak samo, jak teraz 1TLG jest passe, 3TLG jest git, a 2TLG to półśrodek. Chyba, że coś przeoczyłem, bo nie mam czasu na oglądanie galerii i teraz standard to -120mm, 12" i 5,4 cm3... Ale przecież grunt w tym, że tego się nie robi pod publikę pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Zacznijcie mierzyć wysokość podłużnicy od ziemi i wtedy "liczta" Kit niby -85 u mnie 195/50/15 schowane w nadkole z prozdu, ok 1cm opona od plastikowego nadkola Co do amortyzatorów - dołoże swoje, poniżej -40 ładujcie już skracane - typu TaT, b8, poniżej -75 radzę obcinać już skrócony amor o pare cm Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Źle pamiętasz... to sorry, w takim razie sie pomyliłem. Ale widzę ADAMS, że masz bardzo dużo do powiedzenia i wiesz lepiej jak miało być ustawione zawieszenie, bo przecież przeczytałeś ogłoszenie na allegro Posłańcze narodów, to Twoje posty zajmują dobrą kartke A4 a nie moje, więc strzeliłeś znowu we własne kolano. Ja wyrażam swoje zdanie na pewien temat, a że Cie dotknęło to nie mój problem. Skoro tazunio zarzyczył sobie gwint, którego zadaniem jest możliwość pokręcenia sobie w te i spowrotem, to luzik. Poza tym - ADAMS - może jeszcze porozmawiamy o tym, że 90% osób, kótre wzięło ten gwint, nie dało się wyperswadować, że muszą mieć utwardzone amory o skróconym skoku I wkładają to do serii z zadowoleniem, bo sprężyny są sztywne to im się wydaje, że jest OK. a to już nie mój problem, że ktoś ma trocini zamiast mózgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 ADAMS mordeczko serdeczna, nie przeliczam tego co chcę powiedzieć na kartki A4. Bez dwóch zdań! I nie traktuję swoich wypowiedzi jako strzały w kogoś, a tym bardziej w swoje kolano. Nie jestem też Waszym Germanem, bo piszę w swojej sprawie, a nie w sprawie ludu. Gwint, jest gwint - zgodnie z opisem - posiada regulację w sporym zakresie, a obniżenie można ustalić przed wykonaniem gwintu. Jakbym zrobił uciętą lagę z amorem z opla, to byłoby, że to jest drut. Jakby ktoś wrzucił springi -60 i powiedział, że mu auto stoi krzywo na jedną stronę i co ma zrobić, to byłby pojazd, że mógł zrobić gwint i wtedy mógłby ustawić równo auto. Tak źle i tak niedobrze. Nieprawdaż?! ps. Zażyczył się pisze. Tak mi się wydaje, popraw mnie jak się mylę a to już nie mój problem, że ktoś ma trocini zamiast mózgu. A czym jest osadzenie tulejki gwintowanej tak nisko lub zastosowanie krótszej sprężyny, żeby było tu -10 z amorem wystającym 0,5cm?! Pozdro! Swój High-Tech! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi