Skocz do zawartości

[E30] cabrio by tazunio


tazunio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 660
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

dahrek, te dystanse sa tylko na przymiarke, potem bede zamawial takie jak potrzeba i w miare mozliwosci beda z centrowaniem (zalezy od grubosci),po prostu nie chcialem zamawiac w ciemno ;)

 

moze macie jakis gosci lub sprawdzone firmy, ktore robia lub handluja dystansami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem się pochwalić nową kratką w przednim pasie

 

s5005847.jpg

 

trochę odstaje miejscami - ale w wolnej chwili to poprawię...

 

 

no i przymierzałem dzisiaj dystanse, wyszło tak:

 

(auto jest na lewarku, więc nie zwracajcie uwagi na przestrzeń miedzy nadkolem a oponą)

 

s5005832.jpg s5005838.jpg

 

 

chyba kupie 10mm na stronę - przy takim dystansie i oponie 185/50r16 będzie można skręcić gwint do końca :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"delikatny" dystans już na miejscu

 

 

s5005855.jpg

 

 

gwint maxymalnie skręcony - jestem zadowolony z efektu :-P jeszcze może siądzie z milimetr :mrgreen: (teraz między opona a nadkolem jest 20mm)

 

s5005861.jpg

 

negatyw zrobił się tylko minimalny

 

s5005881h.jpg

 

a tyle kółko wystaję za nadkole - jest prawie równo

 

s5005883.jpg

 

jakieś konkretniejsze foty zrobię na dniach bo okazało się, że śruby do kół są deko za długie i troszkę zamieszania robią - przytnę i będzie gitarra :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może z czasem siądzie jeszcze trochę,

tak czy siak jeszcze około centymetr niżej z czasem wymodzę :wink:

ale to już będzie koniec na tym gwincie (niestety), ale i tak jest o niebo lepiej porównując z tym jak stał na JAMEXie -60mm :-P

 

po swapie na 6-cylindrów też trochę przykucnie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gwint jest skręcony na maks ? :shock:

Na kicie niżej ludzie schodzą... Jest niedosyt i to ogromny, taki gwint, to moim zdaniem żaden gwint... chyba że chcesz to podnieść o 10cm na zime ;)

Jak sama nazwa wskazuje - GWINT - czyli chodzi o kręcenie i ustawianie, niekoniecznie o max glebę. Na seryjnej długości amorku i tak już się nie poszaleje, bo zostanie cm ruchu tłoczyska...

 

Można skrócić lagę i amor, ale to wszystko kosztuje :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy sprężyna FK której użył dzidzius za moją porada i nic tylko kręcić do końca amora.

 

Można też dać amora z Calibry i mieć w du*** to czy się kończy czy nie bo jest z 10cm niższy niż E30stkowy więc :twisted:

 

 

Żebym nie przechodził na 5x120 to naprawdę bym zrobił gwint to szurania sankami po ziemi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli chodzi o kręcenie i ustawianie, niekoniecznie o max glebę.

 

 

w ogłoszeniu które zamieszczałeś na allegro swego czasu zakres regulacji miał byc do -80 o ile dobrze pamiętam, jeśli nie to mnie popraw. sztuka dla sztuki prawde powiedziawszy. ale najważniejsze że właściciel jest zadowolony ;)

 

 

ps. to na springach z civa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a takie mam pytanie... to jest obniżenie -80 ? ile cm od błotnika do ziemi ? na jakiej oponie i feldzie ? 16 cali 205/45/16 ? bo nie mogę rozszyfrować jakie obniżenie niby mam teraz żeby nie założyć nowych springów i się okazało że będzie wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po gwincie za 650zl nie oczekiwalem, zadnych wodotryskow i innych bajerrow, sami wiecie, ze znosny gwint do e30tki to koszt 2000zl... do tego moim zdaniem jest okolo - 80mm (porownujac do wczesniejszej teoretycznie -60mm),

 

 

ja jak na razie jestem zadowolony, bede chcial nizej to doloze pare zlotych i bedzie nizej

 

 

Bubu, jak nie zapomne to pomierze jak auto stoi

 

adams, psiorek - w moim aucie !gleba! jest teraz identyczna jak w waszych podpisach ;)

 

tak czy siak, dzieki za komentarze - bo nie ma to jak wiadro zimnej wody na glowe :D

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogłoszeniu które zamieszczałeś na allegro swego czasu zakres regulacji miał byc do -80 o ile dobrze pamiętam, jeśli nie to mnie popraw. sztuka dla sztuki prawde powiedziawszy.

Źle pamiętasz...

htgt.jpg

 

Nie sztuka dla sztuki - tylko gwint dla regulacji, niekoniecznie dla gleby. Robiłem gwint chłopakowi do KJS'ów i on chciał mieć możliwość regulacji między -20 a -40, też uważasz, że to sztuka dla sztuki?! Czy może łatwość w zmianie ustawień zawieszenia, zamiast przerzucać na zmianę 2 komplety sprężyn!?

 

Nasz klient, nasz Pan, można uciąć w połowie lagę i zrobić -400 specjalnie dla ADAMSA pod 17". Jest jeszcze kilka innych patentów, prostych jak budowa cepa, bo nie oszukujmy się - w takim zawieszeniu nie ma żadnej filozofii... Chodzi o to, że nie każdy chce -15cm :lol: Przecież dla mnie nie było różnicy czy to będzie -70/-80/-90 Ale widzę ADAMS, że masz bardzo dużo do powiedzenia i wiesz lepiej jak miało być ustawione zawieszenie, bo przecież przeczytałeś ogłoszenie na allegro :mrgreen: Ja raczej staram się tłumaczyć przed wykonaniem gwintu, jak to działa i mówię jaka jest różnica w jeździe, gdy amor pracuje, a jak się jeździ jak jest "teoretycznie" mega sztywno, bo tłok siedzi na odboju, ahaha.

 

Poza tym - ADAMS - może jeszcze porozmawiamy o tym, że 90% osób, kótre wzięło ten gwint, nie dało się wyperswadować, że muszą mieć utwardzone amory o skróconym skoku :idea: I wkładają to do serii z zadowoleniem, bo sprężyny są sztywne to im się wydaje, że jest OK.

 

Teraz robię sobie gwint do e34 i aż strach pokazać potem auto, bo to 520i jest na codzień i nei będzie gleby jak w v12, to pewnie zaraz będzie podobna gadka, że gwint hu** warty, bo high-tech zrobił -80, zamiast -120 na dojazdy do pracy, ahaha.

 

ps. Tak się składa, że w swoim życiu miałem już chyba naście e30 i na pewno kilka markowych kitów i sprężyn i wiem na własnym przykładzie jak wygląda KW -60, Weitec -40, HR, SPAX, JAMEX... więc mogę fotki dla porównania pokazać, skoro to nie jest -80mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się HT poirytował :)

Tłumaczę dużymi literami, bez podirytowania. Zresztą, to są odwieczne rozterki opinii publicznej: dla jednego 3,5" cala rantu to za mało, dla drugiego 4,5" to za dużo, a 4" jest sztuką dla sztuki, tak samo, jak teraz 1TLG jest passe, 3TLG jest git, a 2TLG to półśrodek. Chyba, że coś przeoczyłem, bo nie mam czasu na oglądanie galerii i teraz standard to -120mm, 12" i 5,4 cm3... Ale przecież grunt w tym, że tego się nie robi pod publikę :lol:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijcie mierzyć wysokość podłużnicy od ziemi i wtedy "liczta"

 

Kit niby -85 u mnie :)

 

howlowcanyougob.jpg

 

195/50/15 schowane w nadkole z prozdu, ok 1cm opona od plastikowego nadkola 8)

 

 

Co do amortyzatorów - dołoże swoje, poniżej -40 ładujcie już skracane - typu TaT, b8,

 

poniżej -75 radzę obcinać już skrócony amor o pare cm :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle pamiętasz...

 

to sorry, w takim razie sie pomyliłem.

 

Ale widzę ADAMS, że masz bardzo dużo do powiedzenia i wiesz lepiej jak miało być ustawione zawieszenie, bo przecież przeczytałeś ogłoszenie na allegro

 

Posłańcze narodów, to Twoje posty zajmują dobrą kartke A4 a nie moje, więc strzeliłeś znowu we własne kolano. Ja wyrażam swoje zdanie na pewien temat, a że Cie dotknęło to nie mój problem. Skoro tazunio zarzyczył sobie gwint, którego zadaniem jest możliwość pokręcenia sobie w te i spowrotem, to luzik.

 

 

Poza tym - ADAMS - może jeszcze porozmawiamy o tym, że 90% osób, kótre wzięło ten gwint, nie dało się wyperswadować, że muszą mieć utwardzone amory o skróconym skoku :idea: I wkładają to do serii z zadowoleniem, bo sprężyny są sztywne to im się wydaje, że jest OK.

 

a to już nie mój problem, że ktoś ma trocini zamiast mózgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMS mordeczko serdeczna, nie przeliczam tego co chcę powiedzieć na kartki A4. Bez dwóch zdań! I nie traktuję swoich wypowiedzi jako strzały w kogoś, a tym bardziej w swoje kolano. Nie jestem też Waszym Germanem, bo piszę w swojej sprawie, a nie w sprawie ludu. Gwint, jest gwint - zgodnie z opisem - posiada regulację w sporym zakresie, a obniżenie można ustalić przed wykonaniem gwintu.

 

Jakbym zrobił uciętą lagę z amorem z opla, to byłoby, że to jest drut. Jakby ktoś wrzucił springi -60 i powiedział, że mu auto stoi krzywo na jedną stronę i co ma zrobić, to byłby pojazd, że mógł zrobić gwint i wtedy mógłby ustawić równo auto. Tak źle i tak niedobrze. Nieprawdaż?!

 

ps. Zażyczył się pisze. Tak mi się wydaje, popraw mnie jak się mylę :mrgreen:

 

a to już nie mój problem, że ktoś ma trocini zamiast mózgu.

A czym jest osadzenie tulejki gwintowanej tak nisko lub zastosowanie krótszej sprężyny, żeby było tu -10 z amorem wystającym 0,5cm?!

 

Pozdro! Swój High-Tech!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...