Skocz do zawartości

[E36] 328i GT Motorsport Edition od Bartasa


Bartas

Rekomendowane odpowiedzi

nie no zegary raczej są sprawne, dwa razy robiłem test licznika i wszystko OK. Lecą wszystkie wskazówki bez zająknięcia do góry i na dół. Wszystkie kontrolki się świecą, tak jak trzeba.

 

Test nie za wiele mówi, W swojej E36 kiedyś przestał mi działać prędkościomierz, potem obrotomierz ale wszystko się naprawiło.

Kiedyś gdzieś czytałem że zegary lubią siadać w kebabach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dopiero dzisiaj udało się dopiąć temat hebli do końca.

 

Hamulec ręczny został zachowany w pełni sprawny, poprzez zastosowanie pierścienia wypełniającego obręcz tarczy (grubość - 12 mm)

 

Cały układ został zalany nowym płynem hamulcowym.

 

Niestety ale nie obyło się bez zastosowania 5mm dystansów na przedniej osi - zacisk e46 haczył o śrubki.

Uw0ouefl.jpg

 

Po jednym zdjęciu jak to wygląda:

Przód:

ffU4TKKl.jpg

 

Tył:

ZxXDinbl.jpg

 

Niestety nie obyło się bez przygód.

Koledzy mechanicy jak przestawiali beemkę, niechcący zarysowali mi przedni zderzak z prawej strony, hohej M-technik jest uszczerbiony i pękło plastikowe nadkole. Dzisiaj mój Motorsport jedzie do lakiernika. Przy okazji zostanie także polakierowana maska i lewy przedni błotnik. ta operacja zamknie temat lakieru raz na zawsze (a przynajmniej mam taką nadzieję).

 

Po powrocie z lakieru auto odstawiam, dla odmiany, do elektryka :lol: na ogarnięcie tych nieszczęsnych zegarów z ///M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba, przewody są oczywiście w stalowym oplocie ;)

 

co do zarysowania, to każdemu się może zdarzyć. Chłopaki oczywiście wzięli wszystko na klatę. Ja płacę tylko za malowanie maski i błotnika, bo chcę temat lakieru zamknąć raz na dobre.

 

Co do zegarów, to mam takie elektryka, który powinien podołać zimnym lutom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW Performance na seryjnych zaciskach 1 tloczkowych.... pieknie. M3 na kalpe tez sobie ma nakleilc ?   :mrgreen:

Bartas szacun za mody, ale uwazam ze poszedles mocno na latwizne :P Ten projekt zasluguje zdecydowanie na cos lepszego niz seria z e46 ;)

Koko2403 , ja wrzucilem czerwone zaciski do swojego touringa i wyglada to dosc znosnie na imoli ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

dobra, Motorsport jest częściowo sprawdzony.

 

Rozrząd nie przeskoczył. Ciśnienie na cylindrach: 1-13; 2-13, 3-12; 4-12; 5-0; 6-0.

Na 5 świecy elektrody boczne spotkały się z elektrodą środkową. - cylinder w nią jeb.nął?

 

Opłaca się ściągać dekiel i wałki żeby oglądać cylindry z zaworami czy od razu szukać zdrowego słupka? Podejrzewam remont całego silnika, który nie koniecznie może zdać egzamin na dłuższą metę, a kosztowo zbliży się do wymiany na świeższe b28...

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie nie zastanawial i szukal slupka. Chociaz jak masz mozliwosc rozebrania we wlasnym zakresie i okreslenia szkod to zrob to. Zawsze jesli szkody nie sa duze to mozesz pokusic sie o zrobienia strokera.

Jesli rozrzad nie przeskoczyl a swieca jest uszkodzona to urwal sie ktorys zawor? Nie ma chyba mozliwosci (nawet jakby sie urwal korbowod ) zeby tlok uderzyl w swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwalenie głowicy to są dodatkowe koszty. Sam tego nie zrobię, bo nie mam na to czasu, a z drugiej strony 3er fest coraz bliżej, więc zaczyna mocno zależeć mi na czasie...

Kto ma słupek b28 z pojedynczym vanosem w super stanie na handel? Dobrze, żeby cena była w miarę rozsądna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...