pocisk997 Napisano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Witam! Chciałem Wam przedstawić moją maskotke w postaci: BMW 318is 1989r Sprężyny M-technic Amortyzatory Bilstein B8 (zrobione za mojej kadencji) Koła Na lato Borbet BS 4x9j 215/40/r16 Na zime BBS 15" Wnętrze Recaro Wyposażenie Grzane lustra i zamki, elektryczne szyby i dach, OBC II , wspomaganie kierownicy. Za mojej kadencji zrobiłem zawias, tzn. zmieniłem sworznie wahaczy z przodu, zmieniłem wszystkie amortyzatory na Bilstein B8 (używki) i gumy wahaczy od m3, zmieniłem rozrząd , bo łańcuch, ślizgi i koła zębate wołały o pomstę do nieba i strach było jeździć... Graty, które czekają na założenie, to: Poliuretan na tył, Szpera 4,27 na dużej głowie, ale nie mam dekielka, Zagłówki do tylnej kanapy, Roleta tylnej szyby, Jakieś tam gadżety o których zapomniałem a z pewnością napisze w trakcie prac nad projektem. Tu na 9j , ale na tyle jeszcze bez dystansów: Tak wyglądała na jesień: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robsy-M-Technic Napisano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Bardzo fajne e30 Wygląda na zadbaną sztukę. Jakieś grubsze plany? P.S. Też kiedyś miałem takie borbety, fajna felga i dobrze, że 4x9" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Robsy-M-Technic, Dzieki:) W sumie, powiem Ci ze jeszcze duzo pracy przedemna. Zalezy mi na szczególach, bo troche detali jeszcze jest do dopieszczenia. Wlasnie dodaje kilka zdjec od lakiernika, bo stan blacharski tez nie byl perfekt, wstawialem reparaturke, i masa spawania podlogi, tylnego pasa i progów. Niestety jeszcze leci do lakiernika bo na progach wylazla znowu ruda Plany sa takie, ze w aucie nie ma byc ani grama rdzy, ma jechac jak po szynach, ma nic nie stukac i ma byc troszke nizej Co do felg... hmmm... narazie pozostana te, bo mój studencki budzet jest i tak mocno nadszarpywany przez e30, chociaz mysle nad pomalowaniem srodków na zloty, albo bialy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robsy-M-Technic Napisano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 i masa spawania podlogi, tylnego pasa i progów To chyba prawie każdy właściciel e30-tki musi przejść chociaz mysle nad pomalowaniem srodków na zloty, albo bialy:) Ponoć róż jest w modzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Ponoć róż jest w modzie Kiedy ja nie żartuje:D Widzialem ostatnio e34 na bialych borbetach z polerowanym rantem i wyglądało to przyjemnie:) A co do złotego koloru to myślalem nad czymś takim jak któryś z forumowych kolegów ma w kebabie. Jak znajde to pokaze o co mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matie36 Napisano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 Powodzonka w dalszych pracach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 8 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Nabyłem Alpiny 17x8,5 przód i 17x10 tył, ale mają jedną wade. 5 x 120 , ale gdy patrze na autko z tą felgą, to się coraz bardziej waham czy nie zrobić jednak konwersji na piastach z kebaba, tylko nie wiem jak ogarne hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zelek.um Napisano 8 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Września 2010 no chyba na tych kołach to ostro będziesz musiał pomodzić nadkola ale jak dla mnie kosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 8 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Przód 8,5" x 17 wejdzie spokojnie, gorzej z tyłem, bo tam jest 10j, ale jak coś to pewnie się ktoś zamieni 10j za 8,5j. Niech mi ktoś lepiej podpowie jakie hample do ori wahaczy tylko z piastami od kebaba, bo nie bardzo wiem:/ Pchać się w adaptery samoróbki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mck Napisano 8 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Hmm, a taka konfiguracja piasta e36 + wahacz e30 w ogóle przechodzi? Jak już wkładasz piasty z e36 to pchaj tarczę i zacisk z 328, duży hebel nie zaszkodzi;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 10 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Września 2010 przechodzi na giętym wahaczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 10 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Myślałem bardziej o wytoczeniu pierścienia na zwrotnicę w celu przejściówki. To też jest skuteczne. Dorwałem info, że na tył można wsadzić piaste z kebaba, ale trzeba rzeźbić adaptery do hamulców, ale nie wiem , czy chciałbym czymś takim hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zelek.um Napisano 10 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Września 2010 szukałem trochę informacji na temat zmiany rozstawu na ten z e36 no i z tego co wiem to wahacze e30 i e36 ma takie same różnią tylko te od m3 e36. Można zrobić pierścienie - dobry i tani pomysł. Z e34 lub e36 wsadzają piasty, albo całe wahacze i zwrotnice z e36 a wyrzeźbić tylko mocowanie tych tulejek na wahaczu. Na tył każdy poleca poszukać kompletu zawieszenia od compacta e36 318ti albo 323i chociaż nie wierze że nie można czegoś taniej wymodzić... co do rzeźbionych adapterów to nieraz widziałem na necie wycinane ze stali ze wspawanymi insertami przykładowo więc ludzie tak śmigają. Może dobrać adapter z e36 i np większą tarcze czy coś ? jaki problem jest z tyłu że trzeba coś rzeźbić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony. Napisano 10 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Jak sie wachacze od e36 m3 wsadzi to kolo jest blizej ku tylowi auta i przy szerszych kolach staje sie to problemem, wiec nie jest kolorowo. Osobiscie tego nie przerabialem ale kumpel tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Postanowiłem troszke uaktualnić galerię, bo autko pomału idzie w dobrą stronę, ale puki co wrzucam opóźnione zdjęcia, a aktualne przyjdą za jakiś niedługi czas jak autko wyjedzie od lakiernika, bo trochę było do roboty, włącznie z piaskowaniem progów, bo rok temu jeden z malarzy mi spierdolił robote. Wpadło S 4.10 w dużej głowie Autko poszło w dół za pomocą talerzyków obniżających własnego przepisu i roboty: Na przód wleciały b8 utwardzane w Zerkopolu, na tył Koni Sporty. Cała ta przeprawa z talerzykami miała miejsce dlatego, że wcześniej kupiłem nowe springi 60/40 i nie chciałem znów kupować nówek, a chciałem niżej. Na talerzach auto usiadło tak: A aktualnie auto wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 szybko i na temat: KOZAK chociaz pewnie jeszcze troche do roboty to podoba mi sie ten styl.. Nisko, Czarno i Szeroko.. jednym słowem Bandyta tak 3maj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Nooo... jest nawet dużo do roboty. Trzeba fotele obszyć, bo wyglądają jakby je pies zeżarł, a potem wyrzygał, kierownica tak samo. Do tego musze wymienić skrzynie, która leży w piwnicy i czeka na montaż (tylko brakuje mi śrubek od wlewu i spustu oleju) , założyć jednomas od m40 no i w sumie to byłoby na tyle z podstawowych rzeczy. Pożniej trzeba zakupić rozpórki, wspawać dwururkę itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 fajnie z ta gazeta wyglada i fajny łancuch na rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_Świesta Napisano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 ładne auto!! Jak tak patrze to widzę że do mnie spokojnie wejdzie IS lippe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 30 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Ostatnio trochę się z autem działo. Lakiery, teraz wnętrze, dziś zawiozłem do obszycia moje Recaro, więc w koncu może będzie można pochwalić się wnętrzem. Puki co załączam kilka fotek z dzisiejszej mikro sesji z kumplem z Lubawki. Zrezygnowałem z Borbetów, na koszt seryjnych BBS(niestety brakuje mi do nich dekielków) , bo one są eleganckie, a borbety ni chu mi nie pasowały do wyglądu auta. Ogólnie ostatni rok kosztował mnie masę pracy, szczegolnie blacharka , aby doprowadzić autko do "ładności" choć to nie mnie oceniać, dlatego mam nadzieje, że wyrazicie swoje zdanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yunior Napisano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Dobry bandzior no i z bliska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 ciezko ocenic robote blacharska na zdjeciach, do tego wypadaloby obejrzec na zywo. cieszy jednak, ze robisz to sam i to e30 posuwa sie do przodu. szkoda, ze zrezygnowales z borbetow, ori bbs jest fajny, ale to auto zasluguje na jakies ciekawsze kolo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 31 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Bedzie ciekawsze koło, ale narazie musze ogarnąć wnętrze, obszyć fotele, kierownicę itp. Dopiero jak ogarnę ważniejsze sprawy, to wleci koło, ale nie wiadomo też jakie, chciałbym coś 3tlg ale na ten sezon napewno mnie stać nie będzie nawet na 1tlg:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 31 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Po za tym zalece za niedługo pod milenijny to sam obczaisz jak jest. Ja z lakieru do końca zadowolony nie jestem, ale całokształt jest ok. Macie jakiś pomysł czym można poprawić wygląd starego lakieru, bo lekko wypłowiał, a słyszałem że są jakieś pasty do wcierania (naczerniania) lakieru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi