Skocz do zawartości

[E34] PATT 525 TDS TOURING


PATT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 497
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

:shock: przeszukiwalem niedawno caly net w poszukiwanbiu fotek mito II przerobionych na I i tu sie pojawily :mrgreen:

 

ale troche to tak dziwnie wyglada, nie jak z fabryki. jak jakies Dare mito

ramiona brzydko wystaja ponad obrecz rotora. szkoda ze II maja inny krztalt

 

powiedzcie ile rant sie wysunoł na zewnatrz? ze 2 cm cos :?:

 

42370125.jpg

Mito2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H-T dzięki za fotosy i rozruszanie trochę tej galerii :mrgreen: kolejny raz DZIĘKI

 

Kuba rantu "odzyskaliśmy" w ten sposób około 0,5"

 

Lolo czarny rotor beeeee , myślałem jeszcze nad full polerką ale za małe ramiona MITO mają, więc padło na ori srebro.

 

M-system był za wąski i miał za małą średnicę :mrgreen:

 

Zobaczymy jak to wyjdzie jak poskładamy te puzle w jedną całość, mam nadzieję , że będzie dobrze.

 

Edit: Kuba teraz po ponownym przeczytaniu Twojego postu wiem o co Ci chodzi i sam jestem ciekaw :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to sa Germanowe mito to one były 2tlg 9 i 10'', jedynie sie et zmienil o jakies 12mm

 

tak patrze i moze dalo by rade przyszlifowac te ramiona zeby tych ostrych krawedzi nie bylo i bylo by cos w desen sznyclow, ze ramiona wystaja w góre i sa zaokraglone

 

Picture_019.jpg

 

ale w sumie jak juz pomalowane i poskrecane to po ptakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sledze ze skupieniem ten temat Patt i powiem tak ze jest grubo. :wink::-D

Efektywny ,widoczny rant teraz bedzie 3,5 cala na wszystkich 4 kolkach.Ladny manewr z tym wrzuceniem rotoru do srodka,glebiej.Szkoda tylko ze szerokosci juz nie mozna zmienic,znaczy na upartego mozna ale to juz rzezba na ktora ja nigdy przy kole bym sie nie zdecydował.Ale i tak jest mega.

A ty high tech jak zawsze swoje.Wygladaly tak bo pasowaly do mojego nadwozia (koloru).Oj ty zawsze dobitnie musisz nazwac wszystko .Tak .Mito wygladaja teraz na pewno jak mito ale ni Hu..a nie pasowalo by to do bialej w srebrnym lakierze..Bylo by jak kupa.Felgi dobiera sie do danego auta i tak samo jest z ich kolorem dlatego czarny rotor byl u mnie bo robil dobry kontrast z bialym nadwoziem i czarno-carbonowymi detalami.Jak ja lubie czytac te wypowiedzi ze cos jest do du** a to co teraz jest boskie i cudowne ale z drugiej strony kazdy moze miec swoje zdanie i kazdy wyglasza je w swoim stylu.Co do koloru rotoru zalezy jaki charakter ma auto ,kolor itp i tak dobiera sie felge. Na pewno swierzo teraz wyglada.To przemawia teraz nad ta felga.Fajnie ze pattowi bedzie dobrze sluzyc i dostala nowego stylu.Fajnie ze pokazane jest jak mozna zwiekszyc rant przez cofniecie rotoru.Sporo wniesie to do swiata felg tlg.Szczegolnie tego typu oczywiscie.

Patt bedzie szeroko i nisko. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...