Skocz do zawartości

[E30] s50b32 332i '86 by Hubert


Hubert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 416
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

decyzja co do swapu podjeta

 

na przelomie stycznia/lutego zaprowadzam e30 do MGarage do Luka

 

na swap czeka juz na mnie s50b30 , szpera ....

 

mam jeszcze do podjecia decyzje jakie heble zalozyc

 

pierwsza opcja , czy zostawic rozstaw 4x100 i dac jakies inne

 

druga opcja , rozstaw 5x120 i cheble od m3 e36 ale wtedy minimum 17kola

 

doradzcie co zrobic bo chce rsy zostawic i miec dobre hamulce :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert ja u siebie mam EBC Turbo Grove,są nacinane i nawiercane + do tego zielone klocki green stuff'y i staje demba :shock:

 

Dodam tylko że ja pod maską mam zaledwie 129 kucy :-P ,ale tu chodzi o to żebyś jak najszybciej zarzymał się z dużej prędkości. U mnie gdy się rozpędze, daje radę.

Ale Luk pewnie ma większe rozeznanie i coś dobrego Ci wybierze :wink:

 

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert - sprzedaj RS'y i wstaw 5x120 z dobrym heblem.

 

To Rocco chyba po którymś swapie na s50 strasznie narzekał na słabe hamulce.

 

Bydle trzeba zatrzymać, a jak podjąłeś decyzję o s50, to domyślam się, że nie będziesz jeździł po bulwarze 50km/h.

 

Poza tym - z tego co pamiętam - mial być zapierdalacz bez totalnej gleby, więc myślę, że 17" RS zrobi tu robotę, choćby 8,5 cala z małym środkiem - tak jak u Mira. Wtedy optycznie nie trzeba aż tak dużej gleby. A z tego co pamiętam aż tak na szerokości Ci nie zależy.

 

pozdro i trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym - z tego co pamiętam - mial być zapierdalacz bez totalnej gleby, więc myślę, że 17" RS zrobi tu robotę, choćby 8,5 cala z małym środkiem - tak jak u Mira. Wtedy optycznie nie trzeba aż tak dużej gleby

 

popieram takie rozwiazanie,widuje czasami Mira e30 i przyznam ze kure-sko dobrze sie prezencii na jego kolach,stoi tez przyzwoicie dobrze

 

jak ma byc zapierdalacz to heble to podstawa,beda musialy duzo wytrzymac,a nie od dzis wiadomo ze duze-wytrzymaja duzo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert. Przy S50 nie zastanawiaj sie tylko zmieniaj rozstaw na 5x120. Duzo wiecej masz wtedy mozliwosci. Ja w E30 M54 mialem duzo kombinowania przy 4x100. Zalozylem tam tarcze od m3 e36 a zaciski od M5 E34. Nawet to hamuje ale kiera strasznie drga mi przy hamowaniu. Tylko to ponoc wina dystansow. Wrazie co zadzwon to Ci cos doradze w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym hamulców nie ruszał.

Założył jakiś mocny dedykowany zestaw i tyle.

Panowie to nie jest auto na tor które jest non stop rozpędzane do 200 i hamowane do 0.

Tu sporadycznie będą takie sytuację i hamulce spokojnie dadzą radę.

 

Co racja to racja :wink: Zregenerować zaciski i dać dobre tarcze z klockami oraz przewody w oplocie i dobry płyn. Nie wydaje mi się że Hubert ryzykował pogięcie RS`ów albo połamanie M-Pak... Ale może się mylę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to trochę bezsensowne podnoszenie kosztów i to znacząco.

Bo wymiana całego układu hamulcowego i kupno nowych felg to kilka tysięcy zł.

Takie auto jest do fanu nie na tor więc raz na jakiś czas dostanie trochę w dupę na luźniejszej drodze i tyle na torze hamowanie opóźnia się maksymalnie a później hebluje na max bo walczy się o sekundy ale w normalnej eksploatacji nie ma takiej potrzeby a do 200km/h to i eta rozpędza się bez problemu raz na jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...