Hubert Napisano 29 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2009 kiedy jakis spocik ? no mysle ze jak pogoda bedzie dobra to 8 listopada cos sie zorganizuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noname Napisano 29 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Piekna Jest Nie chcesz sprzedac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 30 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2009 a ja sie zakochalem, chce e30 teraz jest sliczna, pozdr no mysle ze jak pogoda bedzie dobra to 8 listopada cos sie zorganizuje pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATT Napisano 3 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2009 Hubercik sorry że w temacie ale co z tym spotem 8 listopada wypali cos bo jestem wolny i chetnie bym sie spotkal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter Napisano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Ale piękna wąska . Szczerze mówiąc, to jak ją zobaczyłem na Bemowie, odbiło mi. Dzięki Hubert za namotanie mi w głowie. Przez Ciebie sprzedałem moją E34 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Hehe - KTO ZNAJDZIE 7 różnic pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 ja widze 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
menl Napisano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Jak mi sie waska e30 nie podoba i dlatego nie szukalem takiej cabrio to ta huberta miazdzy i kosi wiekszosc tureckich kebabow zrobionych na sile aby sie tylko pokazac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 6 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 niedlugo bedzie dlugo oczekiwana zmiana od czsu kupienia od High Techa zmienila sie duzo , ale bedzie jeszce wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 6 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 high-tech, to to samo auto ? pamiętam ją jak była na allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 high-tech, to to samo auto ? A nie widać, hahahaha. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebek Napisano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 no po tej zmianie bedzie dopiero niezla suka hubert robi za***ista robote tak trzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 10 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 decyzja co do swapu podjeta na przelomie stycznia/lutego zaprowadzam e30 do MGarage do Luka na swap czeka juz na mnie s50b30 , szpera .... mam jeszcze do podjecia decyzje jakie heble zalozyc pierwsza opcja , czy zostawic rozstaw 4x100 i dac jakies inne druga opcja , rozstaw 5x120 i cheble od m3 e36 ale wtedy minimum 17kola doradzcie co zrobic bo chce rsy zostawic i miec dobre hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz e36 325i Napisano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 szczerze to myslalem ze bedzie kultowe m20 pod macha jak w ori a tu zapowiada sie ostry zapier.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 zostaw 4 sruby, szkoda zeby te RSy wyjechaly z tego auta bo naprawde pasują do ogólnej koncepcji auta moim zdaniem. luk coś napewno sensownego CI wymodzi z tymi hamulcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Hubert ja u siebie mam EBC Turbo Grove,są nacinane i nawiercane + do tego zielone klocki green stuff'y i staje demba Dodam tylko że ja pod maską mam zaledwie 129 kucy ,ale tu chodzi o to żebyś jak najszybciej zarzymał się z dużej prędkości. U mnie gdy się rozpędze, daje radę. Ale Luk pewnie ma większe rozeznanie i coś dobrego Ci wybierze pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Sparrow Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Niezła maszyna. Szkoda etę z niej wywalać. No ale jak ma być zapierdalator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Hubert - sprzedaj RS'y i wstaw 5x120 z dobrym heblem. To Rocco chyba po którymś swapie na s50 strasznie narzekał na słabe hamulce. Bydle trzeba zatrzymać, a jak podjąłeś decyzję o s50, to domyślam się, że nie będziesz jeździł po bulwarze 50km/h. Poza tym - z tego co pamiętam - mial być zapierdalacz bez totalnej gleby, więc myślę, że 17" RS zrobi tu robotę, choćby 8,5 cala z małym środkiem - tak jak u Mira. Wtedy optycznie nie trzeba aż tak dużej gleby. A z tego co pamiętam aż tak na szerokości Ci nie zależy. pozdro i trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Poza tym - z tego co pamiętam - mial być zapierdalacz bez totalnej gleby, więc myślę, że 17" RS zrobi tu robotę, choćby 8,5 cala z małym środkiem - tak jak u Mira. Wtedy optycznie nie trzeba aż tak dużej gleby popieram takie rozwiazanie,widuje czasami Mira e30 i przyznam ze kure-sko dobrze sie prezencii na jego kolach,stoi tez przyzwoicie dobrze jak ma byc zapierdalacz to heble to podstawa,beda musialy duzo wytrzymac,a nie od dzis wiadomo ze duze-wytrzymaja duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rocco Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Hubert. Przy S50 nie zastanawiaj sie tylko zmieniaj rozstaw na 5x120. Duzo wiecej masz wtedy mozliwosci. Ja w E30 M54 mialem duzo kombinowania przy 4x100. Zalozylem tam tarcze od m3 e36 a zaciski od M5 E34. Nawet to hamuje ale kiera strasznie drga mi przy hamowaniu. Tylko to ponoc wina dystansow. Wrazie co zadzwon to Ci cos doradze w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zexel Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 E30 naprwde wyjątkowa i tak jak mówiłem wcale nie kazda e30 musi miec BH zeby wygladała. Czytałem temat od początku i troche szkoda ze bedzie tam s50 zamiast dobrej STAREJ SZKOÅY M20 Czysty classic look Co tu dużo mówic auto jest konkretne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 A ja bym hamulców nie ruszał. Założył jakiś mocny dedykowany zestaw i tyle. Panowie to nie jest auto na tor które jest non stop rozpędzane do 200 i hamowane do 0. Tu sporadycznie będą takie sytuację i hamulce spokojnie dadzą radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJSU Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 A ja bym hamulców nie ruszał.Założył jakiś mocny dedykowany zestaw i tyle. Panowie to nie jest auto na tor które jest non stop rozpędzane do 200 i hamowane do 0. Tu sporadycznie będą takie sytuację i hamulce spokojnie dadzą radę. Co racja to racja Zregenerować zaciski i dać dobre tarcze z klockami oraz przewody w oplocie i dobry płyn. Nie wydaje mi się że Hubert ryzykował pogięcie RS`ów albo połamanie M-Pak... Ale może się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Dla mnie to trochę bezsensowne podnoszenie kosztów i to znacząco. Bo wymiana całego układu hamulcowego i kupno nowych felg to kilka tysięcy zł. Takie auto jest do fanu nie na tor więc raz na jakiś czas dostanie trochę w dupę na luźniejszej drodze i tyle na torze hamowanie opóźnia się maksymalnie a później hebluje na max bo walczy się o sekundy ale w normalnej eksploatacji nie ma takiej potrzeby a do 200km/h to i eta rozpędza się bez problemu raz na jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 Jeśli tam będzie S50 to RS tutaj totalnie nie widze Pomyślałbym nad ALPINĄ ale nijak to się ma do tego koloru chociaż... Hmmm trudny wybór Jak mi coś wpadnie do głowy dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi