Skocz do zawartości

SKANDAL, czyli P0RN E65 BMW e65 745i ACSchnitzer Individual


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. 

Tak, wróciłem , tak nie miało być, plan był inny, ale życie toczy się własnym torem, a to, że u mnie głowy tor to auto handel i sprowadzanie aut z terenów Niemiec, to trafiłem na coś naprawdę ciekawego. Trafiłem na nią tak naprawdę już 3 lata temu jak wjechała na pewien plac, który często odwiedzam. Z odległości kilku metrów rzuciło mi się w oczy "Coś" co spowodowało wybuch śmiechu i zarazem rozpaczy, nie zastanawiając się wyjąłem telefon i nagrałem film pt. "Niemiecki SINDIKEJT". Auto obejrzałem z zewnątrz i chwyciwszy się za głowę zostawiłem mówiąc, "bardziej spierdolonej bmw e65 jeszcze nie widziałem" tzn. poszerzone na ostro błotniki, felgi 21 cali skręcana na dużo za dużych oponach, brak spasu, który skutecznie odstraszał (co się okazało na moją korzyść o czym opowiem w dalszej części wypracowania). Pierwsza cena zwalała z nóg, bo za tego paszteta zawołali 14 tyś euro. Auto tak stało i stało miesiące mijały i zupełnie przypadkowo wysłałem filmik do @KUJON , który wrzucił w roku 2024 ten filmik na TIKTOKA i to był początek zmian w mojej głowie. Z komentarzy dowiedziałem się, że felgi 21 na których stoi są warte sporo kasy i zapaliła mi się lampka żółta ostrzegawcza w głowie, że chyba czas podejść do niej po takim czasie i spróbować bez ciśnienia na typowym luzie kupić to auto, plusem było też to, że już długo stała i fakt, że z tego placu regularnie biorę samochody na sprzedaż, akcja była bardzo szybka był to 7 maj 7 rano , propozycja 6 tyś euro i biorę ;) . skończyło się o 7.30, siódmego dnia miesiąca za kwotę 7 tyś euro wyrwałem Skandalicznie upokorzoną przez turecki tuning BMW E65 w pełnym oryginalnym pakiecie ACS w wersji individual z 2003 roku. 

SZOK , jak się potem zacząłem wgłębiać w temat okazało się, że to bmw to jest absolutny rarytas, początkowo zakup był typowo handlowy tzn. zdjąć felgi, sprzedać za dobrą kasę (klient był) auto odchamić  i sprzedać z zyskiem, ale jak e65 zjechała do Polski i zacząłem się jej szczegółowo przyglądać szybko zrozumiałem, że zostaje u mnie. 

Auto absolutny bezwypadek, przebieg 121 tyś km , 745i w wersji Individual + pakiet zewnętrzny ACS, do tego wyposażenie w postaci Alcantary na suficie, lodówka, dociągi, pakiet audi + video ALPINE (dedykowane pod to bmw) podwójne szyby, masaże itp itd, kolejne zaskoczenie to gwint od K&W , także nie mogłem odpuścić tego tematu i tak oto tym przypadkiem w życiu wywołałem SKANDAL na scenie tuningowej w temacie budowy bardzo trudnego wozu jakim jest E65 przed lift. 

Dobra Lecimy z faktami : 

BMW E65 745i Individual pakiet ACS, przebieg 121000 km, rok 2002 Niemcy. 

 

 

IMG_9161.jpeg

5444a6d7-185a-45d4-9a33-f5baea544c81.jpeg

d922862e-f0e0-4812-80a1-c3bedbb30b55.jpeg

026692c3-f236-4bf5-aae3-10250bde0cac.jpeg

98d6db5a-d018-497d-a154-cf7a79bf684b.jpeg

76e6b65b-199b-4f51-913d-7032d3e10a53.jpeg

IMG_9556.jpeg

IMG_9559.jpeg

IMG_9557.jpeg

IMG_9558.jpeg

IMG_9555.jpeg

IMG_9563.jpeg

IMG_9565.jpeg

IMG_9571.jpeg

IMG_9570.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace trwają na pierwszy rzut ratujemy budę a dokładnie tylne błotniki, do tego na przód wjechały oryginały w stanie top. Jak już wcześniej pisałem auto nigdy nie miało dzwona więc maska i zderzak przód był obity od kamyczków, poszło po schemacie czyli front całkowicie w nowy lakier plus tył błotniki i tył zderzak, do tego jeszcze progi i lusterka oraz dyfuzor i dokładka przód. 

IMG_7318.jpeg

IMG_7319.jpeg

IMG_8281.jpeg

IMG_8282.jpeg

IMG_8283.jpeg

IMG_8284.jpeg

IMG_8285.jpeg

IMG_8286.jpeg

IMG_0440.jpeg

IMG_0441.jpeg

IMG_0442.jpeg

IMG_0434.jpeg

186f5f39-c385-4ba3-a5b6-3d9b741ca80d.jpeg

66a0f9d5-027c-443e-8d6a-740a43fe7fe1.jpeg

ea70665d-4917-41fc-963d-2699d4d2c00e.jpeg

f2e6d0aa-ca04-4a60-906f-2d49c7327275.jpeg

IMG_0470.jpeg

13648970-8b28-4aeb-a58b-847233099652.jpeg

800d3aad-bcce-4942-a499-6e45c0931bad.jpeg

IMG_0471.jpeg

IMG_0472.jpeg

IMG_0473.jpeg

IMG_0474.jpeg

IMG_0475.jpeg

IMG_0476.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi czasem pojąć, jak można aż tak nie mieć smaku w modyfikacjach auta. To co zrobił ten NiemieckiTurek przyprawiało o ból oczu. 
 

Te koła które miała na początku nawet robiły dobrą robotę gdyby inny rozmiar opon im zarzucić 😛 

Bedzie syta sztuka, po tym co widziałem na live na TT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Scythe napisał:

Trudno mi czasem pojąć, jak można aż tak nie mieć smaku w modyfikacjach auta. To co zrobił ten NiemieckiTurek przyprawiało o ból oczu. 
 

Te koła które miała na początku nawet robiły dobrą robotę gdyby inny rozmiar opon im zarzucić 😛 

Bedzie syta sztuka, po tym co widziałem na live na TT.

Koła poszły do 6er mojej Żony na odpowiednich oponach 😉

IMG_0439.jpeg

IMG_0455.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, qbak napisał:

Najbardziej to szanuje za elastyczność i fakt, że potrafiłeś coś w niej dojrzeć. 7mka przedlift to trudny temat, ale musi być ktoś w kolektywie kto takie szaleństwa będzie robił, bo ile możne te kebsy i kebsy ;)

Dobrze napisane mordo, trudne sprawy są o tyle ciekawsze, że dają o wiele większy fan, siódemka zawsze była w mojej głowie co prawda nie ten model ale jak widać tak widocznie miało być, więc dziękuję życiu, że tak wyszło i lecimy z tym tematem na grubo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie sądziłem że znajdzie się odważny który podejmie się budowy e65 zwłaszcza w przed lifcie. Nie ukrywajmy ale ta buda do najpiękniejszych nie należy . Natomiast w tym wypadku całokształt sprawia mega dobre wrażenie. Widziałem gdzies na jakiejś relacji - kozak . 

Osobiście czego ci zazdroszczę to funkcji multimedialnej w fotelach - mega ciężki temat do wyrwania a robi w środku dużą robotę. 

Kibicuje 

Piona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Fisiek napisał:

Nigdy nie sądziłem że to powiem i napisze o e65. Ale jest piekna rozj..ala mnie totalnie. Brawo dla ciebie ;) i proszę o wrzucenie jak już siedzi na ac schnitzerach bonjest co podziwiać;)

ale, że już tak szybko na ACS pokazać ?? 

Ok, namówiłeś mnie . 

Jako, że bmw e65 posiada kompletny pakiet  AC Schnitzer nie miałem zbytnio wyboru i aby dopełnić całości zdecydowałem się na zakup felg custom od Błażej_Garage. 

Felgi Custom 21 cali AC Schnitzer  

Parametry przód: 10 cali szerokie rant 3.5 ET0

Parametry tył : 12.5 cala szerokie rant 4.5 ET-15

Po przymiarkach kilku kompletów opon finalnie usiadły opony na przód 255/30/21 natomiast na tył udało się pięknie spasować 305/25/21. 

Całość oczywiście została ustawiona na zawieszeniu gwintowanym od K&W, dodam, że spasowanie takich kół do tej budy na tym secie co mam nie było by możliwe, gdyby nie ingerencja w tylne błotniki, jako, że poprzedni właściciel popsuł je robiąc na ostro rzeźbę rodem z lat 90 miałem "ułatwione" zadanie i zrobiliśmy a w sumie pozbyliśmy się wewnętrznego rantu (ok25mm towaru), który by nie pozwolił upchnąć tak szerokiego glana z tyłu.  

A oto kilka fotek z całej operacji: 

 

IMG_0487.jpeg

IMG_0489.jpeg

 

IMG_0491.jpeg


Początkowo chciałem wsadzić 305/30/21 lecz okazało się to złym wyborem.

IMG_0998.jpeg

IMG_0999.jpeg

IMG_1001.jpeg

IMG_1002.jpeg

IMG_1003.jpeg

IMG_1004.jpeg

IMG_1007.jpeg


Tu próba na 285/30/21 co też mi się nie podobało, zbyt duża japa. 

IMG_1010.jpeg

IMG_1011.jpeg

IMG_1012.jpeg

IMG_1014.jpeg

IMG_1015.jpeg

IMG_1016.jpeg

IMG_1017.png

 

IMG_0974.jpeg

IMG_1008.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...