Amadi Napisano 29 Lipca 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2024 Witam wszystkich Chciałbym Wam przedstawić moje BMW E38 Jednak zanim to zrobię, zależałoby mi, żeby napisać parę słów w ramach wstępu Konto na forum założyłem jakiś czas temu, aczkolwiek zdarzało mi się tu zaglądać od bardzo dawna. Pamiętam jeszcze czasy, gdzie żeby się zarejestrować na forum potrzebny był link polecający od kogoś już zarejestrowanego. Od zawsze byłem zajarany motoryzacją. Moją przygodę z BMW rozpocząłem od E36 325i Coupe, którą kupiłem parę dni przed swoją 18stką. Od samego początku wiedziałem w jaką stronę chcę iść - ciemno, nisko, szeroko. I tak, małymi krokami, zacząłem germanizować swoją Beatkę. Gwincik, Rondelki 0058 8,5j i 10j, światła, inne drobiazgi. Niestety z racji, że mój budżet był dość mocno ograniczony, a rzeczywistość weryfikowała moje wyobrażenia, nie udało mi się doprowadzić auta do stanu, w którym zdecydowałbym się założyć mu temat na forum Sentymentalnie chciałbym wrzucić tu kilka zdjęć z czasów świetności auta Auto zawsze starałem się utrzymywać, przede wszystkim od strony technicznej, w jak najlepszym stanie. Niestety, głęboko postępująca korozja, rady kilku osób, oraz brak w okolicy kogoś kto podjąłby się naprawy blacharskiej, z bólem serca, skłoniły mnie do sprzedaży auta. W moich rękach była 9 lat. Auto poszło tego samego dnia, w którym wystawiłem zapytanie na grupach na fb. Potrzebowałem kolejnego auta, trochę bardziej funkcjonalnego, którym będę mógł śmiało robić trasy PL-NL. Padło na czarne E46 330d w sedanie w M-Pakiecie. Mechanicznie, co nadawało się do wymiany, zostało naprawione, żeby bezawaryjnie i bezstresowo cieszyć się autem. Wizualnie wpadły nowe lampy, kierunki, krzyże, dystanse itp. Potem „oryginalne” niemieckie podjeby OZ Futur, czyli Keskiny KT1. Plany w głowie rodziły się spore, gwinty, szpera (brakowało mi mocno po E36) navi, podniesienie mocy, siedzenia od M3 itp. Jednak mimo wielu plusów tego auta, nie czułem z nim takiej „więzi”, i gdzieś w głowie siedziało, że co bym z nim nie zrobił to to dalej będzie „tylko” E46 w sedanie w dieslu. Jednak mimo wszystko coś tam z nią jednak chciałem jeszcze zrobić. Wpadły mi repliki AC Schnitzer typ I 18x9,5j i 11j, przymiarki na auto, jest szeroko, mówię sobie jakoś to upchnę. Aczkolwiek najpierw zajmiemy się blacharką, żeby nie powtórzyć sytuacji z E36 i żeby nie było „za późno” na reanimacje. Do zrobienia standard w E46 czyli - mocowania wózka, progi, błotniki tył, doły drzwi i jakieś tam pierdoły. Kilka tygodni oczekiwania na termin, no i się zaczęło… Z umówionych 2 tygodni na realizacje, zrobiło się… 19. Pomijając przeboje z blacharzem na szczęście wszystko co było do zrobienia zostało ogarnięte, no ale i ile można, a gdzie tu jeszcze auto pomalować itd. Podglądowo dwie fotki jak się prezentuje Ale jak to mówią - nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło. Bo podczas rozłąki z E46 zacząłem intensywniej przeglądać ogłoszenia innych Beemek, w tym głównie.. siódemek😈 Szukałem E32 lub E38, koniecznie 740stki, najlepiej czarnej, w jak najlepszym stosunku ceny do stanu. Którą prędzej znajdę w lepszym stanie to wezmę. I tak o to, w końcu, natrafiłem na moją siódemkę I tu się zaczyna właściwy opis auta Beemka, którą kupiłem pochodzi z 98r czyli ostatni wypust przedlifta. Jest to wersja 740i z M62B44 (bez vanosa) w kolorze cosmosschwarz metalic, z manualem z VINu. Znajdując ją w ogłoszeniu, mega się ucieszyłem, że jest właśnie w manualu. Posiadając ją zacząłem bardziej zgłębiać temat i nawet się nie spodziewałem, że jest to taki rarytas. Z tym silnikiem zespolonym z taką skrzynią, wyprodukowano tylko 486 sztuk na świat. A samo E38 było ostatnią siódemką, która w ogóle była dostępna z manualną skrzynią biegów. Od liftingu, poza wersją 728i, wszystkie inne siódemy, aż po najnowsze modele, kupić można było już tylko z automatem. Moja Beemka ma całkiem fajną historię. Otóż była kupiona w polskim salonie przez lekarza. W jego rękach auto było aż 18 lat. Od niego kupił ją facet, który miał ją 4 lata i następnie trafiła w moje ręce, czyli jestem trzecim właścicielem od nowości Ogólnie siódemka była w dość dobrym stanie. Blacharsko - warunkiem zakupu, poza oczywiście ogólnym stanem auta, było to czy auto się podniesie za każde z fabrycznych miejsc na lewarek. Także od tego zacząłem oględziny. Przeszedłem samochód do okoła z lewarkiem i BMW bez żadnego problemu, bez jakiegokolwiek chrupania, podnosiło się. Progi już były naprawiane (chociaż wiem, że dla spokoju, w bliżej nieokreślonej przyszłości, dam je jeszcze do zrobienia na nowo). Reszta jak najbardziej ok, jakieś małe purchle w standardowych miejscach czyli doły drzwi czy początek tylnego błotnika, a maska, zderzak i lusterka nosiły ślady po kamyszkach i tak to generalnie było dużo lepiej niż można by się spodziewać Mechanicznie również bardzo dobrze. Poprzedni właściciel zrobił większą rewizje silnika wraz z uszczelnieniem. Ja od razu po zakupie wymieniłem sprzęgło + dwumase, krzyżaki na wale + wyważanie wału, coś tam przy zawieszeniu + jakieś pierdoły. Z wyposażenia, poza standardem w E38, to wszystkie szyby podwójne, el. roleta tylnej półki, czarne skóry, el. grzane fotele z pamięcią, klima automatyczna i tam pewnie jeszcze coś. Może nie jest to jakaś „full opcja”, ale biedy też nie ma Tak auto prezentowało się po zakupie Swoją drogą, nie ubliżając nikomu, nie wiem jak ktoś mógł założyć takie felgi, z oponami w tym rozmiarze (225/40/18), stanąć koło niej i stwierdzić, że wygląda dobrze :d Także pierwsze na odstrzał poszły właśnie felgi. Zbliżała się zima, więc celowałem w 18” na adekwatnym do E38 rozmiarze. Myślałem o nieśmiertelnych stylingach 37. Ale że miałem te fake ACS i to w całkiem fajnych szerokościach… to mówię, a może by tak je przymierzyć I finalnie na okres zimowy felgi trafiły na auto. Początkowo z oponami 245/45/18 z przodu i 275/40/18 z tyłu i dystansami 2 i 2,5cm aczkolwiek tył zmieniłem również na 2cmNastępny w kolejce był gwint. Padło na BC Racing z 31 stopniową regulacją twardości Autko zostało obniżone i wstępnie spasowane Gdzieś tam w międzyczasie wpadły nowe znaczki Siódemka również robiła trasy do NL. I praktycznie co wyjazd, na powrocie, kontrola policji w Niemczech. Któregoś razu nawet dwie na jednej trasie. Tak po prostu. Także wracając na święta musiałem się zabezpieczyć 😁 Z przodu był nieco za duży balon i za mały naciąg względem tyłu, więc przód zmieniłem na 235/45 i powiem Wam, że nawet fajnie to siadłoDo środka udało się trafić komforty w dobrym stanie i cenie, przeciągnąłem kable do bagażnika żeby podłączyć subwoofer, radyjko z oryginalnego zostało zmienione na Pioneera z Bluetooth i z wyjściem na pendrive, w kolorze z założenia +- pasującym do fabrycznego podświetlenia. Docelowo jednak chciałbym wrzucić Avina I tak autko przejeździło zimęChciałem wydobyć trochę dźwięku z mojej V8, gdyż fabrycznie auto jest mega ciche. Na początek padło na dość proste rozwiązanie - pozbyliśmy się tłumików końcowych, a w ich miejsce wpadły rury z kwasówki. Cała reszta seria. I na dobrą sprawę to już wystarczyło, żeby w końcu auto zaczęło gadać jak na V-kę przystało. Chociaż w jakichś dalszych planach jest wrzucenie jakiejś przepustnicy na pilota/przycisk Udało się trafić fajne blachy. Bezprzypałowe, nie rzucające się mocno w oczy, nawiązujące do modelu.Kto w temacie od razu wyłapieNa wiosnę rozpoczęły się poszukiwania nowych kół na lato, koniecznie 19”, możliwie jak najszerszych, z dużymi rantami. Wybór padł na niemieckie felgi Schmidt CC-Line w 19”, 9 i 11j z rantami 3,5” i 4,5” na radinoxie i rotorami pomalowanymi w Shadow Chrome. Felgi trafiły na auto początkowo z oponami 225/40/19 z przodu i 275/35/19 z tyłuTego samego dnia wpadły też 1,5cm dystanse do przoduJednak moim zdaniem felgi były trochę za bardzo schowane. Więc przednie dystanse dałem na tył, zmieniłem oponę na 265/35, a na przód wleciał dystans 2,5cm. Niby nie duże zmiany, ale od razu auto nabrało agresywniejszego charakteruAuto miało przyciemnione tylko boczne tylne szyby, także wjechało na przyciemnienie również tylnej i przednich bocznych Już prezentowało się bardzo dobrze i zwracało na siebie uwagę, ale plany były większe. Także po paru miesiącach auto trafiło do lakiernika Została dołożona dokładka Alpiny bez logo, pomalowane progi w kolor, dół zderzaka tylnego, cały zderzak przedni, zaślepki pod reflektorami, maska, lusterka, tylna klapa, zrobione i pomalowane drzwi, w tym jedne miały jakąś dziwną falę, więc i to zostało naprawione, wymieniona listwa, wszystkie listwy dookoła auta pomalowane, nowe czarne nerki i zabezpieczone całe podwozie.W czasie gdy lakiernik działał, przerobiłem przednie reflektory na Black Hella, dokładając krzyże, malując wszystko czarnym matem i odświeżając w miarę możliwości szkła i rozpraszacze. I po odebraniu auto prezentowało się tak: Po jakimś czasie stwierdziłem, że muszę ją delikatnie obniżyć. Jak dobrze pamiętam poszło 14mm z przodu i 9mm z tyłu. Kilka fot zaraz po: I potem zrobiłem małą „sesje”: I tak auto prezentowało się jesienią tamtego roku. Od tego czasu przeszło jeszcze pare modyfikacji i dzisiaj prezentuje się nieco inaczej, ale o tym w kolejnym poście. Trochę żałuje, że nieco wcześniej nie założyłem tematu, bo trochę przez ten czas się tego nazbierało, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić 😉 Dudson, Lelek, Remek i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 29 Lipca 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2024 Zatwierdzam, ale popraw kolor czcionki bo się tego nie da czytać normalnie, trochę błądziłeś z tymi darkami ale w końcu wyszedłeś z normalnym kołem skręcanym , działaj dalej Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Głodek Napisano 30 Lipca 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2024 Zobaczymy co z tego zrobisz ,przód wygląda dobrze Jak kolega wyżej ,zmień czcionkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 30 Lipca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2024 Dzięki za akceptacje! Faktycznie, z tym kolorem czcionki coś poszło nie tak. Opis w większości kopiowałem z notatnika, bo przygotowałem go sobie wcześniej, gdyż chciałem, żeby to było w miarę poukładane. Musiało pobrać ustawienia. Jest to mój pierwszy wpis, więc nie do końca jeszcze ogarniam od strony technicznej jak to edytować. Ma ktoś jakąś podpowiedz, żeby to w miarę prosto zrobić? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 30 Lipca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2024 Dobra, chwilę mi zajęło, ale udało się. Kolor czcionki zmieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M3DYK Napisano 31 Lipca 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2024 fajne auto, podoba mi sie , a gdzie zdjecia srodka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 31 Lipca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2024 Dzięki. Właśnie zdjęć stricte środka nie mam, ale co nieco pojawi się przy relacji z dalszych prac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 31 Lipca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2024 Opisu ciąg dalszy Auto wpadło na małą wizytę do mechanika, żeby wymienić alternator i wisko oraz ogarnąć hamulec ręczny, bo zaczynał słabiej trzymać Wizualnie, do pełniejszego efektu czystego frontu, czegoś mi jednak brakowało, więc poprosiłem żeby wyciągnęli lampy i wysłaliśmy na polerkę szkieł i rozpraszaczy Niestety jeden klosz przyszedł zbity Na szczęście, ci co mi to robili wzięli to na klatę i kupili inną lampę, którą również wypolerowali i przysłali. A od firmy kurierskiej będą się domagać odszkodowania. Także trochę się to przeciągnęło w czasie, ale finalnie lampy w końcu trafiły z powrotem do auta Oleeek i Remek dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 31 Lipca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2024 Następną rzeczą do zrobienia była wymiana podsufitki, gdyż stara wisiała. Miał być bandzior, więc zmieniłem kolor z jasnego na czarny, oczywiście wraz ze słupkami, osłonami przeciwsłonecznymi, rączkami itp. Tylna półka była wyblaknięta, więc też dostała nowy materiał. Kierownica została obszyta. Zdarzało się, że nawiewy żyły własnym życiem, więc zostały wymienione elektrozawory. Przy okazji już ściągniętej deski został zrobiony pełny serwis klimatyzacji, w tym wymiana jeszcze kilku elementów, filtrów, itp W tym miejscu chciałem jeszcze raz bardzo mocno podziękować koledze Arturowi, który podjął się całej operacji i zrobił to na prawdę po mistrzowsku. Dodatkowo robiąc pełną dokumentacją zdjęciową z prac. Kilka z nich zamieszczę Remek, Thepiekarz, Bullit i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 2 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2024 Po nowym roku, już na poważnie, podjąłem decyzję o zmianie felg, na nowe, wymarzone. Od zawsze byłem wielkim fanem AC Schnitzerów typ I. Moim zdaniem jest to najlepsze koło do E36 i w ogóle jedna z ładniejszych felg z epoki. Niestety z takim rotorem wychodziły tylko w 17”. Ori skręcane ACS w 19” mimo, że są mega koty, to jednak właśnie przez rotor nie do końca wpisywały się w moją w wizję. Na szczęście w dzisiejszych czasach nie ma rzeczy niemożliwych. Drugim wzorem od Schnitzera, który mi mega siada i moim zdaniem jest jedną z ładniejszych 17”, jednoczęściowych felg do starych Beemek to typ I monoblock 3101A. Wiedziałem, że chce zrobić 19” customy właśnie na ich bazie. Do tego zadania wybór padł na Łukasza z CR Customs. Dogadaliśmy szczegóły i zacząłem poszukiwania felg dawców. Sporo dobrych ofert dostałem, więc finalnie kupiłem aż dwa komplety, prawie kupując trzeci.Wysłałem je do Łukasza i zaczął pracę przy nich. Pod koniec stycznia udało mi się z kilkoma chłopakami z E38 WLKP pojechać na WOŚP, który był organizowany na Torze Poznań. Pozdrawiam serdecznie. Fotka z czwórką znajomego + zdjęcia z galerii przy okazji zakupów z Żonką😁 Remek, Lelek, Thepiekarz i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
V-MAX Napisano 3 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2024 Dobrze widzieć tą 7 z naszych okolic tutaj kibicuje i trzymam kciuki Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 3 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2024 7 godzin temu, V-MAX napisał: Dobrze widzieć tą 7 z naszych okolic tutaj kibicuje i trzymam kciuki Dzięki bardzo! 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 3 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2024 W drugiej połowie lutego, Łukasz wysłał mi wstępnie przygotowany rotor, skręcony z podglądowym rantem i bębnem i zacząłem przymiarki na auto Remek dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 3 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2024 Pod koniec lutego zamówiłem czarne blaszki z numerami siódemki. Aczkolwiek to bardziej na zloty lub do zdjęć, bo do jazdy na codzień, myślę, że mogłyby być kłopoty z niebieskimi. Swoją drogą, orientuje się ktoś pod jaki konkretnie artykuł kodeksu ruchu drogowego mogliby to podciągnąć i co może grozić? Remek dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 3 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2024 Wreszcie, pod koniec marca przyszły moje długo wyczekiwane Schnitzerki 😁 Po dokładnych pomiarach, wyższej matematyce, konsultacjach itd. wiedzieliśmy już co z tego wyjdzie Plan był prosty. Miało być grubo Finalne parametry: Przód 11j - Bęben 7,5” + Rotor 0,5” + Rant 3” Tył 13j - Bęben 8,5” + Rotor 0,5” + Rant 4” Felgi złożone na nowych częściach, ranty Radinox 😁 Sopel94, Scythe, Thepiekarz i 3 innych dodali reakcje 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 4 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2024 Szerokie pokaż na aucie jak wyglądają Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 6 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2024 W połowie kwietnia, zrobiłem pierwsze przymiarki, już gotowych felg, jeszcze bez opon, żeby się upewnić czy na pewno wszystko dobrze policzyliśmy Espinoza, Lelek, Remek i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 6 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2024 Przymiarki wyszły dobrze, więc pozostało jeszcze założyć opony i upchnąć to do auta😁 Na przód wybór padł na 245/35/19 Na tył początkowo chciałem dać 285/30/19 I z takim zamiarem oddałem felgi do wulkanizatora Gdy czekałem na złożenie kół, udało mi się wpaść na dwa miejscowe zloty podzielę się, już chyba jednymi z ostatnich zdjęć, jakie zostały zrobione na starych felgach Thepiekarz, atos1987, Espinoza i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_M Napisano 7 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2024 W dniu 6.08.2024 o 08:39, Amadi napisał: W połowie kwietnia, zrobiłem pierwsze przymiarki, już gotowych felg, jeszcze bez opon, żeby się upewnić czy na pewno wszystko dobrze policzyliśmy Felga siadła w ch** dobrze😁 Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 8 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2024 Dzięki! 😁 też tak sądzę 😁 Przymiarek i pasowania ciąg dalszy. Przednia opona wskoczyła elegancko Niestety po długiej, nierównej walce, przez specyficzną budowę bębna, wraz z wulkanizatorami stwierdziliśmy, że naciągnięcie tyłu jest prawie niemożliwe i chyba będzie trzeba dać 295/30/19. I na takim właśnie rozmiarze stanęło I w końcu udało się! Wreszcie mogłem wrzucić felgi z oponami na auto 😀 Jeszcze bez porządnych ujęć, bo nie miałem za bardzo kiedy zrobić, ale mimo tego, coś tam się udało pofocić 😉 Na ten moment auto prezentuje się tak: Thepiekarz, Remek, atos1987 i 7 innych dodali reakcje 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 9 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2024 Pięknie to siedzi !! Te dupsko z tyłu jest kozackie , szerokie jednak dobra opona to była Pozdro Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 10 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2024 Jest grubas okrutny ten tył wygląda mega, ogólnie szerokości i opony strzał w dychę wyszło! Teraz tylko dopieścić lakier jeszcze Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 10 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2024 du** zacna Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi Napisano 13 Sierpnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2024 Dzięki bardzo Panowie, cieszę się, że się podoba 😁 Tak jak Czarny piszesz - teraz będzie trzeba dopieścić lakier. Wstępnie już w tym temacie rozmawiałem, tylko jeszcze czas będę musiał znaleźć 😁 W sobotę udało mi się wpaść na chwilę do chłopaków na zlot #Specyfiki organizowany koło Kalisza. Wrzucam pare zdjęć z tego dnia 😉 Pozdro Remek, KUJON, kaawoo i 6 innych dodali reakcje 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin607 Napisano 16 Sierpnia 2024 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2024 Wyjeb....ana!!!! Po E36 taka właśnie mi się teraz marzy . Co do kół podzielam zdanie. Amadi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.