Skocz do zawartości

[E36] 330i Dakar Gelb II individual


Łukasz ///3

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...

stroker pod kompresor odpada wiec zostaje b28 + eaton

 

takie pytanie, jaki zestaw bedzie ok pod te nadkola co mam u siebie ? przód 9 et 6 , a tył wyjdzie 10,5 et ok 13 ? dzieki mariuszd2000 za wyliczenie parametrów piwo

 

bo chyba 3,5 cala na przód i 4 na tył to juz bedzie przesada ?

 

dodam foto zeby nie szukac w temacie tak jest teraz + przód dystans 15mm, poduszki z Mki chce to wyjac i dac odpowiedzi rant bez cambera i dystansu

 

aoq1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Fajnie to wygląda a jeszcze ładniej by było jak by rotor poszedł w srebrna farbę

 

Te przednie nadkola strasznie gryzą bo są zrolowane po całości a nie tylko w górniej części to samo jest z tyłem za bardzo te końcowe krawędzie rozrolowane, teraz już się nie roluje nadkoli bo to co powinno lądować max w e36 9,5 i 10,5 wchodzi w serie na odpowiednich oponach wystarczy wskoczyć do gamka galerii, ładuj serię nadkola :-P

 

Po dorzuceniu rantów opony zostaw te co masz, dobre naciągi i gleba może jakoś wypełnia te nadkola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za miłe słowa, wreszcie jakos to wszystko trzyma sie kupy chodz nie było łatwo :-P

 

co do modów ..

 

rotory zostaj, szczeble zostaja w kolor, nie bedzie lotki z GT ani innych gadzetów, jedynie ranty na tył 3,5 a tylne na przód, mniejszy negatyw przód i wywalenie dystansów z przódu, polerka lakieru

 

felgi kupiłem juz polerowane bez deklów, dekle to DARE i jeden zgubiłem wziąłem na zapas parę sztuk, ale jeszcze nie zdarzyłem wypolerować, jedynie co to przeleciałem swoimi pastami mechanicznie felgi, w zimie zrobię polerkę jeszcze raz jak felgi bd rozkręcane.

 

jest jeszcze pare drobnych szczegołów do poprawy spasowania ale juz nie to co było kiedys moge powiedziec ze mam z górki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

żeby nie było ze nic sie nie dzieje ..

 

wiec dokupiłem wałek ssacy z s52 .. cały słupek motoru m52 aby było robione spokojnie bez wyjmowania silnika z zołtka pod strokera, program do ms41 wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :wink:

 

co do gwintu TA'T wylatuje wpada zawias KW variant I .. tył koni sport z regulacja twardości

 

w przyszłym roku musze zmienic dowód, bo brak miejsca na przeglad odrazu chciał bym przemianować zołtka na odpowiednia nazwe robił ktos z was takie cos ? kwitek z przegladem wystarczy do wydziału czy cos jeszcze trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
  • dawid82 odblokował ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...