Skocz do zawartości

[E28] M3DYK - 520i


M3DYK

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,     zaczynamy kolejny temat z odbudowy  e28  m20b20  które przyjechało z Hiszpanii nie wiadomo kiedy,  stało latami u poprzedniego właściciela ktory nie miał co do niego planów,    auto odkupiłem we wrześniu 2020 więc projekt juz kilka lat ma i od tamtej pory powoli etapami trwały prace przy naprawach wymianach itp.     

w chwili obecnej  blacharka jest juz prawie skonczona i za kilka dni jedzie na lakier,  jak na E28 karoseria nawet zdrowa typowe miejsca trzeba było naprawic ale to zobaczycie w kolejmych materiałach, wszystko jest skompletowane  brakuje kilka detali tj. spinki i inne gumeczki.  

 

wnętrze w naprawde fajnym stanie w kremie,  szyberdach przednie szyby w prądzie podłokietniki z przodu, halogeny z vinu dodatkowo fajny kolor arctis-blau,   95% kompletna wszystkie chromy nigdy nie dotykane,   nie bita wszędzie oryginalny lakier spalony przez słońce więc baza idealna 

 

MARKA    BMW    
MODEL    5-SERIES
WERSJA    E28    
SERIE    520 I
TYP NADWOZIA    SEDAN    
KLASA POJAZDU    SREDNIEJ WIELKOSCI SAMOCHÓD
TYP POJAZDU    POJAZD OSOBOWY    
ROK BUDOWY    1986
DATA PRODUKCJI    1986-03-05    
POJEMNOSC SI    1990
TYP PALIWA    PETROL    
CYFRA KONTROLNA    WAZNY
KOD SILNIKA    M20    
ZAWORY    12
POJEMNOSC SI    1990    
POJEMNOSC CID    121
POJEMNOSC NOMINALNA    2.0    
KONIE MECHANICZNE    125-129
MOC KILOWATY    92-95    
DRIVELINE    RWD
STEROWANIE    LHD    
TYP SKRZYNI BIEGÓW    MANUAL

S472A    ARMREST, FRONT, DRIVER/PASSENGER    
S295A    BMW LA WHEEL, EXCLUSIVE STYLING
S320A    DELETED, MODEL LETTERING    
S520A    FOG LIGHTS
S680A    RADIO ANTENNA, MANUAL    
S570A    REINFORCED POWER SUPPLY
S400A    SLIDE/TILT SUNROOF, MANUALLY OPERATED    
S410A    WINDOW LIFTS, ELECTRIC, FRONT

 

 

1.jpeg.bf183d00a8e584438b9de4aafe788360.jpeg2.jpeg.a84a3db0aa0d5e9164b747eea6717495.jpeg3.jpeg.7344d8e5db98754fe14dcd956e2d2f80.jpeg4.jpeg.c1b4a61805975e8c2f2ba86f551164f9.jpeg5.jpeg.77ada9830e95da3a563cc75b0ee0414a.jpeg6.jpeg.3a83f7fd9c948fead1fbe80febab5cc0.jpeg7.jpeg.09ff02da502330346030caad45a83b81.jpeg8.jpeg.868ad32339ba2c5edf4c051dbbd6cfec.jpeg9.jpeg.6349a978b5fa4113684abdad73eba10d.jpeg10.jpeg.b02f445f3f432a9d101eefdeb3ff5087.jpeg11.jpg.9889443ed652194d013e5909d5a75b4a.jpg12.jpeg.b766285782cc7553b1453bdd2189a137.jpeg13.jpeg.566ddf5ba08f246c5c43efc17e193dfe.jpeg14.jpeg.94b3b21f78530b51645937bedfe70978.jpeg

 

 

narazie tyle fotek,  kolejne prace będę wrzucał etapami w kolejmych dniach, niestety nie mam jak w przypadku  e30  kilkuset zdjęć, ale najważniejsze rzeczy są uwiecznione więc będzie co oglądać :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2023 o 20:42, Bartek.P napisał:

Już jestem ciekaw co z tego ulepisz? W którą stronę pójdziesz, top seria czy german? Powodzenia w odbudowie i czekam na kolejne odcinki. 

bez gleby nie ma jazdy :)   wiec gwint i kręcenie w dół ;d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka miesiecy po zakupie na wolnym, w koncu mozna było coś podłubac chyba to był koniec 2020 roku,  wstępnie kupione kilka brakujących części wnętrza, jakies plastiki schowki zamki itp

dodatkowo pod maską wymienione wszystko co mozna   wszystkie paski rozrząd napinacz pompa wody uszczelniacze wisko czujniki temp termostat kable swiece kopulka palec płyny oleje itp itd.  zdjęć mało 1519530382_202111(798).jpeg.77720794770620ce60a715e9ddb7d993.jpeg2026997585_202111(796).jpeg.a0b56660420c9908a1e0034161d48ba2.jpeg1981791643_202111(570).jpeg.b36898f38b3c3bb9c96b468d1e16b25b.jpeg

 

 

po rozebraniu licznika standard wylane baterie w połowie nie działał wiec wysłany do naprawy do kolegi z forum image.jpeg.fab8a6f19b72ca69d9008bf73cd4540e.jpeg

 

 

jesli chodzi o olej to zrobiłem dwie wymiany na raz,  najpierw pierwsza wymiana  następnie zdjęta misa niestety szlam   po wyczyszczeniu i skręceniu na nowej uszczelce zrobiona druga wymiana,  jak nigdy nie widziałem roznicy to tym razem silnik naprawde zaczął ładnie pracowac zdziwienie duze image.jpeg.8ef02c20616af5dbc13cbb9e98607fba.jpeg

 

 

poltora roku poźniej przyszedł czas na zrobienie spodu  buda od spodu zdrowa oryginalna konserwacja odpływy bez korozji wiec jest gitara, 

całosć zwalona do piasku  ocynku,  cale zawieszenie  gumy przewody wszystkie tuleje nowe zestawy do hamulcow przod tył i wiele innych 

przed 

image.jpeg.0a6f20f4e4d7ded247338797c96d1605.jpegimage.jpeg.0b86b4672d5365a6110e35838673fef7.jpegimage.jpeg.3414ec1005cfa87027b664d9b52d96ae.jpegimage.jpeg.8c57fd198e79373ee29327535c2138d9.jpegimage.jpeg.beb9ab124609c39e8bce699610186877.jpegimage.jpeg.78730677cac7974963ef3cca08d96333.jpegimage.jpeg.c51003235ca0c7fdcb70b5e591d252ea.jpegimage.jpeg.5d0264947525b01c0a33454e5eaaf4db.jpegimage.jpeg.f988f3aa9b7b1111d3fbc7762e8f8440.jpegimage.jpeg.54ff8c9661b6bbe8ee5f94c9c1a09b44.jpeg

 

 

graty pojechały na piasek  a drobnica na cygańskie pozłacanie wielokaratowym złotem

 

image.jpeg.f1ec884139d6388376c26af14a9ab0be.jpegimage.jpeg.f6dc37875f7628de6e04d9a8ee26c09d.jpeg

 

 

znalezione zdjecie jakichś części  

 

image.jpeg.e807e9e048035352a1e439319f8d03e8.jpegimage.jpeg.221e3216c4bc2d652f1d63cb05ba2e5b.jpeg

 

 

 

ocynk zrobiony w dwa dni 

 

image.jpeg.6e6014ca005cfb7320f4feb071287cc7.jpeg

 

 

 

gwint kupiony od gościa co to customy robi na częściach eibacha czy ch. wie jeszcze jakich, a jak przyszedł to lagi TA hah...    bebechy i sprezyny niby nie, wszystko plus minus pasowało wiec zobaczymy co z tego będzie,  gwint zamawiałem twardy ale dla mnie i tak jest zbyt miękki  wiec chyba kolejne trzebabędzie pisać drukowanymi BETON,   tak czy siak tak on wygląda i zobaczymy jak po spasach będzie się sprawował  

 

 

image.jpeg.f3988419ce5b519d356b05e581f1edb8.jpeg

 

wszystkie elementy w podkładzie reaktywnym  na to dwuskładnikowa farba poliuretanowa czarny połysk i składanie 

 

 

image.jpeg.4d048140f9a0a54ef86849a8309f6d61.jpegimage.jpeg.27ac1e171576b00aeaed4eea2ef4266d.jpegimage.jpeg.da1a003b1459eb37b0be99b7ccdbfe8d.jpegimage.jpeg.01c25e8daff2dfe45a9fc183b0a80a61.jpegimage.jpeg.b07a39e1a9153526685930fb6a4c81c6.jpegimage.jpeg.cf55595d84e6be51e9f3323747f69796.jpegimage.jpeg.2a5ffa3f769a51a115fac6b5f66acc0a.jpegimage.jpeg.acd2c702c66d7b05006ed71a614071a4.jpegimage.jpeg.774b57710a05f31d3d9e494b04d1cf87.jpegimage.jpeg.725e1ab95b57db0eba5cfb108fca744e.jpegimage.jpeg.3a1a53a2450e1b5c2577ef34b32cb4c3.jpegimage.jpeg.b8fde3c0f3842e12fad687164eba4017.jpegimage.jpeg.1af5b89a92e59a879c13550b3aae9884.jpeg

 

w międzyczasie trafiła sie e34 m50b20 taka jak chciałem czyli polift w calypso wiec bedzie co robić za jakiś czas      

 

image.jpeg.6df06009bc6f0c0b8d614a1b9af0b194.jpegimage.jpeg.901938144164f8c07e6d170b0fe72721.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ryyyan napisał:

Ta brudna podłoga teraz trochę razi :razz: i co to znaczy lagi TA?

Cytat

TA technix ryyyan heh    tak podłoga dała o sobie znać ale nie ma sensu jej ruszać jeśli wszędzie jest zrowa,  jak się kiedyś znajdzie czas to mozna ją dobrze wymyć, jedynie została dodatkowo zabezpieczona w miejscach gdzie po czasie pojawiły się mikro pęknięcia zeby nic nie zaczęło się tam dziać czyli korki spustowe podłogi  koła zapasowego, dolne felce progów itd.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ryyyan napisał:

Lag nie wysylales mu swoich z e28? Abstrahując  TA robi lagi do e28?

całe zwrotnice wysyłane z lagami komplet, dość ładnie zrobione wypiaskowane wspawane i pomalowane,  TA nie robi lag do e28  strikte, wiec z czegoś dopasował dlatego logo jest,  calosc dosc ładnie pasowała jedynie co górne talerzyki oryginalne zostały na tyle 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna część  to felgi    trochu myślałem co by tu dać i kiedys pojawił się komplet  bbs rc041  w ciapackiej dzielnicy więc się wybrałem w okolice wembley jakies ciasne osiedle, na miejscu czekał właściciel z 5cioma szwagrami 23 kuzynami a do okoła latało 48 dzieci, jakieś darcie z kuchni było słychać pewnie matka wołała na obiad heh

udało się kupic w dobrej cenie ale potem sie okazało ze coś tam było do prostowania coś do spawania ale udało się je ogarnąć 

 

w drodze do tokarni 

image.jpeg.040ade9a141b749279b472301bd9ca59.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

coś o samym toczeniu, kazdy rc-ki robi skręcane na kanapke wiec toczy centrowanie na tyle rotora zeby rowno siedziały,  po kilku pomiarach stwierdziłem ze bedzie mozliwe zrobić je skręcane rotorem od tyłu zachowując bezpieczne grubości, wiec trochu zebralismy z bębnów i trochu z rotorów,   tak aby zmieścić ranty ktore mają 5.5mm bez kilku setek i sie udało 

 

image.jpeg.c9885c4cd0617c7d146d2c8c44dbedc3.jpegimage.jpeg.fc3022ebd20ee30551242d67b61aadc6.jpegimage.jpeg.b7cc1f82ab9fba4979660d32a689af6a.jpegimage.jpeg.05737110db087a2a8adf78c6957f8ae8.jpegimage.jpeg.b92dc14551c1e64d556262f3b057985f.jpeg

 


ranty od błażeja alu surowe,   standardowe szerokosci 2,75 przód i 3,25 tył 

 

image.jpeg.95c57cd3050a0c010a5e48c9f4717a37.jpegimage.jpeg.2d7b8324036dc55541525351d5b69f16.jpeg

 

 

 

przygotowywanie śrubek pod chromowanie,  od razu mowie  rzeź i katorga, spalone opuszki i zdarte paznokcie haha drugi raz nie wiem czy się podejmę ale oryginalne śruby uratowane 

 

 

kilka dni moczone w nitro

image.jpeg.930b91b5927c916cc2f1758e488950e5.jpegimage.jpeg.5302589f3db4cf065a3c08507d5649f2.jpeg

 

 

 

 

z braku czasu  juz nie dałem rady polakierowac wiec pojechały do K-garage   przy okazji  wymalowałem act  ktore beda w kolejnym temacie na e32 o ile dotrwam, lakier taki jak w e30  na futurach  merc775 

 

image.jpeg.45317a2a30cabe4caaa4fc0e6d6f2c3c.jpegimage.jpeg.4a203b5ab7d2601df2becfb656e80dc8.jpeg

 

 

 

 

pierwsze koło skręcone 

 

 

 

image.jpeg.d5bf6572175410225339100c91ab949c.jpeg

 

 

 

wyprawa na zakładanie opon trzebabyło jechać na dwa razy z 3ma kompletami 

 

 

image.jpeg.2c4c7aa1a0921dd9c6c1f3615c937392.jpegimage.jpeg.dc21571ae8e95c13e61a6c933744c4c6.jpeg

 

 

 

 

i na końcu zdjęcie po założeniu opon,    przód   9.25 opony  205/40/17    tył  9.75  opony  215/40/17     ( moze kiedys tył się da na profilu 35 bardziej się naciągnie ale co opona to inaczej się układa więc jest ok ) 

 

 

image.jpeg.d33d373bd822a80728b69309a5042444.jpegimage.jpeg.f141b6ff8ae7e3efce62505416c96de5.jpegimage.jpeg.a570c4853a8a3aafc788a788a8798399.jpegimage.jpeg.a457e76530e18a7148e7f8b65ceefa3e.jpeg

 

 

 

ogłoszenie parafialne :     jeśli ktoś ma informacje na temat dokładki przód zender do e28 to dajcie proszę znac,  wynikła lipa i muszę coś szukać, dzięki 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny etap rozbieranie na blacharke, to juz było robione 4 tyg temu,  zeszło cały dzień ale ładnie wszystko zostało zdjęte i podpisane 

 

 

image.jpeg.712eb3c26e454ac8708902c14d5c9e36.jpegimage.jpeg.726fe1cd15faaa88fd36f9e8cf478e1b.jpegimage.jpeg.085a5bdc8340e2f27d0d99b489dc4144.jpegimage.jpeg.5b349804b85eaef5f5b89e7ad91d030f.jpegimage.jpeg.475f6a930424dff893c2561f0b48555c.jpegimage.jpeg.0629b49c94654b0ddde122f4a4a335b3.jpeg

 

 

 

deska poleciała na odnowienie do kokpity.pl 

 

 

image.jpeg.3e53ceef438eb595a6483e1a371ccd1c.jpeg

 

 

podłoga w bdb stanie   w jednym miejscu była do naprawy   widać na zdjęciu  powyzej 

 

 

 

image.jpeg.689e34c29ab4a8e356e75fa7c97089bc.jpegimage.jpeg.1de250cceead7ec608f607aaf813e067.jpegimage.jpeg.61cb6b23335616fe81297c52a7395e08.jpeg

 

 

 

niedawno udało się uratowac przed rozebraniem na graty i odkupic e32    730iL V8 w Longu   w kolorze BrokatRot  wlasnie prace trwają aktualnie pod maską i po e28 od razu będzie robiona na ostro wiec pewnie jakis temat sie pojawi  a będzie co robić przy blacharce 

 

 

 

image.jpeg.af92455da6f33a25be47803d8ba34846.jpegimage.jpeg.7a2d568906ab790dbba77bd7f894550d.jpegimage.jpeg.403b055e80e8aed0b87d6f232639f2ed.jpegimage.jpeg.e46770417390f072e92c4756219df9d2.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko w jednym miejscu było coś do roboty to tak jakby wcale podłoga zdrowa a zapytam jeszcze czy maty zostały wywalone i została zweryfikowana blacha pod nimi? I czekam na temat E32 i po fotkach widać że jeśli chodzi o blachę to będzie co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Thepiekarz napisał:

Jak tylko w jednym miejscu było coś do roboty to tak jakby wcale podłoga zdrowa a zapytam jeszcze czy maty zostały wywalone i została zweryfikowana blacha pod nimi? I czekam na temat E32 i po fotkach widać że jeśli chodzi o blachę to będzie co robić.

myślałem ale nie będę zrywał,  zbyt ładnie to wygląda, gdybym coś od spodu zauważył koło korków spustowych wtedy obowiązkowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Thepiekarz napisał:

Ja bym nie "dziadował" i mimo wszystko mając wyciągniętą wykładzinę zerwał maty i zrobił jak należy żeby mieć święty spokój.

A i jak ktoś chciałby się przywalić o to słowo "dziadował" to żucie na luz. 

W każdym temacie widzę piszesz o tym :mrgreen: niby rację ale każdy robi jak uwaza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, DzikuCMS napisał:

W każdym temacie widzę piszesz o tym :mrgreen: niby rację ale każdy robi jak uwaza

No bo w każdym mniej więcej temacie jest to samo i ja mam takie zdaje że jak już się ma wykładzinę wywaloną to zrobić podłogę i mieć z głowy bo to jest chwila roboty tak naprawdę.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Thepiekarz napisał:

No bo w każdym mniej więcej temacie jest to samo i ja mam takie zdaje że jak już się ma wykładzinę wywaloną to zrobić podłogę i mieć z głowy bo to jest chwila roboty tak naprawdę.:)

 

moge ci obiecać ze w e32 na pewno zerwę maty o ile coś tam jeszcze jest do zrywania haha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny odcinek  dzisiaj juz typowa blacharka,   końcem marca auto trafiło na stanowisko,  na miejscu rozebrane do końca bo trzebabyło nim przyjechać heh 

przednia szyba okazała się przymglona więc po zdemontowaniu została wywalona i kupiona nowa nie była oryginalna wiec bez znaczenia, znowu zdjęć mało bo harowałem jak wół od rana do wieczora ;d   ale finalnie bardzo duzo porobiłem i wszystko sprawdziłem, nie ma to jak czyszczenie samemu, nikt tak dokładnie nie zrobi tegi jak ja sam hah,   

 

poprowadzone wiązki sygnałowe zasilające do audio,   oryginalne wiązki sprawdzone i zaizolowane 

 

image.jpeg.f4ac6ac1999cf99c5618c0a579f6d493.jpegimage.jpeg.eb413675814b1e9569cfa6c75a6f2597.jpegimage.jpeg.dd0b85ce4367b3683b45b2e27f1cd73d.jpegimage.jpeg.393daaae72a76006bcab4c30578a2514.jpegimage.jpeg.2e925778ec20ef89d306c69f6e35157a.jpegimage.jpeg.9b5981c38f338c5666f97bc2f08b13ac.jpeg

 

 

nie ma źle tzn trochu jest hah  trochu podstawy aku gdzieś się zgubiło,     błotniki szyber  podstawa aku,  doły drzwi x4   poszły w piach i trochu powychodziło 

 

 

image.jpeg.57089d8e541dbb860f349bc715717c51.jpegimage.jpeg.785b8ed934f628047ce16892d743b096.jpegimage.jpeg.1a2b9c37b192f1eb8ba816d0f3a75ee1.jpegimage.jpeg.0c21adbfb3f5dd75452c057595f549d8.jpegimage.jpeg.ad6fe66ca29ad99156bf0658814b274c.jpeg

 

podstawa ogarnięta  

 

 

dół błotnika przed

image.jpeg.8ee5a4bd9dd80e78891b84149035f66a.jpeg

 

i po piasku ;d 

 

image.jpeg.0e1dcee2846805dc1314fdcf9493e79e.jpeg

 

 

image.jpeg.d454c5aa815728cc7c1abb73b542cb0c.jpegimage.jpeg.f40340cb54673ef2ebc69edfb3ca5b86.jpeg

 

 

maska w bdb stanie jeden wlot miał lekkie ubytki więc zgrzewy rozwiercone i element wymieniony, stary z palcem w nosie mozna tez naprawic 

 

image.jpeg.159c82fc6b892392b44952d440e6d123.jpeg

 

 

progi,  kiedyś jakiś Hiszpan zatroszczył się i naspawał małe łatki na pojawiającą się korozje pewnie w celu wzmocnienia miejsc pod podnośnik,   po otwarciu progów w srodku bajka,   nie wiele roboty  

 

dodatkowo przednie odpływy z szyberdachu poprowadzone na zewnątrz i będą kryły się za błotnikiem, także woda tamtędy będzie sobie spływała 

 

 

image.jpeg.3e76a3d4c8daa891e77487b2dda7def0.jpegimage.jpeg.152522096fd80daf45bf7ab0fe96b0ab.jpegimage.jpeg.32f174ad92ba7f83fc24d9064c5ee664.jpeg

 

 

szyber najgorszy temat,    po piaskowaniu sito,   kupiłem drugi jeszcze gorsze sito,   wiec po chwili myślenia stwierdzone ze na wzajem sobie pomoga,  górną pokrywe weźmie się z tego dokupionego dolną część usztywniającą robimy moją ,  reperaturki będą wzięte z tego sita ale akurat szczęście dopisało i potrzebne miejsca były zdrowe , zdjeć po zrobieniu nia mam bo dzisiaj się robi jak pisze tego posta 

 

 

image.jpeg.474460c8aabe6521567da137c3650178.jpegimage.jpeg.8f730b96b7acbc0790d31fde10dad96e.jpeg

 

drzwi,   x2 tył   w stanie bdb,  przednie prawe juz średnio o dziwo doły ok a środkowa i górna część wymagała dorobienie małych reperaturek przy łączeniu poszyć ,  drzwi kierowcy najgorsze,  dolne, środkowe i górne części musiały być wymienione,  wszystko rozszlifowane frezami zaaplikowana chemia reaktywna, podkłady i zafelcowane z powrotem,  po lakierowaniu poleci konserwacja w postaci wosków i następne 37 lat temat nie powinien wrocic 

 

 

image.jpeg.f3cf976da94ccc49cf9fa3935dd77cb8.jpegimage.jpeg.b343e660d05ce25a209d833432a7a804.jpegimage.jpeg.dd195ae3bc3bec8fc304c185b5ff6691.jpeg

 

i na koniec znowu ciekawostka,  trafiło się jak ślepej kurze ziarno,   e38 4.4 Long  w bardzo bardzo  mocnej opcji a ze drugi raz taka okazja się nie trafi to zostaje z nami na bardzo długo, juz sprowadzona czeka pod dachem na swoją kolej 

 

 

image.jpeg.7eec5c322f65f7c6e2d9004887323846.jpegimage.jpeg.383aed8a1e93f97edc153471bd3910cb.jpegimage.jpeg.c7cfb6ab76ddf95c9ba86bc072408464.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koniec roboty przy blacharce nie oznaczał końca dnia, wtedy leciałem prosto na garaż zeby ogarniac wszystkie porozkręcane graty,  i tak śrubka po śrubce czyściło się i zamawiało to co potrzeba,  jak zawsze podochodziła masa drobnicy więc aso było bardzo ucieszone,    tyle ile się dało zrobić tyle jest zdjeć 

 

boczki oryginalne  juz po praniu  

image.jpeg.f1c80d96ba6154a29da70e3c99340fc4.jpegimage.jpeg.85d9673e44840d164294f31b50f44d22.jpeg

 

 

 

z emblematami musiałem chwilę pomyśleć bo kazdy wie jak sprawa stoi z tylnimi znaczkami na klape ktore są specjalnie wyprofilowane :)   udało się zregenerować obydwa znaczki w cenie paczki fajek,  klej epoksydowy dwuskładnikowy bezbarwny powinien trzymać 

 

image.jpeg.824b5d2f0197cba40670773a7587ae44.jpegimage.jpeg.27499615c30b2838df3116585115b74f.jpegimage.jpeg.38372fe78b9e679c2bc1e16ce2bc1a54.jpeg

 

 

 

dywan zabrany na bezdotykową ,  wiertarka ze szczotkami do prania dywanow plus swoja chemia,  efekt super 

 

image.jpeg.07b41c9f492bc740b9031d0090d1119a.jpeg

 

 

guma baku nowa 

 

 

image.jpeg.9fb8911f18e7055b008c9df232020748.jpeg

 

 

e28 ma bardzo duzo chromow po czasie pokryte sa białym nalotem więc trzebabyło je polerowac, problem polegał na tym ze gąbka za wiele nie pomagała a filc je rysował, więc trzebabyło ogarnąć odpowiednie obroty i docisk,     chromy odzyskały połysk i głębie 

 

 

image.jpeg.c10bdf2e75f471ffd323f0844bc7b6e4.jpeg

 

 

wszystko co szklane zabrane do polerki,  niestety przestrzegam zeby nie robić tego za szybko,  przegrzałem i halogeny pękły tylko jeden hella udało się wypolerować ale juz dokupione kolejne dwa wiec na wolnym je ogarne 

 

 

image.jpeg.0fc34beb511ba86f81e1aeecf77f0f1e.jpeg

 

 

kilka słów o audio,   jednostka sterująca  juz pewnie wiecie ze moje ulubione radia to alpine z początku lat 2000  z seri CDA,  wbudowane aktywne zwrotnice korekty czasowe i masa innych opcji...   wiec tutaj wyląduje  alpine cda 9855r 

 

 

  image.jpeg.576331530d6c87b8d4a8b4d11b6236f0.jpegimage.jpeg.4a7c64c66d50123113ef8e58414d1085.jpeg

 

głośniki na przod odseparowane Rainbow EL-C 5.2    tył Excursion SC-46C odseparowane 4x6 cali czyli oryginalne wymiary,  z przednimi będe myślał jak wsadzić tak aby nic nie psuć a żeby to ładnie siedziało,  

 

wzmacniacz JBL gto 1004  tak więc do niego podepniemy przednie rainbowy plus subwoofer na zmostkowanym 3 i 4 kanale 

jak to zagra ?  nie wiem 

 

image.jpeg.f63328ec7668f8048afdc35a49ee7ac5.jpeg

 

sub JL audio 12w0v3-4 

 

image.jpeg.1adff064e556ae09014a8fe0f34b12b6.jpeg

 

 

dokupione trójkąciki na sykacze w przednie drzwi  jeden z uk drugi z usa  

 

image.jpeg.5016e85974528ce8ab5669de86e71dd0.jpeg

 

 

 

migacze  pomalowane odbłyśniki i wypolerowane klosze 

 

 

image.jpeg.304657643dfb52dff66e667c3e7e0146.jpeg

 

 

 

lampy tył w prawie idealnym stanie,  solidne czyszczenie i polerka 

 

 

image.jpeg.1b81c345f7ca7e7b5a81e1e30e710ffb.jpegimage.jpeg.631a3840b61158ad278e335b3de91748.jpeg

 

 

 

i na koniec   najlepsza rzecz bo bardzo długo jej szukałem gdy juz się trafiła poleciała do szycia i oto efekt   

 

oczywiscie nowy znaczek aso folia nie będzie zrywana

 

image.jpeg.25c59d1314857ce6f6e878880e77087b.jpeg

 

 

 

cała reszta tapicerki osłon i plastików   wyczyszczona,   uszczelki  tez wyczyszczone i zawinięte streczem wraz z dużą ilością silionu w sprayu zeby ładnie sobie wchłonęły i stały się miękkie,  uszczelki drzwi zewn wszystkie 4 nowe,  tak sprawa wygląda,  za jakis czas kolejne zdjęcia   :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...