Fredi Napisano 14 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2023 PS: czy ktoś mi podpowie jak wrzucić / embedować film z YT? Bo wklejenie kodu osadzenia z Youtube nic nie daje. Wyczytałem, że trzeba jakąś opcję w ustawieniach forum zmienić, ale jej nie widzę a to info jest dość stare, być może coś się zmieniło? Zresztą sami zobaczcie: PaatrykŁMŻ dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 14 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2023 Fredi wklej po prostu link i powinno działać . Mnie bynajmniej działa jak wklejam skopiowany link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 14 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2023 5 minut temu, ryyyan napisał: Fredi wklej po prostu link i powinno działać . Mnie bynajmniej działa jak wklejam skopiowany link. Hahaha, faktycznie działa a ja tu kombinuję ryyyan dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 15 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2023 Akcja podwozie zakończona. Wszystko poskładane i wygląda zajebiście. W skrócie: wyczyszczone, polakierowane ori kolorem (oliwkowy na podwoziu, w kolor nadwozia w nadkolach), na to wszystko wosk przezroczysty. Wymienione wszelkie popęlane lub brakujące plastikowe osłony, komplet poli + gumy tam gdzie lepsza guma. Gwint ustawiony, ale jeszcze czeka mnie zbieżność i ustawienie kątów. Docelowa "sesja zdjęciowa" później, teraz podgląd z przymiarek. Fajnie to wygląda, jest zapas na pracę amorów (brałem stosunkowo miękki gwint). I co mnie cieszy, tył udało się posadzić zostawiając gumową podkładkę na górze sprężyny. Spód: wygląda jak fabryczny, w nieruszanych miejscach jest jeszcze oryginalny wosk (to żółte np. na belce pod silnikiem), wszystkie nowo malowane elementy pokryte nowym woskiem. Wydech: poza oczywistym nalotem jest w stanie idealnym, nie ma najmniejszych uszkodzeń więc go nie ruszam. Tak wyglądają nadkola - kolor zgodnie z karoserią, wosk nadaje matowego wyglądu (PS: fajnie że gwint od PK na skalę, łatwo ustawić równą wysokość z obu stron) Ustawianie wysokości zawieszenia - tam zostanie, tylko jeszcze lekki negatyw i zbieżność MAREK GERMAN i Bartek.P dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 15 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2023 PS 2: w tym tygodniu zrobię polerkę tego gównianego lakieru, żeby to jakoś wyglądało na sezon. A zimą malowanie całości. Tak więc zdjęcia całego auta pod koniec tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DERO Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 PS 3: Z tym ustawieniem wysokości przy 18 calach…. w skrócie - nie rób sobie jaj Filipss, Espinoza, dyziux666x i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 3 godziny temu, DERO napisał: PS 3: Z tym ustawieniem wysokości przy 18 calach…. w skrócie - nie rób sobie jaj Też czekam na spasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 16 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Tył jest na max w dół, żeby zejsc nizej musialbym wywalic tą ori gumę nad sprężyną, a nie po to robiłem podwozie zeby teraz wydrzeć w tym miejscu lakier do blachy i patrzeć jak rdzewieje A Alternatywa jest krotszy helper lub krotsza sprezyna, do rozwazenie jesli bedzie mnie to razilo i zostanie miejsce na schodzenie. Najpierw testy jak to jedzie na OZ i czy ma gdzie kolo pracowac, to nie jest beton zeby pasowac na mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DERO Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgadza się. Ale german style to raczej sie robi: - zawieszenie pod auto - koło pod auto a nie - auto pod zawieszenie - auto pod koło wiec czego taka drogę chcesz obrać pod cel? Zawieszenie do zmodyfikowania chyba PK ogarnie to bo jak nie to MTS za 1800zl da Ci lepsza frajde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Godzinę temu, Fredi napisał: Tył jest na max w dół, żeby zejsc nizej musialbym wywalic tą ori gumę nad sprężyną, a nie po to robiłem podwozie zeby teraz wydrzeć w tym miejscu lakier do blachy i patrzeć jak rdzewieje A Alternatywa jest krotszy helper lub krotsza sprezyna, do rozwazenie jesli bedzie mnie to razilo i zostanie miejsce na schodzenie. Najpierw testy jak to jedzie na OZ i czy ma gdzie kolo pracowac, to nie jest beton zeby pasowac na mm. Daj komus kto Ci ogarnie te nadkola, a nie zgnije Ci to w 10 lat. Zresztą ile bedziesz panie jeździł w zimę tym autem? Wcale. No właśnie. Poczytaj o zabezpieczaniu zrolowanych nadkoli i zdecyduj się na zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 1 minutę temu, patryk_sdze36 napisał: Daj komus kto Ci ogarnie te nadkola, a nie zgnije Ci to w 10 lat. Zresztą ile bedziesz panie jeździł w zimę tym autem? Wcale. No właśnie. Poczytaj o zabezpieczaniu zrolowanych nadkoli i zdecyduj się na zabieg On pisze o gumie nad sprężyną a nie o nadkolu patryk_sdze36 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 2 minuty temu, dyziux666x napisał: On pisze o gumie nad sprężyną a nie o nadkolu No ta. Ale ze mnie dzban :p to zawias do przeróbki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Nie ma co gadać robotę robisz konkretną z autami, ale jeśli chodzi o spasy w tym aucie, to dla mnie jest strasznie słabo czekam na lepsze. patryk_sdze36 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Wywal helpera, ustaw katy, zmień opony bo chyba trochę za dużo mięsa i spasoj to ładnie. nic nie powinno trzeć, bo na oko tył chyba jeszcze teoche dystansu potrzebuje i dajny negatyw zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 2 minuty temu, Thepiekarz napisał: Nie ma co gadać robotę robisz konkretną z autami, ale jeśli chodzi o spasy w tym aucie, to dla mnie jest strasznie słabo czekam na lepsze. To prawda i nikt tego nie neguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 16 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Dzieki za uwagi, skoncze prace nad wnetrzem, pojezdze i bede korygowal. A dzisiaj praca wre dalej: leci audio, przy okazji detailing zdemontowanych plastików Thepiekarz dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scythe Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Jako że ostatnio też zakładałem gwint od PK. Tył wrzuciłem już bez halpera i wykręciłem regulacje na około 3cm, przód jest skręcony na 0. Wtedy jest w miarę dobrze wierze, że zrobisz dobry spas :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipss Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Ach te zawieszenia od PK Dalej nie rozumiem za co tyle płacić… Swoją droga wysokość jak seria, po co dawać gwint skoro nie chcesz tego glebić, albo taki na którym nie da się obniżyć wozu? Kibicowałem mocno i śledziłem od początku ale niestety wysokość do skorygowania bo wygląda jak wóz drabiniasty. Chyba że chcesz wymieniać olej bez kanału Jak nie chcesz obniżać proponuje zmianę koła na jakiegoś fajnego oem, mito na tej wysokości nie gra totalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 16 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 5 godzin temu, Scythe napisał: Jako że ostatnio też zakładałem gwint od PK. Tył wrzuciłem już bez halpera i wykręciłem regulacje na około 3cm, przód jest skręcony na 0. Wtedy jest w miarę dobrze wierze, że zrobisz dobry spas :). Myślę że zrobię tak jak mówisz. 3 cm rozumiem że zostawiłeś jaką odległość pomiędzy nakrętką a Górnym kołnierzem tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scythe Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 16 minut temu, Fredi napisał: Myślę że zrobię tak jak mówisz. 3 cm rozumiem że zostawiłeś jaką odległość pomiędzy nakrętką a Górnym kołnierzem tak? Tak, jak już nie ma halpera to dużo łatwiej się kręci ta regulacja :). Nie zrobiłem zdjęcia żadnego po regulacjach i tak wyjechałem za granice. Jakie wziąłeś amorki na tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Jest tyle fajnych gwintów, temat przetarty, jak chrzan na Wielkanoc, nie rozumiem skąd chęć inwestycji w rzemiosło. patryk_sdze36, dyziux666x i Filipss dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 Z ciekawosci ile taki set od pk kosztował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredi Napisano 16 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 45 minut temu, Piorun napisał: Jest tyle fajnych gwintów, temat przetarty, jak chrzan na Wielkanoc, nie rozumiem skąd chęć inwestycji w rzemiosło. Z kilku powodow: - mam małe doświadczenie w gwintach, to moj pierwszy poskładany, wiec budowanie zawieszenia z kimś kto poswieca mi czas, odpyta czego potrzebuje i dobierze odpowiednie rozwiązanie jest dla mnie ważne - PK dostarcza gotowy produkt, nie musze ciąć lagi i nic spawać, ori lagi zachowuje - jakosc wykonania jest super, dobrane sa fajne komponenty, ponownie - pod moje potrzeby, czyli JA CHCE TYM JEZDZIC a nie tylko patrzec jak fajnie lezy na ziemi poza tym w cenie jaką daje Piotrek Koc nie dostaniesz imo nic lepszego, podstawowe zestawy KW będą droższe, a pomyśl jeszcze że np w e30 trzeba było znaleźć grubą lagę (i to jest juz w cenie u PK). Do ISC, innych tajwanów i setek innych no name nie wiem jak się odnieść, nie znam się, więc nie będę sie wymądrzał. Ci co je serwisują opowiadają cuda o źle dobranych sprężynach, jakości mocowań itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk_sdze36 Napisano 16 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2023 51 minut temu, Fredi napisał: Z kilku powodow: - mam małe doświadczenie w gwintach, to moj pierwszy poskładany, wiec budowanie zawieszenia z kimś kto poswieca mi czas, odpyta czego potrzebuje i dobierze odpowiednie rozwiązanie jest dla mnie ważne - PK dostarcza gotowy produkt, nie musze ciąć lagi i nic spawać, ori lagi zachowuje - jakosc wykonania jest super, dobrane sa fajne komponenty, ponownie - pod moje potrzeby, czyli JA CHCE TYM JEZDZIC a nie tylko patrzec jak fajnie lezy na ziemi poza tym w cenie jaką daje Piotrek Koc nie dostaniesz imo nic lepszego, podstawowe zestawy KW będą droższe, a pomyśl jeszcze że np w e30 trzeba było znaleźć grubą lagę (i to jest juz w cenie u PK). Do ISC, innych tajwanów i setek innych no name nie wiem jak się odnieść, nie znam się, więc nie będę sie wymądrzał. Ci co je serwisują opowiadają cuda o źle dobranych sprężynach, jakości mocowań itd. Pk robione na bilsteinie i eibachu jest dobrym wyborem ale w tych pieniądzach(też wcześniej pytałem ile taki set) może jakis gotowy zestaw od st suspension na gratach od kw albo h&r, gdzie cena tych zestawów ok 4500 i masz gotowca do założenia. Albo stxa odpowiednik kw v2 I już możesz ustawić pod siebie. Ja mam kw v2 I prowadznie auta na tym secie jest mega pewne, bardzo dobre wybieranie nierownosci , i "komfortowe" jak na gwint. To już w sumie komentarz dla potomnych, bo Ty masz zestawik z ktorego będziesz zadowolony. Graty których używa Kamil od bilsteina i eibaszka są pro. Tylko kwestia zrobienia wysokości teraz u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 17 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2023 Z przodu zejdź do końca gwintu ja u siebie w h&r mam do samego końca nakrętki i latam tym na co dzień!nic się nie dzieje ! Jeśli chodzi o tył to zmieni springi od razu na trochę twardsze i załatwi sprawę, poza tym nowy gwint trochę zejdzie niżej , czekam na spasy, będzie dobrze Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.