Skocz do zawartości

[e36] 328i Orient Blau Cabrio by Fredi


Fredi

Rekomendowane odpowiedzi

PS: czy ktoś mi podpowie jak wrzucić / embedować film z YT? Bo wklejenie kodu osadzenia z Youtube nic nie daje. Wyczytałem, że trzeba jakąś opcję w ustawieniach forum zmienić, ale jej nie widzę a to info jest dość stare, być może coś się zmieniło? Zresztą sami zobaczcie:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcja podwozie zakończona. Wszystko poskładane i wygląda zajebiście. W skrócie: wyczyszczone, polakierowane ori kolorem (oliwkowy na podwoziu, w kolor nadwozia w nadkolach), na to wszystko wosk przezroczysty. Wymienione wszelkie popęlane lub brakujące plastikowe osłony, komplet poli + gumy tam gdzie lepsza guma. Gwint ustawiony, ale jeszcze czeka mnie zbieżność i ustawienie kątów. Docelowa "sesja zdjęciowa" później, teraz podgląd z przymiarek. Fajnie to wygląda, jest zapas na pracę amorów (brałem stosunkowo miękki gwint). I co mnie cieszy, tył udało się posadzić zostawiając gumową podkładkę na górze sprężyny. 

 

Spód: wygląda jak fabryczny, w nieruszanych miejscach jest jeszcze oryginalny wosk (to żółte np. na belce pod silnikiem), wszystkie nowo malowane elementy pokryte nowym woskiem. Wydech: poza oczywistym nalotem jest w stanie idealnym, nie ma najmniejszych uszkodzeń więc go nie ruszam. 

9A3C361B-BF03-4649-8989-AC6DF23EF3AB.jpeg.9d7162edd9a2377ab80b237840678bd2.jpeg

 

Tak wyglądają nadkola - kolor zgodnie z karoserią, wosk nadaje matowego wyglądu (PS: fajnie że gwint od PK na skalę, łatwo ustawić równą wysokość z obu stron)

1B413725-E185-495F-9432-22DA7E834A19.jpeg.6460616fe2b3d0b2bc06765ac2dc1740.jpeg

Ustawianie wysokości zawieszenia - tam zostanie, tylko jeszcze lekki negatyw i zbieżność

7AA434B3-94C0-4CB9-8D29-544580BD0AAA.jpeg.0cf308dce5f688610f1a06976d6627a8.jpeg

62FDF3BA-BE70-49C5-8763-3DE2F86410B1.jpeg.9eb450256b2d492eb79de293cbe058be.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył jest na max w dół, żeby zejsc nizej musialbym wywalic tą ori gumę nad sprężyną, a nie po to robiłem podwozie zeby teraz wydrzeć w tym miejscu lakier do blachy i patrzeć jak rdzewieje :-)  A Alternatywa jest krotszy helper lub krotsza sprezyna, do rozwazenie jesli bedzie mnie to razilo i zostanie miejsce na schodzenie. Najpierw testy jak to jedzie na OZ i czy ma gdzie kolo pracowac, to nie jest beton zeby pasowac na mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Ale german style to raczej sie robi:

- zawieszenie pod auto

- koło pod auto

a nie

- auto pod zawieszenie

- auto pod koło 

wiec czego taka drogę chcesz obrać pod cel? Zawieszenie do zmodyfikowania chyba PK ogarnie to bo jak nie to MTS za 1800zl da Ci lepsza frajde ;) 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fredi napisał:

Tył jest na max w dół, żeby zejsc nizej musialbym wywalic tą ori gumę nad sprężyną, a nie po to robiłem podwozie zeby teraz wydrzeć w tym miejscu lakier do blachy i patrzeć jak rdzewieje :-)  A Alternatywa jest krotszy helper lub krotsza sprezyna, do rozwazenie jesli bedzie mnie to razilo i zostanie miejsce na schodzenie. Najpierw testy jak to jedzie na OZ i czy ma gdzie kolo pracowac, to nie jest beton zeby pasowac na mm. 

Daj komus kto Ci ogarnie te nadkola, a nie zgnije Ci to w 10 lat. Zresztą ile bedziesz panie jeździł w zimę tym autem? Wcale. No właśnie. Poczytaj o zabezpieczaniu zrolowanych nadkoli i zdecyduj się na zabieg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, patryk_sdze36 napisał:

Daj komus kto Ci ogarnie te nadkola, a nie zgnije Ci to w 10 lat. Zresztą ile bedziesz panie jeździł w zimę tym autem? Wcale. No właśnie. Poczytaj o zabezpieczaniu zrolowanych nadkoli i zdecyduj się na zabieg :)

On pisze o gumie nad sprężyną a nie o nadkolu  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach te zawieszenia od PK :roll: Dalej nie rozumiem za co tyle płacić…

Swoją droga wysokość jak seria, po co dawać gwint skoro nie chcesz tego glebić, albo taki na którym nie da się obniżyć wozu?

Kibicowałem mocno i śledziłem od początku ale niestety wysokość do skorygowania bo wygląda jak wóz drabiniasty. Chyba że chcesz wymieniać olej bez kanału :)

Jak nie chcesz obniżać proponuje zmianę koła na jakiegoś fajnego oem, mito na tej wysokości nie gra totalnie. 

EF60A759-1127-4236-A4F6-26D20A57F92E.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Scythe napisał:

Jako że ostatnio też zakładałem gwint od PK. Tył wrzuciłem już bez halpera i wykręciłem regulacje na około 3cm, przód jest skręcony na 0.  Wtedy jest w miarę dobrze :D wierze, że zrobisz dobry spas :).

Myślę że zrobię tak jak mówisz. 3 cm rozumiem że zostawiłeś jaką odległość pomiędzy nakrętką a Górnym kołnierzem tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Fredi napisał:

Myślę że zrobię tak jak mówisz. 3 cm rozumiem że zostawiłeś jaką odległość pomiędzy nakrętką a Górnym kołnierzem tak?

Tak, jak już nie ma halpera to dużo łatwiej się kręci ta regulacja :). Nie zrobiłem zdjęcia żadnego po regulacjach i tak wyjechałem za granice. Jakie wziąłeś amorki na tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Piorun napisał:

Jest tyle fajnych gwintów, temat przetarty, jak chrzan na Wielkanoc, nie rozumiem skąd chęć inwestycji w rzemiosło.

Z kilku powodow:

- mam małe doświadczenie w gwintach, to moj pierwszy poskładany, wiec budowanie zawieszenia z kimś kto poswieca mi czas, odpyta czego potrzebuje i dobierze odpowiednie rozwiązanie jest dla mnie ważne

- PK dostarcza gotowy produkt, nie musze ciąć lagi i nic spawać, ori lagi zachowuje

- jakosc wykonania jest super, dobrane sa fajne komponenty, ponownie - pod moje potrzeby, czyli JA CHCE TYM JEZDZIC a nie tylko patrzec jak fajnie lezy na ziemi

poza tym w cenie jaką daje Piotrek Koc nie dostaniesz imo nic lepszego, podstawowe zestawy KW będą droższe,  a pomyśl jeszcze że np w e30 trzeba było znaleźć grubą lagę (i to jest juz w cenie u PK). Do ISC, innych tajwanów i setek innych no name nie wiem jak się odnieść, nie znam się, więc nie będę sie wymądrzał. Ci co je serwisują opowiadają cuda o źle dobranych sprężynach, jakości mocowań itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Fredi napisał:

Z kilku powodow:

- mam małe doświadczenie w gwintach, to moj pierwszy poskładany, wiec budowanie zawieszenia z kimś kto poswieca mi czas, odpyta czego potrzebuje i dobierze odpowiednie rozwiązanie jest dla mnie ważne

- PK dostarcza gotowy produkt, nie musze ciąć lagi i nic spawać, ori lagi zachowuje

- jakosc wykonania jest super, dobrane sa fajne komponenty, ponownie - pod moje potrzeby, czyli JA CHCE TYM JEZDZIC a nie tylko patrzec jak fajnie lezy na ziemi

poza tym w cenie jaką daje Piotrek Koc nie dostaniesz imo nic lepszego, podstawowe zestawy KW będą droższe,  a pomyśl jeszcze że np w e30 trzeba było znaleźć grubą lagę (i to jest juz w cenie u PK). Do ISC, innych tajwanów i setek innych no name nie wiem jak się odnieść, nie znam się, więc nie będę sie wymądrzał. Ci co je serwisują opowiadają cuda o źle dobranych sprężynach, jakości mocowań itd. 

Pk robione na bilsteinie i eibachu jest dobrym wyborem ale w tych pieniądzach(też wcześniej pytałem ile taki set) może jakis gotowy zestaw od st suspension na gratach od kw albo h&r, gdzie cena tych zestawów ok 4500 i masz gotowca do założenia. Albo stxa odpowiednik kw v2 I już możesz ustawić pod siebie. Ja mam kw v2 I prowadznie auta na tym secie jest mega pewne, bardzo dobre wybieranie nierownosci , i "komfortowe" jak na gwint. To już w sumie komentarz dla potomnych, bo Ty masz zestawik z ktorego będziesz zadowolony. Graty których używa Kamil od bilsteina i eibaszka są pro. Tylko kwestia zrobienia wysokości teraz u Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu zejdź do końca gwintu ja u siebie w h&r mam do samego końca nakrętki i latam tym na co dzień!nic się nie dzieje ! Jeśli chodzi o tył to zmieni springi od razu na trochę twardsze i załatwi sprawę, poza tym nowy gwint trochę zejdzie niżej , czekam na spasy, będzie dobrze 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...