Skocz do zawartości

[e36] 328i Orient Blau Cabrio by Fredi


Fredi

Rekomendowane odpowiedzi

Po zrolowaniu nadal będziesz miał fabryczny błotnik tylko zrolowany :razz:

Niema  co się bać rolki. Rolujac wewnętrzny rant będziesz miał pewność ze nie Przytrze i może uchronić cię później od gorszych problemów niż zrolowany delikatnie rancik wewnętrzny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ryyyan napisał:

Po zrolowaniu nadal będziesz miał fabryczny błotnik tylko zrolowany :razz:

Niema  co się bać rolki. Rolujac wewnętrzny rant będziesz miał pewność ze nie Przytrze i może uchronić cię później od gorszych problemów niż zrolowany delikatnie rancik wewnętrzny 

Szczera prawda 

Nie wiem czemu ludzie się tego boją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Fredi napisał:

Dzieki! Nie chce rolowac, chce zostawic bude ori. No to lece z 225

Też mam ten sam dylemat jeżeli chodzi o opony.. na tył chce wrzucić rcka 301 10j et25 tylko że ja zroluje nadkole a i tak obawiam się że nie zrobię dobrego spasu na oponie 245/35. W ostateczności wrzucę 225. O gumie 235 zapomnij bo nie ma. Widziałem ostatnio gdzieś pirelli ale to 1500 sztuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wnętrze poszło do tapicera, będzie nowa skóra zamiast ratowania starej. Kolor lekko inny, beż bardziej wpadający w szary, mniej żółty: Parigi hellbeige 4467. 
 

Podwozie leci na konserwacje: mycie, konserwacja woskami i olejami (przezroczyste). Do tego zabiegu ściągamy elementy zawieszenia i zakładamy gwint od PK, miękkie poli od Strongflex i dużo innych pierdół (wymiana uszkodzonych osłon, popękanych plastików itd). 

W międzyczasie działam nad uszkodzonymi elementami wnętrza, przyszedł ładny schowek z wolnoopadającą klapą, zabieram się za przekładanie tapicerki klapy. OBC także jest w naprawie, podświetlenie było słabe. 
 

FF6851DE-EFBC-4A6D-AE22-9913A66E2BB0.jpeg

C78CD106-96CE-4662-9C80-6918B0FA068C.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Piorun napisał:

Ja osobiście nie dawałbym żadnych czerwonych, srebro z czarnymi napisami, jeśli chodzi o dekielki. Swoją drogą, Mito 1, jednak lepiej wygląda niż 2, jak ten rotor jest podłożony od środka, a śrubki wyeksponowane.

Dekielki zobaczymy, a rotor ja osobiście wole z Mito 2, na wierzchu. Troche żałuje tylko że nie spróbowałem rotora wyszczotkować i pokryć bezbarwnym, może kiedyś przerobie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko tu na foto raczej styl racingowy, eckeny i dokładka zderzaka, więc gdzieś ten czerwony dekielek można obronić. Co do rotorów, nie zmieniam zdania, ale to już kwestia gustu ;)  Zresztą ja bardziej kibicuje projektowi e30, zdecydowanie to bardziej moje klimaty niz 36.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Piorun napisał:

Tak, tylko tu na foto raczej styl racingowy, eckeny i dokładka zderzaka, więc gdzieś ten czerwony dekielek można obronić. Co do rotorów, nie zmieniam zdania, ale to już kwestia gustu ;)  Zresztą ja bardziej kibicuje projektowi e30, zdecydowanie to bardziej moje klimaty niz 36.

Ja mam czerwony zacisk i czerwone sprezyny, wiec dekielek raczej czarny zeby nie przesadzic z kolorem. Dokladke zderzaka tez zakładam i lusterka M więc myślę że będzie dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Fredi napisał:

Ja mam czerwony zacisk i czerwone sprezyny, wiec dekielek raczej czarny zeby nie przesadzic z kolorem. Dokladke zderzaka tez zakładam i lusterka M więc myślę że będzie dobrze. 

Zacisk dałbym w złoty ocynk bo przy tym wzorze felgi będzie mega widoczny a czerwony moim zdaniem będzie się gryzł z kolorem budy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, JACHU napisał:

Zacisk dałbym w złoty ocynk bo przy tym wzorze felgi będzie mega widoczny a czerwony moim zdaniem będzie się gryzł z kolorem budy

Tia… jak juz to zrobilem to tez tak pomyslalem… a poszlo w kolor bo w innych autach mam ocynk, chcialem odmiany. Pewnie po sezonie bede takie rzeczy poprawial, teraz juz jest jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fredi napisał:

Tia… jak juz to zrobilem to tez tak pomyslalem… a poszlo w kolor bo w innych autach mam ocynk, chcialem odmiany. Pewnie po sezonie bede takie rzeczy poprawial, teraz juz jest jak jest

Ważne że wiesz co z tym zrobić przy tym kole :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne podejście, bardzo mi się podoba. Tak jak przedmówcy pisali roluj ten rant wewnętrzny bo może w przyszłości więcej szkody narobić. Mito petarda do E36. Miałem do wyboru ACS i Mito jak składałem swoje cabrio, wybór padł na ACS ale dylemat był :smile:

Osobiście jak dla mnie jest trochę za wąsko ale to już co kto lubi :wink:

Kolejne piękne auto wyjdzie spod Twojej ręki 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rolowaniem o tyle "problem", że musi to robić mega ogarnięta osoba - kwestia jeszcze wygrzania i wybrania masy spod wewnętrznego rantu, żeby szło rolować bez oporu (mi się kiedyś błotnik lekko poddał - zagiął, bo nie do końca zdrapali masę). Także teraz przy lakierze igła to chyba bym się bał :D Zresztą Fuga ma u siebie oryginalny błotnik i upchał tam RSy chyba 10J tył.

Opona tył 225/35 to chyba max, przód 205 40 albo i nawet 215/40 przy tym ET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...