Skocz do zawartości

BMW e92 M3 by Chilli


Chilli WonderBoy

Rekomendowane odpowiedzi

Być może forum da szansę i pozwoli wejść z kolejnym tematem...

Na formy mam już dwa inne "projekty" do których zapraszam:

Dziś chciałbym z Wami podzielić się kolejnym samochodem z Bawarii, tym razem jest to BMW M3 e92 z końca roku 2012.

Samochód w kolorze Interlagos Blue Metalic (A30) i wnętrzem "Novillo" w kolorystyce bambus i wykończeniem drewnianym eukaliptus. Auto wyposażone jest w manualną skrzynię biegów.

Standardowe wyposażenia BMW:

  • 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 
  • 01CC Auto start/stop function
  • 0223 EDC
  • 02MD M Drive 
  • 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 
  • 0302 Instalacja alarmowa
  • 0313 Lusterko zewn. z funkcją składania 
  • 0319 Zintegrowana pilot uniwersalny 
  • 0322 Funkcja dostępu komfortowego 
  • 0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna 
  • 0423 Dywaniki podłogowe Velours 
  • 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
  • 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 
  • 0441 Pakiet dla palących
  • 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 
  • 0490 Regulacja szerokości oparcia
  • 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 
  • 04AE Armrest front, retractable
  • 04MZ Drewno szl. platan. o sł.lustrz.antracyt
  • 04NA Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym
  • 0507 Park Distance Control z tyłu (PDC)
  • 0521 Czujnik deszczu
  • 0522 Światło ksenonowe
  • 0524 Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
  • 0534 Klimatyzacja automatyczna
  • 0540 Tempomat
  • 0563 Pakiet oświetlenia
  • 05DS Odryglowanie awaryjne bagażnika
  • 0609 System nawigacji Professional
  • 0615 Rozszerzona informacja BMW Online
  • 0616 BMW Online
  • 0620 Wejście głosowe
  • 0639 Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN
  • 0645 Radio v
  • 0676 System głośników HiFi
  • 0693 Instalacja radia satelitarnego BMW
  • 0697 Area-Code 1 do DVD
  • 06AA BMW Teleservices
  • 06AB Sterowanie teleserwisem
  • 06FL Złącze USB-/Audio
  • 06NF Złącze muzyki do smartfona
  • 06NR Apps
  • 06UH Traffic Information
  • 06VC Sterowanie Combox
  • 0760 Wysoki połysk Shadow-Line
  • 0775 Podsufitka antracyt
  • 0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach
  • 0853 Wersja językowa, angielski
  • 0876 Częstotliwość radiowa 315 MHz
  • 08TN Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł
  • 0925 Dummy-SALAPA
  • 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.
  • A090 Akumulator AGM 90 Ah 

Dodatkowo salon BMW doposażył auto w :

  • 0653 High Definition Radio (choć nie do końca wiem co zostało w szczególe dołożone pod tym kodem, głośniki, wzmacniacz? Być może ktoś wie...

Auto na dziś dzień ma przebieg 107 000km i szykuje się by robić kolejne...

BMW pochodzi z rynku USA i zostało zakupione po kolizji, która oszczędziła wszystkie poduszki AirBag a nawet lampy przednie wraz z zaczepami. Naprawa auta więc polegała jedynie na wymianie uszkodzonych elementów na nowe i obyło się bez jakichkolwiek prac blacharskich. Wymieniona oczywiście maska, zderzak, pas przedni, wzmocnienie i chłodnicę i tu zaskoczenia. Nie spodziewałem się, że to aż tak nie tanio...Wraz z wszystkimi nowymi spinkami, śrubkami, wężami itd... wycena BMW za części to > 40 000zł.

Musiałem zoptymalizować więc kilka zakupów, nowa maska za 5000zł wydała się rozrzutnością, trafiała używana, nigdy nie naprawiana do pomalowania. Z rynku wtórnego wpadał także karbonowy pas przedni i klika innych elementów, zawsze w 100% sprawnych w stanie równoważnym do fabrycznego... Auto zostało samodzielnie poskładane dążąc do stanu oryginalnego i nie szukając oszczędność kosztem jakości. Wszystkie, nawet najdrobniejsze śrubki są dokładnie takie jak podaje katalog BMW, chyba nie popełniłem tu żadnego błędu, a doktoryzowanie dokumentacji technicznej zajęło więcej niż składanie :-) . To jednak nie nowina na tym forum, wiele aut budowanych jest tu z niewiarygodnym pietyzmem i bez kompromisów...

Mam wciąż świadomość, że dla wielu pozostanie to rozwalony gruz z USA, ja jednak dam mu drugie, lepsze życie...tym bardziej, że w mojej ocenie to była raczej drobna kolizja (zdjęcia z zakup poniżej).

Zostały wymienione lampy na EU z pomarańczowymi kierunkowskazami, zegar na wersję EU, dołożono przeciwmgłowe tył itd...Zostawiłem żółte obrysy w przednich lampach, bo mają klimat, odblaski zderzaka wyleciały wraz z wstawieniem nowego zderzaka z wersji EU. Dodatkowo dołożyłem spryskiwacze przednich lamp oraz PDC przód, bo wymiana zderzaka dała takie opcje.

Auto przeprogramowałem do EU za pomocą BimmerCode i iPhone, także radio, język CIC czy dane z MPH na KM są już zadane. Z softu pozostała aktualizacji navi (ktoś pomoże?).

Dodatkowo zainstalowałem sprężyny H&R, tak by zachować funkcjonalność EDC.

Finalnie M3 miało pozostać na S359m, które posiadam z 1M, ale i tu natura okazała się silniejsza i mamy BBS LM w 19". Jako pxsyho-fan BBS to była jedyna alternatywa dla felg OEM. Felgi okuto w Conti 7, które mają wyjątkowo mocne opinie (ciekaw jest na pierwszych mocniejszych prób) w rozmiarach 255/35 oraz 265/35 r19

Wymieniając uszczelki i szybę przednią (oryginalna posiadała skazy wynikłe z transportu), zakupem przednią szybę z opcją ochrony termicznej, czyli będzie miała lekki refleks jak bańska mydlana. Taka szyba była w opcji dla e92, choć rzadko widuje samochody z nią zainstalowaną.

Plany? Nie chce już pisać, że będzie to na pewno Top Seria, bo tak miało być z 1M, a już to auto "odleciało" poza ramy "Top Seria" także jeśli uda się założyć temat, zachęcam do obserwowani i samemu wyciągania wniosków i sugerowaniu dalszych kroków...

 

Zdjęcie w chwili odbioru już w PL:

52607612437_708b616190_k.jpg

 

oraz po kilku miesiącach pracy z autem:

52562524462_8b88409616_k.jpg

52608609903_10def61217_k.jpg

Na pewno to nie koniec, więc tym bardziej zachęcam do obserwowania i aktywności w tym temacie (o ile powstanie :-) ) 

Stay Tune...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto znam od samego zakupu, zresztą tak samo jak 1M ;) Baza była super, a wóz wygląda obecnie o niebo lepiej niż w momencie zakupu. Pochłonęło to sporo kasy i czas, ale efekt rekompensuje wszystko :P Czekam na rozwój sytuacji, jestem ciekawy jak Ci się będzie tym autem śmigać na wiosnę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dobra, nie ma co się krygować i napinać mięśni, true story about M3.

Auto kupnie w PL, trochę przypadkiem, gdyż chciałem E90. Strasznie spodobała mi się konfiguracja, która mnie przekonała.

Samochód przypłynął rok wcześniej z USA i miał być częścią kolekcji, nie został jednak odbudowany po kolizji jaką miał w N.Y.C.

Po oględzinach auta i sprawdzeniu silnika, auto zostało kupione w przekonaniu, że jest to samochód po kolizji, nie wypadku. Przekonały mnie o tym między innymi wszystkie fabryczne, sprawne AIR BAG. Potwierdza to także carfax w którym można znaleźć zdjęcia z przed aukcji w USA.

BMW w dniu zakupu (a właściwie pierwszych oględzin):

52720366242_cea6618804_k.jpg

oraz później, za kilka dni podczas oględzin już na swoim placu, gdzie faktycznie szacowałem straty i koszty

52721303015_b55f15f59d_k.jpg

Chłodnica została zakupiona jeszcze przed zakupem finalnym auta, aby umożliwić bezpiecznie odpalenie samochodu i sprawdzenie S65B40

52720887376_3b178a8268_k.jpg

po pierwszych gruntownych oględzinach auto wyglądało nieźle. Przeżyły przednie reflektory wraz z wszystkimi zaczepami, co cieszy. Wszystko wskazuje na to, że prace blacharskie też nie będą wymagane i skończy się na wymianie elementów przykręcanych.

Czy tak faktycznie jest, opowiem Wam w kolejnych postach!

Temat, odbudowa M3 USA, co i za ile, bo o kosztach faktycznych też Wam postaram się napisać.

Zachęcam więc do obserwowania i komentowania :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zbadane na tyle ile było to możliwe...Nie jest źle.

Z oczywistych elementów do wymiany to błotniki, maska, zderzak i kompletny pas przedni i mamy to...

Z importem jednak nie wszystko jest tak idealnie i sam transport wygenerował inne straty. Rozbita szyba przednia, porysowane elementy zdemontowane jak tylny zderzak, progi i niestety tylna maska na której położono te części. To zbędne straty wygenerowane już przez sam proces importu USA...

Dodatkowo paski, rolki i napinacze, nowe koła pasowe, by wszytko było możliwie idealnie.

52726999299_760dd0da71_k.jpg

Wymieniłem także obudowę filtra powietrza wraz z samym filtrem BMC.

52726739686_6b796e56c6_k.jpg

Kompletowanie części okazało się nie tak łatwe jak zakładałem i napewno nie tak tanie...

Tu pomocna okazała się Bawariam Motors, która regularnie dostarczała kolejne paczki . Z większych zakupów były błotniki oraz trochę plastików i wszystkie nowe spinki, kołki, śrubki itd...

Całość prac postanowiłem wykonać samemu, w garażu. Niby nic trudnego, odkręcić stare i przykręcić nowe. Tymczasem na przymierzonych felgach z 1M (styling 359m).

52727223373_1597c7e604_k.jpg

 

Przy kompletowaniu części wyszło kilka niespodzianek. E9X M3 ma dwa różne typy pompy wody, lewo i prawo skrętną, co za tym idzie dwa różne układy pasków (jeden z 1PK drugi z 2PK) i prowadzenie całego układu paska. Inna różnica to maska przednia LCI, która ma inną budowę zawiasów. Modele po lifcie mają już układ "bezpieczny" tak aby maska przy kolizji wyskakiwała do góry, nie cięła przedniej szyby.

Po kilku sesjach wieczornych w garażu, auto właściwie z grubsza poskładane, przynajmniej od strony mechanicznej.

52727156260_00aafcfb50_k.jpg

 

Przy okazji wymiany pasa przedniego postanowiłem uzupełnić M3 o czujniki przednie systemu parkowania oraz spryskiwacze reflektorów, których wersja USA nie miała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie części jakie wymagały wymiany, zostały skompletowane. Cieszy fakt, że faktycznie nie są wymagane absolutnie żadne prace blacharskie. Wymieniane części pasują idealnie i nie ma problemów z ich dopasowaniem. W przedniej cześć tego auta jest dużo części, sporo chłodnic, uchwytów i wsporników pod nie oraz cała masa węży. Naprawdę cała masa elementów, nie sądziłem, że aż tyle. Zależało mi jednak aby wszystko co jest choć trochę uszkodzone lub zniszczone, zastąpić nowym. Super, że wszystko się ułożyło bez problemów i właściwie posuje idealnie bez większego dopasowywania.

52726999354_e8fd724540_k.jpg

Wstawiłem zakupioną używaną maskę oraz zderzak. Tu też wyglada, że jest dobrze, wszystko wstępnie pasuje. Auto oczekuje na błotniki zamówione z ASO BMW i powoli myśli o lakierowaniu. Zacząłem więc szukać zakładu któremu będę musiał zaufać i oddać M3.

Ja miedzy czasie zakupiłem adapter MHD do kodowania i diagnozowania auta, przyda się także do innych BMW :-) 

52739249412_60140ec2a6_k.jpg

i zacząłem za pomocą iPhone konwersję z USA na EU. Wbrew pozorą nie jest to takie trudne, a dodatkowo można ustawić wiele innych funkcji i parametrów pojazdu. 

Ja użyłem aplikacji BimmeCode, którą polecam.

52740017904_318ae682b9_k.jpg

Między czasie także udało się znaleźć do kolekcji kolejne M3, właściwie będące kopią w skali tego samochodu. BMW w skali 1:18 od firmy Kyosho.

52740017884_a2480c84f5_h.jpg

Dzięki uprzejmości Pawła a.k.a. ASMO dostałem także sprężyny, to H&R dedykowany pod zawieszenia EDC. Nie wiem jak skończy się kwestia zawieszenia w przyszłości, na tą chwilę nie chce kasować samego EDC, więc kwestia gwintu i podobnych rozwiązań nie jest rozważana.

52726999374_638481f54a_h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2023 o 12:40, Robak97 napisał:

Miałem ją jechać oglądać jak była wystawiona ale finalnie mi sie nie chciało z tym bawic,chętnie poczytam i popatrzę ;)

Ogólnie mimo moich sporych obaw sama szkoda okazała się naprawdę błacha, tu zero wtopy. Całkowite koszt odbudowy tego auta przekroczyły moje wyobrażenia, mimo „lekkiej szkody”

myśle, ze jak już tu piszę szczerze historie auta, na końcu i o kosztach będzie z nadzieją, że tego forum nie znajdzie moja żona ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prace nad autem przebiegają pomyślnie, nie ma niemiłych niespodzianek i faktycznie naprawa zakończy się na wymianie uszkodzonych elementów na nowe, bez prac blacharskich. To już wiem i to mnie cieszy bardzo. Niestety coraz bliżej wyboru lakiernika, tego etapu boję się najbardziej, bo nie mam żadnej kontroli na etapie wykonania zlecenia, a wiem, że często lakierowanie kończy się rozczarowaniem i słowami jakoś to będzie...

Między czasie znalazłem całkiem nowe drzwi pasażera w kolor, moje oryginalne miały lekkie wgniecenie, więc wolałem wstawić nowe niż naprawiać i szpachlować te stare.

52765531337_703a08c448_h.jpg

Nowe drzwi okazały się super, co bardzo cieszy. Liczę więc, że jeden element mniej do ingerencji i naprawy...

Niestety znajomi stwierdzili, że jestem nie normalny i jak będę w ten sposób składał to auto, to koszt końcowy będzie jak nowego, a ja chciałem tylko by wyglądało jak nowe :-) 

Między czasie ASO dosłało nowe błotniki, które także bez większego pasowania bardzo dobrze się ułożyły na aucie:

52766494270_356339e775_h.jpg

Co oznacza, że auto idzie, a właściwie już samodzielnie jedzie do malowania.

Rozmawiałem z dwoma lakiernikami o możliwości pomalowania tego auta i moich oczekiwaniach, oboje powiedzieli, ze się nie podejmą. Szok! Jak to się nie podejmą, przecież w internecie każdy pisze, że pomaluje lepiej niż fabryka, a fabryczne malowanie jest kiepskie...może jakaś mina, która je nie widzę, a lakiernik już wie, że będzie lipa?

z drugiej strony w sumie spoko, wolę usłyszeć, Przepraszam, nie podejmę się, niż Przepraszam, nie wyszło...

Utwierdziło mnie to tylko w przekonaniu, że to będzie trudny temat.

Zapytałem tych, którzy odmówili kogo by polecili, oboje wskazali na firmę Kasz-Car z Częstochowy.

Zachęcony opiniami jak by nie było konkurencji oraz realizowanymi projektami, gdzie pokazuje Wam tylko kilka z nich

52766512065_0e9614ad1c_h.jpg

uznałem, że to może być to miejsce...

 

Wybrałem się więc już poskładanym samodzielnie, co daje mi sporo dumy i satysfakcji, samochodem do Kacpra, właściciela firmy na kolejne lakiernicze oględziny i kolejną próbę oddania aut w dobre ręce. Liczyłem, że się porozumiemy i to będzie właśnie to miejsce... 

Na miejscu szok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Chilli WonderBoy napisał:

Rozmawiałem z dwoma lakiernikami o możliwości pomalowania tego auta i moich oczekiwaniach, oboje powiedzieli, ze się nie podejmą

A z ciekawosci jakie miales te oczekiwania ze przerosło ich ? Czy moze zobaczyli ze klient bedzie z tych "czepialskich" i dokladnych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Jotek napisał:

A z ciekawosci jakie miales te oczekiwania ze przerosło ich ? Czy moze zobaczyli ze klient bedzie z tych "czepialskich" i dokladnych ?

Oczywiście, że tak. Auto to nie Golf IV aby zrobić na sztukę. Ja od razu zaznaczałem, że oczekuję drobiazgowo wykonania usługi i nie przyjmę jeśli bedą mankamenty, z drugiej strony także nie mam oczekiwań co do budżetu, ma być po prostu bez błędów i niedoróbek. Nie będę udawał, że jakość nie była dla mnie najważniejsza i tak sprawę uczciwie stawiałem podczas rozmowy. Uznałem, że uczciwie będzie wyartykułować swoje oczekiwania aby lakiernik mógł odpowiedni wycenić swoją pracę, by nie było nieporozumień już po wykonaniu usługi, zwłaszcza zbyt niskiej jakości.

Oczekiwania proste, auto ma być pomalowane nie gorzej niż przez BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas umówionej wizyty w celu oględzin samochodu Lakiernik na początku powiedział, że to trudny lakier :D nie byłem zdziwiony, jeszcze nie słyszałem od Lakiernika, by jakiś lakier był łatwy :P. Dalej było mniej zabawnie ale dosyć konkretnie. Mariusz powiedział, że podejmie się tego projektu ale musi to być zrobione tak jak on proponuje... Do pomalowania maska, zderzak, błotniki, to oczywiste...dalej porysowane progi, tylny zdarza no i tylna klapa na której leżały graty od auta w USA. Pozostają tylne błotniki, które też nie są wolne od drobnych skaz. No jak by nie patrzeć całe auto...by wyglądało to idealnie. Zmartwiłem się jego racjonalną oceną, nie taki miałem plan, nie po to kupowałem nowe drzwi w kolor...

Auto nie wyglądało tak źle przy zakupie

52607612437_aa67fff8a9_h.jpg

 

Obiektywnie jednak patrząc, miał rację. Można by próbować polerować i reanimować niektóre elementy, które wciąż nie były by idealne. Dodatkowym problemem okazała się ceną, której nie brałem pod uwagę, zwłaszcza za lakierowanie auta bez dachu, który jak to w M3 jest z karbonu. Omówił jak on widzi proces lakierowania, jakimi farbami pracuje, co będzie po koleji wykonywał, jeśli się porozumiemy. Stwierdził, że wie, że jestem trudnym klientem, jak większość jakich obsługuje, co dało cień nadzieji. Musiałem się poważnie zastanowić nad tą decyzją, zwłaszcza, w kosztorysie > 20K. Jeśli jednak malowania miało by odbyć się w pełnym procesie zgodnie z sztuka na wysokiej jakości materiałach, a finalnie wyjsć nie gorzej jak fabryka, jest to opcja wara przemyślenia.

Między czasie snułem plany na temat innych detali auta. Plan był by pozostawić go na fabrycznych felgach styling 359m, które leżą w garażu z 1M. Niespodziewanie w moje ręce wpadły felgi BBS LM w 19", mimo, iż tego nie planowałem, jako miłośnik BBS nie mogłem już ich oddać. 

52726999439_b5b50315e7_h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, qbak napisał:

Do ceny lakieru doliczył pewnie podatek za m3, bo jednak to dużo ile proponuje za tą prace

ro temu za lakierowanie całej e36 Cabrio zapłaciłem 20 k PLN, lakierowane było po za komora silnika praktycznie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Vitek_Słupsk napisał:

ro temu za lakierowanie całej e36 Cabrio zapłaciłem 20 k PLN, lakierowane było po za komora silnika praktycznie wszystko.

Czyli też malowanie bez dachu ;-) 

W sumie to trudno jednoznacznie ocenić czy dużo czy nie. Wiem, że sporo tańszych warsztatów, wiem, że są także droższe. Tak czy inaczej ten jest droższy niż zakładałem, co smuci...Dużo zależy od detali, choćby jakości i co za tym idzie ceny komponentów itd...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Ale czy za tą cenę idzie terminowość? Tzn nie czas oczekiwania " w kolejce" a to że jeśli mam termin na określony dzień i planowane prace np 2-3 tygodnie to tak rzeczywiście jest? 

Chilli WonderBoy czy po malowaniu będziesz foliowal auto? Bo jeśli i tak budżet będzie taki to czy nie warto założyć PPF? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Części właściwie skompletowane, dotarły też błotniki.

52843615678_d2601e15ce_k.jpg

Co pozwoliło poskładać samochód w całość. Cieszy fakt, ze 100% naprawy jak na tą chwilę wykonałem samodzielnie :-)

52843171761_ebb9004d45_k.jpg

Ogólnie kwestia lakierowania został dogadana. Wyszło na to, że faktycznie będziemy lakierować całość, z wycięciem szyb itd...Co do terminowości, umówiliśmy się z właściwym zapasem i praca miała potrwać ok 3 tygodnie. Mimo, iż pierwotnie została podjęta decyzja, że lakierujemy jak BMW w tym kolorze, z lekką morką zmieniłem zdanie. Jeśli możemy pomalować to na lustro, to czemu tego nie zrobić? 

52765530612_451b2fb86a_k.jpg

Nie mam wielu zdjęć z lakierowania, bo starałem się nie przeszkadzać, a jak już to nie pamiętałem o fotach...

52843538678_789dda6fbd_k.jpg

Dodatkowo musiałem wymienić przednią szybę, która została uszkodzona w transporcie. Tu decyzja padła o zakupie szyby z klimatem komfortowym, więc tej z filtrem ograniczającym wnikanie ciepła przez szybę. Charakteryzuje się ona takim mydlanym połyskiem, wpadając w błękitne i fioletowe odcienie. Myślę, że spoko będzie do tego koloru, a taką szybę można było skonfigurować OEM przy zakupie. 

Między czasie innego typu zakupy i detale, które wiem, że będą potrzebne do poskładania samochodu. Plan jest taki, aby wymienić wszystkie spinki, śrubki i mocowania, które zostały zdemontowane. Cała masa woreczków z plastikami itd...Szkoda, ze mam tylko pojedyncze zdjęcia.

52843562555_1c0de0d887_k.jpg

52843359419_364a4d0ed4_k.jpg

52843171756_c6839ded91_k.jpg

Kupiłem także opony pod felgi BBS LM, wybrałem Conti SportContact 7, które są mocno chwalone, sam jestem ich ciekaw.

52842566097_c865720d02_k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy przy takiej kwocie (dla mnie przesadzona)naprawdę wszystko jest tak zrobione ze nie można się do czegoś doczepić , i czy aby na pewno nic po jakimś czasie nie posiada, ja pracuję w fabryce także widziałem proces lakierowania Ori i także mam styczność z różnymi lakiernikami i ich metodami.

Kibicuje I czekam na więcej  

 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marak, auto jest pomalowane w mojej opinii wyśmienicie, trudno dopatrzeć się błędów. Choć poprawki były. Wnętrze maski i błotniki w miejscu łączenia pod maską były źle pomalowane i zbyt jasnym kolorem (jest ciemno szare). To poprawiono. Reszta wygląda bardzo dobrze. Dobre jest też to, że zakład znany jest z opieki po samej usłudze, gdyby coś się pojawiło, na pewno będzie poprawione, oby tak nie było...Cena jak się okazało jest tez trochę wynikową droższych materiałów (Novol NfCC i bezbarwnych ceramicznych), ilością położonych warstw lakieru i pracy oraz renomy, niestety tak ceni się ten zakład, a klientów ma sporo. Miejmy nadzieje, że lakier utrzyma efekt WOW jaki posiada obecnie...

52858330133_0c411aef08_k.jpg

52858059904_cf65ec3d68_k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...