Czuczu Napisano 8 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 Witam wszystkich. Mam na imię Bartek. Długo się zbierałem z założeniem tematu, ale chyba to jest już dobry moment żeby auto po kilku latach nieobecności wróciło na forum. E60 kupiłem już jakiś czas temu od Kamila z tego forum. Generalnie z autem miało się nic nie zmieniać ale nie wytrzymałem i parę zmian zostało wprowadzonych. Więcej modyfikacji w niedalekiej przyszłości. Myślę że zmiany pójdą na plus ale liczę także na wasze opinie i komentarze oraz pomoc w niektórych kwestiach związanych z modyfikacją auta. Wszystko co do tej pory zostało zrobione przy aucie postaram się dokładnie opisać i na bieżąco będę uzupełniał galerie. Na ten moment auto stoi na 19 calowych styling 166 z oponami zimowymi. Po zakupie zaszło parę zmian takich jak: - zamontowanie czarnej podsufitki - pełna regeneracja reflektorów tj. nowe klosze Hella wraz z brewkami, wymiana okablowania w środku lamp, regeneracja odbłyśników, zmiana żarników na Osram 7000k, komplet nowych uszczelek, zmiana podświetlenia ringów na białe ( wiem, nie każdemu się to pewnie spodoba, ale zawsze można wrocić do oryginału. Wg mnie na białych ringach auto poprostu wygląda dużo młodziej) - wymiana uszczelniaczy zaworowych i usuniecie wszelkich wycieków z silnika. Silnik wyjechał z budy i wszystko co wymagało wymiany zostało wymienione i naprawione. Oczywiście przy tym zabiegu grzechem było by nie zrobić rurki cieczy, która także została wymieniona. Przy okazji zmieniony olej w skrzyni oraz wiele innych małych drobiazgów które trzeba było wymienić lub zostały wymienione zapobiegawczo. Całość wykonana przez BLUE SERVICE Damian Mazurek. Naprawdę jestem bardzo zadowolony z pracy jaką wykonał Damian. - następnym krokiem był wydech. I tu z pomocą udałem się do firmy Vintage Weld. Jestem bardzo zadowolony z efektu pracy Łukasza. Wydech brzmi naprawdę tak jak chciałem. Wcześniej był bardzo głośny co skutkowało wieloma ostrzeżeniami przy spotkaniu ze stróżami prawa. Nic dziwnego ponieważ środkowy i końcowy tłumik został usunięty. Wydech nie miał także żadnego połączenia obydwu stron takiego jak h-pipe czy x-pipe. Po spotkaniu i rozmowie z Łukaszem z Vintage Weld postanowiliśmy że dołożony zostanie h-pipe za pierwszymi rezonatorami, środkowy tłumik wróci na miejsce ( tu akurat udało mi się zakupić z wersji od 545i) oraz na koniec zostaną wstawione dwa małe customowe tłumiki wykonane przez Łukasza. Końcówki zostawiłem bo w sumie podoba mi się ich kształt. Całość wyszła naprawdę bardzo dobrze. Jak tylko nagram film wrzucę link do tematu jak to teraz brzmi. - następną zmianą była wymiana zawieszenia na BC Racing z którego także jestem bardzo zadowolony. Wreszcie mogłem ustawić auto tak jak przystało. Niestety nie mam zdjęć jak to wygląda na WORK-ach (usunąłem przez przypadek). Wiem, narazie jest koza, ale musiałem tak ustawić bo miałem trasę do Belgii z bagażnikiem załadowanym do pełna. Na wiosnę wpadną z powrotem WORKi i wtedy zacznie się zabawa ze spasowaniem tego jak należy. - postanowiłem zmienić także hamulce i tu zarówno na przód jak i tył wpadły tarcze ATE, oraz ceramiczne klocki tego samego producenta. - lewarek zmiany biegów także został zmieniony z wersji angielskiej na europejską. - kilka dni temu zmiana softu w skrzyni na XHP stage 3. Auto jeździ o wiele lepiej, a skrzynia pracuje bardziej dynamicznie niż na oryginalnym sofcie. - na okres zimowy auto dostało wosk syntetyczny od JK Studio w Lublinie oraz zabezpieczenie reflektorów folią ppf. W planach mam także wymianę przedniego zderzaka ( teraz jest jakaś podróba imitująca M5) na oryginalny zderzak od M5. Co za tym idzie będę musiał także zmienić błotniki no i oczywiście lusterka. Wiem, wiem, że to nie jest M5 ale po zrobieniu wydechu nie chcę już zmieniać tyłu z powrotem na M-pakiet. Tak, na SYNDYKACIE będzie kolejne fake M5 ale postaram się to zrobić naprawdę zgodnie z wytycznymi i zasadami tego forum. Jak uda mi się skompletować graty związane z karoserią i wszystko zostanie polakierowane i poskładane napewno zostanie wykonana korekta lakieru i na całość pójdzie ceramika lub ppf. Najpierw chciałem ogarnąć auto od strony mechanicznej. Na ten moment wydaje mi się że jest już w zadowalającym stanie. Następnym krokiem będą zmiany związane z wyglądem. Tomajx6m, MAREK GERMAN, Lelek i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 8 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 nareszcie lublin, będzie można konwojem jechać na zloty Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleeek Napisano 8 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 Powodzonka! Miałem kiedyś E60, bardzo dobrze wspominam ten samochód, a słabość została! Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomajx6m Napisano 8 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 Powodzonka i czekam za więcej Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 10 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2022 Wczoraj udało mi się zakupić lusterka od M5 w kolorze. Dzisiaj zamontowane. Powoli do przodu . Espinoza, Lelek, Tomajx6m i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 23 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2022 Błotniki zakupione. Jeszcze tylko zderzak przód i główne elementy układanki będą w komplecie. W marcu lub kwietniu lakiernik i składanie. Cdn…. Lelek, Thepiekarz i Espinoza dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 27 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 fajnie ze wróciła na forum . Trafila w dobre ręce . U ciebie dostanie tą przysłowiową " wisienkę na torcie" i wjedzie na salony w 2023r . Czekamy na więcej... Idzik_e36, MAREK GERMAN i Czuczu dodali reakcje 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 27 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 Dzięki za miłe słowo. Będę starał się dorównać poziomem chociaż po części do innych projektów tego forum. Mam nadzieje ze będę mógł wybrac się do Chotowej lub na Molo w przyszłym roku. kamil i Tomajx6m dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 3 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Lutego Udało się trafić orgi zderzak w bardzo dobrym stanie razem z nadkolami. Małymi krokami do przodu. Tomajx6m, Lelek, Vitek_Słupsk i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 20 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Witam po małej przerwie. Nic narazie się nie działo w temacie ze względu na prace poza granicami polski. Termin u lakiernika niestety przepadł bo akurat nie było mnie w Polsce i nie miałem za bardzo możliwości dostarczenia mu auta także czekam na odzew i jak tylko trafi się jakaś luka auto od razu wjeżdża na poprawki lakiernicze oraz montaż przodu od M5. Ale nie byłbym sobą gdybym nie wykorzystał dzisiaj dobrej pogody i udało się wrzucić koła i trochę pokręcić zawiasem. Spasowanie narazie jest jakie jest. Myśle ze jak wpadną błotniki na przód od M to uda się jeszcze trochę lepiej to popasować. Gorzej z tyłem bo tu trzyma mnie i et i opona. Na ten moment jest 265/30 i 6mm dystansu. Pewnie dałoby się coś ugrać z węższą oponą ale wydaje mi się ze te i tak są już naprawdę na granicy do tego motoru. Dystans 8mm nie wchodzi w grę bo stracę centrowanie. Przymierzałem 12mm i niestety to jest już za dużo. Wiem ze można zebrać trochę z przylgni felgi, ale niechciałbym tego robić. Przypomnę ze et felgi tyl to 17 a szerokość 10.5 cala. Przód także et 17 i szerokość 9.5 cala. Na przodzie w tym momencie finalnie opona 225/35 oraz dystans 12mm. Jak macie jakieś pomysły jak spasować lepiej tył chętnie wysłucham. Na ten moment auto wyglada tak jak na zdjęciach. DzikuCMS, MAREK GERMAN, karole46 i 3 innych dodali reakcje 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 20 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Rolowane masz z tylu błotniki? Sam próbowałem u siebie w e60 zagiac trochę rant ale nie chciał się "poddac" Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 20 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Wsadzaj regulowane wahacze od e39- ja tak wsadziłem do siebie , na próbę koła i elegancko - zrobisz negatyw będzie cacy ( na zdjęciu widać o które chodzi) Piona Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 20 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 4 godziny temu, dyziux666x napisał: Rolowane masz z tylu błotniki? Sam próbowałem u siebie w e60 zagiac trochę rant ale nie chciał się "poddac" Tak, są zrolowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czuczu Napisano 20 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 3 godziny temu, orzel napisał: Wsadzaj regulowane wahacze od e39- ja tak wsadziłem do siebie , na próbę koła i elegancko - zrobisz negatyw będzie cacy ( na zdjęciu widać o które chodzi) Piona W sumie o tym nie pomyślałem. Wszystko pasuje bez żadnej rzeźby? Dzięki za podpowiedz. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 20 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Godzinę temu, Czuczu napisał: W sumie o tym nie pomyślałem. Wszystko pasuje bez żadnej rzeźby? Dzięki za podpowiedz. Pozdro Bez problemu, odkręcasz oryginał, wkładasz ten i tyle. Piona Czuczu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.