Skocz do zawartości

[e36] Cabrio Titansilber 328i Individual by ogo2103


ogo2103

Rekomendowane odpowiedzi

Małe rzeczy, a cieszą - dekielki acs z grawerowanym napisem, gaśnica BMW pod siedzenie. 

Udało się również przywozić blask śrubą od RH, a już wydadawalo się że będą potrzebne nowe - odpowiednia chemia, polerka i jak nowe (prace trwają). 

20230420_203746.jpg

20230420_203721.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ogo2103 napisał:

Małe rzeczy, a cieszą - dekielki acs z grawerowanym napisem, gaśnica BMW pod siedzenie. 

Udało się również przywozić blask śrubą od RH, a już wydadawalo się że będą potrzebne nowe - odpowiednia chemia, polerka i jak nowe (prace trwają). 

20230420_203746.jpg

20230420_203721.jpg

Skąd dorwałeś dekielki ? U mnie jeden kuleje strasznie i musiałbym się doposażyć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam do znawców odnośnie doboru opon do felg. Zacznę już poszukiwania bo jak tylko felgi będą gotowe to chcę od razu spasować na samochodzie. 

Felgi są 18 cali - przód 9j, tyl 9,5j. 

Z tego co czytałem to na 9j opona 205x40 lub 205x35. Nie mam bladego pojęcia jak to wszystko dobrać i będę wdzięczny za podpowiedź jak to zrobić aby optycznie dobrze wyglądało no i dało się spokojnie poruszać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ogo2103 napisał:

Pytanie mam do znawców odnośnie doboru opon do felg. Zacznę już poszukiwania bo jak tylko felgi będą gotowe to chcę od razu spasować na samochodzie. 

Felgi są 18 cali - przód 9j, tyl 9,5j. 

Z tego co czytałem to na 9j opona 205x40 lub 205x35. Nie mam bladego pojęcia jak to wszystko dobrać i będę wdzięczny za podpowiedź jak to zrobić aby optycznie dobrze wyglądało no i dało się spokojnie poruszać. 

Podrzucam Ci fotkę na poprzednim setupie co prawda 8,5 przód ale tył 9,5. Opony 195/40 i 205/40 na 9,5j. Kąt tylko na mimośrodzie i się ładnie chowało. 

1672919426956.jpg

1661841271284.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2023 o 10:19, JACHU napisał:

Podrzucam Ci fotkę na poprzednim setupie co prawda 8,5 przód ale tył 9,5. Opony 195/40 i 205/40 na 9,5j. Kąt tylko na mimośrodzie i się ładnie chowało. 

1672919426956.jpg

1661841271284.jpg

17 a 18 cali to inna para kaloszy. Wg mnie profil 40 w 18 calach na e36 to będzie kartofel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, DzikuCMS napisał:

Tak jak pisze flips, profil 40 przy 18" będzie za wysoka opona, ja bym dał 205/35 i 215/35 żeby był naciąg taki sam

 

8 godzin temu, Filipss napisał:

17 a 18 cali to inna para kaloszy. Wg mnie profil 40 w 18 calach na e36 to będzie kartofel. 

Tak też mi się wydawało, że w 18 należy zmniejszyć profil do 35. 

Pytanie czy opona 205 na 9j i 215 na 9.5j będzie OK, czy może jeszcze jakieś inne warianty wchodzą w grę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2023 o 09:10, ogo2103 napisał:

 

Tak też mi się wydawało, że w 18 należy zmniejszyć profil do 35. 

Pytanie czy opona 205 na 9j i 215 na 9.5j będzie OK, czy może jeszcze jakieś inne warianty wchodzą w grę? 

Możesz dać 215/35 przód i 225/35 tył, będzie mniejszy naciąg trochę ale dalej będzie się dało to jakoś spasować. 
Obczaj stronkę tyrestretch.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, patryk_sdze36 napisał:

Ja na swoje 18 8.5 i 10j będę kładł 215/35 i 225/35. Myślę że to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie

Rozwiązanie słabe fchooy a wspomnisz moje słowa jak zobaczysz różnice w naciągu przód a tył, z tyłu będzie fajny z przodu prawie wcale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Filipss napisał:

Możesz dać 215/35 przód i 225/35 tył, będzie mniejszy naciąg trochę ale dalej będzie się dało to jakoś spasować. 
Obczaj stronkę tyrestretch.com

Dzięki. 

Przejrzałem też stronkę i zastanawiam się nad dwoma wariantami.

1. 215/35 przód i 225/35 tył 

2. 205/40 przód i 215/40 tył

Naciąg w obu konfiguracjach wydaje się podobny - co o tym myślicie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poszalejesz z tymi szerokościami za bardzo , bo jest ograniczona rozmiarowka w tym przedziale w 18.  Jezeli potrzebujesz naciagi żeby zmieścić się w blotniki to jedyny set:

205 35 18

215 35 18

Jezeli nie to jeszcze mniejszy naciag

215 35 18

225 35 18

Nic więcej nie wymyślisz sensownego. 

Jakby co zbywały jakieś elementy typu ranty , bębny od tych dawców to chętnie przyjmę.  Daj znać proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, DzikuCMS napisał:

Rozwiązanie słabe fchooy a wspomnisz moje słowa jak zobaczysz różnice w naciągu przód a tył, z tyłu będzie fajny z przodu prawie wcale

Sorry za offtop. Mam swój temat ale tutaj bardziej się udzielają o tych oponach;p to co proponujecie na 18 cali 8.5j et13 i 10j et 25?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, patryk_sdze36 napisał:

Sorry za offtop. Mam swój temat ale tutaj bardziej się udzielają o tych oponach;p to co proponujecie na 18 cali 8.5j et13 i 10j et 25?

Jak chcesz naciąg podobny mniej więcej to na przód max szerokość 205 i na tył 225-235 i tyle 

Sory za offtop 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kamil napisał:

Nie poszalejesz z tymi szerokościami za bardzo , bo jest ograniczona rozmiarowka w tym przedziale w 18.  Jezeli potrzebujesz naciagi żeby zmieścić się w blotniki to jedyny set:

205 35 18

215 35 18

Jezeli nie to jeszcze mniejszy naciag

215 35 18

225 35 18

Nic więcej nie wymyślisz sensownego. 

Jakby co zbywały jakieś elementy typu ranty , bębny od tych dawców to chętnie przyjmę.  Daj znać proszę

Dzięki. Z przodu będą Cambery 3d, a z tyłu regulowane wahacze więc z upchnieciem w nadkolach raczej nie będzie problemu. 

Nie chce dużego naciągu robić bo felga nie jest jakaś mega szeroka. Zależy mi na dobrym wizualnym efekcie i bezpiecznej jeździe. 

Czy profil 40 w ogóle nie wchodzi w grę? 

W takim razie skłaniam się ku 215/35 i 225/35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam ze mało opłacalny był zakup rh na baze pod custom, bo zapewne itak ranty przynajmniej dwa do zmiany. A nowe graty na komplet w uk z rozmiarami takie jak potrzebujesz to koszt około 7-9tys a nowe to nowe :) chyba ze rh były za przysłowiowe grosze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Goust napisał:

Uważam ze mało opłacalny był zakup rh na baze pod custom, bo zapewne itak ranty przynajmniej dwa do zmiany. A nowe graty na komplet w uk z rozmiarami takie jak potrzebujesz to koszt około 7-9tys a nowe to nowe :) chyba ze rh były za przysłowiowe grosze 

Za grosze to dzisiaj raczej nic nie kupisz :)

RH znalazłem z dokładnie takimi rantami jakie chciałem, a największy koszt to i tak rotory. Poza tym, całość jest odnowiona, malowana proszkowo i polerowana więc różnicy między nowymi częściami zbytniej nie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...