V-MAX Napisano 2 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Sierpnia Witam wszystkich Forum obserwowałem od jakiegoś czasu lecz wahałem się czy zakładać temat na forum gdzie są same grube projekt ... a mój się jeszcze buduję ale myślę że fajnie będzie się tutaj dzielić z wami cała budową " projektu " auto tak naprawdę od 2009 roku roku w rękach mojego ojca aż po dziś dzień tylko ze już w moich rękach , już od jakiegoś czasu zaczynałem coś przy niej robić i poprawiać żeby prezentowała się jak najlepiej. Rozkodowany Vin VIN: WBADD11000BN43022 Kod typu: DD11 Model: 520I (EUR) Seria E-F-R: E39 Seria: 5 Typ: LIM Kierownica: LL Drzwi: 4 Silnik: M52 Przesunięcie: 2.00 Moc: 110 (149 KM) Drive: HECK Skrzynia biegów: MECH Kod farb: 343 - CANYONROT METALLIC Kod tapicerki: D3AT - STOFF FLOCK STRE Prod.date: 1997-07-25 S260 Boczna poduszka powietrzna kierowcy / pasażera S401 Dach przesuwno-uchylny z napędem elektrycznym S428 Trójkąt ostrzegawczy i zestaw pierwszej pomocy Pakunek do napojów S441 S510 Reflektor pionowy S534 Automatyczna klimatyzacja S548 Prędkość kilometra L801 Wersja krajowa Niemcy / Austria S863 Lista sprzedawców Europa S879 Instrukcja obsługi Niemiecki I Tutaj mamy koniec vinu, biednie wiem ale postarałem się i trochę doposażyłem auto w takie bajery jak -Elektryczna kolumna kierownicza -Elektryczne fotele z pamięcią dla kierowcy jak i pasażera oczywiście podgrzewane ( komforty ) -Elektryczna tylna kanapa z e38 ( przełożone graty do kanapy z e39 ) - High obc wraz z licznikiem od is obecnie - Elektryczne tylne szyby - PDC ALARM ITP. nie będę się tutaj rozpisywał ale trochę tego dołożyłem żeby tak nie straszyła biedą Kilka starych fotek auta Zwykła seria , bardzo chciałem żeby blacharsko i lakierniczo stała na poziomie wzorowym wiem na całym aucie został zrobiony lakier i ekhem zaufałem nie temu blacharzowi co trzeba niestety ale o tym później. Auto do moich 18 urodziny czyli do 2019 roku zyskało jeszcze dokładkę przód i tył od alpiny Niestety cudowny blacharz zakonserwował mi auto bolem tak jak mu sie podobało nie usuwając rdzy ... odbierając auto no fajnie czarne wstawki w progach tez się wydawały okej ale niestety czas zweryfikował to ... więc tym razem postanowiłem zabrać się za to samemu więc zrzuciłem cały zawias tylny szlifowanie piaskowanie podkładowanie i tym razem do porządnego blacharza. I od razu pogoniłem zderzaki i wlatują m pakietowe Auto w miedzy czasie gdy stało u blacharza zyskało zregenerowane lampy w czarnym połysku na bi xenonie ,szybka przymiarka po powrocie od blacharza Obecne plany na auto - Dokończyć konserwację podwozia całość pójdzie w kolor auta i każde elementy zawieszenia i nie tylko będą polakierowane - Dopiąć na ostatni guzik pewne niedociągnięcia w środku - Polakierować zderzaki i progi - Gwint - Skręcić koło poniżej i porobić spasy - Swap silnika na v8 b44 chyba że się uda znaleźć b46. - Polerka i ceramika Myślę że na tyle , proszę o wyrozumiałość w tym poście bo podchodzę do jego pisania 3 raz i nie chce zbytnio przynudzać ale chce przedstawić jakąś tam historię auta. kaawoo, CrAsH, agressor i 9 innych dodali reakcje 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomajx6m Napisano 4 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia Powodzenia.Kolor e39 sztos V-MAX i agressor dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleeek Napisano 5 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Zapowiada się ciekawie! Jeżeli mogę dodać 3grosze od siebie to E39 bardziej mnie robi w dokładce alpiny niż mpakiet Ale to gusta i guściki powodzonka kumor07 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
V-MAX Napisano 5 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Alpina rządzi się swoimi prawami trochę żałuję że pogoniłem ale ciężko co kolwiek znaleźć do Alpiny jeśli chodzi o spoiler dekory do środka czy co kolwiek z rarytasów sentyment do "Alpiny" pozostał. Jestem ciekaw jak będzie wyglądała finalnie. PaatrykŁMŻ dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumor07 Napisano 5 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Dlatego właśnie ja się cieszę że udało mi się praktycznie wszystko dorwać z Alpiny , i najlepsze jest to że w cenach tzw promocyjnych V-MAX dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka Napisano 5 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Dużo pracy przed Tobą. Ale widać że kierunek masz dobry. Jaki rozmiar koła? Bo tej informacji się nie doszukałem. Powodzenia w dalszych pracach... V-MAX dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
V-MAX Napisano 6 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 5 godzin temu, Rybka napisał: Dużo pracy przed Tobą. Ale widać że kierunek masz dobry. Jaki rozmiar koła? Bo tej informacji się nie doszukałem. Powodzenia w dalszych pracach... Wiem że masa pracy przede mną powoli do przodu, felgi są 18 calach z przodu rant 2.75 a na tył szukam właśnie rantów albo 3.25 albo 3.75 ale wypadało by zmienić jeszcze bęben tyłu bo jest 7.25 z tego co pamiętam , a przód 5.75 myślę że będzie finalnie szerokość będą fajne, nie chce wycinać z budy rantów czy też rolować nadkoli chociaż może być to konieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.