Skocz do zawartości

E39 Czereśnia by V-MAX


V-MAX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forum obserwowałem od jakiegoś czasu lecz wahałem się czy zakładać temat na forum gdzie są same grube projekt ... a mój się jeszcze buduję ale myślę że fajnie będzie się tutaj dzielić z wami cała budową " projektu " auto tak naprawdę od 2009 roku roku w rękach mojego ojca aż po dziś dzień tylko ze już w moich rękach , już od jakiegoś czasu zaczynałem coś przy niej  robić i poprawiać żeby prezentowała się jak najlepiej.

Rozkodowany Vin
VIN: WBADD11000BN43022
Kod typu: DD11
Model: 520I (EUR)
Seria E-F-R: E39
Seria: 5
Typ: LIM
Kierownica: LL
Drzwi: 4
Silnik: M52
Przesunięcie: 2.00
Moc: 110 (149 KM)
Drive: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kod farb: 343 - CANYONROT METALLIC
Kod tapicerki: D3AT - STOFF FLOCK STRE
Prod.date: 1997-07-25

S260 Boczna poduszka powietrzna kierowcy / pasażera
S401 Dach przesuwno-uchylny z napędem elektrycznym
S428 Trójkąt ostrzegawczy i zestaw pierwszej pomocy
Pakunek do napojów S441
S510 Reflektor pionowy
S534 Automatyczna klimatyzacja
S548 Prędkość kilometra
L801 Wersja krajowa Niemcy / Austria
S863 Lista sprzedawców Europa
S879 Instrukcja obsługi Niemiecki
I Tutaj mamy koniec vinu, biednie wiem ale postarałem się i trochę doposażyłem auto w takie bajery jak 

-Elektryczna kolumna kierownicza 

-Elektryczne fotele z pamięcią dla kierowcy jak i pasażera oczywiście podgrzewane ( komforty )

-Elektryczna tylna kanapa z e38 ( przełożone graty do kanapy z e39 )

- High obc wraz z licznikiem od is obecnie 

- Elektryczne tylne szyby 

- PDC ALARM ITP.  nie będę się tutaj rozpisywał ale trochę tego dołożyłem żeby tak nie straszyła biedą 

Kilka starych fotek auta

7WxSDBr.jpg.5a0fba9a91949a48182ed59c2c84bc00.jpgshCu7XI.jpg.5c7670009d40b53cf29fc894cbf2e22a.jpgcJdIx0h.jpg.b8b6153349005400e4b791dc226bda84.jpgZwykła seria , bardzo chciałem żeby blacharsko i lakierniczo stała na poziomie wzorowym wiem na całym aucie został zrobiony lakier i ekhem  zaufałem nie temu blacharzowi co trzeba niestety ale o tym później.

NqT4Zwb.jpg.e74aadff54b71d93224de03738460f30.jpgU2YOB1D.jpg.b87c867708ec6b18671c0c1557804fdf.jpgJVVujNO.jpg.ac49db39f523caa6e0e3089b5e9f53d1.jpgD3bNdQn.jpg.e79f95733dbcee6f3b0c0979de37ebdf.jpg1133690518_koneser.jpg.55a903a953998661a633ce11bb2f6aa8.jpg1312757556_koneser8.jpg.ee77ba54c11041bf2d565baac82859bf.jpgAuto do moich 18 urodziny czyli do 2019 roku zyskało jeszcze dokładkę przód i tył od alpiny 5dt58WV.jpg.0e663e6d80a7b18d982d0ef239895e8a.jpg1659476720524.jpeg.d1d0729f8fba2ee9a5e57bf549cdcd10.jpeg1659476461489.jpg.619dfdcc820e7c0228741970c015f9e5.jpg1659476461467.jpg.a9515c29611fce96902334545f820397.jpg1659476461333.jpg.1d40b4c618fe631c4ff45cb2934e3a88.jpg1659476461377.jpg.2f4f7465ebe1b4e89002653999686d0e.jpg5NTBYWA.jpg.e1b59b379ab4512dafbd9ba2bfb2649f.jpg

Niestety  cudowny blacharz zakonserwował mi auto bolem tak jak mu sie podobało nie usuwając rdzy ... odbierając auto no fajnie czarne wstawki w progach tez się wydawały okej ale niestety czas zweryfikował to ... więc tym razem postanowiłem zabrać się za to samemu więc zrzuciłem cały zawias tylny szlifowanie piaskowanie podkładowanie i tym razem do porządnego blacharza. IMG_20220430_151103.jpg.a59973f6e9e9a9599291db32efbd5eac.jpgIMG_20220503_033850.jpg.75af3e5faad6ff5c3dbc5a08c79c26b8.jpgIMG_20220503_050812_399.jpg.e327bbea7f6e3bf8dd986e49964ecbbf.jpgIMG_20220503_041406.jpg.161e27ed3c25628f0eed795f6b960c01.jpgIMG_20220503_033903.jpg.fcba26464f9fabfeadecafb3f7f5ff55.jpgIMG_20220503_041348.jpg.d4dfbb35069d172cd460c091ee853c9b.jpg

I od razu pogoniłem zderzaki i wlatują m pakietowe 

1659477343164.jpeg.83ce7e95db8dba0f6a3fe71f975ddd0b.jpeg1659477480021.jpg.51d5c42996faceb01eb2e764ab7dd88a.jpg

Auto w miedzy czasie gdy stało u blacharza zyskało zregenerowane lampy w czarnym połysku na bi xenonie ,szybka przymiarka po powrocie od blacharzareceived_758799002229980.jpeg.a82e6389fee22449e44fc9bfcb8270a5.jpegreceived_651184846378655.jpeg.b6bc2ac02549dfd5da27e5de834d1a8e.jpeg

Obecne plany na auto 

- Dokończyć konserwację podwozia całość pójdzie w kolor auta i  każde elementy zawieszenia i nie tylko będą polakierowane 

-  Dopiąć na ostatni guzik pewne niedociągnięcia w środku 

-  Polakierować zderzaki i progi 

- Gwint 

- Skręcić koło poniżej i porobić spasy :D 

- Swap silnika  na v8 b44 chyba że się uda znaleźć b46.

- Polerka i ceramika 

283708644_585399016363392_6048128402472359253_n.jpg.3e25631e44bb6a7a945dc08dae77ee7f.jpg

Myślę że na tyle , proszę o wyrozumiałość w tym poście bo podchodzę do jego pisania 3 raz i nie chce zbytnio przynudzać ale chce przedstawić jakąś tam historię auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alpina rządzi się swoimi prawami trochę  żałuję że pogoniłem ale  ciężko co kolwiek znaleźć do Alpiny jeśli chodzi o spoiler dekory do środka czy co kolwiek z rarytasów sentyment do "Alpiny" pozostał. Jestem ciekaw jak będzie wyglądała finalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Rybka napisał:

Dużo pracy przed Tobą. Ale widać że kierunek masz dobry. Jaki rozmiar koła? Bo tej informacji się nie doszukałem. 

Powodzenia w dalszych pracach...

Wiem że masa pracy przede mną powoli do przodu, felgi są 18 calach z przodu rant 2.75 a na tył szukam właśnie rantów albo 3.25 albo 3.75 ale wypadało by zmienić jeszcze bęben  tyłu bo jest 7.25 z tego co pamiętam , a przód 5.75  myślę że będzie finalnie szerokość będą fajne, nie chce wycinać z budy rantów czy też rolować nadkoli chociaż może być to konieczne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Kolejna mała aktualizacja udało się dorwać dekory które zawsze chodziły mi po głowie od dawna trafiły się 20 km od domu pojechałem i zabrałem za śmieszny  hajs oddam do pełnej renowacji bo posiadają kilka pęknięć i dwa małe uszczerbki  ktoś poleci kogoś godnego w temacie renowacji drewna ? 

307797056_1448380529007973_4379302094874170223_n.jpg.95d20d0f7bc3c7b0cc3ff5118af4e894.jpg307828590_1065936524098344_7093617371553116824_n.jpg.3dbbed2ee28f4325dc9d0d1f8763c602.jpg307538759_794870741930367_1671360182765210739_n.jpg.a7d4d12b558efd10205245923576a69e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, V-MAX napisał:

Kolejna mała aktualizacja udało się dorwać dekory które zawsze chodziły mi po głowie od dawna trafiły się 20 km od domu pojechałem i zabrałem za śmieszny  hajs oddam do pełnej renowacji bo posiadają kilka pęknięć i dwa małe uszczerbki  ktoś poleci kogoś godnego w temacie renowacji drewna ? 

307797056_1448380529007973_4379302094874170223_n.jpg.95d20d0f7bc3c7b0cc3ff5118af4e894.jpg307828590_1065936524098344_7093617371553116824_n.jpg.3dbbed2ee28f4325dc9d0d1f8763c602.jpg307538759_794870741930367_1671360182765210739_n.jpg.a7d4d12b558efd10205245923576a69e.jpg

Myślę, że MD Classic odnowi elegancko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NieWłaśnie do nich już napisałem  2700 zł za odnowienie  jest też firma auto wood która powiedziała w granicach 1700- 2000zł a jak gadałem z gościem i wysyłał mi swoje realizację to głowa mała podlinkuje tutaj jego profil na Instagramie i od razu jego realizację na e39 wyszło jak dla mnie miazga :https://www.instagram.com/p/CiM-mtXIXfI/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Witam po krótkiej przerwie, nic ciekawego się przez ostatni czas nie działo przynajmniej jak dla mnie. Felgi okazały się zbyt szerokie do budy ( przylgnia rotora zbyt duża ) ... więc zostały sprzedane , udało się kupić m audio lecz nie przetrwało transportu , udało się bez problemu zwrócić . W aucie po naprawie progów udało mi się zapodkładować progi od wewnątrz czyli wszystkie sprawy itp zostały zalane na nowo. Oczywiście na sam koniec gdy auto będzie już polakierowane pójdzie wosk na gorąco w profile zamknięte :). W miedzy czasie zamówiłem wszystkie potrzebne elementy które były potrzebne do przeszczepu podłogi z m5 tak żeby obyło się bez rzeźby bez lepienia jakiś dziurek itp , fura trafiła na przeszczep . Robota wykonana jak na moje bardzo dobrze.  Gdzieś tam siedząc na fb i nie tylko wpadła w moje ręce przewody hamulcowe sztywne jak i elastyczne w oplocie firmy hel ,gałka zhp podświetlana  w bardzo ładnym stanie , klamki podświetlane z e38 zew  i wew jak i drugi tunel w skórze tym razem z podłokietnikiem którego mi brakowało. jak i lusterko jajko z m5 wpadło w moje ręce. Po odebraniu auta z przeszczepu podłogi zastanawiałem się co zrobić z wydechem i już tutaj mam pomysł na pewno będzie przepustnica sterowana z oryginalnego panelu pod klimatronikiem , zamiast przycisku ( s edc ) będzie ikona wydechu , Sam panel jest nie jest przerobiony tylko spięty z specjalnym modułem :)  chyba o niczym nie zapomniałem jak mi się coś przypomnij do  dopiszę. 309917134_2312400535589005_9079535588954291571_n.jpg.b203f45c1f734fb7b8c6fb8ed8e7cc11.jpg311944065_491535209608842_359037890108841908_n.jpg.95c680877628e7645f4c4b225a905b22.jpg1675587755103.jpg.bcf824e1275984f444de0e3c91a7cb38.jpg1675587755017.jpg.a6543bf9fe0c7d58195654f957ba1753.jpg1675587755124.jpg.ce8fc484550f53c74dd6256b17b80bd6.jpg1675587754926.jpg.ef2e4fd91a7278cca40353a310ac2ed1.jpg1675587754911.jpg.57cf3129af6b23c35c94e1f13d1e9ab1.jpg1675587755079.jpg.9dca8105e155d5d66989e0f7837becdf.jpg1675587755059.jpg.827dda5285842862aff72639ac8bb3e1.jpg1675587754946.jpg.3584c1c7680e4598812da45e31121695.jpg1675589085858.jpeg.79c0a47f2a193d63abd7d46ce35b9633.jpeg1675589085817.jpeg.e36d875cc5ac0813ae0079039f600ed6.jpeg1675589085829.jpeg.2d28963f325a46776da8dd000ef25aae.jpeg1675587755041.jpg.7bd54acaa871e0053d6be48b349b552a.jpg1675589085741.jpeg.38648b1ee60e8925bdff49bbd3b0bd96.jpeg1675589085780.jpeg.b916433e88936b68090ba80d80593607.jpeg

 

 

 

 

1675589085756.jpeg

 

1675593186690.jpg

 

 

 

 

1675587755176.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, V-MAX napisał:

Witam po krótkiej przerwie, nic ciekawego się przez ostatni czas nie działo przynajmniej jak dla mnie. Felgi okazały się zbyt szerokie do budy ( przylgnia rotora zbyt duża ) ... więc zostały sprzedane , udało się kupić m audio lecz nie przetrwało transportu , udało się bez problemu zwrócić . W aucie po naprawie progów udało mi się zapodkładować progi od wewnątrz czyli wszystkie sprawy itp zostały zalane na nowo. Oczywiście na sam koniec gdy auto będzie już polakierowane pójdzie wosk na gorąco w profile zamknięte :). W miedzy czasie zamówiłem wszystkie potrzebne elementy które były potrzebne do przeszczepu podłogi z m5 tak żeby obyło się bez rzeźby bez lepienia jakiś dziurek itp , fura trafiła na przeszczep . Robota wykonana jak na moje bardzo dobrze.  Gdzieś tam siedząc na fb i nie tylko wpadła w moje ręce przewody hamulcowe sztywne jak i elastyczne w oplocie firmy hel ,gałka zhp podświetlana  w bardzo ładnym stanie , klamki podświetlane z e38 zew  i wew jak i drugi tunel w skórze tym razem z podłokietnikiem którego mi brakowało. jak i lusterko jajko z m5 wpadło w moje ręce. Po odebraniu auta z przeszczepu podłogi zastanawiałem się co zrobić z wydechem i już tutaj mam pomysł na pewno będzie przepustnica sterowana z oryginalnego panelu pod klimatronikiem , zamiast przycisku ( s edc ) będzie ikona wydechu , Sam panel jest nie jest przerobiony tylko spięty z specjalnym modułem :)  chyba o niczym nie zapomniałem jak mi się coś przypomnij do  dopiszę. 309917134_2312400535589005_9079535588954291571_n.jpg.b203f45c1f734fb7b8c6fb8ed8e7cc11.jpg311944065_491535209608842_359037890108841908_n.jpg.95c680877628e7645f4c4b225a905b22.jpg1675587755103.jpg.bcf824e1275984f444de0e3c91a7cb38.jpg1675587755017.jpg.a6543bf9fe0c7d58195654f957ba1753.jpg1675587755124.jpg.ce8fc484550f53c74dd6256b17b80bd6.jpg1675587754926.jpg.ef2e4fd91a7278cca40353a310ac2ed1.jpg1675587754911.jpg.57cf3129af6b23c35c94e1f13d1e9ab1.jpg1675587755079.jpg.9dca8105e155d5d66989e0f7837becdf.jpg1675587755059.jpg.827dda5285842862aff72639ac8bb3e1.jpg1675587754946.jpg.3584c1c7680e4598812da45e31121695.jpg1675589085858.jpeg.79c0a47f2a193d63abd7d46ce35b9633.jpeg1675589085817.jpeg.e36d875cc5ac0813ae0079039f600ed6.jpeg1675589085829.jpeg.2d28963f325a46776da8dd000ef25aae.jpeg1675587755041.jpg.7bd54acaa871e0053d6be48b349b552a.jpg1675589085741.jpeg.38648b1ee60e8925bdff49bbd3b0bd96.jpeg1675589085780.jpeg.b916433e88936b68090ba80d80593607.jpeg

 

 

 

 

1675589085756.jpeg

 

1675593186690.jpg

 

 

 

 

1675587755176.jpg

Ciekawy pomysł z wykorzystaniem przycisku sedc, chętnie zobaczę jak to wyjdzie u ciebie bo sam chętnie bym go do czegoś użył 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co zajmuje się bagażnikiem i podłogą w środku auta chce to wszystko dobrze doczyścić i uszykować pod wygłuszanie , jak zacznie robić się ciepło to wprowadzam auto na podnośnik i zaczynam znowu temat z konserwacją podłogi na tip top.  Co do m audio to tak jak pisałem nie przetrwało transportu w jednym z subów zrobiła się dziura i  prawa strona głośników nie grała dobrze, więc długo się nie zastanawiając zwróciłem całe audio  i dochodzę do wniosku że trzeba będzie pomyśleć nad zbudowaniem całego car audio od podstaw :) ale to dalekie plany teraz dla mnie najważniejszą sprawą jest dokończyć  konserwacje a nie rozgrzebywać milion rzeczy na raz , wszystko po kolei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Dzieje się, kolega taki zapracowany że nie ma czasu uzupełniać, napewno jedno z lepiej odrestaurowanych e39 na forum jeśli chodzi o karoserie i o doposażenie w OEM graty, zdjęcia może robi nie za starannie i estetycznie ale to świadczy o tym że nie ma czasu na pierdółki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Lelek napisał:

Dzieje się coś przy aucie, na chwilę obecną? :)

Czy coś się dzieje ? no coś tam się dzieje.  Aktualizując temat po kolei 

Podłoga  w środku auta   i z podłoga w bagażniku  zostały gruntowane wyczyszczone zerwane lakierniczo prawie do zera ( w przypadku tylnej podłogi zerwałem prawie do gołej blachy i ori podkładu żeby nie został nigdzie stary lakier, Szlifowanie skrobanie piaskowanie  itp  obecnie jest to tylko w podkładzie i w masie stp uszczelniającej na dniach chce zarzucić na to bazę tak jak miało to miejsce w oryginale. Progi również zostały wyprowadzone po blacharzu na tip top i są gotowe pod lakier. Udało się również skończyć panel w full opcji zrobić ikonke wydechu i sprawdzić moduł na jednej przepustnicy wszystko działa tak jak chcę a przycisk myślę że wygląda jak oem :) z rzeczy do środka to ogarnąłem bardzo dobrą firmę jeśli chodzi o druk 3d i udało się zmodzić tylną półkę pod przyciski  w tunel żeby było to z jednolitego plastiku a nie rzeźbione z panelu z e60 itp zrobili projekt wydrukowali i jest :) kilka usprawnień musieliśmy wprowadzić i wyszło spoko obecnie wygląda to tak ale chłopacy już ogarnęli nową technologie druku i produkt surowy jest bardzo gładki i wygląda naprawdę jak oem  krótko mówiąc zaraz będę miał kolejną zbliżoną do oem wyglądu ( lubię takie detale) , teraz ogarniają mi mocowanie światłowodu w klamkach zewnętrznych gdyż klamki z e38 nie pasują p&p , Swoją drogą polecam  jak by ktoś szukał firmy co ogarnia dobrze druki 3d  to D3CF Engineering okolice radomia

W  między czasie zrezygnowałem z lusterka z m5 bo stwierdziłem że pewnie nie uda mi się znaleźć lusterek w rozsądnej dla mnie cenie i sprzedałem koledze @CrAsHPOCZYM .... Udało się kupić zewnętrzne lusterka z m5 no kto by się spodziewał , nauczka na przyszłość nigdy więcej w nic nie wątpić :) ale przynajmniej kolega w miarę zadowolony 

następnym fantem jest dsp  i grube szyby  oczywiście nie obyło się bez fakapów w postaci takiej ze pojechałem 250 km po szyby i nie wpadł bym na to żeby na miejscu myć i usuwać kamień z szyb  żeby zobaczyć czy przypadkiem któraś szyba nie ma plam i trzeba było jechać po raz kolejny wymienić szybę :) ... ale finalnie mam bardzo ładny komplet szyb dokupiłem nowe uszczelki z aso dla malych szybek i na dniach chce wygłuszyć i zamknąć temat drzwi na gotowo i odhaczyć punkt drzwi. Mam nadzieję że niedługo znajdę więcej czasu i będę mógł spokojnie wyjąć silnik  wraz ze zawieszeniem i postawić kaste na podnośniku i lecieć dalej z tematem spodu blokowało mnie  kilka rzeczy miedzy innymi dokończenie kostki wokół podnośnika po montażu czy też ogarnięcie  auta każdego  z osobną a mam ich trochę żeby spokojnie mógł rozebrać sobie piątkę obecnie też jestem w trakcie remontu domu tak że czasu mam naprawdę mało a jak już zabrać się za spód to trzeba robić bez przerwy żeby nie zostawiać gołej blachy  na pastwę losu.  nie wiem pewnie o czymś za pomniałem nie mam głowy ostatnio jak mi się coś przypomnij to najwyżej wyedytuje post. Tymczasem zapraszam do zdjęć 363273958_190239650697586_5589866097735370267_n.jpg.aaf509c72c93e74881587ccb04a641c5.jpg350086621_731234032020129_4881136149747941625_n.jpg.1510ff7b37b53bd6213de184c116858e.jpg481054281_353850103_292110759868594_947522732444727851_n(1).jpg.675f9b42708b3f910d84ddf2f3e600a6.jpg355503718_622334966513878_4012979722181858120_n.jpg.4702e8813c40d23979e4360234baa58d.jpg293101162_367316965_3143195722654362_7970767962998457861_n(1).jpg.2f6d64b94040142b7aa8fe412df0770c.jpg361098718_1261260844759024_6788647686265477252_n.jpg.3430e0a94d48971e794d4ac92441c15e.jpg346162328_1441222323386449_8468108260343511031_n.jpg.4d415ca9eb93f4570425dcd9bb5aa733.jpg346151417_2192814954440088_6234729556306963844_n.jpg.437a17865fcfb1fffb4d59c0774ca355.jpg346180765_1714569778961085_467930768311956434_n.jpg.080aee82ede8e5b046f96bbd415fb52b.jpg343238207_250184080883730_1808714349821557662_n.jpg.9c8c523d98e8b9e423bffa9f2269b780.jpg366744439_1256928425024723_9016689681854978457_n.jpg.5cb6481790ac9ce1b3a143624ee18639.jpg369295278_802979237980258_7901637110865494903_n.jpg.d1efbde305bd03ed613a59dfe2553b6e.jpg345936141_1283743605878212_9028486931636525239_n.jpg.ca0872f80442799d2a53f3236d6d040d.jpg345874563_637411428238191_4402397261558724337_n.jpg.c8d479d1273e7e7d47f5f42b6a954599.jpg367519418_1433616960756541_6814236598136902466_n.jpg.acb18018b4af9d119fa5e6454131e6fc.jpg367772505_1013519673123164_6923584248278456749_n.jpg.3392fb39ee199ff7846c0e38f3b9ca44.jpg1320180270_362144908_173690338941490_2278520384923965444_n(1).jpg.92b088493490ea31036f01a577d89fb5.jpg361682340_608255884793987_2430523510640950753_n.jpg.6fb3a32b3f86c68b7655fc05389d328c.jpg357789510_671436951662748_1300531303333942222_n.jpg.f1236a01fd09138b895abe70104f9f02.jpg357763511_796891538497871_4379067806535308689_n.jpg.57e484c4e42560951fcd4440aee6b9d9.jpg357622789_1665345140645272_5968849296893119774_n.jpg.b4d6d94d41f124d098bd19f3f5637c01.jpg362998338_1381346722420411_4695495589077214471_n.jpg.d0ed0de816ce5035a41c3e500a37948e.jpg

 

jak już ktoś tu dotarł to tak spód  będzie bez wózków szlifowany piaskowany , na to nfcc na nfcc masa natryskowa stp i cobra w kolorze auta. Taki mam plan tak obiecuję że zrobię ... jak tylko znajdę więcej czasu . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, marcin607 napisał:

Pokaż Z3 :-)

z3 nie moje 

 

Godzinę temu, CrAsH napisał:

Dzieje się, kolega taki zapracowany że nie ma czasu uzupełniać, napewno jedno z lepiej odrestaurowanych e39 na forum jeśli chodzi o karoserie i o doposażenie w OEM graty, zdjęcia może robi nie za starannie i estetycznie ale to świadczy o tym że nie ma czasu na pierdółki. ;)

to fakt  nie mam czasu  zresztą sam doskonale wiesz jak u mnie to wygląda ale czy jedno z lepiej odrestaurowanych e39  hmm nadal jest to w trakcie robię co mogę i jak tylko potrafię , czas i opinie innych zweryfikują te słowa kiedyś 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...