Artur177711 Napisano 24 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia Cześć mam na imię Artur z marką BMW jestem związany od 6 lat pierwszym moim samochodem było BMW E36 coupe 318is później było E46 Coupe 2.8 i teraz trafiło się Cabrio M54B25 które kupiłem w sierpniu 2020 roku i po około pół roku stwierdziłem że chciałbym spróbować zrobić typowego Germana. Najlepiej go wam przedstawię listą z rozkodowanego VINU: Vehicle information VIN: WBABW310X0PF98550 Type code: BW31 Model: 325CI (EUR) E-F-R series: E46 CFL Series: 3 Type: CABRIO Steering: LL Doors: 2 Engine: M54 Displacement: 2.50 Power: 141 (192 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC Upholstery code: LMTH - EXCLUSIVLEDER FU Prod.date: 2005-04-27 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2CV BMW light alloy wheel, star spoke 170 P7RM Light technology package S8SP Control unit COP S9AA Outer skin protection S167 EU4 exhaust emissions standard S210 Dynamic stability control S249 Multifunction f steering wheel S251 Runflat indicator S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S313 Fold-in outside mirror S380 Hardtop-preparation S387 Wind deflector S388 Softtop, black S399 Softtop, electromech. all-autom. S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S473 Armrest front S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S661 Radio BMW Business (C43) S676 HiFi speaker system S723 Exclusive Edition S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German P972 Comfort package Niżej zamieszczam zdjęcia jak auto prezentowało się zaraz po kupnie M Pakiet dokładany (nadal brakuje nakładek progowych m pakietowych zewnętrznych lecz za niedługo będą montowane) chińskie felgi 19 cali i zawieszenie gwintowane nie wiem jakiej firmy. Pierwszą małą modyfikacja była wymiana felg na oryginalne s63 10j tył 9j przód opony jakie założyłem to 235/35 19 i 215/35 19 plus dystane przód 15mm tył 12mm żeby ładnie spasować koła z błotnikiem auto prezentowało się tak. Cabrio miało trochę zniszczone wnętrze więc trzeba było się tym jak najszybciej zająć oddałem je więc do studia detailingowego na regenerację skór plus 1 etapowa korekta lakieru i powłoka kwarcowa na lakier. Następnie zima tego roku wziąłem się za wyczyszczenie podwozia usunięcie ognisk korozji i zrobienie konserwacji. Do tego zdjąłem całe tylne zawieszenie razem z bakiem przewodami hamulcowymi i paliwowymi. Zawieszenie dostało komplet nowych tulei oraz pomalowałem wszystkie elementy. Przewody hamulcowe twarde wymienione na miedziane prosto od pompy ABSu plus nowe przewody miękkie i regeneracja zacisków hamulcowych tylnych. Po skończonej konserwacji poskladaniu podwozia wziąłem się za wydech, na pokład mojego BMW wleciały kolektory wydechowe plus katalizatory Schmiedmann i reszta wydechu została wyspawana z pomocą kolegi metodą TIG z nierdzewki 2x57mm i końcowy tłumik firmy proex dźwięk jak dla mnie mega na plus lecz trochę przesadzona średnica rur moim zdaniem i wydech będzie trzeba poprawić. Kolejnym krokiem było poszukiwanie felg 2tlg i wybór padł na RH ZW3 18 10.5j tył 9.5j przód. W najbliższych planach jest wymiana gwintu na coś lepszego albo Maxpeedingrods albo już coś lepszego czyli ISC zrobienie kątów z tyłu usunięcie paru miejsc na karoserii gdzie powoli zaczyna pojawiać się rdza i montaż układu dolotowego z b30 jak znajdę wałek ssący i strojenie. Auto obecnie prezentuje się tak. Oleeek, Thepiekarz, atos1987 i 5 innych dodali reakcje 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 24 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia Sorry że tak wszystko naraz dodane ale nie wiedziałem za bardzo jak mam to dodać żeby wyszło wszystko po kolei tak jak było pisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleeek Napisano 24 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia Też długo myślałem nad RH ZW3 ale nie byłem w stanie jeździć na 18 calach przy fajnym spasowaniu hah. Kibicuje w dalszych modyfikacjach! Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia U mnie jest narazie w porządku na tych kołach ale w sumie też jeszcze nie ma takich spasów fajnych chociaż przód w miarę siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia Fajne pierwsze mody. Wydech, zawieszenie, środek. Nie jestem fanem RH ZW3 ale i tak jest wiele lepiej niż na chińczykach. Średnicę rur wydechu zwiększyliście? Jeśli tak, to najlepiej robić na takiej samej średnicy jak ori bo dają najlepsze efekty przyrostu mocy. Działaj dalej, trzymam kciuki za dalsze postępy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia Ten RH w ogóle mi nie siedzi. Moim zdaniem lepiej to wszystko wyglądało na stylingu 63. W tym wypadku felga jednoczęściowa robiła większą robotę niż ta obecna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia No tak tu masz rację, ale po prostu zmierzyłem średnicę rury od katalizatorów schmiedmanna i było 57mm i mówię sobie dam to samo dalej ale teraz wiem że przesadziłem. Lecz nie czuje za bardzo spadków mocy i nawet mam wrażenie jakby trochę lepiej z dołu jechał będę musiał się i tak wybrać na hamownie zmierzyć moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 3 minuty temu, B-MM-W napisał: Ten RH w ogóle mi nie siedzi. Moim zdaniem lepiej to wszystko wyglądało na stylingu 63. W tym wypadku felga jednoczęściowa robiła większą robotę niż ta obecna. Pozdrawiam Ja chciałem coś skręcanego z rantem koniecznie zawsze mi się takie felgi podobały a narazie budżet mi pozwolił na RH, a ZW3 trafiłem w myślę że fajnej kasie i na miejscu od znajomego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia fajna baza do dalszej odbudowy. broń Cię jedynie przed maxpeeding rods. miałem i nikomu nie polece już lepiej TA tesko założyć (też miałem w innym aucie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleeek Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia U mnie siedzi MTS GOLD i póki co jestem z niego zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 54 minuty temu, Artur177711 napisał: Ja chciałem coś skręcanego z rantem koniecznie zawsze mi się takie felgi podobały a narazie budżet mi pozwolił na RH, a ZW3 trafiłem w myślę że fajnej kasie i na miejscu od znajomego. Rozumiem, każdy kieruję się tym co uważa za słuszne ja jedynie wyraziłem swoje zdanie. Najważniejsze, że Tobie się podoba, to Twój projekt i Tobie ma dawać radość i satysfakcję. Satysfakcja napewno jest bo widać efekty prac. Pozdrawiam Artur177711 i Dawiid dodali reakcje 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 1 godzinę temu, B-MM-W napisał: Rozumiem, każdy kieruję się tym co uważa za słuszne ja jedynie wyraziłem swoje zdanie. Najważniejsze, że Tobie się podoba, to Twój projekt i Tobie ma dawać radość i satysfakcję. Satysfakcja napewno jest bo widać efekty prac. Pozdrawiam Dokładnie, a takie komentarze najbardziej motywują do działania że ktoś widzi efekt Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia Tutaj filmiki jak to brzmi jak dla mnie na plus. Mierzone było decybelomierzem to wyszło 117db. Bartek.P dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goust Napisano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 7 godzin temu, Artur177711 napisał: Ja chciałem coś skręcanego z rantem koniecznie zawsze mi się takie felgi podobały a narazie budżet mi pozwolił na RH, a ZW3 trafiłem w myślę że fajnej kasie i na miejscu od znajomego. Zawsze na nastepny sezon mozna pociąć rh na customy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur177711 Napisano 26 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 10 godzin temu, Goust napisał: Zawsze na nastepny sezon mozna pociąć rh na customy Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.