Skocz do zawartości

BMW E36 Turbo by Wojda Garage


lukasz199722

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zakładam temat na prośbę kolegi 

BMW E36 w jednych rękach od 8 lat przez ten czas przeszło sporo zmian. W ostatnim czasie jest ich bardzo dużo więc stąd postanowie o założeniu tematu. Seryjnie m50b25 fabryczna szpera oraz m-pakiet. Samochód wyjechał w kolorze titansilber. Auto przeszło zmianę koloru na avusblau zostało doszczętnie rozebrane wyczyszczone i naprawione pod względem jakichkolwiek ubytków. Spód nałożone wszystkie nowe masy plus malowanie podwozia. 

Zawieszenie tył  piaskowanie i malowane proszkowo poliuretan na wózku i wahaczach amortyzatory Bilstein b8

Przód wahacze z m3 tuleje m3 wszystkie sworznie RTS 

Górne mocowania m3, amortyzatory Bilstein b8

Hamulce tarcze przód zimermanny sport z e46 330

klocki EBC red staf

Hamulce tył z 328 tarcze i klocki zimerman sport 

Zaciski po regeneracji i proszkowym malowaniu.

Silnik m50 2.8 turbo 

Blok 2.5 m50 

Wał 2.8 m52 

Tłoki m52 

Korba m50 

Głowicą m52 

Szpilki ARP wał i głowica 

Odprezone przekladka 

Docelowo skromne 400 koni 

Sprzęgło ftwl lekkie kolo docisk n54 i tarcza 240mm

Turbo replika gt35

Westgate 60mm fmic 

Kolektor dolotowy m50 

Wtryski Bosch 440cc 

Wysterowane docelowo na ms43 + det3

Środek vadery klimatronik obc18 radio cd business zegary M3 kierownica serducho.

Niedługo pojawi się więcej informacji więcej zdjęć. Cały czas się coś dzieje oczywiście po godzinach. Zdjęcia przedstawiają aktualny stan auta na dzień dzisiejszy. IMG_20220115_161929.jpg.750430b2a9b164e57bc9d5dcc5c7414a.jpgIMG_20220115_161923.jpg.fac50fc97171a8d33b40a4f19b2b165a.jpgIMG_20220115_161912.jpg.ef0ca751cf4269f5005f26fe39400c5e.jpgIMG_20220115_161905.jpg.598545527b6b7c5da2cea6636d973d19.jpgIMG_20220115_161859.jpg.fb02f4d6d10a5471e2ea4fcfce9eb1ee.jpgIMG_20220115_161940.jpg.3acf48fb3ea9cc0ecfd048bcf734d1a3.jpgIMG_20220115_161945.jpg.c3f8b73cfcb14096500643339a67242a.jpgIMG_20220115_161951.jpg.70b30bbea3e94e76555f841e361cc751.jpgIMG_20220115_162019.jpg.483f7ad468b64ade4249ca43e7e85907.jpgIMG_20220115_162024.jpg.870023371dd093e58bfb6419905fb20f.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, CrAsH napisał:

W zasadzie to zawsze mnie zastanawiało co te otwory maja faktycznie wnosić do konstrukcji, odprowadzanie wilgoci ? Czy jak 

Te otwory to porażka bo właśnie gniją przez to, że zbiera się w nich syf dlatego u mnie też zostały usunięte raz na zawsze 4  lat temu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A więc ostatnio została ulepiona wiązka pod motor. Udało się zrobić pierwsze odpalenie :-D 

Kolektor wylądował na swoim miejscu, doszły fanty w postaci wtrysków Bosch 440cc oraz flansza do kolektora.

Został zamówione kolejne części brakujące do układanki niebawem updated IMG-20220131-WA0001.jpg.91659ec7c2a0258b6021d1d18288df3f.jpgIMG-20220131-WA0004.jpg.b096c9a909569d95a96e3342a6ac3f3f.jpgIMG_20220207_133112.jpg.fe2b3218be4fa144e117943fb3bf9b51.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...