lesiek Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ale śliczna ja bym ją widział opuszczoną max 2-3cm i z jakims 3tlg typu ACS Typ I albo na "oklepanym" BBS RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 tak bbs rs wchodzi w gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krolik_Bugs Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 tak bbs rs wchodzi w gre Swietny wybor! Sadzac po mocy nie jest to czasami Evo II? Bylo ich tylko 500 sztuk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 tak bbs rs wchodzi w gre Swietny wybor! Sadzac po mocy nie jest to czasami Evo II? Bylo ich tylko 500 sztuk. Ludzie co wy tu wypisujecie jak RS... Jak już to tylko OZ MITO lub BBS Le Mans 17" względnie 18" rzecz jasna ACS 3tlg jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Sadzac po mocy nie jest to czasami Evo II? Bylo ich tylko 500 sztuk. Evo II wychodzilo w 1988 - w 89 wychodziło sport evo i miało 238 KM Sądząc po dacie produkcji i mocy (która katalogowo powinna być ok 215KM) ...masz jedną z pierwszych AK05 z 1914szt jakie wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 a co do felgi to się zgodzę z Jackiem. RS to RS ale tutaj bym widział coś bliższego sportu najlepiej BBS Le Mans, ewentualnie Mito lub Hartge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ale nie istnieje coś takiego jak EVO II Jest zwykłe 194KM M3 i późniejsze M3 215KM Potem jest EVO z całym tym pakietem stylistycznym w okrojonej ilości i z mocą 220 lub 230KM zależy czy kat czy nie I zapominacie że silnik S14 miał kilka wariantów. Od 2.0 i 192PS w IS'ie po 238KM z M3 Sport Evo które robiło setkę ~6.2s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekB Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Takie fakty podaje ksiazka BMW 3-series, a collector's guide. Skupia sie glownie na rynku UK. 1986 BMW M3, LHD only 2302cc, 200bhp@6750rpm / 176lb/ft tq @ 4750rpm. (Wersja z katalizatorem odpowiednio 195bhp i 170lb/ft). Evolution II 220bhp (215bhp w wersji Ravaglia). Evolution Sport (Evo III) 2467cc, +18bhp +10Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ale nie istnieje coś takiego jak EVO II Ale Evo II było produkowane tylko w 88 r i z ciekawostek miało pakiet aerodynamiczny z regulowanym przednim zderzakiem i tylną lotką na spoilerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krolik_Bugs Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ale nie istnieje coś takiego jak EVO II Owszem istnieje. Zwykle M3 mialo 195km z katem i 200 bez. Wystepowalo takze jako wersja Europameister, sygnowana przez Ravaglia (moc bez zmian), nazwa bylo jednak Europameister, nie Ravaglia. Evo II mialo koni 220. Sport Evo mialo ich 238. 215 koni mialo M3 Cecotto, z ktorych 25 sztuk bylo wersja Ravaglia. Edit: Paul byl szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Skąd macie te dane i info? Jeżeli to ma być Evo to musi mieć pokrywe silnika w pasy motorsport ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekB Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Wersja 200bhp EVO I powinan mieć wybite oznaczenie 'E' na głowicy w okolicy 4-cylindra (gdzieś pod przepustnicą). EVO II kolektor i pokrywa zaworów na biało z paskami motorsport. Dodatkowo przedni spojler inny, z wlotami na hamulce i dodatkowe skrzydło z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krolik_Bugs Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Nr. 18/88 Rallye Racing "Es lebe der Sport". Ja sugerowalem sie tylko moca 220km, po dokladnym obejrzeniu fotek nie jest to jednak EvoII. Skad te dane o 220km? PS. W artykule jest napisane ze BMW oferowalo kit za 5.700DM dla posiadaczy zwyklego M3, ktory podnosil moc do 220-230km. Moze to to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 to jest klasyk ktory ma cieszyc oko.od czasu do czasu mozna sobie pozapierdalac .jestem na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Z tym Kitem jak najbardziej możliwe bo i do samego Evo był kit usuwający katalizator i podnoszący moc z 220 do 230PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 w serwisie po numerach vin stwierdzono moc 162 kw czyli 220 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 E30 M3 ...nic dodac nic ująć Do tego samochodu pasuje tylko i wyłącznie bbs rs najlepiej w 17" bo przeciez to najbardziej klasyczne, "wyscigowe" kolo z tamtej epoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rifresz Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Jest pzrepiekna, jedyna opcja to LMY w17 calach ewentualnie 18. Jesli mzona zapytac toz aile auto zostalo wyrwane na gotowo w polsce ? Nedzie nowy lakier czy reanimacja ognisk korozji na starym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebek Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Do ścigania po prostej są hondy, bmw ma dawać przyjemność z jazdy innej niż na wprost! dobrze powiedziane co do gubienia mocy to wszystko zalezy jak ktos dbal o ten silnik i wydaje mi sie ze nie jest regula co to za motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ale nie istnieje coś takiego jak EVO II Owszem istnieje. Zwykle M3 mialo 195km z katem i 200 bez. Wystepowalo takze jako wersja Europameister, sygnowana przez Ravaglia (moc bez zmian), nazwa bylo jednak Europameister, nie Ravaglia. Evo II mialo koni 220. Sport Evo mialo ich 238. 215 koni mialo M3 Cecotto, z ktorych 25 sztuk bylo wersja Ravaglia. Edit: Paul byl szybszy. Trochę mieszasz - Cecotto, Ravaglia i Europameister to były 3 rópełnie różne wydania - nie ma tak że Ravagla to odmiana Cecotto - one były sygnowane nazwiskami kierowców DTM. ale fakty są zupełnie inne, bo nie oszukujmy się ale eMa po 150 tys przebiegu nadaje się do kapitalnego remontu silnika.... jak ma 160-170 KM to huk nawet ta słynna Siwego czarna eMa co ma obecnie Dominik wypluła ponoć zaledwie 160 pare koni... a miała być igła seria i co tylko, Mówisz o tej z Krotoszyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki e30 Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 o fuck zobaczylem i dalej nie moge pozbierac szczeki z podlogi autko moich marzen miec takie serii + dobre koło to szczyt moich motoryzacyjnych marzen... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enzo Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 jak to ktos kiedys powiedzial na BK: "Z BMW na wyscigach na 1/4 mili jest tak, jak isc z dziwka na ryby! Fajnie jest, ale nie po to ja masz!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krolik_Bugs Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Trochę mieszasz - Cecotto, Ravaglia i Europameister to były 3 rópełnie różne wydania - nie ma tak że Ravagla to odmiana Cecotto - one były sygnowane nazwiskami kierowców DTM. Jasne, wiem. Ale ja pisalem tylko o silnikach. I tutaj Europameister to zwykle 195/200 konne M3, a Cecotto i Ravaglia silnikowo to tez to samo (215 km). Nie wolno tylko mylic Europameister z tabliczka z podpisem Ravaglii (148 sztuk) i prawdziwego Ravaglii (tego z silnikiem jak Cecotto, 25 sztuk). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Krolik_Bugs, zgadza sie tak czy inaczej myślę ze temat pobije rekordy jak tylko zacznie sie odbudowa czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek Napisano 7 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Gratuluję auta! Uważam, że M3 jest marzeniem każdego posiadacza e30, który to swoje auto traktuje jako coś więcej niż tylko cztery koła służące do wożenia du**. To trzeba mieć zajoba na punkcie e30, żeby poczuć ten klimat. Nie ważne jak to jeździ, kogo wydyma kebaba 328 czy m52. Są różne gusta i każdemu podoba się co innego. Ja nie rozumiem ludzi, którzy podniecają się Hondami albo kupują tylko Renault bo od zawsze mieli Renault i innego nie chcą. To jest ich zdanie i trzeba je uszanować pomimo tego, że ma się całkiem inne. Nie sprzeczajcie się Panowie, bo to nie ma sensu, zaraz wyjdą z tego niepotrzebne zgrzyty. Z wielkim zainteresowaniem będę śledził ten temat i ciekaw jestem jak to wszystko od środka wygląda i jak kolega się za to będzie zabierał. Nie oszczędzaj aparatu, wrzucaj foty bo będzie co oglądać i chwalić się też masz czym. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi