Skocz do zawartości

[E30] m3 by felix


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

spokojnie panowie auto zostanie na pewno seryjne BEZ WIOCHY . na poczatku myslalem zeby zrobic z niej rasowego germana ale nie zostaje tak jak jest prawdopodobnie nawet felg nie zmienie , ale czas pokaże . jutro postaram sie wrzucic fotki z felerami jakie posiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczesne czasy?

Pierwsze białe blachy to początek 2000 roku więc jakby nie patrzeć już 9, a nawet 10lat w tył.

 

 

 

M3 E30 dla mnie jest jedynym M-Powerem z krwi i kości zaraz obok M1.

Zrobiony głownie dla homologacji do sportu :D

 

 

 

Zasłyszana ciekawostka - kiedyś M3 E30 swoje kosztowały:

od ~68'000DM za zwykłe 215konne M3 poprzez ~89'000DM za Sport Evo do ~350'000DM za A-Grupowego przecinaka bez prawa rejestracji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od rana zbieram szczenkę z podlogi jak ją zobaczylem na poznanskim forum :mrgreen:

 

Auto moich marzeń,nie ma auta na ktore bym zamienił e30 m3 jak by je posiadał :mrgreen:

Ale ja to bym sie nie potrafił opadnować i zaraz bym zrobił konkretna glebę,szerokie koła i s14 odstawił na półke :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze angliki są z kiera po lewej stronie, haha.

 

M'ka pierwsza klasa! A jeśli chodzi o osiągi, to jesli jest to zdrowe s14, to kebab b28 powinien zostać z tyłu :twisted:

 

Co do cen pod koniec lat 80'tych, to myślałem, że M3 były droższe. W 88 roku "zwykła" 750i kosztowała 110 000 DM, a 750i ALPINA 160 000DM :shock:

 

Życzę bezawaryjnej eksploatacji, bo radość z jazdy już kupiłeś :mrgreen:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden z samochodów moich marzeń, zaraz pod 850CSi. chciałbym takim czyms pojezdzic, ale nie mogl bym miec - zapłakałbym sie jakbym na rondzie zawinął o jakiś krawężnik ;)

 

ale gratuluje i uważam że masz jedno z najprawdziwszych aut w historii BMW, mimo że R4.

 

 

w aucie Kijafy dawno temu było S14, za gówniarza czytałem jego fotorelacje z odbudowy tego auta i wkladania S50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczesne czasy?

Pierwsze białe blachy to początek 2000 roku więc jakby nie patrzeć już 9, a nawet 10lat w tył.

 

Otóż to, widać że to końcówka pierwszego zasobu (Y+3 cyferki). To ile to mogło być? Rok po rozpoczęciu wydawania? To były czasy kiedy na E30 się mówiło "przejściówka" czy "brzydka buła" :mrgreen:

 

A odnośnie cen w tamtych czasach, kolega kupił teraz LC HDJ80, sprawdziliśmy ceny i wychodzi na to że wtedy ta Toyota była droższa i od M3 i od 735i. A dziś? Najdroższe jest M3, zaraz potem HDJ80 potem długo, długo nic i 735i ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajebiaszcza ! :o Nawet środek chyba zbytnio nie zniszczony... Czasem widuje identyczną, nawet tapicerka ta sama u mnie pod solarium :-D Ale nigdy nie mogę właściciela trafić.

 

I już przestańcie z tymi porównaniami do zwykłych kiebabów ! One to na gaz i lans pod remizą się nadają 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...