Idzik_e36 Napisano 18 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Października 2022 47 minut temu, dedi napisał: Masakra, miałem to samo przy S13 i jedyne co można to współczuć - magik od konserwacji się poczuwa do czegokolwiek? cały zabieg u niego obejmował rozebranie auta, piaskowanie, zabezpieczenie -konserwacja i składanie tego na nowych częściach powiedział ze może mi zwrócić tylko za konserwacje jeżeli uważam ze zrobil to źle, a samą konserwacje wycenił na 1500 (zostawiłem u niego 6990).... PaatrykŁMŻ i Oleeek dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel94 Napisano 18 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Października 2022 Powiem tak spaprana robota strasznie. Jeśli tak po roku wylazło to bylo na rdze zawalone wszystko i guzik zwalał zawias pewnie. U mnie podłoga w oryginalnej konserwacji wygląda sto razy lepiej . Ale w przyszłości idzie do zerwania cala I tak. A tobie pozostaje jedynie współczuć serii spapranej roboty, aby tylko się nie okazało ze taniej by było druga bazę ogarnąć... Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2022 11 godzin temu, Sopel94 napisał: Powiem tak spaprana robota strasznie. Jeśli tak po roku wylazło to bylo na rdze zawalone wszystko i guzik zwalał zawias pewnie. U mnie podłoga w oryginalnej konserwacji wygląda sto razy lepiej . Ale w przyszłości idzie do zerwania cala I tak. A tobie pozostaje jedynie współczuć serii spapranej roboty, aby tylko się nie okazało ze taniej by było druga bazę ogarnąć... zastanawiałem się nad drugą bazą, z tym że dążę do ideału i gdybym kupił drugi samochód i zrobił nowy lakier to i tak za jakiś czas będzie trzeba zrobic to samo z podłogą i wyjdzie na to samo tylko jeszcze licząc czas, pieniądze na jeżdżenie i szukanie, opłaty za kupno auta itp itd. Tutaj poniekąd wiem co trzeba zrobić i mam duży sentyment do auta, w końcu pierwszy samochód, kupiony od Kamila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2022 14 godzin temu, Idzik_e36 napisał: cały zabieg u niego obejmował rozebranie auta, piaskowanie, zabezpieczenie -konserwacja i składanie tego na nowych częściach powiedział ze może mi zwrócić tylko za konserwacje jeżeli uważam ze zrobil to źle, a samą konserwacje wycenił na 1500 (zostawiłem u niego 6990).... Ło panie, 7k za taką robotę? Mnie facet skasował połowę z tego i mam na dysku 400+ zdjęć z prac, więc wiem, że zostało to zrobione jak trzeba. Drogo tam macie w Lublinie Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2022 37 minut temu, dedi napisał: Ło panie, 7k za taką robotę? Mnie facet skasował połowę z tego i mam na dysku 400+ zdjęć z prac, więc wiem, że zostało to zrobione jak trzeba. Drogo tam macie w Lublinie No mam nadzieje, że ten gość co teraz się tym zajmie zrobi to porządnie, a przynajmniej tak wyglądają jego prace. Cenowo wyjdzie podobnie zapewne przez konieczność rzeźbienia po kimś, ale już wychodzę na rynek poza lublin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipss Napisano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2022 Miałem podobną historię po konserwacji w e46, podłoga piaskowana, na grubo epoksyd, mastyki i Cobra. Robione na Novol Classic więc wcale nie najniższa półka i po 2 jazdach w deszcz widać było gdzie coś się dzieje. Nie wiem czy taki tego urok, czy wina majstra. Ja osobiście drugi raz nie zdecyduję się na piaskowanie na zgrzewach i mocowaniach, później jest problem z prawidłowym zabezpieczeniem tego i mimo, że towar lany na grubo nie ma pewności szczelności konserwacji. Też wydałem kupę kasy, wszystko było składane na nówkę ale zemściło się bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2022 3 godziny temu, Filipss napisał: Miałem podobną historię po konserwacji w e46, podłoga piaskowana, na grubo epoksyd, mastyki i Cobra. Robione na Novol Classic więc wcale nie najniższa półka i po 2 jazdach w deszcz widać było gdzie coś się dzieje. Nie wiem czy taki tego urok, czy wina majstra. Ja osobiście drugi raz nie zdecyduję się na piaskowanie na zgrzewach i mocowaniach, później jest problem z prawidłowym zabezpieczeniem tego i mimo, że towar lany na grubo nie ma pewności szczelności konserwacji. Też wydałem kupę kasy, wszystko było składane na nówkę ale zemściło się bardzo szybko. zobaczymy co będzie po nowym blacharzu, ale jak patrzył na zdjęcia z prac, które wykonał poprzednik to twierdzi, że zostało to zrobione bardzo słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 26 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Października 2022 Słuchajcie decyzja zapadła. Koszty jakie związane są z robieniem tej budy i czas jaki to zajmie przekraczają moje chęci szczerze mówiąc. Auto zostało sprzedane. Ja szukam innej bazy aktualnie, jest cień szansy, że zdążę na czerwiec. Temat można zamknąć Sopel94, Espinoza i PaatrykŁMŻ dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi