Idzik_e36 Napisano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 21 minut temu, BartoszzG napisał: Ja też bym pozostał przy IS, oryginalny IS chyba będzie lepiej wartość trzymał niż swap R6. Zawias jak chcesz dopasować pod siebie to może warto rozważyć ISC/D2/BC z regulacją twardości? KW v2 też ma regulacje twardości dlatego nad nim się zastanawiam, ale otwarty jestem tez na inne propozycje. Ciekawi mnie tylko na ile uda się ustawić twardość, żeby normalnie jeździć. Teraz na TaT to na rondzie jak jadę za szybko to obciera mi tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 29 minut temu, BartoszzG napisał: Ja też bym pozostał przy IS, oryginalny IS chyba będzie lepiej wartość trzymał niż swap R6. Zawias jak chcesz dopasować pod siebie to może warto rozważyć ISC/D2/BC z regulacją twardości? a masz może jakieś konkretne modele ? Używasz któregoś z tych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosnowylas Napisano 31 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 Może pojadę po bandzie, ale skoro nie wiesz co z piecem to zamiast decydować się za szybko na konkretne zmiany możesz na próbę chociaż założyć plastikowe odboje do tyłu do ta techixa. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 3 godziny temu, sosnowylas napisał: Może pojadę po bandzie, ale skoro nie wiesz co z piecem to zamiast decydować się za szybko na konkretne zmiany możesz na próbę chociaż założyć plastikowe odboje do tyłu do ta techixa. właśnie się nad tym zastanawiam, żeby tak na chwile chociaż założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosnowylas Napisano 31 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 Podobno te wsuwane wypadają, ale na przymiarkę powinno dać radę, ewentualnie rozebrać amor i założyć pełne. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agressor Napisano 31 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 2 godziny temu, Idzik_e36 napisał: właśnie się nad tym zastanawiam, żeby tak na chwile chociaż założyć Miałem sprężyny ze śrubunkami KW, nie wiem który variant, a amortyzatory Koni z regulacją (ust. najtwardsze) i było super, tak akurat. Koło 10" et20 i tylko zrolowane nadkola i nie miałem żadnych kłopotów. Co do silnika to polecałbym zostawić IS, to bardzo udany motor i znacznie lżejszy niż R6. Nie wiem czy to ma dla Ciebie znaczenie, ale to właśnie IS był w STW ponieważ auto idealnie się prowadziło z R4. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blaniu Napisano 31 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 8 godzin temu, Idzik_e36 napisał: KW v2 też ma regulacje twardości dlatego nad nim się zastanawiam, ale otwarty jestem tez na inne propozycje. Ciekawi mnie tylko na ile uda się ustawić twardość, żeby normalnie jeździć. Teraz na TaT to na rondzie jak jadę za szybko to obciera mi tył Zamiast KW V2 bral bym ST XTA - obydwa te zawieszenia produkuje KW. Sprezyny sa identyczne, harakterystyka amortyzatorow XTA jest bardziej sportowa i obydwa maja regulacje twardosci ale ST XTA ma gorne talezyki na uniballu przez co dodatkowo mozna regulowac pochylenie kola. Dodatkowo jesli bylo by za miekko mozna wymienic sprerzyny na twardsze bez najmniejszego problemu. I jeszcze cos czy do 318IS czy 328 gwint jest dokladnie taki sam co w przypadku swapa nie bylo by problemem. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 Dzięki chłopaki za pomoc Odnośnie silnika, po dzisiejszych komentarzach i rozmowach, chyba się przekonałem, żeby Isa zostawić Odnośnie zawieszenia, na szczęście jeszcze chwilę mam zanim będę kupował, więc jest czas, żeby wszystko przemyśleć. agressor dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas640 Napisano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 A ja nie zgodzę się z przedmówcami odnośnie silnika. O ile ten silnik wsadzony do E30 na ITB robi mega przeciąg i pasuje klimatem tak w E36 kokmpletnie nie rozumiem dlaczego ten motor się znalazł w tej budzie. Nijak się ma do kultury pracy, jedwabistości i dźwięku R6. Nie zrozumcie mnie źle w STW to były mega specyficzne jednostki mające mało wspólnego z seryjnym IS, ale i cały samochód wspólnego z E36 też miał mało. Mówimy tu ekstremalnych przeróbkach na które nikt z nas by się nie zdecydował. Wyważenie z IS może faktycznie robić robotę na torze, ALE kto z was robi Germana na tor, a jeśli już czy byłby któryś z was w stanie odczuć różnice pomiędzy IS a np M52B28? Zauważcie że na Nurburgringu najwięcej jest jednak samochodów wyposażonych w R6 różnego pokroju i oznaczenia i robią mega dobre czasy. Idzik_e36, skwarciu i --=CZARNY=-- dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Oczywiście że nie ma co porównywać iSa do r6. Moim zdaniem nie była to jakaś zamulona konstrukcja w budzie e36 i dość fajnie to jeździło. To jest odwieczny temat posiadaczy e36 z iS pod maską, swapować czy zostawiać - temat rzeka. Ja sam nie wiem co bym zrobił mając oryginalnego iSa ale znając moje przywiązanie do Vinu to pewnie bym nie ruszał tego na rzecz r6 . Zanim kupiłem moje e46 to byłem baaardzo blisko kupna iSa w hellrocie konkretnie doinwestowanego i wtedy tylko dlatego go nie kupiłem ponieważ siedział tam właśnie iS gdzie nie przeszkadzały mi właściwości jezdne tej jednostki a właśnie walory akustyczne. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Ja miałem już tych gwintów sporo i uważam, że KW VII jest spoko ale cena jest przesadzona jak za nowy, zdecydowanie lepiej kupić BC Racing który po ustawieniu jest dużo wygodniejszy na co dzień i ma regulację od totalnego betonu po fajny wygodny SOFT. DzikuCMS, Idzik_e36, --=CZARNY=-- i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 1 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 4 godziny temu, lukas640 napisał: A ja nie zgodzę się z przedmówcami odnośnie silnika. O ile ten silnik wsadzony do E30 na ITB robi mega przeciąg i pasuje klimatem tak w E36 kokmpletnie nie rozumiem dlaczego ten motor się znalazł w tej budzie. Nijak się ma do kultury pracy, jedwabistości i dźwięku R6. Nie zrozumcie mnie źle w STW to były mega specyficzne jednostki mające mało wspólnego z seryjnym IS, ale i cały samochód wspólnego z E36 też miał mało. Mówimy tu ekstremalnych przeróbkach na które nikt z nas by się nie zdecydował. Wyważenie z IS może faktycznie robić robotę na torze, ALE kto z was robi Germana na tor, a jeśli już czy byłby któryś z was w stanie odczuć różnice pomiędzy IS a np M52B28? Zauważcie że na Nurburgringu najwięcej jest jednak samochodów wyposażonych w R6 różnego pokroju i oznaczenia i robią mega dobre czasy. 3 godziny temu, atos1987 napisał: Oczywiście że nie ma co porównywać iSa do r6. Moim zdaniem nie była to jakaś zamulona konstrukcja w budzie e36 i dość fajnie to jeździło. To jest odwieczny temat posiadaczy e36 z iS pod maską, swapować czy zostawiać - temat rzeka. Ja sam nie wiem co bym zrobił mając oryginalnego iSa ale znając moje przywiązanie do Vinu to pewnie bym nie ruszał tego na rzecz r6 . Zanim kupiłem moje e46 to byłem baaardzo blisko kupna iSa w hellrocie konkretnie doinwestowanego i wtedy tylko dlatego go nie kupiłem ponieważ siedział tam właśnie iS gdzie nie przeszkadzały mi właściwości jezdne tej jednostki a właśnie walory akustyczne. Pomysł na swap urodził się właśnie ze względu na akustykę silnika. Robiąc wydech w Isie martwi mnie, że będzie brzmiał jak pierwsza lepsza honda z basowym tłumikiem. Do tego bmw z dźwiękiem R6 jest dla mnie jakby to powiedzieć "kompletne". Odnośnie jazdy, to fajnie by było mieć coś co faktycznie da odczuć moc przy dodaniu gazu, bez czekania aż się wkręci na te 3500rpm +/-. Jest jeszcze teoria, że Is teraz może nie być czymś wow, ale za jakiś czas może być poszukiwany, tak jak w przypadku E30 Na chwilę obecną trochę mnie odciągnęło od swapa, ale to się pewnie będzie zmieniać X razy i jeszcze wyjdzie ogrom rzeczy, które będzie trzeba zrobić, co zapewne odłoży temat motoru w czasie. Plan jest taki, do czerwca ogarnąć zawias i lakiernika i wtedy chciałem się decydować, w którą stronę iść, żeby zacząć kompletować ewentualne graty do swapa. Szczerze mówiąc dylemat mocny, na chwilę obecną można powiedzieć ch*j co będzie i wybierać zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 2 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 3 godziny temu, KUJON napisał: Ja miałem już tych gwintów sporo i uważam, że KW VII jest spoko ale cena jest przesadzona jak za nowy, zdecydowanie lepiej kupić BC Racing który po ustawieniu jest dużo wygodniejszy na co dzień i ma regulację od totalnego betonu po fajny wygodny SOFT. Trochę czytałem, Kamil wspominał, właśnie o tym, że BC ma tak szeroki zakres regulacji. Czytając wszystkie wypowiedzi trochę mi się nasuwa, że w tej "klasie" gwintu, co nie wybiorę i tak zda egzamin. Tylko o którym modelu BC mówisz konkretnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 2 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 6 godzin temu, Idzik_e36 napisał: Trochę czytałem, Kamil wspominał, właśnie o tym, że BC ma tak szeroki zakres regulacji. Czytając wszystkie wypowiedzi trochę mi się nasuwa, że w tej "klasie" gwintu, co nie wybiorę i tak zda egzamin. Tylko o którym modelu BC mówisz konkretnie? Mówię o wersji BR z camber plates. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel94 Napisano 2 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 Osobiście bym wolał r6, ale jak juz swap to na 2.8 lub 3.0. ISA zawsze można zostawić jak i inne graty i ktoś ewentualnie może wrócić do oryginału. Nie widziałbym sensu swapa jedynie w przypadku auta totalnie w serii jako inwestycja lub jak w moim przypadku posiadania wersji motorsport intrnational class 2. Jeśli idziesz z modami w stronę germana to nie ma co sie zastanawiać nad r6. --=CZARNY=-- i Idzik_e36 dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 16 Maja 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Przerwanie ciszy w temacie pare osób już słyszało zapewne, zdecydowałem się jednak na swapa na m54b30 miałem robić zawias teraz, ale pieniądze takie same jak za silnik to zdecydowałem się najpierw kupić graty do swapa, bo trafił się fajny egzemplarz. Kupiłem już : silnik z e46 przebiegu ma 140k mil z automatu, kompresja pokazała po 13bar na każdym cylindrze skrzynie z 2,8 z e36 hamulce m3 zaraz zamknę temat sprzęgła i łap szukam jeszcze wiązki z e39 jakby ktoś miał to chętnie kupię i na chwilę obecną to tyle, bo na 7 czerwca mam lakiernika na robienie nadkoli i poprawienie malowania zderzaka (jak budżet pozwoli to więcej elementów zostanie poprawionych) W trakcie szukania silnika byłem już tak zmęczony zawieszeniem TaTechnix, które przez aktualny brak rolki na nadkolach przy wysoko podniesionym aucie mocno przycierało, że założyłem jej betony. Aktualnie jestem z tego zadowolony, aczkolwiek amory są koniecznie do zmiany (na przeglądzie po roku jazdy pokazało 30% sprawności i do tego przy zmianie sprężyn, amortyzator nie pracował sam, trzeba go ręcznie wysuwać) Betony założyłem prawdopodobnie te same co Robak. Twardość około 30kg/mm, jeździ się na tym całkiem spoko. W tym i tak planuje zrobić zawias, więc jest to tylko odroczone w czasie z uwagi na silnik zapewne będzie to bc racing. patrykm88 i FireBlade dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 24 Maja 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 W dniu 16.05.2022 o 10:36, Idzik_e36 napisał: Przerwanie ciszy w temacie pare osób już słyszało zapewne, zdecydowałem się jednak na swapa na m54b30 miałem robić zawias teraz, ale pieniądze takie same jak za silnik to zdecydowałem się najpierw kupić graty do swapa, bo trafił się fajny egzemplarz. Kupiłem już : silnik z e46 przebiegu ma 140k mil z automatu, kompresja pokazała po 13bar na każdym cylindrze skrzynie z 2,8 z e36 hamulce m3 zaraz zamknę temat sprzęgła i łap szukam jeszcze wiązki z e39 jakby ktoś miał to chętnie kupię i na chwilę obecną to tyle, bo na 7 czerwca mam lakiernika na robienie nadkoli i poprawienie malowania zderzaka (jak budżet pozwoli to więcej elementów zostanie poprawionych) W trakcie szukania silnika byłem już tak zmęczony zawieszeniem TaTechnix, które przez aktualny brak rolki na nadkolach przy wysoko podniesionym aucie mocno przycierało, że założyłem jej betony. Aktualnie jestem z tego zadowolony, aczkolwiek amory są koniecznie do zmiany (na przeglądzie po roku jazdy pokazało 30% sprawności i do tego przy zmianie sprężyn, amortyzator nie pracował sam, trzeba go ręcznie wysuwać) Betony założyłem prawdopodobnie te same co Robak. Twardość około 30kg/mm, jeździ się na tym całkiem spoko. W tym i tak planuje zrobić zawias, więc jest to tylko odroczone w czasie z uwagi na silnik zapewne będzie to bc racing. Dorzucam zdjecia zakopanych gratów dodatkowo dorwałem już wiązkę z e39 czekam na paczkę z łapami i sprzęgłem na ten moment to prawdopodobnie chwila przerwy w zbieraniu gratów do swapa, po powrocie z chotowej wjeżdżam do lakiernika Dawiid i Thepiekarz dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jotek Napisano 24 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Maja 2022 Zwrotnice tez masz czy hamulce sa z s50b30 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 25 Maja 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 10 godzin temu, Jotek napisał: Zwrotnice tez masz czy hamulce sa z s50b30 ? Hamulce są z e46 m3 i teraz mi dałeś zagadkę odnośnie tej zwrotnicy. Szczerze mówiąc nie zgłębiałem tematu zakładania tych hamulców, bo trafiły się po tak dobrej cenie, że nawet się nie zastanawiałem, patrząc na to, że klocki jak nowe, tarcze bez rantu, czujniki klocków na miejscu. Jak coś wiesz w temacie swapowania tych hebli do e36 to chętnie wysłucham rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jotek Napisano 25 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 Myslalem ze z e36 stad pytanie. Hamulce z e46 3.0 bez problemu pasuja ale z Mkowymi w e46 czy jest tam samo roznie to nie wiem Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 25 Maja 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 4 minuty temu, Jotek napisał: Myslalem ze z e36 stad pytanie. Hamulce z e46 3.0 bez problemu pasuja ale z Mkowymi w e46 czy jest tam samo roznie to nie wiem no to pewnie temat zakończy adapter do zacisku czy coś w tym stylu, będzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 25 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2022 E46 em i nie em mają inne zwrotnice ale różnica jest na tyle subtelna że ciężko zrobić sensowne adaptery, biorąc dodatkowo pod uwagę że kupiłem zwrotnice z em za 150zl za sztukę to taniej niż adapter. Ja z montażu zwrotnic m zrezygnowałem więc jak potrzebujesz to mogę odsprzedać swoją jedną. Idzik_e36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 8 Czerwca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2022 Auto wjechało do lakiernika robota miała być prosta, bo miały zostać zrobione następujące rzeczy: -pomalowany zderzak -wycięte nadkola i ich pomalowanie -zamiana konserwacji na podłużnicach na raptora( teraźniejsza za szybko się wycierała od progów przy wjeździe do domu) Niestety zawsze musiały być jakieś komplikacje. Sprawa wygląda tak jak na zdjęciu poniżej i teraz mam pytanie co z tym robić, a dokładnie jakie reperaturki możecie polecić albo jakiś patent czy cokolwiek, co najlepiej zrobić w takiej sytuacji Mr_M dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 8 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2022 Obejrzyj sobie na YT taki kanał Totalshade Tam się dowiesz jak powinno być to zrobione Espinoza, Idzik_e36, DzikuCMS i 1 inny dodali reakcje 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idzik_e36 Napisano 11 Lipca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 Auto odebrane od MAJSTRA... Robota jest totalnie zj***na, gość mnie zapewniał, że będzie tak jak tego oczekuje. Lakier miał być dobierany na ten co jest na aucie, miał robić próbki. Odbierając samochód okazało się, że "nie ma czasu robić próbek i że wyszło zajebiście" Falbany na błotnikach, rysy na NOWYM LAKIERZE po "polerce", "pięknie odcięcie" i takie takie.. Za robotę nie zapłaciłem i zabrałem samochód. Wszystkie plany tegoroczne zostają zawieszone, bo muszę pomalować cały samochód (zabieg jak u Kamila), termin na następny rok i może jakieś graty do swapa uda się zebrać, ale na to nie liczę. Kosztowna to praca będzie, ale najbardziej szkoda czasu, bo cały sezon jestem w plecy. zdjęcia z jednej strony, ale najlepiej oddają co się dzieje z dwóch agressor, Oleeek, Thepiekarz i 4 innych dodali reakcje 2 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi